September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Succes Lindaa! Zit er al enige regelmaat in?

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    De beeb heeft al wel lekkere bolle wangentjes! :D

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jah he, was ook echt lief om te zien.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat een lief bol snoetje :)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    leuke foto's lekkere toet heeft ie

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    nee hoor, dat is juist heel normaal! hoe ontspannender je bent, hoe beter het doorzet, misschien ff lekker douchen/in bad en je er aan over proberen te geven, zoveel mogelijk storende factoren uitzetten....

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    krijgen net te horen dat iedereen van het werk van me man naar huis is gestuurd om 12 uur inmiddels ook de avond ook. die moesten eigenlijk tot 12 uur vavavond werken maar de hele fabriek ligt stil. morgen kunnen ze weer aan de slag zeggen ze nou ben benieuwd hoop stiekum dat ie morgen nog lekker een dagje thuis is hihi maar dat zal wel niet het kost het bedrijf nu erg veel geld denk ik oefff.

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Vandaag vk en meiske is netjes met hoofd beneden ingedaald, jippieeee! Hoop echt enorm dat het bed dat ik bij de thuiszorg moet halen een beetje gaat passen in de woonkamer. Wie weet er of het ding ook opklapbaar is?

@Tweety: ik kon helemaal nergens een merkje vinden op het badje. Vreemd eigenlijk... Zijn die van de prénatal speciaal voor bebe jou -baden ofzo? Of is het een universele?

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zo, ik ga eens gedag zeggen tegen mijn collega's! Tot volgend jaar, haha! :whistle:

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meisjes :)

Even snel, ben aan het koken maar wilde jullie even "gerust stellen" ;) Het is geen zwangerschapsvergiftiging, bloeddruk is 120/75 en dat is voor mijn doen wel heel hoog, maar niet zorgwekkend, gelukkig!

Verder had ik gelukkig eindelijk weer mijn oude vertrouwde verloskundige en die begreep helemala dat ik er volledig doorheen zit. Ik krijg dan ook vanaf morgen slaappilletjes die ik eens in de 3 a 4 dagen mag nemen, zodat ik in ieder geval 1 nacht goed slaap. Deze mogen gewoon als je zwanger bent, dus ben er al erg blij mee!

Verder gaan ze me vanaf volgende week (ben dan 38,2 weken) OF de week daarop (39,2 weken) strippen, mits dat mogelijk is, maar dat verwacht ze wel. Normaal beginnen ze hier pas mee met 41 weken maar ze snapt dat ik er echt klaar mee ben en de beeb is er ook klaar voor dus waarom niet :)

ben dus echt superblij nu, voel me eindelijk begrepen :D Met de beeb was alles prima, ze ligt nu helemaal ingedaald en vast in de bekken, dus dat is prima. Verder verwacht ze dat het best een lang kindje wordt, maar dat zijn hubbie en ik ook dus dat dacht ik al wel. En ze schatte haar nu al op een flinke 7 ponder :confused: Haha maar ik ben er eigenlijk wel blij mee, vind het juist heerlijk een beetje een groter/dikker kindje, van die hele kleine dunne vind ik wat eng haha :oops:

Zo nu snel naar mijn gehaktballen, kom vanaaf weer! Liefs XXX

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    grrr ik was op de een of andere manier niet meer ingelogd en kreeg dus ook geen maitljes! Ik vond het al zo vreemd dat het zo rustig was...
    Bij Lindaa is het nog steeds spannend dus.
    Ik hoo pdat we ook snel iets van Tinkerbel horen, vond het toch wel een beetje verontrustend, die klachten....

Ik heb vandaag een onzeker dagje. Mijn meisje is zo rustig vandaag. Afgelopen zondag ook al, terwijl ze gister weer lekker aan het duikelen was. Heb net even met de Angelsound geluisterd, toch wel fijn dat we die hebben. Het hartje klopt nog als een trein gelukkig. Af en toe krijg ik ook een por, maar het houdt niet over. Bah!
    Morgen hebben we een afspraak met de vk, dat is fijn. Hopelijk kan zij me geruststellen. Ik ben ook wat nerveus omdat ik nog steeds niet weer ben aangekomen. De laatste twee of drie weken al niet meer en ook geen groei in buikomvang. Daar morgen ook maar even naar vragen.
    Vanavond gaan we kijken in het ziekenhuis op de afdeling verloskunde enzo, lijkt me leuk, ik ben benieuwd.

Heb net even lekker zitten meegenieten en snotteren met Anky van Grunsven met goud!

Groeten
    Azeb

12. pupke alles was goed bij de vk hoor

hier is het nu erg rustig heb net ff oprah gekeken en ga nu maar vast de groente schoonmaken.

fijn om te horen dat het geen zwvergefitiging is tinkerbell en dat ze je gaan strippen, hopelijk wil het ook lukken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    He wat heerlijk om te horen dat het geen zwschvergiftiging is Tinkerbel en ook fijn dat ze zo meelevend was.

14. Heeeeeeeelp zit hier een ongelooflijke spin in de wasbak

xxxxxxxxxxxxxxx

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Cossy, YEAH! Rijbewijs in de pocket! Gefeliciteerd!

@ Krisstel, Nee op gym waren het een stel suffe Zeeuwse dozen bij elkaar, geen reuk of smaak aan. Zo jammer.

@ Tweety, tuurlijk krijg je een geboortekaartje van ons! Ik zet je erbij op de lijst :-D

Zweten, hier ook steeds meer last van. Vooral onder mijn (.)(.) :(

@ Babystyle, leuke foto's!

@ Azeb, hier ook rondleiding in ziekenhuis vanaaf :-D

@ Tweety, lekker hoor je mannetje vroeger thuis!

@ Tinkerbell, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging!

Hier lekker gaan shoppen in Belgie met paps, mams en omi.
    Heb wat kleine pakjes gescoord en andere kleertjes.
    Was op zoek naar frambozenbladthee, maar alleen bv thee gevonden en gekocht.

Beetje ruzie met liefje :( Over komend weekend, lang verhaal. Rothormonen, ik ben zo gevoelig en ook ineens jaloers, nog nooit geweest! Ga het maar goed maken, hij komt er nu aan.

16. nou nog een half uur overleven en dan komt een maatje vangen

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Azeb: Herkenbaar meis, ik voel mijn meisje ook stukken minder de laatste week :( Heb het toevallig net gevraagd aan de vk en het is heel normaal, niks om je zorgen om te maken, maar toch doe je het he :oops: Wat bij mij nog wel eens helpt is even lekker rustig op bed te liggen en helemaal te relaxen, dan komt zij juist los :) En over je gewicht en buikomvang, dat heb ik dus ook haha :D Ben de afgelopen weken niks aangekomen, en mijn buik is in omvang nog steeds hetzelfde als met 33 weken, maar de beeb groeit prima vreemd genoeg :( Gelukkig maar!

@ Anno: Aaaaah spinnen :confused: Ik HAAT spinnen, ik ben er echt zo bang voor :oops: Ik kom je dus niet helpen haha 8) Oh shit weer vergeten Oprah te kijken, maar ik zat ook te genieten van Anky van Grunsven, echt super!

@ Freesia: he bah ruzie :( Is nooit leuk, klote hormonen ook! Ik herken je gevoel hoor, ben ook ineens wat jaloerser terwijl ik dat nooit was, vind dat zelf zo erg want er is helemaal geen reden toe :oops: Succes met goedmaken!

XXX

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@tinkerbel: Aha, geen zwangerschapsvergiftiging, joepie :D

@azeb: Ik heb nog steeds een superbeweeglijke uk, al zou dat naar het schijnt minderen op het einde. M'n gewicht is wel al een maand hetzelfde, dus denk niet dat je je zorgen moet maken.

Heb weer eens een paar buikfoto's geplaatst, vind dat er eigenlijk best verschil zit tussen 35 en 37 weken, ook al is er aan mijn gewicht niets veranderd... Soit :D

Tijd om aan het eten te beginnen, want begin toch beetje honger te krijgen ondertussen. Lekkere salade van botersla, radijsjes, gebakken aardappelschijfjes en kipfilet. Met caesardressing :D

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat fijn allemaal weer goede berichten!

@Freesia, succes met het goedmaken ;)

Heb net lekker de ramen gelapt (morgen worden de horren geplaatst) dan wil ik alleen nog de keuken schoonmaken en dan echt niets meer (behalve dan de normale dingen) :D
    Nesteldrang is voorbij...yoehoe!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Diddl, http://www.efarma.nl/pages/search.asp?QR=gipsverband

Roshi, lekker raar van je baas.. moet zeggen dat ik hier al een tijd niet naar mijn rekening heb gekregen. mag toch hopen dat ik het wel gewoon via het werk gekregen heb :-?

Ydnic, spannend, nu hopen dat je op gesprek mag komen en de baan krijgt.. 37 weken :whistle:

Jekkia, 38 weken :whistle:

Tinkerbel, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging

Freesia, hopelijk is de lucht tussen jou en je mannetje snel weer geklaard. KNuff

Deel Deze Pagina