over de luiers.ik was ook wel van plan s nachts te blijven wegwerpluieren maar voor overdag wil ik othc weer terug op wasbaar
die 500 ga ik niet halen heb altijd geleerd dat je realistische doelen moet stellen (ook niet te laag) dus voorruit ik zal er 50 van maken
emeisje niemand heeft gezegd dat je vandaag 500 berichten moet halen kan ook morgen nog haha xxxxxxxxxxxxxx
hahaha tsjonge jonge wat een gespam hier voor een berichtendoel! zo ik ben scappies doen! en heb een ontzettende zin in kaas uien bollen voor in de oven! njammiee!
hahaa weet niet of dat een domme vraag is eigenlijk! het zijn gewone bollen, die je in de oven kunt doen, met kaas erover en uien erin en erover! gewoon superlekker! zoiets denk ik, maar dan in een bolletjes vorm! die is dan voorgebakken en moet je zelf afbakken in de oven!
nog nooit gezien of van gehoord haha ga nu afsluiten zo julia voeden en dan naar de winkel, in de regen bah xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
o zal eerst kijken of ik dat filmpje kan showen, weet iemand heo dat kan zonder het op yout ube ofzo te moeten zetten? xxxxxxxxxxxxxxx
@tweety: duidelijk verhaal over Robin, het klinkt echt alsof ze het goed hebben uitgezocht en er met een team over gepraat hebben. Goed idee denk ik de Nissen operatie. Hopelijk hoeven jullie er niet lang op te wachten want je mannetje zolang missen is helemaal niet leuk... Ziet er lief uit dat tentje trouwens! @anno: jammer dat jouw CB er zo weinig vanaf lijkt te weten. Bij ons zijn ze erg voorstander van Rapley gelukkig. Als je de indruk hebt dat ze eenzijdige info geven dan ga je toch niet naar dat consult? Denk dat je goed kunt uitleggen waarom je daar geen behoefte aan hebt dan. Vind het ook een beetje raar, een groepsconsult. Elk kindje is toch anders en de voedselintroductie gaat vaak heel anders bij BV en FV kindjes... Goed spul die domperidon! @Ingeltje: ik stuur ze op. Jeetje meid wat vervelend dat jullie ruzie hebben. Waar beschuldigde Gijs jou dan van? Wat zou je dan gelogen hebben ofzoiets? Klinkt vaag allemaal zeg! Goed dat jullie afgesproken hebben geen ruzie te maken van Julian bij is. Edit: lees dat je het al hebt goedgemaakt! Maar ben toch nog benieuwd naar het verhaal hoor. ontslag: wat lief van jullie dat jullie me allemaal een hart onder de riem steken... Gelukkig is er geen terugbetalings clausule (dat zou onbetaalbaar zijn, het gaat immers niet om een paar cursusjes) en idd heb ik wel geld opgebracht door patienten te behandelen en ze krijgen idd ook geld voor mij uit de opleidingspot. Dus eigenlijk moet hij ook niet zeuren, sommige dingen gebeuren soms en jammer dan. Maar ik ken hem langer dan vandaag, het is nogal een driftkikker en hij kan nog wel eens totaal onredelijk worden als iets hem niet zint. Ik ga er gewoon met goede moed heen, zeg meteen hoe de vlag ervoor staat (slecht nieuws gesprek...haha!) en dan zie ik wel. @moppie en roshi: wat een lieve foto van jullie meiden! @kaatje: jeeeeej, Levi doorgeslapen! Haha, wat zijn mannen toch handig (NOT!). Weet je wat die van mij gisteren zei na een zorgdag: "Ik kom nergens aan toe!" Oja joh? Dat heb ik nou nooit... hahah! Schattige banner! @parr: oooooh jee, dat klinkt als het begin van sprongetje 4. Raven is ook stukken onrustiger al sinds de week voor kerst. Je kunt haar eigenlijk niet wegleggen in bed of box of wipper want ze gaat meteen krijsen. Dus we zijn nogal aan het slepen met haar... Ze wilde nooit op schoot maar nu wil ze niks anders. Wel gezellig en knus hoor. Ik heb wel de indruk dat ze eindelijk weer wat vrolijker begint te worden, maar het heeft dus zeker 3 weken geduurd (van week 15 tot 18 dus). @eva: ook al aan 't kijken naar een andere baan! Leuk hoor! Gek he dat iedereen zowat de kriebels krijgt! Succes hoor! @Iris: Als Ewout geen kik geeft zat het haar zeker niet vast! Ik heb ook vreselijk veel haaruitval. Vooral met haren wassen maar eigenlijk ligt het hele huis steeds vol, vind het zo ranzig! haartjes: Raven heeft ook een matje in haar nek! Nog knalrood nesthaar, maar ik vind het zo lief dat rode haar dus ik knip het niet af. Het groeit overigens niet dat nesthaar, heel raar is dat. Alles wat nieuw haar is is blond en dat is zowat nog langer dan dat rode nesthaar... kale plek: Hihi, hier een supergrote kale plek die door het heen en weer draaien zelfs een beetje uitlopers naar de zijkant krijgt... geen gezicht, en al helemaal niet met dat rooie matje eronder. Maar ja, zo'n plek hoort gewoon bij baby's vind ik. Wij jonge ouders: volgens mij komt Wij jonge ouders in december niet uit vanwege de feestdagen (is heel vaak zo met bladen). De Kinderen heb ik van de week overigens wel gekregen (ben abonnee).
djeez wat heb ik veel geschreven zeg... nou nog ff ego: gisteren na een lange werkdag eindelijk thuis. Raven was (natuurlijk) superlief op de verjaardag van haar papa (dat was haar kadootje, inclusief uitslapen). Doet ze bij mij nooit natuurlijk.... 's Avonds was ze ook weer gezellig dus ik denk dat we door het ergste heen zijn qua darmprobleempjes en hangerigheid enzo. Misschien is eindelijk de sprong over (ze is nu ruim 18 weken). We hadden nog visite 's avonds en dat ging ook wonderbaarlijk goed. Ze zat zelfs op maar 5 voedingen en ging heel tevreden zonder huiltje naar bed (joepie!). Wat wil een mens nog meer?
Hey spammers! @ Funny me ik zou het idd in elk geval even voorleggen aan het cb. Maar kan me herinneren dat jouw meiden nooit zo heel veel gedronken hebben of wel? @ Eva ja als hij dan idd ook veel moet huilen als hij wakker is, dan is het minder leuk. Kyano heeft ook vaak van die dagen dat hij gewoon niet wil slapen maar hij is dan (meestal) wel heel vrolijk en ik kan hem dan gewoon in de box leggen. Misschien tandje of nog sprongetje? @ Parr leuk hè die nieuwe geluidjes ! Bij Kyano heb ik het idee dat zijn geluiden langer worden en lijken op korte brabbelwoordjes. Echt lachen! @ Emeisje ha ha veel succes en op naar de 50! Kale plek heeft Kyano ook, eigenlijk is hij net een oud mannetje als je naar zijn hoofdje kijkt Oh vreselijk voor die december 2007 mama. Idd nu we zelf een kleintje hebben is zo'n bericht helemaal aangrijpend. Duimen dat er misschien nog een vonkje hoop is voor het kindje.
Yule, mannen.... Belt er net zo'n muts van Aeon ofzo. Of ik tevreden ben waar ik nu zit. dus ik zeg "ja en wil dan dus ook niet overstappen" vraagt ze waar ik zit en waarover ik zo tevreden ben "dus ik zeg over alles, zit bij nuon en wil niet overstappen" ja maar bij Aeon kunnen we nu dezelfde kwaliteit leveren voor een betere prijs " Mevrouw ik zeg net 2 x dat ik niet wil overstappen, en nu dus nog steeds niet Oke ik begrijp het ...tot ziens. Wordt er zooo moe van
Ha ha ik heb mezelf ook een doel gesteld, wil zsm de 800 berichtjes halen! Heb net gebeld naar mijn smoeder en Kyano heeft tot 10.30 uur geslapen 8) Ze was nu met zijn flesje bezig van 180/6. Ben benieuwd of hij het leeg drinkt. Yule fijn dat Raven nu zo lief is!