September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

hi hi en ik als echte limburger sta er gewoon niet bij stil dat we het carnavalsweekend gekozen hadden :) Goed dat die datum van de lijst is ;) anders had ik ruzie met hubbie gehad denk ik 8)

@ Krisstel mooi huis hoor! Wat heeft Britt al veel haartjes :D
    @ Missy Zuilen idd een druk en vermoeiend dagje. Morgen lekker relaxen dus :D
    @ Yule ik zou het ook nog niet melden. Eerst maar eens je gesprek afwachten en kijken met welke reactie / bod ze komen. Gewoon je voordoen als de perfecte kandidaat!
    @ Tweety oh dat is idd heel jammer dat je dag morgen zo anders gaat. Maar hopenlijk vinden ze nu eindelijk een oplossing voor Robin want zo kun je niet lang doorgaan. Sterkte voor René!

Ik ga nu slapen, welterusten

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh tweety :( je wordt helemaal verscheurd zo ... kiezen tussen je 2 kindjes die je allebei zo hard nodig hebben... Kan je het van René niet op een andere dag doen?

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ik ben het met First time eens, je kan het natuurlijk altijd in een tweede gesprek melden. en dan heb je misschien ook al die sollicitatie dichterbij gehad

Julian: Ga maar weer lekker doorslapen he vanacht

Tweety, dikke knuff

Ingeltje, zo lief julian !

5. 4days

4days Niet meer actief

Wupje -> CARNAVAL! :confused: bijna vergeten! Ojee ojee ojee ojee ojee ojee ojee ojee ojee....

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ moppiepoppie: ik woon in een huis uit de jaren 60 en is een beetje raar wat waterleidingen betreft. Toen Aimar zo'n last van zijn darmen had, wilde wij uitsluiten dat het door het water kwam, dus begonnen met mineraalwater...en of het daar nou wel of niet aal lag: het gaat goed nu en dus blijven we het gewoon met mineraalwater maken. Ik zie het zo: die pepti voeding is mega duur, dan kunnen die pakken water er ook nog wel bij voor die paar centen :)

@ Tweety: moeilijk hoor meid....ik denk aan je.

Verder wel alles gelezen, maar wil nu naar bed.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog gekken die hun baby's in carnavals kleding gaan hijsen? :)

8. 4days

4days Niet meer actief

Tuurlijk! :)

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik en mn beste vriendin, vorig jaar met carnaval. Mooi geschminkt had k he O:)
    Toen was k al zwanger haha, vreemd idee!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :) Scheelt denk ook een hoop als je er mee opgegroeid bent. Hier doen ze er niet zo veel aan. je hebt dan wel voor de kinderen hier en daar activiteiten en verkleed naar de basisschool maar dan houd het ook echt op.

Ik ga naar mijn bedje toe.
    Weltrusten !

11. 4days

4days Niet meer actief

Ow haha hier is het 3 dagen grote chaos!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    OMG dames 20 blzs erbij :(
    Hier is werk wel lekker gegeaan. Rest.mngr wsa ook niet bij met de collega, die gaat haar op aanspreken.

@wupje mooie trouwfoto's!

@zico hele leuke vakantie pics!

@babystyle leuke huis :)
    super dat er plek is en dat jij verder kan met jouw opleiding :whistle:
    leuke buikfoto! ligt ook lekker stevig op d'r ellebogen :thumup:
    Snap ook jouw keuze om over te stappen op fv. Zie ook niet hoe je kolven op school kan inplannen :(

@first time :) die ken ik al die foto (trouwfoto), ook stralend verliefd :D
    En ook leuke beeb pics :)

@roshi :rolleyes: eet zij wel voldoende? :rolleyes:

@freesia wij zijn een stel hot mama's :cool:
    Kate krijgt ook 2 boobs per keer en ik kolf ook 2 boobs per keer

@pupke ik droom over van alles en nog wat dat ik die dag(en) heb meegemaakt en dan door elkaar :( :( zo droomde ik ook nog dat mijn vader huilde over iets op zijn werk (hij werkt niet meer :rolleyes:) en dat ik in mijn nek en vinger gebeten werd door een ratelslang die ineens in mijn slangenhok was, en die was ik aan het bekijken omdat er ratten waren met jonkies (in de slangenhok, levend!) en toen scheurend naar een gebouw in een camper over een amerikaanse snelweg en mijn nek en vinger redden en dan de fbi tegenkomen :rolleyes: de rest is vervaagd :)

@yule ja ik merkte al op dat het om ouderschaps verlof ging, maar mijn kennis zei dat zij het nagevraagd had en gelde ook voor zw.verlof? ik oop stiekem dat dit ook zo is ;)

@pisum was gezellig dus :cool: mooie pics van de stoere schatjes!

@anno ook leuke huis!

autostoel is binnen :whistle:

@kaatje leuke filmpje! ooh lief handjes vasthouden! wat krijgt Levi lekker bolle wangetjes :)

op de buik ben blij om te horen dat akte niet de enige is die dit niet leuk vindt. Neem babystyles voorbeeld en probeer het iig 1x per dag voor de spiegel anders in de box
    et lijkt alsof het beter gaat en zij krijst niet meer meteen

@funnyme wat raar met die stoeltjes! gelukkig niet gedaan nee

@krisstel :confused: Kate is nog met 12weken sprong bezig maar is nu al goed met meppen en trappen! :)
    mooie trouw pics! en mooie huissie!
    leuke pic van britt en lepel :D ik geef KAte de vitamintjes altijd met lepel :)

@eva1983 special reden voor? :) srry lig ff dubbel om jouw vraag :p uh nee denk het niet.. uhm is lang verhaal haha. Uh je bent op de meeting toch? Als je onthoudt moet jij mij ff naar vragen :p Maar is uiteindelijk voordeliger en is ook leuk wonen :) Maar wil straks wel in een "echte" huis waar de indeling beter is ;)
    Ik ad die klemtoon dus ook goed maar tiwijfel over hoe je de Ai uitspreek

@cossy zie wel wat van ons opvoeding daarin terug! bijv. de bv, contact na geboorte, aanraking, positief corrigeren en scheiding vermijden (als wij er niet zijn dan is het één van de oma's)

@moppiepoppie ik gebruik zelf zo min mogelijk pijnstillers maar wil ook niet dat mijn uk pijn lijdt. Wat vaak is gebeurd met prikjes is dat haar temp gaat omhoog 's middags en ook langzaam naar koorts. Als de temp met de laatste voeding nog hoog is of ietsjes hoger is dan geef ik haar een zetpilletje voor de nacht. Tot nu toe heeft zij niet veel last van de prikjes afterwards gehad en de volgende dag ook geen koorts meer.
    Als kate eerder wakker wordt en niet wee rin slaapt valt haal ik haar eruit en speel met haar en dan op zijn tijd de voeding geven
    Amé ook buikrollen :whistle:

namen top 20 beide namen komen er niet in voor maar dat had ik ook verwacht. Kate is geen NL naam en Arwen is ook een unieke naam :)

@anno rainbow babies hebben ook leuke spul ;)

@elise mooie trouw pic!

@steen ooh lange sleep :D mooie pics

@lindaa nee hé zeuren ze weer over ervaring :( *knuffs

@tweety Duimtduimtduimt

@azeb ik kolf normaal 230cc per beurt maar mijn eerster werkdag was dit maar 140 of zo per keer. Nu ben ik in mijn 4e week net en kolf wel 230cc de eerste beurt en 180 of zo de 2e, maar goed dan ben ik goed aan het werk geweest, dus wel losic minder cc in 2e ronde. Kate drinkt tussen de 140 en 160cc uit de fles
    Het is gewoon een kwestie van wennen meis met de kolf op werk, andere omgeving etc. Ik zorgde dat ik eerst een voorraadje had omdat ik verwacht had dat de kolen eerst terug zou lopen ;)

@missy lekkere werkdag dus :D fijn dat het eerste dag leuk was :D denk dat jij nu goed en ver in dromenland zit ;)

@lola ook een leuke eerste werkdag gehad, wel jammer om te weten dat je in de diepe komt :( emma weer uit fles gedronken :whistle:

Ok goe dmeiden heb de laatste blz's snel doorgelezen want werd mij ff beetje te veel :)

Dames met eerste werkdag morgen toitoitoi!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: de 'Ai' spreek je gewoon uit zoals het er staat, dus niet op z'n Engels ofzo ;) Dat doen sommige mensen namelijk ook.
    Ik probeer mijn vraag te onthouden voor de meeting ;)

Trouwens, laatst bij het CB dacht dat mens die meet en weegt dat Aimar een meisjesnaam was :rolleyes: Ze had Aimar nog niet gezien, las alleen zijn naam. Ik vind het toch écht een jongensnaam!
    Mijn vriend had weer mazzel vanmorgen dat ik wakker werd, want anders had hij zich verslapen.....die mafkees zet de wekker uit en slaapt weer verder....af en toe vraag ik me af of ik 1 of 2 kinderen heb.... :rolleyes:

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    goedemorgen!

iedereen die werken moet 2day veel succes!
    Parr zzoo aan het tijdstip van je geposte bericht te zien was je gister best laat! nu nog lekker aan slapen denk ik? tenzij kate je even wakker heeft gemaakt! ;)

Kaatje heel veel succes met de laatste prikken 2day!
    Ik ga nu chelle in bad doen!
    bye bye!

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou eva, ik zou een meisje echt geen aimar noemen hoor! is idd een jongensnaam!

16. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Goedemorgen allemaal,

Het is nu duidelijk 1 dagje werken en ik kan jullie niet meer bijhouden met lezen.
    Gisteren eerste werkdag gehad. Net of je nooit ben weggeweest. Duurde alleen even voordat ik aan de gang kon. Dan weer die even spreken en dan weer iemand anders. Maar het werk was af aan het eind van de dag. Kids wegbrengen naar paps en mams ging erg goed. Ik werd vrolijk uitgezwaait door Sam en Lotten ging lekker naar bedje. Mopperde wel maar met foppie ging ze lekker slapen. Ze heeft niet heel veel geslapen bij oma, maar is wel zoet geweest.

Vandaag weer naar CB en prikken. Voorlopig gelukkig even de laatste. Dan duurt het weer even. Benieuwd hoeveel ze gegroeid is.

Zo lekker ego berichtje.

Iedereen een hele fijne dag en voor de mensen die ook naar CB moeten voor prikken sterkte.

Groetjes Marieke.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja dat vroeg ik mij dus af de engelse Ai of nederlandse ;)
    Hier ook eentje die door zijn wekker heen is geslapen :rolleyes: dankzij mij ook op tijd eruit

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    he he he ja was wel laat :oops: en kate heeft mij niet wakker gemaakt :confused: .. nou niet echt wakker gemaakt :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja hier ook de gevoel gehad alsof ik nooit weg bent geweest, mijn collega's vonden het ook zo :)
    Fijn dat de kids het leuk hadden! en succes bij de cb!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!
    Hier goed geslapen. Kate pruttelde om 5u maar huilde niet dus heb aar gelaten en toen werd ik kwart voor 8 wakker met de vage herrinering dat er wekkers waren afgegaan :) dus omgedraaid en hubbie wakker geduwd :) en ben Kate gaan halen want mijn boobs stonden te ontploffen :(
    Kom binnen en ligt zij lekker zoet in haar bed om haar vingers te sabbelen en grijnst zodra zij mij ziet *zwijmel Lekker terug naar mijn warme bed en haar gevoed. Ging haar gezichtje strlen o phet eind en maar giecelen en kletsen :D Gelukkig sliep zij bijna direct weer toen ik haar weer in bed legde anders had ik voeding schema probleem :oops: of een over vermoeid baby dan :(
    Heb schone was boven opgeruimd, droger aangezet, klein afwasje gedaan en de vaat aangezet en beetje opgeruimd in de woonkamer.
    Ik maak morgen foto's als ik de boel schoongemaakt heb ;)
    Nu ff opmaken en ontbijten :p

Deel Deze Pagina