September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja ik wil niet mijn bedrijf verkopen maar ik zou als ik jou was toch een poging doen, bij korein zijn ze nu aan het reorganiseren en krijg je ook een teamcoach vanuit daar kun je dan weer uitgroeien tot vestigingsmanager.

ik wil gewoon heel graag die kadobon haha

ik ben ook geen carieremens. wil zelfs nog niet doorgroeien want kan die ukken niet missen.
    heb het zo prima naar mijn zin.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: huh? je hebt toch net een nieuwe baan?

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Owwww, ik moet ook naar bed, maar heb nog geen zin. Ik heb me echter voorgenomen om na de 1e voeding 'smorgens (rond 7 uur) niet meer naar bed te gaan. Dit omdat het opstaan mij veel zwaarder valt voor de tweede keer! :)
    Ik ben een stuk produktiever als ik minder slaap... Het valt alleen niet mee om uit bed te blijven als het nog donker is en m'n hubbie zo lekker warm in ons nestje ligt... :(

4. Betrap ik jou nu op licht sarcastische trekjes... ;) :) ;) ?

5. Ja... maar doel op alles dat er aan vooraf gegaan is. Ik heb toch flink moeten zoeken voordat ik een potentiële werkgever vond die mijn 'haken en ogen' niet als een belemmering zag...

6. meiden truste ik ga naar mijn bedje, ben bang dat ik vannacht nog wakker zal worden van de kou, zal de verwarming maar stiekem beetje aan laten haha.

xxxxxxxxxxxxxxx

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ooooh, dames, ik word helemaal nerveus voor mijn sollicitatiegesprek a.s. woensdag. 't is wel de functie maar niet de locatie die ik per se wil. Hoe zal ik dat aanpakken?

Probleem:
    - woensdag sollicitatie voor locatie X (veeel te ver weg)
    - over 2 weken sollicitatie voor locatie Y (dichterbij dus daar wil ik graag werken
    - beide locaties zelfde functie en zelfde bedrijf

Moet ik dit a.s. woensdag wel of niet melden...? ik vind het zelf netter om het wel te zeggen + als ik voor 2e gesprek word uitgenodigd moet ik ze laten wachten tot ik gesprek op locatie Y gehad heb?
    Wat vinden jullie?

8. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Ingeltje: niet te ambitieus worden hoor...straks heb je geen tijd meer voor ons! :)

@Lola: mooi, dan kan jij ook nog even een goede voorbeeldbrief sturen, zo kom ik er wel! Ik maak gewoon een mooie mix van al jullie brieven en dan ben ik binnen! :)

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: mooi dat het dan toch gelukt is en zo dichtbij ook nog!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga ff douchen en dan lekker naar bed. Julian heeft al 2 nachten doorgeslapen, dus ik ga voor nummer 3!

Tot zo nog even!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ken dat. Ik ben altijd veeeeeeeel te eeerlijk en eerlijk gezegd ( :) ) is dat iets wat het erg lastig maakt en ik ook altijd problemen mee krijg. Mijn advies: zeg het maar niet, want met dit soort situaties moet je toch strategisch zijn. Kijk je hoeft natuurlijk niet te liegen. Maar sommige dingen kan je beter even voor je houden.
    Ik snep joe helemaal !

12. Ik ben trouwens benieuwd hoe het zal lopen vannacht. Emma was erg moe na haar eerste dag op het kdv en viel na de voeding van 18.00 uur als een blok in slaap. Ik heb tot een half uur geleden getwijfeld of ik haar wakker moest maken voor en nieuwe voeding of dat ik haar moet laten slapen )met het risico op een nachtvoeding). Maar ik weet uit ervaring dat Emma slecht gaat slapen als ze voor een voeding wakker gemaakt wordt, dus ik heb besloten om het risico van de nachtvoeding te nemen. Na een nachtvoeding valt ze wel gemakkelijk weer in slaap...

Vreemd is wel dat Emma dan vannacht voor het eerst niet bij ons slaapt, ik heb haar namelijk om 19.30 uur op haar eigen slaapkamer in bed gelegd...

13. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Yule: ik zou het woensdag nog niet melden, pas als ze je voor een tweede gesprek hebben uitgenodigd zou ik zeggen dat je ook interesse voor de andere locatie hebt getoond en dat die eigenlijk je voorkeur heeft. Eerst zien of ze jou graag willen, denk ik.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    net gebelt met het zh en morgen is de scopie van de luchtpijp en longetjes van robin spannend. moest net ook ff huilen want morgen mag rene naar de peuterspeelzaal en dan ben ik er niet bij snik snik. het is van 1 tot 3 dan ben ik dus in het zh bij robin o wat is dit niet leuk zeg had me deze dag heel anders voor gesteld lekker met me mannekes naar het schooltje toe wandelen en dan 2 uurtjes alleen voor robin en dan weer gezellig me grote vent halen sniksnik voelt me kl*te nu.

15. Ik heb geen voorbeeldbrief, maar je mag best de brief lezen die ik gestuurd heb voor de baan die ik ook gekregen heb. Ze vonden mijn brief verrassend en anders dan anders. Dat was positief bedoeld, zeiden ze er nog bij... :D

Stuur me maar een pb-tje met je e-mailadres...

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Tweety: nou zeg, kan me voorstellen dat je er erg verdrietig over bent. Balen dat het allemaal weer zo rottig uit komt (alsof het ooit goed uitkomt, die narigheid)! Hele dikke knuf!

17. Wat sneu... Voor jou, maar ook voor René... :(

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Oh, Ingeltje heeft haar brieven ook naar mij gestuurd! Wat een lieve meiden allemaal!

Heb je ge-pbt Lola!

=gaat helemaal ontroerd naar bed=

Weltrusten (ik ga nu toch maar)!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ga ook maar eens proberen te slapen. truste meiden

20. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha even uurtje film kijken, 6 pagina's erbij... We zijn op dreef dames! :)

Krisstel -> Ziet er leuk uit hoor! :) Veel wit, dat vind ik mooi.

First Time -> Leuke foto!

Yule -> Ik zou het vooral NIET zeggen! Want meestal is het: voor jou tien anderen. Je maakt geen schijn van kans als je het zegt.

Ingeltje -> Hahaha er is nog een verschil tussen eerlijk zijn of alles wat je denkt eruit flappen! ;)

Lola -> Hmmm lijkt me erg wennen idd.... Zo zonder baby op je kamer.

Tweety -> Heel erg veel succes morgen! Ik zal aan jullie denken! Jammer dat je niet met je vent mee kunt idd! :( Echt niet eerlijk ook... :( Hele dikke knuffel...

Groetjes, Cossy

Deel Deze Pagina