Wupje, beetje hulp af en toe in de huishouding is wel lekker he, je bent vandaag trouwens 37 weken Ik ga nu boodschappen doen en daarna koken, raar om sochtends te koken,maar dan neem ik het mee naar t ZH om het daar op te waren. Leef al vanaf zondag op brood,dus wordt tijd voor een normale gezonde maaltijd. EDIT: Azeb, knuff !
Goeiemorgen! @kaatje Veel succes voor je man met het onderzoek vandaag! @jikke: Gefeliciteerd met de 39 weken Ja, jij zal ondertussen idd wel helemaal gek worden van mensen die het vragen. Ik had het zondag op een verjaardagsfeest waar veel mensen waren, heb tig keer dezelfde vragen moeten beantwoorden Als mensen me nu vragen wanneer ik moet bevallen zeg ik "over maximum 5 weken" en daar doen ze het dan maar mee. @ingeltje: Heb je na de valse start van gisteren uiteindelijk toch nog goed geslapen? kolf: Heb een Avent handkolf gekocht. Daarna hoorde ik dat je eigenlijk op voorhand geen kolf hoeft te komen, maar goed, toen had ik em al Ben van plan hem pas te gaan gebruiken na 6 weken (als natuurlijk alles helemaal in orde is met uk en de BV) @tinkerbel: Meh, geen douche vandaag Veel plezier met oppassen en tot straks @freesia: Fijn dat alles uitgepraat is. En het gevoel van moeilijk kunnen toegeven aan zwak en kwetsbaar zijn ken ik helemaal Vervelend... Gelukkig was het bezoek aan de kraamafdeling helemaal goed @pupke: Schiet echt niet op met die oorpijn @wupje: Aha, ook hulptroepen. Wel fijn natuurlijk @azeb: Oei, dat is altijd even schrikken. Veel succes met de echo en de ctg. Mag je straks al gaan of moest je straks een afspraak maken voor een andere dag? Had vannacht beetje valse start, want na anderhalf uur draaien en keren, toch maar weer opgestaan. Daarna samen met man naar bed gegaan en toen kon ik gelukkig wel slapen. In een ruk door tot 5u zelfs en daarna ook nog tot mn wekker afliep. Uk was heel erg druk gisteren, denk dat ie vond dat ik pas mocht slapen als man er ook bij lag ofzo... Zo, net weer terug van mijn nu wekelijks VK bezoek. Alles was helemaal goed en had gelukkig weer de vaste woensdag VK die van vakantie terug was (vond de vervangster niet zo leuk). Ben wel van CVIBI naar CIBI gegaan maar blijkbaar is dat nog steeds goed ingedaald, want ik moet niet gaan liggen als m'n vliezen breken. Gepor in bekken is idd niet zo fijn heb ik nu ook gemerkt Voor de rest heb ik nog steeds veeeel vruchtwater, dus VK zei dat als mijn vliezen breken, ik het echt wel zal merken. Zei dat net tegen man en die keek maar bedenkelijk Soit, hij wou toch een nieuwe matras Minder leuk aan VK bezoek was feit dat ik als een verzopen kieken weer thuis kwam. Was amper een half uur aangekleed en nu zit ik hier alweer in een fleecedekentje op te drogen
Ontwormen: wij hebben ook van die pipetjes meegekregen van Profender, dat is tegen spoelworm en lintworm. Lintworm hoeft niet zo vaak (1-2 keer per jaar, dit kan ook i.c.m. anti-vlo en anti-mijt in de vorm van Stronghold pipetjes) maar spoelworm moet dus vaker. De dierenarts adviseerde ons, ondanks twee absolute binnenkatten, 4 keer per jaar een pipetje tegen spoelworm te geven omdat het voor kinderen dus blijkbaar zo gevaarlijk is. Dat ga ik dan maar opvolgen, want over dieren en ziektes weet ik dus echt niks, nada, noppes. Die pipetjes zijn superhandig, ik doe nooit meer pillen.
hey meiden even ego: Hier zojuist even een hevig potje gehuild, Zit er even helemaal doorheen.. De weeen zijn nog steeds zeer actief, maar er zet helemaal niets door.. Heb de hele nacht gecrepeerd van de pijn voor mijn gevoel! Ik heb heel erg licht tot niet geslapen, want zodra ik wat stevig in slaap viel, werd ik uit mijn slaap gehaald met hevige pijnen.. De tijd ging me niet snel genoeg vannacht, elke keer als ik op de klok keek waren we nog maar een kwartier verder! Ben blij dat ik straks naar de vk moet, want ik word hier zo moe van..en als ik eraan denken moet dat ik dit nog 2,5 week zou moeten hebben...*zucht*
Lindaa, knuff meid. Lijkt me geen pretje idd. weeen maar totaal geen vooruitgang. Mocht er vandaag verder niets gebeuren,misschien twee para's en dan even liggen. Kan je iig een beetje uitrusten en dat doet vaak ook wonderen. Ben nu echt weg
@lindaa knuff meis hoop dat de vk je een beetje kan helpen straks. @dniise jippie in je nieuwe huisje nog ffies meis dan ben je gewend. straks al je spulletjes klaar en de beeb dan komt het helemaal goed.
@Azeb: dat is even schrikken zeg, als ze je ineens doorstuurt! Maar even afwachten wat het CTG zegt en de echo. Het valt wellicht allemaal mee, maar het is toch niet leuk, het liefst wil je natuurlijk dat je elke keer zonder kleerscheuren door de APK komt... Succes meid vanmiddag en idd afleiding is wel een goed idee nu. @Lindaa: gaat het ook al niet zo lekker met jou... wat jammer dat het allemaal niet doorzet zeg! Hou nog even vol, misschien weet de vk nog wat te bedenken. Het zal echt geen 2,5 week meer duren hoor meid! Blijkbaar zet het wel door als je echt in slaap valt en diep ontspant (tenminste je schrijft dat de pijn dan erger wordt). Dus het zal wel snel echt doorzetten. En huilen is goed! Schijnt de boel ook op gang te helpen (lekker ontspannen na een flinke huilbui!). Over verlof: gisteren ging het over Dorientje, dat die pas 16 sept verlof zou hebben, maar Dorientje ligt al een poosje in het zkh met weeen remmers, dus dat verlof is technisch gezien toch al een tijdje ingegaan... Ze werkte ook voor de zkh opname al een tijd niet meer. @sannemart: de laatste loodjes op het werk! Succes he meid!
Hey meiden, Wat betreft het ontwormen van de katten. De mijne krijgen standaard elke drie maanden een algehele ontwormingskuur. Heb de laatste week dan mn buik pijnlijk voelt. Hebben meer mensen daar last van? Niet echt erge pijn op een bepaald punt, maar gewoon een pijnlijke buik. Beetje moeilijk uit te leggen.
Lindaa: hoop dat het nu gaat doorzetten en dat je heel snel je kindje in je armen kunt houden Slapen: Hier weer een verschrikkelijke nacht. Heb na half 4 niet meer geslapen. Werd er zo wanhopig van dat ik moest huilen. Mannetje schrok zich suf natuurlijk, maar deed heel lief en deed zijn armen om me heen zodat ik weer rustig werd. Ben nu doodmoe, dus ga straks maar even proberen te slapen. Nu enveloppen aan het schrijven. Ester
Goeiemorgen allemaal! ontwormen van katten heb ik geen idee van, maar de laatste tijd doe ik bij mijn paarden en hond een wormtelling laten uitvoeren. Dus ontlasting opsturen zodat je vanzelf advies krijg of ontwormen wel nodig is. Onze hond heeft een chronische darmontsteking, dus hoe minder pillen hoe beter dacht ik. Hier gaat alles nog steeds super, dus mij hoor je niet klagen. Echt een wonder eigenlijk. Al ben ik er wel eens bang voor, zo'n makkelijke zwangerschap..........dan moet de bevalling toch wel zwaar gaan tegenvallen Azeb, ik zal voor je duimen dat alles goed is.
goedemorgen dames. Hier erg slecht geslapen maar zoals ik ff snel heb gezien ben ik niet de enige . Ik denk dat het toch een beetje de zenuwen zijn voor dinsdag. Wandt ik vindt het toch allemaal wel een beetje eng . Zijn er misschien moeders die dit al hebben mee gemaakt met die pillen? Zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten. Wandt volgens mij doet het best wel veel pijn als ze het gaan opwekken. Maar ja het is voor een goed doel . @jekkia;Nog 1 nachtje en je kleintje komt . Ik hoop dat het allemaal reuze mee zal vallen voor jullie. En dat je gauw weer op de been zal zijn. En dan er lekker van kan gaan genieten. Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? In ieder geval veel sterkte. Zo en nu ga ik ff verder met me huisje samen met me mannetje. Wandt dit zijn de laatste dagen dat we alles klaar kunnen maken. En daarna ff lekker weg met ons zoontje . Hij is in ieder geval helemaal blij en telt iedre ochtend nu af. Tot hij grote broer wordt . Nou dames een prettige dag . Groetjes
@Sasha: of juist een hele makkelijke bevalling! Als je zwangerschap zo goed loopt is er toch geen reden om aan de bevalling te twijfelen? (ik snap het wel hoor, heb het zelf ook...!) @Charissa: 't is ook spannend meid! Maar het komt vast allemaal op zijn pootjes terecht! Hier zijn net de enveloppen afgeleverd, dus die ga ik ook maar schrijven vandaag.
Goedemorgen! Hier weer een prima nacht gehad. Alhoewel ik wel een paar keer wakker ben geworden met steken in mijn buik, maar ik ben er wel mee in slaap gevallen. En ik heb echt heel gek gedroomd: dat ik bij de vk was, en dat ze me zielig vonden omdat ik met 25 wk in he zkh had gelegen enzo, en dat ze in het team besloten hadden om me toch in te leiden, hihi ik weet zelfs de datum nog, hahaha, die hou ik nog even voor me, want stel dat ik dan aan de gang ga.... @Jikke, jeetje 39 weken! Dan gaat het niet lang meer duren meid! @Azeb, dat is schrikken, dikke knuffel! Ik hoop dat je gewoon goed nieuws krijgt vanmiddag! Succes! @Lindaa, voor jou ook een dikke knuffel meid, ik kan me voorstellen dat je er zo langzaamaan door heen zitten! Succes vanmiddag bij de vk! @Esje, ik hoop voor je dat je straks nog een dutje mee kan pikken! @Dniise, lekker in jullie nieuwe huisje meid! @Kaatje, hoe is het met je mannetje? Hou jij het ook nog een beetje vol? @Pupke, balen zeg dat je zo'n oorpijn blijft houden, sterkte! @Irisb, fijn dat alles weer goed was bij de vk! @Helma, ik heb ontdekt wie je bent meid, via hyves! @Jekkia, succes met je drukke dagje!
goedemorgen dames, hier ook erg slecht geslapen, zo veel pijn heb ik nog niet gehad. vooral in mijn benen bij het omdraaien. heb ook weer een paar oefenweeen gehad en ze worden steeds heftiger. kolf: yule bij onze bvbijeenkomst werd gezegd dat je die niet van andere mag gebruiken ivm ziektes. uitkoken zoals je zelf doet is ook niet voldoende om alles eruit te krijgen, nou denk ik niet dat die vriendin van je iets engs heeft anders zou ze dat toch wel weten. verder heb ik niet veel terug gelezen, ga zo een appeltaart maken jammie. voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kolf: ja, daar zat ik zelf ook al over na te denken. Maar als je alle onderdelen nou nieuw koopt, behalve de motor? Zou het dan ook niet mogen?
@ Helma: Zelfs ik heb ontdekt wie je nou bent, had ik geen hyves voor nodig hihihi gewoon oude lijst ernaast Oja, nou weet ik niet of het is vanwege je oude naam of wat dan ook, maar in je onderschrift kunnen mensen toch ook zien wie je bent, omdat daar de naam van je dochter in staat? Nou ben benieuwd of er vandaag op deze geweldige datum: 20-08-2008 nog beebjes aanmelden
@charissa spannend joh nog een kleine week heb verleden jaar de pillen gehad om bij Kylian*de weeen op te wekken ze begonnen om 9 uur met een pil inbrengen en zouden dit dan om de 6 uur doen (had wel een ruggeprik) en om 11 uur al had ik volledige ontsluiting en voelde de pers weeen opkomen (misschien kan je een ruggeprik vragen dan voel je alleen de persweeen) als ze mij nu in gaan leiden krijg ik weer een ruggeprik en ik vond het ideaal geniet nog even lekker met zijn drieen @yule lekker enveloppen schrijven en dan ben je er zeker helemaaal klaar voor @jekkia alvast heel veel succes morgen en hoop dat je nog lekker kan slapen vannacht(al denk ik zelf dat ik dat zelf ook niet zou kunnen) @sasha misschien wandel jij overal zo doorheen en dus ook met je bevalling ik weet wel wat je bedoelt hoor maar hoop dat het allemaaal meevalt @azeb zal voor je duimen heel veel succes vanmiddag en een dikke knuffel @lindaa ook voor jouw een hele dikke knuffel en hoop voor je dat het snel doorzet @esje 72 ook lekker aan het schrijven zie ik en wat een lief mannetje @dreames hier ook buikpijn hoor maar schijnt de laatste groeispurt te zijn @dniiise lekker in jullie nieuwe huisje(zal snel wennen hoor) @kaatje85 hoie is het met je mannetje hoop voor jullie dat hij morgen lekker mee mag naar huis een hele dikke knuffel voor jullie beide @freesia gelukkig is het uitgepraat hier ook een man die me niet altijd begrijpt en ik hem niet @pupke jeetje duurt wel lang zeg met je oor heel veel sterkte en dat het nu maar over mag zijn @ingeltje lekker geslapen : @irisb weer goedgekeurd en balen van de valse start @wupje lekker toch die hulptroepen sorry als ik iemand vergeten ben hier gaat alles zijn gangetje gisteren weer een ctg gehad en was weer helemaal goed mag nu vrijdag weer voor ctg en controle bij mijn eigen gyn(wie weet een datum?)alleen sinds gister onwijs veel pijn in mijn rechterheup net of er een zenuw klem zit ofzo en het idee dat het verder aan het indalen is want krijg echt een drukkend gevoel zeg maar van onderen verder hier niet echt harde schoppen maar meer een gedraai in mijn buik maar dat kan zei de gyn (niet iedereen wordt blauw geschopt vanbinnen en jippie 35 weken en nog 35 dagen te gaan staat wel leuk eigenlijk zo iedereen een fijne dag veel liefs debby
nou ik ga ff een appeltaart bakken, haha ik had aan mijn mannetje gevraad wat hij lekker vond zodat ik iets te doen had. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo ben ik weer ff. snel Kip siam gemaakt dus kan weer eten vanavond. Trek het nog wel ,maar niet voor lang meer. mijn lichaam is er nu echt klaar mee. steeds een uur in de auto heen en dan weer terug. Komt allemaal wel goed,maar dikke kans dat als hij thuis is ik er doorheen ga.. maar ja dat zien we dan wel weer. Nog 2 uurtjes en dan heeft mannetje het onderzoek en weten we meer. spannend !