September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Ingeltje: Tuurlijk blijf ik jullie volgen, lees (en bemoei :) ) me nu al zo lang met jullie, dat de laatste loodjes van jullie er ook nog wel bij kunnen :p :) Nee vind het nu juist steeds leuker worden om mee te lezen, alhoewel ik het soms allemaal niet kan volgen hoor omdat ik hier in huis ook druk ben..

    Hier gaat het met de zwangerschap prima, heb wel onwijze steken in me buik steeds, maar ik hou het op bandenpijn, alhoewel die banden nog aardig uitgerekt zouden moeten zijn van Tim hihihi

    Verder is mijn vriend afgelopen woensdag geopereerd aan een Sinus Pilonidalis oftewel een abces boven zijn billen, dit is in zijn geheel verwijderd, en nu heeft hij een open wond van 15x2x2 cm en die mag ik dus heel gezellig 3 maal daags verschonen.. Was de eerste keer dat ik die wond zou zien bang dat ik van me stokje zou gaan, want dat zou natuurlijk ook meteen betekenen dat ik buiten hulp voor mijn vriend om de wond te verbinden, ook een vk zou moeten bellen omdat ik dan out gegaan zou zijn. Gelukkig gebeurde dit niet en kan ik er behoorlijk goed tegen :)
     
  2. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi fijn zo'n meedenkende vk.

    @linda hoe is het nu?

    vanmiddag ff de stad in geweest pff was heel snel moe dus maar ff bij de mac gegeten en weer naar huis toe. nu lekker rustig aan doen.
     
  3. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou wij hebben net de klossen onder het bed gezet :( Ik vraag me af of ik uberhaupt nog in bed kom vanavond. Vind er helemaal niks aan zo, maar ja hoort erbij :( Eigenlijk is onze slaapkamer net iets te klein want de stoel zal ook weg moeten en dan nog is het krap om het bed heen. Hoop dat de kraamhulp er geen problemen mee heeft. Maar ja de slaapkamer groter maker in zo'n korte tijd gaat ook niet meer lukken ;)

    @ Lindaa balen zeg :( maar over een paar weken weet je er al niks meer van en geniet je gewoon van je kleintje. ** kleine peptalk ** ;)
    @ Ingeltje nou ik ben benieuwd wat de vk zegt. Goed dat je het toch gevraagd hebt.
    @ Azeb gelukkig een goed bericht! :D Nu ik nog
    @ Roshi euh sorry hoevaak in de week haring? 1x toch?
    @ Yule gelukkig ben ik niet de enige die graag alleen in een lekker lang t-shirt rondloopt in huis.
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Mannetje is weer thuis :whistle:
    In zijn dikke darm konden ze geen bloeding vinden,dus moet ergens in zijn dunne darm zitten maar dat konden ze niet zien via dat onderzoek.
    Nu krijgt hij een oproep voor een dunne darm onderzoek,maar dan gelukkig zonder slangetje. Hij krijgt een capsule met een cameraatje erin, in zijn maag is die capsule opgelost en dan kunnen ze via een beeldscherm dus precies zien hoe zijn dunne darm eruit ziet.
    Hij is nu nog wel moe en uit zijn ritme, nog last van zijn roesje ( is extra bijgespoten tijdens het onderzoek ) dus hebben net ff lekker 2 uur op bed gelegen.

    Roshi, gelukkig ligt de kleine goed, ook qua gewicht.Fijn dat de vk zelf belde en voor dinsdag al een echo heeft.

    Eva, vind het erg knap van je dat je nog zoveel werkt !

    Anno, graag gedaan hoor ( banner )was een kleine moeite.

    Sannemart, en hoe was de echo?

    Wupje, visite krijg idd geen eten in het ziekenhuis, mannetje besteld al wel 2 dagen appelmoes bij zijn eten voor mij,maar ja gister mocht hij niet eten en vanavond heeft hij thuis gegeten,.dus helaas geen appelmoes.
    Vind het idd ook niet kunnen dat ik je moet helpen herrinneren aan je 37 weken :)

    Lindaa, jeetje lekker zo'n vk. zitten er geen andere in de praktijk die je kan bellen? Anders terug bellen en eerlijk zeggen dat je vind dat je niet goed begeleid wordt hoor. je moet toch op haar kunnen vertrouwen tijdens de bevalling. Knuff

    Ingetje, goed dat je het gevraagd hebt, en morgen idd voorleggen aan je vk hoor !

    Azeb, sorry heb even gemist waarom je naar t ziekenhuis moest,maar gelukkig niets aan de hand,
     
  5. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    @kaatje fijn dat je mannetje weer thuis is (en eet je morgen lekker samen thuis een pot appelmoes :)
    sterkte met je mannetje

    veel liefs debby
     
  6. Babystyle

    Babystyle Fanatiek lid

    10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje 85 wat heerlijk je hubbie weer thuis.

    babyfoon, die schaf ik neit aan omdat het hier gelijkvloers is allemaal dus zal de kleine overal wel horen huilen.
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje fijn dat je mannetje weer thuis is. kan je samen lekker bijkomen.
     
  8. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou dames hoe is het hier? Hier voor het eten misgegaan :( uk drukte zo hard tegen mijn maag en middenrif aan dat ik telkens boven de wc hing :( Maar met eten was het wel goed gegaan. 10,000 BC is idd een erg gave film om te zien! :D :thumup:

    @ingeltje hmm wel erg vaag ben benieuwd of het idd haartjes of zo zijn.. maar dan loopt uk toch geen infectie gevaar of zo? erg vreemd, ben benieuwd wat de vk ervan maakt!

    @azeb gelukkig is alles goed :)

    @lindaa oef vervelend meid! *dikke knuff

    @kaatje :whistle: hi jis thuis :D:D super! hopelijk komen ze gauw achter wat er nou precies aan de hand is!

    @diddl :cry: jeetje meid echt niet leuk! heb ook ff gereageerd.. dikke knuff!
     
  9. Krisstel

    Krisstel Niet meer actief

    @Diddl, vind het ook zo rot voor jullie...had het er tijdens het eten met mijn man over en zei heel stellig dat hij de naam gewoon zou behouden..succes met jullie keuze!

    @Kaatje, yoehoe wat fijn dat hij weer thuis is, zou mooi zijn als ze het zo wel kunnen vinden.

    @Ingeltje, ben echt benieuwd wat ze morgen zegt. Goed dat je ze hebt bewaard.

    @Mobielfreak, klinkt ook niet echt fijn...succes met de verpleging ;) Fijn dat de zwangerschap goed verloopt.

    Zit me na het verhaal van Diddle te bedenken dat ons dit ook nog kan gebeuren :confused: Mijn nicht is op dezelfde dag uitgerekend, alleen weten we allebei niet welk geslacht het is...zal wat zijn zeg!

    Ga zo lekker in bad en vroeg naar bed, ben moe en mannetje gelukkig ook :D
     
  10. Lindaa

    Lindaa VIP lid

    2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    even tussendoor:
    Kaatje wat fijn dat je mannetje weer thuis is zeg! :whistle:
     
  11. Babystyle

    Babystyle Fanatiek lid

    10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    het is hier nu wel stil deze avond, meestal schieten de mailtjes bij me binnen op een avond.
     
  12. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Azeb, fijn dat het goed nieuws was!

    Hoe zou het met Kaatje en mannetje zijn? Hoop dat ie mee naar huis mocht!

    Mobielfreak: oef wat een nare operatie en een heftige wond dus.. beterschap aan manlief!

    Ohh! Kaatje! Daar was je al :) SUPERnieuws dus! Fijn hoor

    Zooo hier de hele dag een mega-strakke buik gehad en inderdaad heb ik er lekker een kruik op gelegd (zo'n kersenpitkussen). Af en toe een beetje van die krampen erbij, maar niet te pijnlijk. Heerlijk relaxed de middag op de bank doorgebracht.
    Voel me ook weer heel rustig, niet meer zo de balen van het lange wachten. Laat het maar komen als het zo ver is, ik zie het wel. Mijn banner geeft 12 dagen aan! Wauw, dat klinkt opeens dichtbij! Ik weet nog dat het de laatste keer dat ik er op lette 35 was ofzo :) cool!

    Julimama: (ff de naam kwijt) ik kan me voorstellen dat het ook heel naar is om het tpoic af te sluiten hoor! Maar je kan weer lekker verder bij de mama's, iets waar wij allemaal nog erg naar uit kijken! gefeli met de kleine!
     
  13. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou helemaal super niet hoor, maak me echt onwijs zorgen ivm de echo. weet dat het niets hoeft te zijn maar toch :(
    ennuh...al lekker aan het bevallen ;)
    als het goed is gaan ze van haring, als ze wormen hebben, aan de rees :) hetzelfde effect heb je met de ontwormingskuur (zoiets was het)
    1x in de 2 weken is voldoende alleen voor 1 kat moet je natuurljk geen hele geven he anders gaat hij zeker aan de sjees. klein stukje is voldoende

    mobielfreak> fijn dat het goed met je gaat meis! Wel rot van je vriend maarja hij is in goede handen
    Kaatje> wat fijn dat mannetje weer thuis is. Nu kunnen jullie elkaar lekker “verwennen”
    Diddle> ow wat klote voor jullie meis, knuffff
    Ingeltje> gek he, de tijd vliegt echt
    Jekkia> meis als ik je niet meer spreek…. HEEEEL VEEEL SUCCES MORGEN en geniet lekker met z’n 4tjes! Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

    Hier vanaaf lekker patatjes op, had echt geen zin om te koken. Moet de hele tijd janken (hormonen) terwijl ik weet dat het niets ernstig hoeft te zijn bij beebje maar toch… hoop dat het snel dinsdag is.

    fijne aaf nog allemaal!
    xxx
     
  14. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Even snel binnenspringen hier...

    @kaatje: Joepie, je man is weer thuis! :D Hopelijk vindt dat cameraatje snel wat er aan de hand is, maar nu is ie ten minste thuis en dat is heel wat :D

    @jekkia: Heel veel succes morgen! Ik duim voor je (samen met alle andere septembermama's gok ik ;) )

    Zo, nu snel weer naar m'n suikerbooncreaties. Moet 50 buisjes vullen met suikerbonen en ze werken niet allemaal even vlot mee. Maar moest ooit gebeuren en denk dat ik er nog minder dan 20 te doen heb. Is iig weer een hele geruststelling als ook dat afgewerkt is...

    Fijne avond nog dames en slaapwel voor straks!
     
  15. steen

    steen Fanatiek lid

    16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jekkia, heel veel succes morgen meid!

    Kaatje, fijn dat je mannetje weer lekker thuis is!

    Ik duik zo mijn bedje in, heb de hele avond al flinke steken rechtsonder in mijn buik....mannetje heeft nachtdienst, dus dat is minder...

    tot morgen!
     
  16. Yule

    Yule VIP lid

    6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: is je man nu weer thuis? Fijn! Hoef jij niet meer op en neer steeds...! Nou maar hopen dat de bloedingen ook wegblijven.

    @Parr: was de film niet te eng of te horror of te vies of anderszins niet geschikt voor gevoelige zwangere vrouwen? Want ik kan eigenlijk alleen nog comedies aan... ;)

    @Jekkia: heel veel succes morgen! Zo spannend!

    @Roshi: dat huilen heb ik ook de hele tijd. Om niks. Dan zit ik maar te zuchten en dan zeg ik tegen mijn vriend: ik moet geloof ik even huilen, en dan komen de tranen weer. Slaat echt nergens op. Maar hij is wel lief voor me dan.

    @Mobielfreak: yaiks! Dat is een grote wond! Hopelijk is het snel genezen! Goed van je dat je niet van je stokkie gaat.

    Hmmmm, appelmoes. Daar heb ik zin in.

    *gaat even potje uit de voorraadkast trekken*
     
  17. Krisstel

    Krisstel Niet meer actief

    Jekkia, heel veel succes morgen!!
     
  18. Helma1602

    Helma1602 Lid

    19 aug 2008
    82
    0
    0
    Jekkia, heel veel succes morgen, hoop dat je ondanks eventuele spanningen toch nog een beetje kunt slapen vannacht...
     
  19. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule nee hoor was wel een nette film voor een zwangere. op het eind is wel een beetje jank moment maar dat trekt snel voorbij :D Als je iets NIET wilt zien nu dan raad ik je Pan's Labrynth helemaal af *brrr
     
  20. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Jekkia > Buddy ik wilde je nog even hhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll veel succes wensen voor morgen! Je hebt morgen gewoon je prinsje in je armen :D

    SUCCES!
     

Deel Deze Pagina