September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia voor het eerst aan de fles, venkelthee, ging meteen prima, knap he

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo even gauw, Kate komt voor de 2e (.) :D
    Wat een luxe vannacht :confused: Kate gevoed om 21u kwam zij pas 3u weer! Dat was 6u tussen! en toen kwam zij tegen 7u weer en ik heb haar 12u weer gevoed. Hubbie net luier verschoon dus krijgt zij meer ;) Maar zo echt een luxe lijkt het :confused: mag zo wel blijven haha!

Heb mooie foto's zien langskomen :thumup:

@dreames er mag geloof ik 1x een 8u tussen zitten. Ik heb Kate ook 12u wakker gemaakt, anders kom ik niet aan de 6x voeding vandaag :(

@Krisstel ben benieuwd naar wat de osteopaat zegt! Kate ook voorkeur met slapen naar links te kijken... is dit erg dan?

@freesia ja hier ook kanbaar. Zit ik te voeden op de bank en manlief brengt kopje thee/koffie of zo en dan óp de tafel terwijl ik er niet bij kan :rolleyes: Als goed is na anderhalve week zijn de meeste opgelost. Bij mij iig wel en ik ben ook binnenin gehecht, door spieren heen. Zie alleen nog 1 zitten in de ingang..

@kaatje ja eindelijk :D het begin begint ook zoals het mag wezen ook ;) vind het al moelijk weg te leggen ;)

@pisum nu pas hoortest? en met elektroden? :(: huh wat doen ze daar allemaal :) hier gewoon dopje in de oor met weekje oud zijn :p Kate brabbelt soms in haar slaap, lig ook gelijk wakker van :)

ok ga mijn dame verzadigen ;) tot straks!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pisum: ja het gaat best redelijk met Aimar. Ik heb nu ook kleinere tepelhoedjes voor het voeden en hij lijkt daardoor rustiger te drinken. Misschien heeft hij daarom ook minder last van krampjes en de hik. Wel ligt hij nog overstrekt soms en dus ga ik ook gewoon naar de osteopaat toe.

Ik heb vanmorgen lekker een uur bij kunnen slapen aangezien Aimar ook heerlijk lag te slapen. Zo na de voeding naar mijn moeder, dan past zij op en kan ik bij haar slapen. Wij wonen namelijk nogal in een drukke straat met een glasbak en winkels voor de deur en ik kan gewoon niet slapen overdags van de herrie....

Nou meiden, ik ga Aimar wakker maken voor zijn voeding! En dan weg....
    vraagje nog: de september hyves, zijn er daar nog mensen actief?

4. ik kijk af en toe wel op de hyves, als ik op die van mezelf kijk dan neem ik vaak een kijkje, was er toevallig nu ook op aan het kijken.
    plaats niet altijd iets maar vind het super leuk om de foto´s te kijken enzo.

heeft er iemand misschien een actiecode voor www.goedgemerkt.com
    ik wil daar stickers bestellen voor straks op de flessen voor het kinderdagverblijf maar aangezien dat nog even duurd wil ik wel op een actiecode wachten.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    nou meneer slaapt gewoon verder hier in mijn armen.......

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hyves:
    kijk ook heeel soms.. maar vind het hier veel gezelliger

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    cossy, jah is ze ook. Wat een mooie foto met de ogen open.

1e nacht in eigen bedje kyani heeft vannacht de 1e nacht in der eige kamer in het ledikant geslapen, is uitstekent gegaan. Ik had er om 1uur gevoed en in bed gelegt en ze kwam pas 4uur vanmorgen weer. toen nog keer ingelegt en was ze er weer om 7uur en tone lekker bij me gehouden in me eigen bed.

geshopt net lekker even geshopt in de stad, jurkjes gevonden en maar 1 gekocht :) en 3 slaapzakjes voor de kleine meid omdat ze vanaf nu elke avond in der eigen kamer mag gaan slapen.

elise leuke en mooie foto's

jale wat mooi zo samen op de bank, zo liggen ze ook het liefst he.

kaatje trekjes, jah die heeft kyani ook, ze ligt altijd in der bedje net zo als hoe ik altijd lig, dat heeft me vader gezegt. Zelf heb ik nog neit zo door. Maar wel dat ze nu al enorm veel op mij lijkt en gelukkig maar :oops:

anno Weet je dat je baby's geen pure venkelthee meer mag geven tegenwoordig. Er zitten een soort van vezeltjes in die in de darmpjes blijven plakken en dus verstopt kunnen raken. ;) Waardoor de krampjes wel minder worden, maar er wel weer een evrstopping ontstaat. Dat is mij vertelt door het cb.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, goeie vraag aangezien ze nog niets kunnen vasthouden..dan zou een mobile zeker ook niet goed zijn..pfff weet het ook niet :rolleyes:

@Pisum, ach misschien moet ik het ook maar niet willen veranderen. Hier is Britt ook veel geluidjes aan het maken 's nachts, gehik, gekreun, gedruk etc.

@Steen, dat scheelt denk ik dat Femke erbij kan. De speeltjes aan de boog hangen hier te hoog voor Britt.

@Anno, lief hoe ze de fles vastpakt :D Wat een goeie link, heb hem meteen opgeslagen.

@Parr, ooh lekker zeg..mag ook wel een keertje of niet? Zolang Kate ook rechts reageert of geen afgeplat hoofdje heeft is het geen probleem.

@Eva, als hij toch eens wist wat voor een lekkers je had ;)

Ben ik net weer beter komt manlief thuis..ook diarree en koorts. :(
    Heb net eens zitten lezen op www.inbakeren.nl en ik herken Britt precies bij 'prikkelbare baby's'. We hadden zelf ook al het idee dat ze overprikkeld was (helaas onze eigen schuld!).
    Heb haar vandaag twee keer bij de eerste gaap in bed gelegd en ze slaapt! Heeft ze de laatste dagen overdag niet gedaan in haar wieg. Gisteren heeft ze over de hele dag maar max. 2 uur geslapen..kon me al niet voorstellen hoe ze dit zou volhouden.

Hier worden uitstapjes maar even uitgesteld..meisje moet nu echt alle rust krijgen. Ga net als 's nachts nu ook een vast ritme/ritueel voor overdag inbouwen aangezien ze 's nachts zo lekker slaapt en geen kick geeft. Voel me zo schuldig dat ik dit niet eerder heb gezien. :cry:

9. hoe wil je dan venkelthee geven? huisarts zei dat ik het zo moest doen. maar tips zijn welkom hoor.

eindelijk een jurkje haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah eindelijk een jurkje.

jah dat vroeg ik me ook af toen ze dat zeiden Dus gevraagt en ik meost zelf drinken omdat ik bv geef.
    maar ze zeiden dat met bij mensen met flesvoeding die moesten gewoon van die druppeltjes gebruiken:( Maarjah je meot gewoon op je gevoel afgaan toch :(: dat doe ik ook gewoon.

11. ja zal kijken of ze er op reageert en dan kan ik het nog altijd zelf drinken, eerst maar eens hopen dat het werkt.
    volgens mij vond ze het wel lekker heeft meteen 30cc gedronken en dat voor het eerst uit de fles.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    bij mij werkte het wel bij haar, maar heb het zelf gedronken. is wel vies.

jah 30cc jah dan vond ze het wel lekker

13. het ruikt idd erg vies en dacht ook eerst van dat drinkt ze nooit maar julia vond het lekker gelukkig.
    nu maar hopen dat het gaat werken anders is mijn fantasie een beetje op en het is zo zielig.
    de osteopaat of fysio zou alleen mij leren hoe ik dan het beste over haar buik kan masseren als het pijn doet maar het liefste heb ik natuurlijk dat het gewoon niet meer pijn doet.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. trouwens wassen jullie nog steeds de kleertjes voordat je ze de eerste keer aan trekt?

xxxxxxxxxxxxx

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah ik was alle kleertjes die ik koop eerst voordat ik ze bij haar aandoe, vind ik zelf ook even frisser.

jah idd, masseren helpt wel idd je meot alleen even weten hoe.
    Ik heb ok zo een pitte zak, die warm op de buik leggen helpt ook ;)

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Anno, ja alle kleertjes die ik krijg of koop gaan eerst de was in voordat Isis ze aankrijgt. Het meeste wat ik krijg is trouwens nu nog veel te groot, maar gooi het maar wel direct in de was, dan kan ze het direct aan als ze er straks in past (en anders weet ik niet meer wat wel en wat niet gewassen is).

17. ik was ze ook nog steeds hoor maar vroeg het me af.

moet nog ff een frustratie kwijt hihi
    hoorde gisteren dat mijn Smoeder heeft rondverteld dat ik niet van roze hou. zij vind zelf roze niet mooi en heeft dus tegen iedereen gezegd dat ik geen roze wilde.
    dus iedereen die op kraamvisite kwam zei, ja heb maar geen roze gekocht want dat wilde je niet he. nu zijn we er eindelijk achter waar het weer vandaan komt.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    houd je dan echt neit van rose? of dacht je smoeders dat gewoon?

19. mijn Smoeder houd niet van roze

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    okay wel jmmr dan dat ze dat gezegt heeft. je kan ok zelf mooie rose kleertjes kopen toch? ik heb juist heel veel rose en paars gehad voor kyani.

Deel Deze Pagina