haha kaatje waar is funny eigenlijk is al weer even geleden dat ik een lijstje van de plaatsen voor bij zag komen haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@babystyle: prima toch? Ik snap het wel hoor, bij werkgevers is het meestal prima geregeld maar op school, dat is een ander verhaal om daar te kolven. En je moet niet op het toilet eindigen om te kolven. @anno: bij de HEMA hebben ze wel leuke mutsen met van die flappen over de oren en bij Prenatal ook (heb ik zelf gekocht) van fleece. Gewoon volhouden hoor, die moeders van ons komen uit het tijdperk dat BV na 3 maanden werd afgeraden en dat je met 6 weken al met sinaasappelsap moest beginnen... Tja. @roshi: beterschap met Jenna! @moppiepoppie: ben het met Eva eens, wakker is zeker niet altijd uitgeslapen. Als Raven te snel wakker wordt en ik leg haar in de box vindt ze het eventjes leuk (want het leidt af) maar dan is het toch snel huilen als ze nog moe is. Richtlijn hier: minimaal uur slaap, al dan niet in stukjes. Bij loden leidingen mag je GEEN kraanwater gebruiken want lood is giftig. Kan in een huis van 1930 zitten, want als de keuken vernieuwd is zijn de leidingen in de keuken wel nieuw maar niet de leidingen die vanaf de hoofdkraan naar de keuken lopen (tenzij dat ook vernieuwd is). Dat olielaagje is kalk, in sommige steden in de randstad (en elders) is het kalkgehalte nogal hoog (hard water) en dat kook je er dan niet af. Dat kan de darmen irriteren daarom adviseren ze bij hard water om geen kraanwater voor flesvoeding te gebruiken maar bronwater of gekookt water. @Jannes: Hier ook altijd "op het forum is iemand die..." Hahaha! @kaatje: he wat suf dat ze geen voedingen deden... Nee niet bij restaurant geweest (suf gedoe, ik eet al een jaar in een koude kantine met megarijen dus was niet blij met de verbouwing). Ben nog ff langs Sole Mio gelopen en schuin oog de poli reuma op geworpen want mijn eigen poli is 1 verdieping daaronder. Maar ik zag jullie niet. Meeting: doe mij maar 14 of 15 feb want mijn mannetje is (heel romantisch, NOT) een weekend weg met vrienden. eenkennig/brillenangst: staat in het oei ik groei boek bij sprongetje van 19 weken! Naast slechter drinken en slechter slapen worden ze plots eenkennig, gaan huilen bij vreemden of vinden brillen of sommige gezichten ineens heel eng. Is allemaal een teken dat het sprongetje eraan komt (deze dingen merk je tussen week 14 en 17). Raven heeft ook een keer gegild als een speenvarkentje toen mijn smoeder binnenkwam, gnagnagna.... Dus dat klopt wel meiden!
hahahaha kaatje! gaat de goede kant op! ik zag zopas dat ik ook alweer gestegen was! van 205 naar 198
@moppiepoppie het zou kunnen dat ame erg hongerig is misschien overleggen met het cb voor hongerigebaby voeding. robin had bij de 2e prikjes nergens last van dus ook geen zetpilletje gegeven. pfff wat kunnen jullie kleppen zeg jeetje een dagje niet geweest en gelijk ruim 15 blz lezen. wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen. nou met robin is het eigenlijk heel de dag goed gegaan hij mocht vanmorgen weer gewoon eten na het overleg van de artsen die besloten smiddag's met de kno verder te overleggen nu gaat de kno arts morgen of woensdag een scopie van zijn luchtpijp maken. rond 16.00 uur was ie eindelijk gaan slapen dus zijn we naar huis gegaan en om half 5 was ie weer wakker had erge hongen heeft een flesje gekregen en daarna weer een incident de verpleegkundige die voor hem zorgt stond toen ik belde vast bij een ander kindje dus hoor later vanavond hoe het precies is gegaan maar zoals ik het van de andere hoorde was het precies zo als gister na het drinken uit het niets. het blazen in zijn gezicht hielp niet gelukkig is ie niet helemaal out gegaan maar ben wel blij dat ie het nu daar heeft laten zien. maar verder doet ie het goed. hij lacht huilt poept piest speelt enz.
oh yule, fijn om te horen .. dus sprongetje kan hier in aantocht zijn?! merk wel dat ik moeite heb (nou ja michelle dan) om haar haar fles leeg te laten drinken! van de week continue 210/7 zomaar leeg.. en nu elkekeer 70 a90 laten staan.. wat ik er vervolgens dan met superrrr veel moeite in moet gooien!
@kaatje wat een super foto van danootnej power haha @freesia: tandarts viel mee, was zo weer buiten natuurlijk maak me altijd veel te druk. @steen nog 100 keer dank je wel ik wist niet dat dat spul bestond, homeopatisch kan nooit kwaad en als ik zocht op google kreeg ik dus steeds domperidon. ben meteen een stuk vrolijker heb net nog lekker een potje zitten janken omdat het allemaal niet lijkt te lukken. ik ben denk ik geen flesjes mama, of ja ik vind het zo leuk bv en ik moet er niet aan denken dat ik haar niet gewoon standaard eten geef met soms iemand anders. komt ook nog bij dat ik me voorgesteld had om ook op mijn werk gewoon te voeden en dat ikd us pas vanaf half maart julia mee kan nemen dus zeker tot die tijd bv wilde geven. ik weet als het niet anders kan is het niet anders maar goed ik wil gewoon zo graag en dus ook alles geprobeerd hebben loop nu al bijna 2 weken te klooien dus geloof ook niet dat het alleen van mijn ongi komt, anders heb ik dit straks elke 3 weken, heb namelijk een korte cyclus, tenminste eerst dan. sorry voor het lange verhaal. ga nu nog ff filmpje kijken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule, thanx voor de oei ik groei update Heb ook nog rondgekeken of ik jou zag mee helaas Tweety,ah een scopie voor Robin, knuff Anno knuff
@tweety, 'fijn' dat hij het daar idd ook een keer heeft laten zien. succes meid ben nu echt weg doei doei tot straks nog ff xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
meetingslijst voorkeurs datum stuur een pbtje naar Tweety en die veranderd het in de lijst. zon 1 feb dreames kaatje tweety steen pupke yule baystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zat 7 feb dreames tweety lola yule baystyle parr krisstel missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zon 8 feb dreames kaatje tweety elise eva lola yule baystyle parr freesia krisstel missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zat 14 feb dreames tweety Elise Steen(liever niet) lola yule baystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zon 15 feb dreames kaatje tweety elise eva steen (liever niet) pupke lola yule baystyle parr krisstel cossy missyzuilen roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zat 21 feb dreames Elise Eva steen pupke lola yule baystyle krisstel cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zon 22 feb dreames kaatje tweety eva steen pupke lola yule baystyle freesia krisstel cossy missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa keuze locatie tilburg:1 breda : 3 's-Hertogenbosch (den bosch) : 8 eindhoven:2 maakt niet uit: 6[/quote]
oef overheen gelezen, we postte tegelijk een bericht! idd wel goed dat ze het nu met eigen ogen hebben kunnen ervaren! en deze week een scopie, ik ga voor je duimen!
zo den bosch overheerst zie ik! helaas pindakaas is dat voor mij 3 uren met het OV! en 2 of 3x overstappen!
Niks te danken meid! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Ik hoop dat dat spul voor jou net zo goed werkt als bij mij! Ik herken je onzekerheden ook echt meid, vind bv heerlijk, maar soms maakt het me ook wel onzeker, terwijl ik wéét dat het allemaal wel goed zit. stom he..... Wij moeten woensdag weer naar het cb, ben erg benieuwd wat Femke dan aangekomen is..... @Tweety, Ik kan me voorstellen dat het inderdaad voor jullie wel prettig voelt dat Robin het in het zkh ook een keer heeft laten zien...succes! @Lindaa, ja ik denk ook een sprongetje. Femke zit er ook middenin en is ook super eenkennig! Hoop dat het morgen goed gaat bij de gastouder.... Enne meiden hier slaapt Femke nog steeds heerlijk!
tussenstand meeting zat 24 jan 16 1 liever niet zon 25 jan 16 1 liever niet zat 31 jan 15 1 liever niet zon 1 feb 20 zat 7 feb 16 zon 8 feb 20 zat 14 feb 20 zon 15 feb 21 zat 21 feb 20 zon 22 feb 21
@Lindaa, ja bedoel ook pas over een half jaartje @Elise, mooie foto...is je man kleiner of lijkt dat zo? Dat is wel een goeie van de verkleiner, heb er niet eens opgelet. @Steen, mooi mooi mooi, wat een sleep! Heeft Femkje jouw ogen? @FirstTime, dat schuldgevoel herken ik, maar je voelt straks inderdaad meer vrijheid. @Freesia, leuk het oma oppasboek! @Wupje, ook al zo'n mepperd dus. Leuk sneeuwruimen...Kyano dus niet veel van meegekregen? @Yule, huilde Raven niet om een andere reden bij je moeder @Anno, kan me het wel voorstellen, echt respect voor je dat je alles op alles zet! Omneo Zijn hier meer kindjes die Omneo krijgen omdat ze slecht konden poepen?
ik haal de 1e 3 datums van de lijst aangezien die de minste stemmen heeft ok iemand niet mee eens hoor ik het wel.