September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule, is toch wel een pittige infectie geweest en helaas misschien ook niet zonder gevolgen :(
    Dat zou echt balen zijn!

Ik ben trouwens ook van plan om een half jaar bv te geven. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Over die voorkeurshouding, dat heeft Isis ook enigszins. Ik zie nog niet echt iets aan haar hoofdje (al twijfel ik daar wel een beetje over), maar door jullie verhalen word ik wel een beetje nerveus.
    Ik was sowieso al van plan om morgen naar het inloopspreekuur van het cb te gaan, ik zal het nog eens ter sprake brengen. Ik moet zeggen dat Isis wel te corrigeren is als ze eenmaal in slaap is: dan draai ik haar hoofdje de andere kant op en dan blijft ze meestal ook wel zo liggen.
    Verder heb ik Isis zonet na een half uur huilen (wel met pauzes ertussen) uit bed gehaald en heb heerlijk een uur met haar zitten knuffelen (afgewisseld met papa :)) en toen weer gevoed. Nu ligt ze net weer op bed en ze lijkt nu lekker in slaap te vallen.
    Dit bevalt me wel goed, even een lekker knuffeluurtje in de avond. Ze was ook heerlijk wakker en gezellig. Af en toe een huiltje, dan even een andere houding of de speen aanbieden en was het wel weer goed :)
    Fijne avond verder meiden!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh Anno.. ik dacht dat ik het 'getroffen' :-s had, maar jij hebt het erger! Pfff.. 'ze houdt niet van roze' :evil:

Kaatje: heh wat vervelend dat je BV zo verloopt. Kan het me voorstellen dat je wilt overstappen. Denk er goed over na, maar als je naar de FV gaat, voel je vooral niet schuldig, je hebt Levi al een heleboel meer kunnen geven dan dat je gelijk met de FV was gestart.

Jekkia: wat lief dat Raven de fles wilde geven en niet los wilde laten :)

Vloeien is hier eindelijk gestopt!! Mag ook wel, morgen is het 6 weken :)

Avondeten: Julian komt hier altijd als ik wil eten. Resulteert constant in eten op de bank tijdens het voeden of met pink in de mond. Wel lastig, maar hij is dan zó aan het brullen dat ik het niet over mijn hart verkrijgen kan om hem te laten huilen. Ik zou wel eerder kunnen eten, maar dan is mijn man nog niet thuis, vind ik ook weer zo ongezellig.

Voorkeurshouding: julian ligt bijna altijd naar rechts. Proberen het wel te stimuleren, maar ik zie niet of zijn hoofdje plat wordt. Heb 29 okt eeen afspraak op CB. Toch maar eens navragen dan.

Yule: heh watvervelend dat het misschien consequenties heeft.. we duimen van niet natuurlijk.

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @marieke ik voed zo rond de drie vier uur. maar als hij eerder komt krijgt hij wel. ik geef de borst dus kan natuurlijk niet zeggen hoeveel hij gedronken heeft. maar dat ritme houdt hij redelijk aan.

@pisum gehoortest goed :whistle:

@kaatje ik weet hoe je je voelt. bij mij doet de borst ook pijn. 1 maar gelukkig. Maar ik blijf tegen die kleine kletsen dat hij goed drinkt en dat het zo´n grote jongen is en dan krijg ik weer wat meer kracht om door de pijn heen te bijten. Ook prbeer ik inderdaad niet de gedachte te hebben van oh ik moet zo weer. ik zeg tegen mezelf kom we gaan lekker eten we zijn een goed team dus gaat weer lukken. klinkt wel stom maar het werkt.

@anno en kaatje je kan helaas niet zomaar alleen kolven dan gaat je producte achteruit en kan je eigenlijk net zo goed stoppen.en soms doet drinken nog minderpijn dan kolven.

ik heb gelukkig geen zwangerschapsstreep gehad. heb nog wel een bolle buik. als ik me weer beter voel ga ik zeker oefeningen doen.

4. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Pfff ik heb t echt zo druk zeg! :) Tijdens de zwangerschap verveelde ik me rot en nu ren ik alleen nog maar rond de hele dag.

Streep -> Bij mij issie ook donkerder geworden, hahaha! Vreemde hormonen...

Buik -> Mijn buik is best al weer plat! Vooral als ik sta. Hij is alleen echt nog niet stevig, dus als ik ga zitten puilt het echt uit, hahaha!

Auw -> Vince heeft wat niets ontdekt: Als hij wil stoppen met drinken doet hij niet zijn mond open zodat het vacuum weg kan, maar draait hij met een ruk zijn hoofdje weg. Hij vindt het vast leuk ploppen.... AUW!! En hij vind het nog leuk ook, hij doet het standaard een keer of zes tijdens het voeden. :)

Dreames -> Ik heb een leuk jasje gekocht op de zwarte markt in Brunssum, maar daar zul je wel weinig aan hebben he... :)

Kaatje -> Wat vervelend dat de bv zo slecht loopt... :( Als het hier pijn deed zou ik ook stoppen hoor! Bv is goed, maar zeker niet ten koste van alles.

Groetjes Cossy

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vandaag druk dagje, maar wel leuk gehad. Nu ben ik wel een beetje moe, maar what's new!

Julian kwam vandaag helaas weer om de 3 uur, had 3 dagen wat meer tijd er tussen zitten, gaf me wat rust.
    Ben ik de enige die na 6 weken nog steeds 7 á 8 voedingen per dag heeft? Lees zoveel die al teruglopen met de voedingen. Gaat prima nog hoor, maar straks met werken wil ik gaan kolven en ik heb nu steeds heel weinig omdat ik de ene borst 'geef' aan Julian en de andere afkolf. De volgende voeding voelt die borst nog heel leeg aan.

Ohja en kan iemand hier nog eens uitleggen waarom je de 2e borst aanbiedt? ik snap het niet namelijk!
    Mijn kraam heeft toen gezegd dat julian aan 1 borst genoeg leek te hebben, dus heb ik nooit geleerd de 2e aan te bieden, maar weet ook niet of dat nu nog moet!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @ingeltje, zou je de lijst aan willen passen? Luca is nu 4380 gram en 52 cm

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik bied Isis de tweede borst aan omdat de kraamzorg mij dat geleerd heeft. Stom he, dat je gewoon doet wat iemand die in wezen toevallig aan je toegewezen is je 'opdraagt'. Isis wordt na de eerste borst verschoond en is daardoor vaak wat huilerig. Door die tweede borst wordt ze weer lekker rustig dus dat bevalt me wel goed. Daarnaast drinkt ze ook nog best wel wat uit die borst dus ik denk dat ze dat nog wel nodig heeft....
    Groetjes!

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ingeltje ik geef ook maar 1 borst hor. of gio moe echt huilen en honger hebben dan krijgt hij de ander. maar nu drinkt hij 20 min tot 30 min en als hij dan nog wat huilerig is geef ik een speen en die doet dan z´n zuigbehoefte. want vaak laat hij de laatste drie min. dan wel twintig keer los.

maar ik heb ongeveer 5 keer een ander advies gehad. dus doe vooral wat goed voelt.

9. Ik geloof dat de Makro dit merk verkoopt...

@Yule: 'Leuk' beestje, inderdaad... :(

Vloeien: Hier ook voor het eerst vandaag helemaal nada, niets niente, nothing in mijn inlegkruisje! Morgen dus maar eens zonder... :D

@Ingeltje: Emma zit op 5 of 6 voedingen per dag. Op advies van het cb laat ik haar nu slapen totdat ze zich meldt. Alleen als het me te lang duurt, maak ik haar nog wel eens wakker. Ze schijnt dus aan 5 of 6 voedingen echt genoeg te hebben. Het feit dat ze al zo'n drie weken 's nachts doorslaapt (en dan bedoel ik dat ze echt 8 uur aan één stuk slaapt) bewijst dat ook wel...
    Ik bied trouwens ook standaard één borst aan ('s morgens kolf ik de andere dus wel meteen na de eerste voeding af, want na zo'n nacht staat die echt op knappen...), alleen als ik merk dat Emma echt nog meer wil drinken, bied ik de andere ook even aan...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dreames, je hebt geen verwijzing meer nodig voor de fysio he, je kan nu zelf bellen voor een afspraak.

Elise, snachts voed ik hem sowieso met de borst. Hier doet kolven een stuk minder zeer dan drinken. Wil morgen even kijken of het drinken beter gaat.

Zwangerschapstreep en haren hier nog volop aanwezig

Cossy, auw ! Als levi hier bijna klaar is dan gaat hij lachen om vervolgens heel gulzig nog een paar teugen te nemen en dan laat hij los.

Ingeltje, volgens mij is het omdat ze dan van de tweede borst de voormelk pakken, die is geloof ik romiger en bevat bepaalde stoffen

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Gw zit vanaf dinsdag in de nacht (1700-3.00) Wat er dus op neerkomt dat ik overdags alles alleen doe want dan slaapt hij. En 's nachts sta ik er ook alleen voor. Net werd het me even te veel. De meiden wilden niet slapen. Alleen maar gillen. Ik ben op kraamvisite geweest en sinds dat we thuiskwamen hebben ze gegild. (was om iets voor 5 uur thuis) Schone broek. Fles. Kroelen. 'spelen'. Niets was goed. Uiteindelijk heb ik ze om 2015 in bad gedaan. Nog steeds gillen. Lekker gemasseerd met olie. OOk gillen. Uiteindelijk heb ik ze allebei in bed gelegd. En uiteraard gillen. Helemaal hysterisch waren ze. Speen spuugden ze uit. Heb op een gegeven moment de babyfoon uitgezet. Mn moeder wilde wel komen helpen, maar ja die kon toch ook niets doen want ze wilden niets. Uiteindelijk heb ik hun speentje in de mond gedaan en zo'n klein tutpopje ertegenaan gedaan (oke niet echt de veiligste manier) maar ik wist echt niet meer wat ik moest doen en heb zelf ook flink mee zitten huilen. En wat denk je? Ze waren meteen stil. Sophie sliep meteen. Bij Anna duurde het een paar minuten. Maar nu zijn ze gewoon heerlijk stil. Dus ik dacht ff hier kijken en daarna heerlijk slapen!

Enne vandaag zijn mn moppies alweer 2 maanden! Morgen naar het cb waar ze ook de eerste prikjes krijgen :(

12. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje gelukkig is kolven minder pijnlijk bij jouw. ok als je ´s nacht sgeeft stimuleer je in ieder geval nog.

@funnyme jemig wat zwaar zeg. Echt super dat je hebt volgehouden en het alleenhebt opgelost. dikke knuf.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ga proberen of de meiden nog een klein beetje willen drinken (zit nu ruim 3 uur tussen) Kan ik daarna ook lekker proberen te slapen

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ikheb hem nog nooit wakker hoeven maken,hij heeft vanaf zijn geboorte al een standaardklokje ingebouwd van 3 uur

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Ingeltje: Raven krijgt ook altijd 2 kanten aangeboden. Ze drinkt de eerste tot de 'leeg' is (ca. 15-20 minuten), dat merk ik doordat ze gaat sabbelen en dan zelf loslaat. Daarna heeft ze nog honger, soms is ze eerst even rustig of valt zelfs in slaap, maar binnen 5 minuten zie ik dan alweer happen en soms huilt ze er dan bij (=honger), dus bied ik de tweede ook aan. Daar drinkt ze dan nog ca. 10 minuten tot ze weer vanzelf loslaat of in slaap valt, dan haal ik haar los, maar dan ligt ze eigenlijk al los aan de borst (geen vacuum meer).

In het begin had ik zoveel melk dat ik 1 kant deed, nadeel is dat er veel tijd tussen de voedingen aan 1 kant zit (in jouw geval 6 uur) dat kan door de stuwing ervoor zorgen dat je minder voeding aanmaakt, waardoor de tijd tussen de voedingen niet langer wordt. (en dat is nou net jammer he? ;) )

Verder krijgt een baby bij 1 kant steeds eerst de voormelk (is wateriger met meer suiker). Dat kan gaan gisten in zijn buikje, waardoor hij huilerig, winderig en kramperig kan worden. Een oplossing is het vetgehalte van de melk opschroeven, dat doe je door eerst de borst te geven waar je mee bent gestopt bij de laatste voeding. Dan krijgt hij eerst de vettere achtermelk en dan aan de andere kant als 'toetje' de zoete waterige voormelk. Voordeel hiervan is dus minder kramp, windjes etc maar ook dat het beter vult zodat hij langer met een voeding toe kan.

Hier gaat het prima op die manier. Soms drinkt Raven 1 kant (meestal 's ochtends) omdat ze daar dan genoeg aan heeft. Ik kolf dan de andere kant af, maar dit gebeurt misschien 1x per week.

Ik zal even mijn schema van vandaag hier zetten.

Tijd---------------------------------Kant

0:15 uur--------------------------re + li
    6:30 uur--------------------------li, re gekolft 100cc
    9:30 uur--------------------------re + li
    14:30 uur-------------------------li + re
    18:00 uur-------------------------re + li
    21:00 uur-------------------------li + re

Wat je kunt proberen om naar 2 kanten over te gaan is met de borst die je het laatst gegeven hebt te beginnen, daar heeft ie dan ongetwijfeld niet genoeg aan, dus dan geef je de andere kant nog en vervolgens blijf je steeds 2 kanten aanbieden. Misschien kost het een dagje om opnieuw te 'regelen' maar ik vind Raven een stuk rustiger met deze techniek. Misschien helpt het ook wel tegen de krampjes en het spugen van Julian.

Even een tip voor de BV moeders. Ik heb een boek besteld via Bol.com over borstvoeding. Het is super uitgebreid, zeer informatief en een echte aanrader. Alles over goed aanleggen, problemen herkennen en oplossen en tips en trucs. 't Is wel in het Engels.
    Titel: The Ultimate Breastfeeding Book of Answers
    Auteur: Newman/Pitman
    Prijs: ca. 17 euro (echt niet duur)

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @yule bij mij werd steeds gezegd dat ongeveer na 15 minuten ze de achtermelk krijgen als ze continue 20 tot 30 mintuen drinken. Maar inderdaad als je twee borsten geeft is dat misschien wel beter. ik kan dat alleen niet omdat ik tepel kloven heb en het anders niet volhou

weltrusten allemaal die kleine ga ik zo maar wakker maken voor de laatste voeding en dan gaan we lekker slapen.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @elise: Dat is meestal wel zo waarschijnlijk, behalve als je veel melk hebt, dan komen ze daar niet aan toe, want voordat de achtermelk er is zitten ze al vol met waterige zoetigheid... En ik heb nogal veel melk zoals meer vrouwen met redelijk grote borsten (cup D).

Wat vervelend trouwens die kloven, ik ben blij dat ze bij mij eindelijk dicht zijn! Nu is het voeden echt heel leuk en knus.

Welterusten!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate hier ook auwie! laatst deed zij het met één grote ruk mee naar achteren, heb dus nu midden in mijn tepel een kloof :(

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

:baby: Onze kinderen: :baby:

02 augustus 2008
    SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm ~ mama: Lise [♂]
    06 augustus 2008
    DIEGO en CHAYEN ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm ~ mama: Liselotje
    15 augustus 2008
    ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ 2.510 gram & 2.790 gram ~ mama: FunnyMe 3220 & 3415 gram - 49,5 en 51,5 cm
    18 augustus 2008
    NOAH JOY en LEVI JOAS ~ 3.540 gram & 3.540 gram ~ mama: MamaMeike [♀]
    21 augustus 2008
    MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia [♀] gram - cm
    25 augustus 2008
    SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 3850 gram - 51 cm
    GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 4290 gram - 54 cm
    26 augustus 2008
    ROOS ~ 3880 gram ~ mama: Pipo1973 [♂]
    PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 2960 gram - 49 cm
    28 augustus 2008
    DAIMY JASMIJN ~ 3210 gram - 48 cm ~ mama: Klavertje44 [♀]
    ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety [♂] 3625 gram - 52 cm
    29 augustus 2008
    MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa gram - cm
    KYANA ~ 2670 gram - 45cm ~ mama: Debbyvermeer [♂]
    YLANA YASMIN en JAYLEN JOSHUA ~ 2510 gram & 1950 gram ~ mama: Nic79
    30 augustus 2008
    QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 4980 gram - 53,5 cm
    LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover 4280 gram - 54 cm
    01 september 2008
    JUNA NINTHE ~ ? gram ~ mama: Diddl [♀♀♀]
    GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1
    03 september 2008
    DEMI LUANA ~ 3400 gram - 48 cm ~ mama: Dreames 4230 gram - 52,8 cm
    FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 4160 gram - 51 cm
    04 september 2008
    BRITT ~ 3414 gram - 52 cm ~ mama: Krisstel 4400 gram - 54 cm
    JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 4530 gram - 57 cm
    MEIKE ~ 3550 gram ~ mama: Jikke [♂♂♀♀]
    05 september 2008
    ASHLEY ~ 3700 gram - 53 cm ~ mama: Delayla[♂]
    JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 4150 gram - 51 cm
    QUINTY YORINDE MELISE ~ 3080 gram - 52 cm ~ mama: Melissa73 [♀♀♀*
    06 september 2008
    EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 5210 gram - 56 cm
    RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram ~ mama: Yule 4830 gram - 57 cm
    GWEN DEVENY ~ 3970 gram ~ mama: Desangel
    LUUK EVERT NIELS ~ 4285 gram - 54 cm ~ mama: Naannaan
    07 september 2008
    LUCA ROAN KRIS ~ 2700 gram - 48 cm ~ mama: Devilschase 4380 gram - 52 cm
    KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Babystyle 4000 gram - 51,5 cm
    TEUN FRANCISCUS ~ 3350 gram - 51 cm ~ mama: SanneMart
    08 september 2008
    YARAH ~ 3255 gram - 50 cm ~ mama: MirandaT[♀]
    SEM DINAND ~ 3860 gram - 54 cm ~ mama: Sasha
    FENNA EVI ~ 3200 gram - 49 cm ~ mama: Tinkerbel1984
    09 september 2008
    LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 4025 gram - 54 cm
    11 september 2008
    JENNA ~ 3860 gram - 52 cm ~ mama: Sunshine80 [♂] 4340 gram - 54,5 cm
    ANNE ~ ?? gram ~ mama: MollyM [♂♂]
    12 september 2008
    JULIE ~ 2900 gram - 49 cm ~ mama: Dorientje
    13 september 2008
    RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum4300 gram
    EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola [♀]
    15 september 2008
    ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 3635 gram - cm
    16 september 2008
    RION ~ 4160 gram - 54 cm ~ mama: Helma1602 [♀]
    17 september 2008
    INDY LUNA ~ 3245 gram ~ mama: SheDevil [♂*]
    MARE ~ 3710 gram ~ mama: wens3 [♂♀]
    JONATHAN KELLY PATERSON ~ 3987 gram ~ 51 cm ~ mama: Rainbow1984
    18 september 2008
    SEM ~ 4260 gram ~ 54 cm ~ mama: Moesje78
    19 september 2008
    JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08
    AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 3400 gram - cm
    NAOMI ~ ?? gram ~ mama: Marielle82
    20 september 2008
    MICHIEL ~ 4050 gram - 50 cm ~ mama: Esje72[♂♂] 4300 gram - 53 cm
    JOLIEN ~ 4070 gram ~ 54 cm ~ mama: mica
    LENTHE ~ 4460 gram - 52cm ~ mama: Ydnic
    23 september 2008
    SYLVIE JASMINE ~ 3200 gram ~ 51 cm ~ mama: Dniise
    VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 3860 gram - 52 cm
    24 september 2008
    KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 4240 gram - 52 cm
    STERRE ~ 2390 gram ~ 45,5 cm ~ mama: Zico 2660 gram
    KYANO ~ 4100 gram ~ ? cm ~ mama: Wupje
    TYCHO ~ 4620 gram ~ 56 cm ~ mama: HannekeR
    27 september 2008
    DEENA ~ 3840 gram ~ 52 cm ~ mama: Lindada
    ANNIKA ~ 4290 gram ~ 53 cm ~ mama: Linda71
    29 september 2008
    DANNY ~ ?? gram ~ mama: Droppie123
    30 september 2008
    AMÉ ~ 3480 gram ~ 56 cm ~ mama: Moppiepoppie
    JENNIFER ~ 3415 gram ~ 52 cm ~ mama: Jacolien
    04 oktober 2008
    JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia
    JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi
    06 oktober 2008
    JARI ~ ? gram ~ ? cm ~ mama: First Time

Voor altijd in onze gedachten:

02 juni 2008
    LEVI JAMAL* ~ † 27-06-08 (26w+6d)~ 950 gram - 36 cm ~ mama: Chaartje79

26 jongetjes, 46 meisjes

Agenda

Oktober
    16: FunnyMe CB Parr1983 CB Miracle08 CB Elise1 CB
    17: Lindaa CB Lola CB Elise1 Kinderarts
    20: Steen nacontrole gyn Babystyle nacontrole VK
    21: Eva1983 CB Yule nacontrole VK Roshi controle gyn + CB
    22: Steen CB + inentingen Dreames extra CB
    23: Jekkia CB Ingeltje jarig 28! Krisstel nacontrole gyn HannekeR CB
    27: Pupke CB
    29: Ingeltje CB
    30: Azeb CB
    November
    03: Devilschase CB Babystyle CB Kaatje85 CB Krisstel CB
    04: Foover CB Anno103 CB Yule CB HannekeR nacontrole vk
    05: parr1983 HA
    07: parr1983 nacontrole
    11: Dreames CB
    12: IrisB CB
    17: Sunshine80 CB + inentingen
    18: Tweety jarig 28! Pisum Kind en Gezin (CB)
    19: HannekeR jarig 35!
    29: Kim jarig 3!

In het groen het huidige gewicht en de lengte! Als je iets aangepast wil, geef maar een gil in het forum, we wijzigen het voor je! Als je de lijst zélf aanpast, graag een PB-tje naar Ingeltje, die zet de link naar de pagina in haar onderschrift

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oeps dubbel

bedtijd nu! xxx

Deel Deze Pagina