Even gegoogled, maar bij een online apotheek kan je ook zo gipsverband kopen ( op die site 4 rollen voor 5,95) dus dan moet het bij de plaatselijke apotheek ook vast wel te halen zijn. Anders misschien een zorg winkel ofzo
Deel 3 Anno103: Oef jeukende striae Vocht: ik had afgelopen 2 weken veel minder last van vocht, met het koelere weer, maar opeens sinds 2 dagen zijn mijn voeten ook weer helemaal opgezwollen. Loop telkens op slippers buiten, fijn joh als het regent en het water over je blote voeten gutst... Roshi: leuk, morgen de groei/liggingsecho! En mannetje fijn thuis! Parr: je grenzen eindelijk onder controle? Hallelujah! Ikke: Ik heb ook sinds dit weekend een positievere instelling. Had me al weken verheugd op de 37-wekengrens en ging er zó op zitten wachten dat de baby mocht komen.. dat ik spontaan een hormonale depressie ingleed Nu heb ik besloten om me op de 40 weken te gaan richten. Anders trek ik het emotioneel echt niet meer! Hier prima geslapen, omdat ik er gewoon weer lekker laat inging. Dadelijk maar effe boodcshappen doen, hoop deze keer zonder harde buik... en een wasje draaien. Maar nu eerst: lekker douchen!
Meiden ik ga er ook weer vandoor. Even broodje eten, hond uitlaten en weer een uur in de auto Denk dat dat me nog het meeste opbreekt.. Fijne middag en kom vanavond weer ff spieken. Liefs
Heb je een link. Heb verschillende apotheken gebeld hier in de omgeving, maar niemand heeft het hier op voorraad.
kijk ingeltje dat is the spirit haha ik heb me nog niet helemaal op de 40 weken grens ingesteld heb nog steeds het gevoel dat onze uk volgende week komt maar het komt wel steeds meer bij me op dat het ook nog eens 4 weken kan duren maar elke dag is zo voorbij dus maken we er gewoon iets van. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Anno, fijn dat alles goed was en weer lekker geshopt voor de kleine Hier de laatste dagen ook veel jeuk en zag vanmorgen ook een paar rode vlekjes. @Tinkerbel, denk ook dat het hier de darmen zijn geweest. Grappig hé, heb dat ook wel hoor met sport (niet met alles) maar wel met turnen of baanwielrennen. Hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging. @Roshi, irritant geen auto, mis hem hier ook! Leuk zon gipsbuik mag je mannetje lekker smeren Spannend morgen, ben benieuwd! @Lola, 7 keer misschien ook maar een luier omdoen @Azeb, haha ik word ook altijd helemaal blij als de glazenwasser is geweest. @Parr, veel plezier die doos van de babydump is echt leuk. @Ingeltje, het is alweer voorbij lang leve het oefenen jij geen last gehad laatste dagen? Wij gaan ons hier focussen op 41 weken haha maar dan is het ook echt genoeg!
@Anno, fijn dat alles goed was bij de vk. @Tinkerbell, oeh dat klinkt inderdaad niet lekker, gelukkig moet je vanmiddag naar de vk, suces! @Roshi, succes met de gipsbuik! @Ingeltje, goeie instelling meid! Ik heb die knop met de 31 weken omgezet: ik ga waarschijnlijk niet te vroeg bevallen...we gaan er maar vanuit dat het 41 weken wordt. En nu zie je maar weer, ben inmiddels al 37 wk...Als ik die knop toen niet omgezet had, was het drama geworden hier @Kaatje, succes meid! @Roshi, lekker dat je mannetje thuis! Fijne dag! @Diddl, ook succes met je gipsbuik! Wij gaan zo naar het zkh, tot later!
Nee hier geen tekenen meer van onrust in mijn buik jammer, vond het oefenen wel een prettig gevoel! Je werkt ergens naar toe hè!
Joehoe! Ik ben eindelijk onder de douche geweest haha Gelijk weer even alles geschoren, doe dat 2 keer per week want oh ik moet er niet aan denken dat het begint en ik heb me al 4 weken niet geschoren haha @ Krisstel: Haha ja idd, gisteren Marianne Vos, als ik iets saai vind is dat het wel, maar gewoon de hele race in spanning hoor, heel raar maar ook wel leuk! @ Ingeltje: Goeie instelling, ik had dus precies hetzelfde als jou, echt bizar! Had me helemaal ingesteld op 37 weken en toen ik 36,2 ofzo was, werd ik ineens echt een soort van depressief Ben nu dus bezig met de knop omdraaien, ik wil me namelijk instellen op 41 weken, aangezien 80 % van de vrouwen die van de eerste zwanger is, te laat bevalt (lang leve de opbeurende woorden van mijn vk ). Voel me nu gelukkig al beter, al duim ik bij elk krampje dat het doorzet @ Anno: Ook al de positieve instelling gevonden, goed hoor! Ik hoop dat ik hem ook te pakken krijg als ik zo van de vk vandaan kom. Gelukkig zijn we al over de 37 weken grens heen, maar damn wou dat de tijd een stuk sneller ging @ Yule: hier hetzelfde verhaal hoor, ik haaaaaat inlegkruisjes e.d. dus dan maar gewoon verwisselen. Ben ook benieuwd hoe dat na de bevalling gaat, ik zweer nl bij tampons normaal, vind de rest zo smerig, en nu moet je die matrassen gebruiken ieuwww Zo, nu weer even ego Het is idd een beetje vreemd die klachten, ik vroeg het op een ander forum en die zeiden ook gelijk dat het wel sterk op zwangerschapsvergiftiging lijkt Vanmiddag dus even laten checken! Ga er vanuit dat het niet zo is uiteraard, maar ik vind de klachten zo vreemd... Heb net lekker gelunched, boterhammen met gekookt eitje jummie! Zometeen dus naar de verloskundige, daarna naar de C1000. Vanavond eten we lekker gekookte aardappels met boontjes en een gehaktbal, heb er trek in Daarna ga ik denk ik een poging doen tot oliebollen maken haha, heb er ECHT trek in XXX
Thnx kaatje zal hier ff naar de apo lopen van de week. Succes vandaag meis! Steen> succes in het ZKH! Ingeltje> goed van je meis die posi instelling, je kan ook echt niet meer doen dan afwachten Krisstel> nee ga ik met een vriendin doen want mannetje heeft er echt geen geduld voor en dan mislukt het misschien is zonde Tinkerbel> heb ik ook hoor, scheer me ook iedere week (meer is niet nodig) het idee dat ik daar met haar op m'n benen lig... vreselijk vanaaf heb ik trouwens weer BV cursus. Het is echt zo super leerzaam joh ben weer helemaal blij als het 19.30 uur is
Ik stel me ook in op 41 weken. Dat zou ik zelf ook het mooist vinden (komt het beste uit). Maar als het eerder komt, of later, dan is dat maar zo. Vanmorgen nog even met de vk gehad over oefenweeen, het zegt echt niks over wanneer je gaat bevallen zei ze. Ik zie elke oefenwee als iets wat uiteindelijk helpt, want het is natuurlijk niet voor niks. Maar ik probeer er maar niet de conclusie uit te trekken dat het bijna gaat gebeuren. Heb ook zin om te huilen trouwens (zou dat wat zeggen over de bevalling?). Het is hier zooooo saai (hier thuis, niet hier op het forum). Mannetje is vrij, maar ligt nog steeds te slapen (terugslagje van Lowlands). Hij ging niet eens mee naar de vk, terwijl ie dat altijd doet. Maar nu lukte het hem echt niet om op tijd uit bed te komen. Zit ik hier te niksen...
@Tinkerbel: succes bij de vk! Hopelijk is je bloeddruk goed! Wel meteen aan de bel trekken als je een bandgevoel in de bovenbuik krijgt, een soort heel strak benauwd gevoel en erge misselijkheid... @Roshi: klinkt echt goed die BV cursus. Ik ben 1 keertje naar een voorlichtingsavond van LLL geweest (La Leche League) maar dat was echt 3x niks. Allemaal dingen die ik al wist of had gelezen en als je een vraag had kreeg je geen echt antwoord. Ik vond het nogal propagandistisch en weinig realistische info (het was allemaal geweldig en supergoed voor de baby etc etc).
@Yule, dat zei de vk hier ook...het helpt wel maar zegt inderdaad niets over wanneer de bevalling gaat beginnen. Mmmm lekker laten komen dan die tranen, lucht vaak erg op! En je mannetje is straks weer wakker en mag je dan verwennen
ik ga denk ik zo ook maar eens mijn benen scheren haha, hoor jullie er allemaal over en bedacht me dat het bij mij wel weer ff geleden is. vanmiddag ga ik lekker op de bank, nou ja het is al middag maar daarna dan he haha. net lekker broodje op en 2 croissantjes jammie. wij eten vanaaf kipfilet en gebakken aardappels, groente weet ik nog niet of wortels of broccoli. xxxxxxxxxxxxxxxxx
@yule> ik heb echt de uitgebreide waar ze ook superveel tijd voor je neemt. Het is de 4 dinsdagen in augustus van 19.30 tm 21.30 (maar is alle keren uitgelopen tot minstens 22uur) We zitten met 4 zwangere meiden en 1 daarvan heeft haar mannetje mee. dus totaal met 6 incl lerares. De lactatiekundige die het geeft heet Alexandra Knijnenburg zij is heel bekend. Heeft ook zelf een kraambureau dus weet heel veel te vertellen. Mocht je na de bevalling problemen hebben met de BV dan kan je haar bellen en komt ze langs. Zij is geen dwinger van je MOET bv geven maar echt superrelax. Ze heeft zelfs naar mijn (.)(.) gekeken omdat ik dacht dat het met 1 van m'n (.) niet zou kunnen lukken ivm een voorval van vroeger met m'n tepel, maar volgens haar moet het gewoon lukken ik heb wel een zalfje en een hulpmiddeltje meegekregen maar dat gaf ze geloof ik meer om mijn onzekerheid weg te nemen
@ Roshi: Superfijn dat het je zo helpt meis, kan me voorstellen dat je je er dan ook echt op verheugd Veel plezier dan maar weer vanavond! @ Yule: Ieks, dat heb ik al dagen Heb soms momenten dat ik amper meer lucht krijg voor mijn gevoel En gisteren nacht werd ik wakker omdat ik zooo misselijk was, dat ik eigenlijk alleen maar nog kon spugen en plat liggen Hmm vaag dit, maar moet er over een uurtje zijn dus ga het gelijk vragen! Maar uhm, wat houdt het eigenlijk precies in, moet je dan naar het z'huis ofzo, weet jij dat? Saai he als je je zo zit te vervelen? Op sommige momenten geniet ik echt van mijn verlof maar op sommige dagen Gelukkig heeft mannetje volgende week vrijdag zijn laatste werkdag en daarna heeft hij lekker 5 weken vrij Zo, hier net even een flesje vitamine drink achterover geslagen, had ik ineens trek in Kreeg ook een smsje van zuslief dat ze een grote kop thee en een stuk appeltaart heeft klaarstaan voor als ik klaar ben bij de vk, jummie XXX
ohw tinkerbell lekker dat je mannetje zo lang vrij is ik wordt hier spontaan jaloers. hubbie is hier 1 week vrij en dat met veel moeite maar daar trekken we ons niks van aan hoor. wil trouwens iemand mij op de lijst zetten voor 26/8 vk. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hier verveel ik me soms ook heb genoeg te doen maar geen zin in. en smiddags slaapt zoonlief kan ik ook weinig doen. heb net de commode uitgesopt met detoll en de kledingkast half straks ff afmaken dan kunnen de kleertjes van de baby erin. staat nu een wasje te draaien van omslagdoeken die al ruim 1 jaar in de kast lagen dus zijn straks ook weer lekker fris voor de beeb. deze week ook de oude kleertjes van rene uitzoeken kijken wat we nog willen gebruiken en wat er eventueel weg kan(zal weinig zijn vind het zo leuk allemaal)