m'n mannetje heeft trouwens een tattoo van "zijn meissies" laten zetten.... (je moet er natuurlijk wel van houden )
@Roshi: wow! Dat is nogal wat! Is het zijn onderarm waar de tattoo staat? Ik vind het wel gaaf hoor! Oja, boeren is bij flesvoeding meer nodig dan bij borstvoeding heb ik mij laten vertellen in het ziekenhuis. Raven deed echt keiharde boeren met flesvoeding en dan kwam er meestal ook wel weer wat melk mee terug.
@lindaa idd temp in de gaten houden! als je iets niet vertrouwd gelijk aan de bel trekken idd! werd ook gezegd bij cursus SB @lola spannend! *duim duim duim
Krisstel, balen dat Britt ook spruw heeft, gelukkig helpt daktarin erg goed en snel. Vond idd ook dat Wibra leuke jongens kleertjes heeft. zeker als je het vergelijkt met Zeeman die heeft bijna helemaal geen leuke jongens kleertjes Lola, heb even de helft gemist maar denk dat je een sollicitatie gesprek hebt gehad. Super dat je bent uitgenodigd voor een tweede gesprek Roshi, mooie tattoo ( al vind ik hem zelf persoonlijk iets te groot ) maar idd je moet er van houden Had ik al verteld dat we morgen de verjaardag van mijn svader heb? Zagen er nogal tegenop omdat er natuurlijk gerookt wordt. Dus verteld tegen smoeder dat als er gerookt wordt we niet met Levi komen maar om ste beurd.. en nu wordt er niet gerookt in huis ga morgen een appeltaart bakken voor daar. Net 2 dagen een oven en nu al bestellingen
Toevallig zei mijn moeder dat net ook tegen me aan de telefoon. Maar als Kate nou zelf om 22:00 uur komt...want doe je daarna? @Yule, vind het echt super dat ze bijna geen krampen meer heeft gehad en ach die poepluiers vindt papa erg leuk om te doen Mmmm raar zeg...als ze vannacht maar niet ineens vaak komt. @Lola, wat goed zeg...succes alvast. @Roshi, ik wou net zeggen dat je er wel van moet houden (hou ik dus niet) maar vind hem wel prachtig hoor @Kaatje, wat goed zeg..en zo hoort het ook! We zitten vanavond voor het eerst echt weer met z'n tweeën televisie (Mooi weer de leeuw en de Lama's te kijken (Britt ligt boven te slapen)....wat heerlijk zeg
@Krisstel: wat heerlijk he, zo'n avondje voor jezelf! Hopelijk volgen er nog vele, en blijft het nieuwe 2-borsten regime werken!
oh dit is vaag.. ik heb en ontiegelijke loopneus.. terwijl hij ook verstopt zit :-k het loopt er gewoon uit en dan lukt het me ook niet om mijn ukkie stil te krijgen kon ik niet een weekje later ziek worden ! (liever helemaal niet maar goed!)
Klinkt als een behoorlijk stevige verkoudheid! Echt vervelend dat jullie je allebei niet lekker voelen. Het zou natuurlijk fijn zijn als je er helemaal voor Michelle kon zijn en niet zelf ook in de lappenmand was.... Lekker rustig aan doen, uitzieken en Michelle troosten... Sterkte en beterschap meid.
Dan hou je gewoon 22u aan. Als jij meestal dan naar bed gaat. Mijn Smoeder zei toevallig eergisteren dat om ritme te krijgen konden hubbie en ik dan dit doen: Hubbie staat meestal rond 6.30/7u op dan kon hij 7.30 Kate wakker maken en aan mij geven voor voeding. Zo kreeg zij op tijd haar voeding en ik kon op tijd eruit om dingen te doen. Maar goed dit ligt er dan aan hoe laat zij 's nachts is gekomen natuurlijk..
@Lindaa, beterschap samen. @Parr, dat is inderdaad wel een goed idee...zou mooi zijn als het werkt Als Britt om 22:00 uur haar laatst voeding krijgt komt ze meestal weer rond 3:00 uur en daarna weer rond 6:00 uur. Ze slaapt nu nog ...maak haar in ieder geval straks wakker als we zelf gaan slapen mocht ze niet uit zichzelf komen.
Lindaa knuff. Hadden Levi om kwart voor 6 gevoed, 130 cc .. had hij om half 8 weer honger, dus weer 130 cc gegeven. Toen gelijk op bed gelegd en ligt nu nog lekker te slapen. gaan hem voor we naar bed gaan maar wakker maken voor een voeding anders komt hij rond 12 uur,maar ja dat is ook niets als je net slaapt.
Dat vind ik ook altijd zo vervelend Kaatje..slaap je net een uur moet je weer wakker worden. Wil een deken bestellen voor het ledikantje straks als ze niet meer in haar wieg past..maar wat is 'beter'...fleece of katoen? Katoen ademt toch meer of niet? Fleece is natuurlijk weer warmer.
Katoen, fleece mag geloof ik niet eens, idd omdat het niet ademd. ( of is het ademt? ) ow had ik nou maar eens beter op gelet tijdens nederlands :-?