September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ydnic gefeli met je 37 weken!
    Uitslag was negatief! heb geen blaasontsteking, moet nu gewoon echt wachten tot het doorzet.. en dat is af en toe wel moeilijk

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @babystyle mooi buik!

@azeb idd leuke stickers!

babydumpdoos zat 3 lepels in, 3 tuitbekers, een zeehond knuffel, een mini wipes bakje en een rompertje oh ja en een €5 kadobon.

@roshi ik vond de BV cursus ook geweldig :D

@ydnic 37 weken :whistle:

@tweety super gave kaart!

en nu ga ik ff een uurtje liggen anders be ik vanaaf te brak voor het lekkere eten :D

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hebben jullie ook vreemde lichaamsverranderingen die niet meteen iets met de zwangerschap uit te staan hebben?

Ik zweet me de laatste week echt peentjes. Heb hier echt nog nooit last van gehad. In de sportschool na intensief trainen nauwelijks een druppeltje. In het buitenland op vakantie tijdens een hitte golf, totaal geen moeite mee. En nu.... ik zit alleen maar op de bank met een hemd aan en heb het zweet overal staan. En ook echt natte plekken op mijn shirts. Herkennen jullie dit?

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Woon je niet in de buurt van een ziekenhuis, die zullen bij de apotheek vast een voorraad hebben.
    Hobbywinkel zoals Pipoos heeft/had ze ook.

Ingeltje That's the spirit, always stay positive :thumup:

Anno ben blij voor je dat je vandaag minder last hebt van de buik, laat die kleine nog maar even zitten zodat je nog lekker kunt genieten van de zwangerschap

Yule gezellig he een vent die overdag ligt te pitten. :rolleyes: Ivo is er ook goed in als die veel heeft gewerkt (als ik 's middags geen dutje ga doen dan ligt hij binnen 2 sec op de bank te slapen. Raar genoeg kan ik hier helemaal niet meer tegen sinds ik zwanger ben. Vind het oneerlijk dat hij zo in slaap kan vallen en ik de grootste moeite ermee heb.)

UWV krijg mijn salaris ook via mijn baas, die regelt het met UWV
    Heb alleen maar eens gebeld om te vragen tot wanneer ik verlof had (wist mijn baas nog niet eens :rolleyes: ) en das tot 12 november.

Pupke hoop dat die snel druppels werken. Dikke puun voor tegen de pijn ;)

Lindaa Link van het liedje van Borsato
    http://users.pandora.be/michael_elke/mu ... p_maar.mp3

Voor degene die nog meer liedjes zoeken voor bv op hun babysite: http://www.babysite.to/forum/viewtopic.php?t=24314

Jippie, heb weer volop last van oefenweeen :x , arghh nu weet ik weer een beetje hoe echte weeen voelden en dit is dan nog maar niks (pffff)

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jekkia de link doet het niet

6. beebje mag wel komen hoor jekkia ik heb lang genoeg genoten haha nee we zullen wel zien.

net mijn benen geschoren en dan merk ik weer hoe lekker mobiel ik ben, mijn rechter been wil echt niet omhoog maar goed het is gelukt.

zweten heb ik ook, soms loopt het eruit en het volgende moment is het over, zweet normaal ook niet veel maar de laatste weken heb ik daar echt wel last van. gelukkig vind ik douchen erg lekker.

xxxxxxxxxxxxxxx

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dan de link eronder pakken want die doet het wel en zelf even Marco opzoeken (onder de M ;))

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ook die doet het niet bij mij :(

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

http://users.pandora.be/michael_elke/mu ... p_maar.mp3

hier anders nog een keer, dit is de directe link

raar dat die andere het bij jou niet doet, bij mij inmmers wel, hoop dat het met de directe link lukt

Wel even geduld hebben het is een quickfile, dus duurt even voordat het geopend is ;)

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Van mij mag de beeb ook wel komen Anno maar morgen het liefste (die datum he ;))

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heej ben 38 weken vandaag, valt me nu pas op ;)

12. gefeliciteerd jekkia met je 38 weken
    ik heb 28 8 2008 in mijn hoofd volgende week donderdag vind het ook wel een leuke datum. mijn voorgevoel zegt dan dus daar gaan we op het moment nog even vanuit.

hubbie belde net heeft schade aan zijn vrachtwagen en nu gaat zijn baas weer seuren. soms kan hij zo mopperen op zijn baas maar ja welke baas is er blij als je schade rijdt haha hij kan er ook niks aan doen maar goed gewoon niet naar luisteren.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    gefeliciteerd jekkie

*is hier ondertussen hevig aan het puffen*

14. succes lindaa hopelijk heb je je kleintje snel in je armen en zet het nu een beetje door.
    ik denk aan je

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje 85 dank je wel

3d/4d echo heb 4 foto's en een heel klein stukje dvd, het wou neit goed lukken zoals ik en de echovrouw dat wilde. Dus heb niet hoeven te betalen maar heb wel foto's en een dvdtje emt stukje film van haar gekregen. Dat vond ik wel even aardig!

Ik ga nu ff de foto's inscannen en dan zal ik ze in me fotoalbum zetten. :D

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @rosi das k*t zeg ik hoop dat dat hier niet zo gaat. kreeg vorige week een
    brief dat of ik de zwangerschapsverklaring wilde inleveren die had ik al lang op me werk ingeleverd
    maar heb hem gistenen nog maar een keer naar het uwv gestuurd. bij mijn zoontje kreeg ik het gewoon via me werk
    dus hoop dat het nu ook via hun blijft gaan.

krijg toevallin net een brief van uwv dat ze het bedrag berekend hebben maar of het nu via hun gaat of
    via mijn werkgever? nou ja dat zien we deze week wel dan komt mijn salaris weer binnen.

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pupke, al een nieuwe man gevonden ;)

@IrisB, twee appelflappen zijn genoeg..hihi

@Roshi, zou ook pissig zijn als ik 1,5 maand moest wachten..gelukkig betaald de baas hier gewoon door.

@Ydnic, zou leuk zijn zeg als je aangenomen wordt. Hier ook de laatste weken al zweetaanvallen, schijnt er ook bij te horen :rolleyes:

@Lindaa, gelukkig geen blaasontsteking, hopelijk blijft het een beetje rustig in je buik.

@Babystyle, wat lief zo'n bol snoetje :p

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zo, nu even op de rest reageren aangezien de site weer een beetje normaal doet:

@Charissa: spannend! Is de datum van inleiden al bekend?

@Yule: fijn dat alles goed was bij de verloskundige. En wat die deentie betreft: wellicht kunnen we voor jou een eigen afdelingkje openen in ons prive-ziekenhuis!

@Anno: hoe was het bij de verloskundige?

@IrisB: lekker, die appelflappen. Goh, daar zou ik nu écht zin in hebben!

@Krisstel: ik hoop niet dat het klopt dat grote kindjes later komen...

@ Ydnic: wat goed van je dat je hebt gesolliciteerd! Veel plezier met het versieren van het huis en wat het zweten betreft: daar heb ik geen last van. Alleen 's nachts heb ik het wel snel warm.

@Jekkia: bedankt voor je medeleven!

Zo, hier verder niets spannends te melden. Ik heb me ingesteld op de uitgerekende datum, maar realiseer me dat het eerder en later kan komen. Alleen dat laatste hoop ik echt niet. Hubbie is weg t/m morgenavond i.v.m. het werk, dus het is wel een beetje saai hier. Maar er valt toch geen lol aan me te beleven aangezien ik nauwelijks wat hoor en alleen maar sipjes pijn zit te hebben. Ik zie dat het bijna 16.00 uur: dus ik mag mijn paracetamolletje weer, jippie!

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    De foto's van de pretecho staan erop!

nu ga ik zelf ff liggen, ben moe.
    spreek jullie weer op forum straks :D

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Krisstel: nee, nog geen nieuwe man gevonden. Maar wel goed dat je het zegt, ik ga meteen naar buiten kijken om te zien of er iets geschikts voorbij komt, hihi...

Deel Deze Pagina