Lola, idd handiger als ze je per maart hadden aangenomen, wel fijn dat je leuke collega's hebt ( op het eerste gezicht ) Goed dat Emma uit de fles gedronken heeft ! Meeting: Ik heb ingevuld dat ik alle zondagen kan. Zaterdags moet ik werken, maar mocht het nu toch een zaterdag worden moet ik gewoon even kijken of ik vrij kan krijgen Net vast 1 tas met babykleertjes meegenomen bij een vriendin vandaan. heb nu de meisjes kleertjes meegenomen, morgen ff de jongens kleertjes halen. Even uitzoeken wat ik leuk vind. Jongenskleertjes zijn nu voor Levi, meisjes gaan naar zolder voor als de tweede een meisje wordt.
@ingeltje zoek jij werk op een KDV? wij zoeken nog mensen en dan krijg ik een kadobon haha is toch niet zo heel ver naar best rik zegt half uurtje. xxxxxxxxxxxxxxxxx
@Roshi: ik heb tenminste 2 zinnetje uit Yule haar brief gepikt en was er errug blij mee! Ook al gaat het dan om een totaal ander bedrijf! @Yule: ik vond jouw opening trouwens wel goed, was ook van toepassing op mijn sollicitatie en ik liep er behoorlijk mee te stoeien...
Femke werd netjes om tien voor tien wakker! Dus hopelijk laatste voeding voor vandaag, en dan lekker slapen tot morgenvroeg. @Lola, wat fijn dat Emma goed gedronken heeft uit de fles! @ingeltje, fijn toch dat je nog een paar keer per dag bv kunt geven. Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken! Tot morgen welterusten allemaal
Whahaha ben je gek! Ik zoek juist naar een baan IN uden! Moet nu steeds naar Nijmegen rijden namelijk. Ken nog wel iemand uit Helmond die een baan zoekt, hebben ze in die omgeving niet iets voor haar? Nuenen zitten jullie ook toch?
@Yule: 'iets' binnen het maatschappelijk werk, weet nog niet heel goed wat ik wil. Miischien weer functie van (ambulant) woonbegeleider voor verslaafden, maar zou ook wel eens iets nieuws willen.
volgens mij zitten we ook in nuenen, wacht ik zoek het ff op wil je niet mijn collega worden? haha xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben ook altijd een kanjer in brieven schrijven. Tot nu toe (en ik heb al veeeeeeel brieven geschreven) wordt ik vrijwel altijd uitgenodigd voor een gesprek. Het gesprek verloopt ook vaak erg goed, maar meestal niet goed genoeg. Soms een kandidaat met meer ervaring of minder eisen (die heb ik nu wel ivm kinderopvang) edit: zei ze bescheiden
hahahahahaha, Lola... @Ingeltje: heb jij dan niet ook nog een mooie voorbeeldbrief voor Roshi en mij? Voor mij het liefst een open sollicitatie...
Dat natuurlijk wél heel graag, maar ik wil gewoon EEN baan in Uden, en dan is het KDV op dit moment wel handig! Ik weet van mezelf dat ik toch niet echt voor een carriere ga, ik vind alles best, als ik maar werk heb. Maar ik hoop hier echt in te kunnen doorgroeien naar vestigingsmanager ofzo, mijn ambities komen steeds meer bovendrijven, misschien heb ik ze toch?
Hier idem dito! Ik word ook 9 van de 10 keer uitgenodigd voor een gesprek, maar struikel dan over dingen waar ik verder geen invloed op heb (ervaring, aantal uren...)