September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd carnavals weekend maar weg laten.

Babystyle, zou niet liegen tegen je vader hoor, wordt hij vast niet vrolijk van :)

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja wel aanpoten en idd denk niet dat ze verwachten dat ik alles in 2 weken kan.
    Mijn collega werkt er nu een jaartje en had ook pas alles door na 3/4 maanden.
    Dus pik ik t nog snel op, aangezien ik t bestellen al onder de knie heb. ;)

Nou meiden, nu ga ik echt! Tot morgen, dan ben ik er weer de hele dag om gezellig te kletsen OVER BABIES hahaha.. ;)
    Trusten, *zwaai*

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow je durft niet naar den haag te komen ;) :)

nou ik ga nog ffies met mannetje knuffelen en dan lekker vroeg naar bedski. Morgen werken voor het eerst in 7maanden SPANNNEEENNNNDDDDD

truste allemaal en morgen niet teveel schrijven he!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi :) zal ik dan maar even meer info geven?
    Ik was 17 en zou gaan logeren bij een meisje dat ik via internet kon. Aangezien ik haar nog nooit in het echt had gezien en ze me met haar vader van het station zou komen halen vond ik het toch wel een beetje eng :oops:
    Mijn ouders vonden het toch ook wel een fijn idee om te weten met wie ik mee zou gaan vandaar dat mijn vader mee ging.

Morgen krijgt Levi zijn derde prikjes :cry:

5. Ik kook het water niet. Ik houd me aan de voorschriften die Friso op het pak heeft geplaatst en daarin staat dat je koud kraanwater moet opwarmen tot circa 40 graden. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ons huis net 3 jaar oud is. In jouw geval zou ik het water denk ik wel koken, voor het geval er nog loden leidingen in je huis zitten...

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @linda gelijk heb je elke dag kan je langer genieten van de lkeine. Maar ik hoop dat je snel wat leuks vind want afleiding is altijd goed.

@yule kijk smoeder en krijsen zullen we ze ff laten kletsen op de meeting. haha

@tweety niet leuk maar wel fijn dat het nou daar ook een keer gebeurd is. dan hebben ze goed kunnen zien wat er gebeurt. wij zijn toen met gio ook opgenomen geweest, maar ja die dagen is er natuurlijk niks gebeurt.
    succes deze week en een knuf van hier

meeting ziet ernaar uit dat het half of eind feb wordt dus.

@kristell mijn man en ik zijn ongeveer even groot. maar had toch een heel klein hakje aan. anders liep het zo beroerd onder zo´n jurk met hak je loop je toch iets eleganter. mooi huisje ik gaf gio laatst ook een lepeltje die stak hij zo z´n keel in. ging dus niet helemaal goed.
    gio krijgt nog steeds omneo

@missy van de kinderstoel of van de maxicosi zelf. heb een beetje geheugenverlies zou het ff niet meer weten. wel over de autostoel. misschien bedoel je die.

ik kook het water ltijd van te voren. maak er venkel thee van. dat laat ik afkoelen en dat warm ik dan in de magnetron op.

ga zo de kleine in bed leggen. hij heeft 190-6 met 7 scheppen pap. was nog niet voldaan en heeft nog 30 cc extra van me gekregen.

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meiden ik ben er vandoor!
    ik ga even saampjes onder de douche met hubbie :) en dan is michelle aan de beurt voor de fles en pyama!

kaatje succes morgen met de laatste prikken! dan ben je er ff van af ;)
    Roshi jij ook veel succes met werken !
    missy niet te veel kletsen he, er moet ook gewerkt worden!
    Lola dan staat er zeker een andere gebruiksaanwijzing zeg maar op friso dan op nutrilon?

trusten iedereen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, have fun

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @linda gezellie veel plezier. staat inderdaad een andere gebruikaanzijzing op de voeding

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    kaatje 29! jippieee

freesia, is dat een luxe uitvoering? ecliairs? :eek:

roshi: beterschap

brillen: julian kijkt ook steeds raar naar mijn bril... straks wordt ie nog bang van mij :confused:

tweety: jeetje weer een incident, hoop dat ze gauw de oorzaak vinden en kunnen genezen

anno: ik heb hetzelfde als jij gehad. Alleen werd ik in november al ongesteld en ik weet nog dat ik hier ook menige kreten van wanhoop en verdriet heb geslaakt. Nu na 3 keer ongesteld en een zieke julian én het sprongetje in aantocht, heb ik me er bij neergelegd dat borstvoeding en werken gewoon heel moeilijk te combineren is met alle andere factoren erbij. Ik kolf voorlopig lekker door op het werk, ik geef nog gewoon de borst 's ochtends en meestal nog wel een keer op de dag. Als hij niet genoeg heeft vul ik het aan met een flesje en de overige voedingen geef ik ook fles. Ik doe ook alles om de BV nog een beetje te laten lopen, nu het bijna over is merk ik ook dat ik er toch wel heel erg van genoot. Ik hoop dat ik de komende maanden genoeg heb nog voor af en toe de borst!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meetingslijst voorkeurs datum
    stuur een pbtje naar Tweety en die veranderd het in de lijst.

zon 1 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    steen
    pupke
    yule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel
    cossy
    missyzuilen
    wupje
    roshi
    moppiepoppie
    jekkia
    Marscha
    pisum
    first time
    lindaa

zat 7 feb
    dreames
    tweety
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    krisstel
    missyzuilen
    anno
    roshi
    moppiepoppie
    jekkia
    Marscha
    pisum
    first time
    lindaa

zon 8 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    elise
    eva
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel
    missyzuilen
    wupje
    roshi
    moppiepoppie
    jekkia
    Marscha
    pisum
    first time
    lindaa

zat 14 feb
    dreames
    tweety
    Elise
    Steen(liever niet)
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel
    cossy
    missyzuilen
    anno
    roshi
    moppiepoppie
    jekkia
    Marscha
    pisum
    first time
    lindaa

zon 15 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    elise
    eva
    steen (liever niet)
    pupke
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    krisstel
    cossy
    missyzuilen
    roshi
    moppiepoppie
    jekkia
    Marscha
    pisum
    first time
    lindaa

keuze locatie

tilburg:1
    breda : 3
    's-Hertogenbosch (den bosch) : 8
    eindhoven:2
    maakt niet uit: 6

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    tussenstand meeting

zat 31 jan 15 1 liever niet
    zon 1 feb 20

zat 7 feb 16
    zon 8 feb 20

zat 14 feb 20
    zon 15 feb 21

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op verzoek carnavalsweekeind weg gehaadl had ikook niet bij stil gestaan dat ie er was.

14. @Babystyle: Leuke pyama, Jasmijn heeft 'm ook. Zelf vind ik flanellen pyama's te warm voor in bed...

@Ingeltje: Op welke functie heb je gesolliciteerd?

@Eve: Ik legde in gedachten inderdaad de klemtoon ook altijd op de eerste lettergreep...

@Anno: Ik duim... :D

@Jannes: é = ALT 130...

@Pupke & Roshi: Alvast veel succes morgen!

@Steen: Wat een gave sleep had jouw jurk... :eek:

@Lindaa: Balen, meid! Tja... zo kom je dus nóít aan die ervaring... :evil:

@Krisstel: Mooi huis en gave lamp (boven de eetkamertafel...)!

@MissyZuilen: Jij hebt ook een prima eerste werkdag gehad zo te lezen... :D

Ik heb een leuke eerste dag gehad, mijn nieuwe collega's lijken me echt aardig. Ik baalde alleen een beetje toen duidelijk werd dat het handiger was geweest om mij per 1 maart in dienst te nemen in verband met de drukte. Januari en februari zijn namelijk dé maanden binnen de accountancy omdat het voorgaande jaar dan moet worden afgesloten, alle nieuwe regels, percentages, salarisverhogingen en dergelijke moeten worden aangepast/verwerkt en dat bovenop het gewone werk. Ik had best 2 maanden de WW in gewild hoor, had ik wat van de 'schade' kunnen inhalen.

Emma heeft 's middags trouwens ook nog een flesje gedronken, dus jullie 'hoopjes' - om de woorden van Pupke te gebruiken ;) - hebben geholpen!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meeting: ik heb nog geen rooster voor februari, ik weet het dus pas over paar weken of ik meekan :cry:
    Goeie tip van nikky, die datum kan er dus af, want dan is er geen café te boeken!

Krisstel: wauw! helemaal mijn stijl (als ik het geld ervoor had hahahah)

Babystyle: waarom mag jij niet alleen reizen? je bent toch volwassen? :confused:

Missy: wel fjn, beetje uitdaging in je werk! Goed gedaan meis!

Roshi: werkze!

Water: wij hebben heel veel kalk in het water, geloof dat we 2e staan in de top gemeentes met kalk. Ik gebruik dus bronwater.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lola:
    Ik heb een open sollicitatie verzonden naar Julians kinderdagverblijf :) maar ik wil niet 24 uur op de kleine ukken staan want dat trek ik echt niet, vind het niet leuk genoeg. Ik hoop eigenlijk op een BSOfunctie en dan op HBO niveau zodat ik meer verdien en meer verantwoordelijkheid in mijn werk krijg.

Jippieee Emma de Flessenkampioeeen!

17. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Babystyle: ik kom vanuit Alkmaar... Ik weet alleen nog niet hoe ik ga reizen; met de auto, of met de trein. Moeten we tegen die tijd maar even kijken of je vader mij een geschikte reismetgezel vindt! :)

Ik vind jullie allemaal zoooo gezellig! (dat wilde ik ff kwijt)

@Ingeltje: moet je niet zeggen, dat je BV al bijna begint te misssen...dan ga ik ook weer twijfelen...

@Krisstel: mooie foto's! Heb ik iets gemist, of hebben we nog geen plaatje met jezelf erop gezien?

@Missy: leuk dat je werk zo goed bevalt!

@Tweety: Knuffel voor jou en je mannen!

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Het valt mij wel op dat er aardig wat dames aan het solliciteren zijn hier, ben dus niet de enige...

En zeker mooie inrichting van Krisstel; ik hoop dat het bij ons ook zoiets gaat worden straks... (kom ik ook foto's spammen)

19. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ik hoop zo geen 1 feb of 7 feb ik wil ook mee! mag de 7de niet van mijn man hebben we al wat anders anders wordt het te druk voor die kleine.

ik ga lekker slapen weltrusten en tot morgen ochtend.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @first time: ja dat viel mij ook al op. Een aantal wil gewoon ander werk (waaronder ikzelf), een aantal zijn 'eruit geknikkerd' of 'onvriendelijk behandeld ivm zwangerschap of parttime wens' en een aantal had aflopend contract.

@roshi: ik stuur mijn brief ook even naar jou. Ik had al tegen first time gezegd dat het een brief is op het bedrijf geschreven dus misschien heb je er niks aan, maar misschien ook wel (al jat je er 1 of 2 zinnetjes uit, scheelt toch weer :) ).

Deel Deze Pagina