Buddynieuws: Dorientje ligt nog steeds in het ziekenhuis, Ze heeft me zojuist verteld dat ze 3 cm ontsluiting heeft, maar dat de ontsluitingsweeen bij haar niet doorzetten! Zodra ik meer weet, vertel ik het! Einde buddynieuws!
Lindaa, bedankt voor de update.. Jeetje schiet ook niet echt op dus... Hopelijk gaat de rest vanzelf en wordt ze anders een handje geholpen..duurt anders zo lang.
speentje krijgt mijne wel. dit kan na een week geen kwaad meer. omdat ze dan goed geneog aan de tepel gewend zijn. En is ook makkelijker af te leren als een duim.
Heb hier ook speentjes hoor, staat idd in zo'n boekje dat het slecht is omdat ze anders op een verkeerde manier gaan leren zuigen. Vraag tegen die tijd gewoon aan de kraamverzorgster hoe die er tegen over staat en anders ga ik ze pas gebruiken als hij aan de tepel gewend is Wil spenen trouwens ook wel op tijd gaan afleren, wil geen kind wat rond zijn 4de nog met een speen loopt.
Mannetje krijgt net dokter op bezoek, is even afwachten wat ze in zijn darm aantreffen,maar als het niets gevaarlijks is, en iets is wat ze gelijk kunnen verhelpen mag hij vanavond mee naar huis
@ Kaatje: <duimduimduim> [-o< Heb zooo'n hoofdpijn, niet leuk meer. Voel me ook misselijk maar heb toch honger, heel vaag. Even wat eten en dan maar gaan liggen ofzo.
@SanneMart, succes..hoop dat de kleine is gedraaid! @Helma, nu weet ik het haha. @Freesia, lekker zo rondhangen in je huispak...vanaf morgen ga ik dat ook weer doen. Fijn dat het uitgepraat is...wij vrouwen zijn ook niet altijd makkelijk (en helemaal niet als we zwanger zijn ) @Jekkia, wat leuk dat jullie uit eten gaan...geniet ervan! @Pupke, irritant zeg die oorpijn...heb je er 's nachts meer last van dan overdag of maakt dat niet uit? @Dnisse, nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Welke kinderwagen heb je gekocht? @Azeb, logisch dat je een beetje van slag bent...veel succes vanmiddag..hopelijk kom je met goed nieuws terug. @Iris, haha...dan heb je meteen een zwembad in je huis als je vliezen breken @Lindaaa, hoop dat de weeën snel doorzetten, misschien heeft de vk nog tips. @Steen, zou leuk zijn of niet als je droom uit zou komen hihi. @Kaatje, spannend..opzich goed nieuws..ik duim hier voor jullie Hoop voor Dorientje dat het snel doorzet, denk dat ze het ook wel een keer zat moet zijn. Yeah..de horren zijn geplaatst..dus heb nu lekker alles open staan om te luchten. Keuken is weer schoon, meteen de oven en magetron helemaal gedaan (hoezo overdrijven ) Bh kan weer uit...ga lekker bankhangen en jullie hier volgen.
Brrr jij ook al? Mijn kleine mannetje is opeens ook zo rustig.. vind het maar eng Kaatje: ja inderdaad.. zo'n roesje is wel heel prettig... nouja tussen aanhalingstekens, zo'n camera in je achterste is natuurlijk nooit prettig Helma: ik weet wél wie je bent hoor! Tip: mensen kunnen het trouwens ook gewoon opzoeken op onze Hyves; 'wie ben je op het forum'! Freesia: je moet maar eens een paar kwetsbaarheidslessen van mij nemen; ik ben juist veeeel te kwetsbaar.. misschien kunnen we wat van elkaar leren in een sessie hihihi Maar misschien een goede oefening om hier in ieder geval lekker te klagen bij ons, kan je daarna eens in real life proberen. Wij zijn je geklaag in ieder geval nooit zat meis, dus kom maar op! Pfff fijn... baby schopt eindelijk een keertje... (kom op, wil nog meer schopjes!!!) Tink: lekker gezwommen? Ooooeeh Jekkiaatjeeee: wat spannend! Ik krijg er de kriebels van en ik hoef niet eens hihihi Dniise: gefeli met je nwe huis!! Hoeraaaaa! Jessejaime: hoop dat je stuitertje gauw omdraait.. 't is daar beneden mt je hoofd veeel handiger, kleine! Hoi Azeb.. meid dat is idd schrikken zeg. Een hele grote knuffel en succes om deze dag door te komen Kan me je spanning heel goed voorstellen, maar het komt vast goed.. Alweer opgedroogd IrisB?! Moet je nagaan hoe verzopen je baby er straks uitkomt met die liters vruchtwater die jij over hem/haar hebt heengestort... Gatsie Lindaaa.. wat een rotnacht... knuff Mobielfreak: gezellig dat je nog steeds langskomt, we willlen wel op de hoogte blijve hoor! Dorientje: succeeeesss!! Oooh Kaatje!! Ik zei het toch gisteren! Hij ligt vanavond vast weer lekker naast je! Ik duim hoor
Freesia, hoofdpijn en misselijk kan idd ook van te weinig eten komen..eten en rust doet vaak wonderen.
@paar, hoezo zwijmel? nu al verliefd op mijn kleine beeb? Ikzelf ook hoor, vond het er zo lief uitzien! Kolf, thnx voor de info over de kolf en hoe jullie hierover dneken. @kaatje ik ga duimen voor je! maar ga nu ff broodje eten moet zo naar me oude schoolvriendin, ff op visiete.
@kaatje ga voor jullie duimen dat ie lekker mee mag vanavond is ie weer lekker thuis en kan jij ook weer een beetje uitrusten. knuff
Hallo allemaal, Kaatje: Fijn dat je mannetje wellicht vanavond naar huis mag. Freesia: doe maar lekker rustig aan. Doet vaak wonderen. Tink: lekker gezwommen? Jekkia: Spannend! Dniise: Fijn dat je een nieuwe woning hebt. Jessejaime: die van mij ligt ook in een stuit. Hoop dat die van jou nog draait. Lindaaa.. jeetje nog niets aan het doorzetten. Hoop dat het snel komt! Dorientje: Succes! Speentjes: ik heb er wel en geef ze voor het zuigreflex gewoon na een tijdje. Maar na een jaar mag ze ze enkel nog 's nachts. Ik wil overdag geen tut zien, hou ik niet van. Nou ik heb gisteren mooi servies gekocht. Heel strak wit met vierkante schoteltjes en apart handgreepje. Verder nog vanalles gekocht... heb geen nesteldrang, maar shopdrang.. haha... Vanochtend is mijn schoonzusje een muurtje in de hal komen schilderen en vanmiddag een verjaardag. Verder lekker rustig aan. Fijne dag allemaal!
Leuk hè, de juli-mama's zijn allemaal bevallen en het topic is dicht! Gaaf idee.... De augustusmama's schieten ook al erg op nu, elke dag gaat er wel 1! Beetje jaloers op Loutje83, die is ook op 1 september net als ik uitgerekend en zij wordt vandaag keizerlijk besneden! Wie zei laatst toch dat er ook al een oktobermama was bevallen? Is dat nog goed gekomen? kan het niet terugvinden
Hoihoi! hier lekker geslapen Ben er niet eens uitgeweest om te plassen! maar dat heb ik vanochtend weer voor moeten boeten.. lekte al voordat ik op de wc zat Heb dus van 1 tot 10 geslapen. heerlijk! Heb net de mobiel boven bedje gehangen. En ik heb de sleutel van de babykamer teruggevonden dus heb ik alle kleertjes en spullen er nu in de kamer gezet/gehangen Staat erg leuk! heb de draagweg alvast opgemaakt en de regenhoes eroverheen gedaan. Hoef ik het straks niet te verschonen Heb ook speeltje voor in de MaxiCosi gekocht. Die er ingehangen met de regenhoes eromheen. Denk niet dat het de katten nog lukt om daar lekker in te liggen Gisterenavond ook lekker aan het beppen op msn begeeft mijn internet ineens en kan het natuurlijk niet resetten want die ding staat hiernaast bij mijn Souders (het was dus 1u)... dus had eigenlijk geen keus dan mijn bed op te zoeken @Tinkerbel hier moet ook de douche nagekeken worden, die lekt ook, wil het wel voor de bevalling geholpen hebben vooral als het opnieuw gekit wordt, dan mag je 48u niet douchen @kaatje anders probeer je de pillen in kattenvlees (blikvoer of zo) te doen en dan aan de katten te geven. Ons katten krijgen elke zondagavond vlees. maar tegenwoordig hoef ik dat ook niet meer te doen, ik gooi het tussen de brokjes door en ze eten het op Ooh leuk nieuws! maar gaan ze dan wel die onderzoek nog doen? ja he? *duim hier dat hij vanaaf weer lekker naast jou ligt *duim duim @sannemart fijn dat alles goed gaat! Hopelijk draait uk nog ff bij @freesia gelukkig is het bijgepraat! klinkt wel lastig idd *dikke knuff! en idd vandaag lekker luieren drukke bijtje! @jekkia als katten buiten eten dan hebebn ze zeker weten wormen. Muizen dragen erg veel parasieten bij zich! Katten likken zich altijd schoon, ook de kont dus de cyclus wordt herhaald! Morgen is het zover meid! Spannend @Jessejaime heel veel succes morgen! hopelijk lukt de draaipoging! *duimduim @Azeb hopelijk is uk gewoon eigenwijs dat zij bibi is gaan liggen wel erg lief van hubbie om eerst mee naar huis tegaan om te zorgen dat jij wel thuis was enzo! *dikke knuff @wupje 37 weken @iris ik jouw uk ook weer bibi gaan liggen .... gelukkig maakt het niks uit voor als de vliezen breken! @lindaa jeetje meid! hoe ging het bij de vk? oh oh slijmprop verloren gaat straks beginnen @dniise heerlijk in nieuw huissie @debbyvermeer super dat alles goed gaat @Dorientje zet ze op meid! heel veel succes en hopelijk gaat het gauw doorzetten! *knuff @krisstel nu alleen beeb nog lekker he dat alles schoon is! Nu dat ik hier een beetje opgeruimd heb van de weekend/week vind ik het ook lekker zo! keuken heerlijk opgeruimd, gang en woonkamer ook, nu net de babykamer beetje bijgevuld. Nu alleen de douche nog maken en ons slaapkamer opruimen mijn kont gaat weer wiebelen van de kriebels hier spannende dagen zo!