Ik zal even iets bekennen... ik háát carnaval! Toen we nog geen kinderen hadden, vluchtten we ook ieder jaar naar het buitenland... Maar vorig jaar heb ik natuurlijk wel een pakje voor Jasmijn gekocht, aangezien het kdv ook aan carnaval deed... Jasmijn is het hondje...
Emma heeft tot 8.30 uur geslapen, dat is dus super! Ze was schijnbaar echt helemaal KO... Ik ben dus blij dat ik haar niet heb wakker gemaakt voor een late voeding. Wel heb ik haar slapend van haar bedje in haar wiegje gelegd. Wilde haar toch graag bij me hebben, ook om te voorkomen dat ze van de honger zou gaan huilen - en als Emma honger heeft, zal de hele straat dat weten - en Jasmijn daardoor wakker zou worden. Gisteravond speurtocht gehad naar een slee. Mensen die er een op marktplaats zetten, waren 'm al binnen 5 minuten kwijt. Maar gelukkig heeft Bart Smit vanmorgen een nieuwe partij binnen gekregen. Ze hebben er eentje voor me aan de kant gezet, dus die ga ik later op de ochtend even halen...
@tweety super knuff voor jou, wat is dit moeilijk zeg, kiezen tussen je kindjes. @kaatje: ook hier carnavalskleren voor julia hoor, nou ja ik denk gewoon haar kerstmuts ofzo en 2 verschillende sokken ofzo. gaanz o naar de stad dus spreek jullie vanmiddag pas weer dus niet te veel kletsen he xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goeiemorgen! Ben blij dat jullie niet 17 blz hebben bijgekletst , maar 27 ofzo Hoe moet een normaalverslaafd mens dat in godsnaam volhouden? Nu ja, uit het hoofd dan maar... meeting: Ben beetje in de war met welke data er nu nog over zijn? Laatste overzichtje zag ik alleen 1 februari, weekend van 7 en 14 februari. En die twee laatste weekends kan ik helemaal niet Dus dan is er nog maar 1 optie over voor mij. @tweety: Wat rot dat je de eerste dag peuterspeelzaal moet missen *knuf* Hopelijk gaat de scopie goed. @wupje: Euh... niks verkeerds opgevat hier hoor Was gewoon ff algemeen bezig en toen ik dat schreef heb ik er niet eens aan gedacht dat jij daarvoor iets had geschreven Moest snel op m'n werk, dus was ook snelle reactie zonder heel veel nadenken en terug lezen. brillenangst: Ik heb nu brillenangstangst Telt dat ook voor mama's en papa's? Heb het ook gelezen in Oei ik groei, ben benieuwd... Arme Ewout, denk dat 80% van z'n familie een bril draagt. Misschien krijgt hij dan geenbrillenangst? @missy: Klinkt als reistijd from hell idd. Hopelijk gaat het met die andere verbinding beter. Maar blij dat het toch leuk was op je werk. Is ff wennen natuurlijk en alles nieuw leren, maar komt vast goed @lindaa: Bah, weer die ervaring @parr: Hoera, een werkdag zonder perikelen En autostoel binnen, hoera. Na de paniek die je bij mij veroorzaakt hebt over Maxi Cosi ben ik even gaan opzoeken. Ons type Maxi Cosi kan tot 13 kilo. Dus we kunnen nog wel even gelukkig. @anno: Vind je erg dapper hoor. Hoop dat die siroop die steen aanraadde helpt. En idd niks aantrekken van je smoeder. carnaval: Als chronisch saai persoon vind ik carnaval ook niet echt geweldig. Het verkleden vind ik er leuk aan, maar drukte en een boel zatte mensen in de straat niet. Dus ik ga maar naar de Elf Fantasy Fair enzo, kan ik me ook verkleden @azeb: Jij kolft best veel Ik heb denk ik iets van 120 ('s ochtends na voeding) - 180 - 180. En nu is het 's ochtends een stuk minder omdat Ewout 's nachts al 4 keer gedronken heeft. Euh... en dan weet ik het niet meer Gisterenavond extra vroeg in bed gekropen, want was erg moe en niet helemaal 100%. Had sinds de middag een vervelende kriebelhoest waarvan ik dacht dat ie van m'n sesamreepje kwam (je weet wel, zo'n reep van sesamzaadjes die aan elkaar plakken met honing), maar heb nu ook best veel keelpijn (zit hier sjaal om) en hoofdpijn. Heb maar paracetamol genomen (heb een hekel aan die dingen, maar goed ). Ewout heeft gisteren een gedeelte van de nacht in z'n eigen bed geslapen. Zonder problemen. Maar hij werd toch weer wakker na een uur of 3, dus maar terug in bed bij ons gelegd. Is veel minder vermoeiend dan hem steeds uit bed te moeten pakken. Maar hij kan het dus wel weer gewoon, nu afwachten tot hij weer stopt met zijn regelmatige nachtelijke eetpartijtjes Vanochtend redelijk op tijd Ewout afgezet bij schoonmoeder. En omdat ie vandaag VIER maandan is (joepiejee) heb ik er iets speciaals van gemaakt: z'n broek zat achterstevoren Is een broek met voetjes aan, dus zag er beetje raar uit. Dat gebeurt wel eens als je je kind in het donker verschoont en hij niet echt meewerkt als de broek aan moet Toen nog commentaar van smoeder over dat ik niet zo veel gekolfd had. Ik zei dat dat kwam omdat Ewout 's nachts nu meer kwam, natuurlijk commentaar dat hij niet méér maar juist mínder moest eten 's nachts. Heb maar netjes m'n mond gehouden en het niet proberen uit te leggen, want ze snapt het toch niet (Is blijkbaar best normaal voor BV kindjes om tussen 3-6 maanden weer meer nachtvoedingen te willen, en jongens ook meer dan meisjes. Dus is gewoon ff doorbijten). Smoeder is ook van de generatie waar je standaard FV gaf, dus dát neem ik haar niet kwalijk. Maar is wel vervelend dat ze steeds commentaar geeft over iets waar ze niks van af weet. Soit. Zo, nu maar netjes aan het werk. 't Is al redelijk laat... Fijne dag allemaal!
@irisb ja kreeg later te oren dat sommigen ook tot 13kg kunnen maar welke zijn dat dan? Oef hopelijk zet het neit door en ben je weer wel en gezond vanaaf! je bent net ziek geweest dus leuk is anders Ook gefeliciteerd met ewout's vermaandag
ik heb hubbie laten beloven veel foto te maken zodat ik het toch kan zien hoe die het vond. nu ff eten en dan weer naar rotterdam. niet teveel schrijven he dames hihi.
meetingslijst voorkeurs datum stuur een pbtje naar Tweety en die veranderd het in de lijst. zon 1 feb dreames kaatje tweety steen pupke yule babystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa irisb zat 7 feb dreames tweety lola yule babystyle parr krisstel missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zon 8 feb dreames kaatje tweety elise eva lola yule babystyle parr freesia krisstel missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zat 14 feb dreames tweety Elise Steen(liever niet) lola yule babystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa zon 15 feb dreames kaatje tweety elise eva steen (liever niet) pupke lola yule babystyle parr krisstel cossy missyzuilen roshi moppiepoppie jekkia Marscha pisum first time lindaa keuze locatie tilburg:1 breda : 3 's-Hertogenbosch (den bosch) : 9 eindhoven:2 maakt niet uit: 6
@lola goed hoor op haar eigen kamertje. hoe is het gegaan? @yule zou nog ff niet zeggen eerst maar eens kijken hoever je komt. @tweety succes vandaag kn me voorstellen dat het je zwaar valtzo´n dag. dikke knuf @kaatje en foover succes met de laatste prikken vandaag. @eva een meisjes naam? het zal wel.
Dank je wel Wij hebben gewoon de CabrioFix (denk dat de meesten die wel hebben). Hier is linkje van site van Maxi-Cosi met de specificaties: Maxi Cosi CabrioFix productspecificaties
zo en dan nui ff ego. gio heeft vannacht geweldig geslapen. heeft om 9 uur lekker gebadderd met zwitsal goede nacht lavendel. toen heerlijk de fles nog een toetje van 30 cc maar dat had ik al verteld. heerlijk z´n bedje in. mijn man kwam om 3uur naar bed voelde ff in z´n nekje of hij warm genoeg had. begon te pruttelen dus baalde gigantisch. speen gegeven en is weer gaan slapen. vannochtend om 7 uur de wekker schrok ik me rot. hij had nog niks laten horen. om kwart over 7 werd hij wakker half acht gegeten. 60 cc laten staan. om half 10 zonder enige moeite twee eetlepels perenmoes en dan zo z´n bedje weer in, want meneer ligt te mopperen. hopen adt hij het dan weer red tot 12 uur half 1 dan bied ik hem 210-7 aan omdat hij anders te weinig krijgt en hij komt al op 4 voeding uit vandaag. zal ik ze dan allemaal 210/7 aanbieden?
Smoeder komt hier binnen en nu is het nog kouder brrrrrr wil weer in mijnbedje kruipen, alhoewel die nu ook koud zal zijn
Ik denk dat ze KO was van een dagje kinderdagverblijf, maar dat lekker lang slapen heeft misschien inderdaad aan mama gelegen. Die kan namelijk óók lekker slapen...