September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Jekkia, heel veel succes vandaag!

    Hier vanmiddag weer ff shoppen, leuk hoor verlof :)
    Zometeen nog ff naar de dokter voor m'n vit.b12 prik.

    Ik had vanmorgen op bed ook telkens harde buiken, maar nu ik beneden zit nergens meer last van. :)
    Dochterlief was rond kwart over 7 wakker, dus wel redelijk kunnen slapen.

    @Kaatje, fijn dat je mannetje weer thuis is!
    @Azeb, fijne dag vandaag!

    Ik ga me ff bezighouden met m'n meissie.
     
  2. Tinkerbel1984

    Tinkerbel1984 Niet meer actief

    Morning girls!

    Oh wat een spannende dag vandaag, hoop dat alles goed gaat bij Jekkia, en dat haar nieuwsgierige forumvriendinnetjes snel wat van haar horen :) :oops:

    @ Azeb: Dat klinkt als een hele leuke dag, enjoy!

    @ Parr: Jeah 35 weken \:D/

    @ Ingeltje: Hier weet ook iedereeeen het haha, ik kan zo geen geheimen bewaren :oops: Vind het ook wel leuk op de en of andere manier, iedereen heeft het al over haar en onze dochter, klinkt zo leuk :oops:

    @ Jikke: Oei zeg dat klinkt zeker als een nare dag :( Vandaag proberen er een normale dag van te maken dan ;)

    @ Cossy: Oh ik ben ook zo gek op shoppen voor de kleine haha, een nieuwe verslaving erbij :p Zat laatst te denken, over een paar jaar gaan we weer "voor het echie" Sinterklaas vieren, kan ik me nu al op verheugen!

    Zooo lieve dames, ben dus niet bevallen vannacht ;) Erg betrouwbaar is mijn dametje dus niet, want ik dacht echt dat we een afspraak hadden :evil: :) Heb wel veel oefenweeen en harde buiken gehad vannacht, en nu nog steeds dus wat mij betreft mag het van mij ook vandaag, ik ben best soepel daarin :)

    Zo, ik ga zo even een uurtje op mijn neefje passen, zuslief was vergeten dat ze naar de nagelstyliste moet :) Daarna ga ik samen met zuslief op de bank hangen en marathon De Pfaffs kijken, we zijn allebei fan van die serie :oops: Verder weinig plannen vandaag, behalve evt het bevallen dan ;)

    Liefs! X
     
  3. wens3

    wens3 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    succes vandaag jekkia!
     
  4. Azeb

    Azeb Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh trouwens, wij waren dinsdagavond in het ziekenhuis voor voorlichting, daar gaven ze de tip om minstens 3 mutsjes mee te nemen, ze worden snel vies en ze helpen goed om de warmte vast te houden bij zo'n kleintje. Daarnaast moet er in ons ziekenhuis een 2 euro munt in de rolstoelen die bij de ingang staan, ook handig om klaar te hebben liggen dus... En genoeg onderbroeken voor jezelf zei ze.
     
  5. Pupke

    Pupke Fanatiek lid

    6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Morgen dames,

    Ik heb vannacht maar een half uur wakker gelegen van de oorpijn, wat een vooruitgang! Vorige nachten was dit 3 uur namelijk. Er zit dus wel verbetering in. Mijn oor zit nog wel dicht maar ik hoop dat deze snel weer open gaat, anders hoor ik straks tijdens de bevalling nog niet eens wat ik moet doen, hihi.

    Vandaag even wat boodschapjes doen. Ik zag op tv dat de HEMA rompertjes in de aanbieding heeft (ik geloof 7 stuks voor 10 euro) dus die ga ik even halen. Verder ga ik vandaag ook de geboortebedankjes maken. Lekker creatief met organza en M&M's zullen we maar zeggen. Het valt me overigens op dat de baby de laatste dagen érg druk is. Er schuift en beweegt de hele dag vanalles, met korte tussenpozen. Gelukkig (nog steeds) geen pijnlijke trappen.

    Jekkia: heel veel succes meid!

    Tinkerbel: nog niet bevallen? En je hebt nog wel zo'n mooie wenkbrauwen!...

    Tot later!
     
  6. Pupke

    Pupke Fanatiek lid

    6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    En JIPPIE: vandaag 37 weken!
     
  7. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen meiden,

    Nou ben ook helemaal zenuwachtig voor Jekkia!
    Ik heb mijn telefoon al vanaf 8 uur aanstaan, dus zodra ik iets van haar hoor laat ik het jullie weten :D


    Hier de 35 weken gehaald! :D
     
  8. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ha wat een gezelligheid alweer op de morgen!

    Tinkerbel: hoe kan dat nou? Jij hoort allang bevallen te zijn hoor. Ik zou eens een hartig woordje met je dochter spreken... foei.. zo klein en dán al ongehoorzaam. Succes met de puberteit, meid!

    Pupke 37 weken! Nic79: 35 weken! Hoeraaa!

    Azeb: veel plezier op de bruiloft!

    Ik ga gauw aankleden en eten. Ga zo naar de vk. Toch wel een beetje gespannen.. stel je voor dat ik al wekenlang vruchtwater lek :( brrr... hoop dat ze me gewoon lachend vertelt dat die haartjes niet van de baby komen en dat ik gek geworden ben! Op dit moment het enige wat ik wil horen :D
    Verder alweer een keiharde buik vandaag. De 2e dag nu, zou het wat betekenen? *zucht!

    Jekkia: you go girl! Make us proud :D
     
  9. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Goeiemorgen! :D

    Oh, is hier nog rustig vanmorgen ;)

    @parr: Hoera, 35 weken! :whistle:

    @pupke: En jij 37 weken! :whistle: Fijn dat je vannacht toch een stuk beter geslapen hebt, hopelijk is dat half uur wakker liggen ook snel verleden tijd...

    @azeb: Klinkt als een goeie tip van het ZH. Fijn dat jij vannacht ook goed geslapen hebt :D

    @nic: Ook al 35 weken! :whistle:

    @wupje: Pfoe, jij blijft een druk programma houden. Morgen idd maar netjes een rustdag inlassen. En gefeliciteerd met je 37 weken, ook al moest iemand anders je eraan herinneren :p

    @kaatje: Beetje een goede nacht gehad nu man weer thuis is?

    @ingeltje: Veel succes bij de VK. Ben nu ook wel benieuwd naar wat dat is met die haartjes...


    Hier was het weer een mindere nacht, ben er vier :confused: keer uitgemoeten (normaal gezien max. 2 keer ofzo), dus had echt minibrokjes slaap. Die gelukkig wel ok waren op pijn in m'n heup na. Maar is alweer donderdag en tegen dat de week om is begin ik er meer en meer last van te hebben. Morgen weer fysio en dan zit ik weer een kleine week goed.

    Nu even douchen en aankleden en dan ga ik de enveloppen schrijven. Wil alles nu gewoon afhebben, dan ben ik gerust. Niksen kan ik daarna ook nog wel :) Vanmiddag mag ik m'n frambozenbladthee afhalen en ga ik even langs bij de babywinkel hier. Wist niet dat we der hier eentje hadden :confused: Waarschijnlijk maar goed ook :)

    Fijne dag iedereen!
     
  10. 4days

    4days Niet meer actief

    JEKKIA HEEL VEEL SUCCES MEID! Vanavond ben jij mammie van twee mooie kindjes! :D

    Dit heb ik dus ook al een hele tijd! Vooral bij bepaalde bewegingen (zoals t bed uit komen), vooral als ik m'n knieen niet bij elkaar hou... Wat zou dat kunnen zijn?

    Parr -> 35 weekjes! :D Nog maar 5 te gaan ;)

    Tinkerbel -> Haha dat zijn nou ook precies de dingen waar ik aan denk! :) Lekker sinterklaas en kerst vieren met de kleine... Wat zullen die feesten weer een heel andere wending nemen! :D

    Azeb -> 3?! Wat doen ze dan in godsnaam om die mutsjes zo snel vies te maken? :)

    Pupke -> Joehoe, 37 weekjes!! :D Vanaf nu 'mag' het ;) Ik had de rompertjes idd gezien bij de Hema, zijn best leuk, zeker voor wat ze kosten!! (helaas heb ik al meer dan genoeg rompertjes)

    Nic -> Jippie, 35 weekjes! :D En das echt heel netjes voor een tweeling!

    Ingeltje -> Succes bij de vk! Het zal wel goed komen hoor! ;) Mocht het wel vruchtwater zijn dan zul je binnenkort wel worden ingeleid... :eek: Raar idee he. Maar denk eerder dat het iets anders is eigenlijk.

    Groetjes, Cossy
     
  11. Tinkerbel1984

    Tinkerbel1984 Niet meer actief

    @ Cossy: Jaaa dat had ik dus ook, kan nu al niet meer wachten op sinterklaas en kerst *zucht* :oops:

    @ IrisB: Haha misschien idd maar beter dat je niks wist van die babywinkel :cry: Shop ze!

    @ Ingeltje: Nou die puberteit moet helemaal een ramp worden dan hier :) Succes bij de vk, ben erg benieuwd wat ze zegt!

    @ Nic79: Woehoe 35 weken, het gaat opschieten meis \:D/

    @ Pupke: Ik begrijp het ook niet, hangen er eindelijk geen wenkbrauwen meer over mijn ogen, komt ze nog niet :) Woehoe 37 weken, vanaf vandaag mag je :whistle:

    @ Azeb: Ja zoiets had ik ook al gehoord van de mustjes, heb er ook gelijk een paar extra gepakt. De mooiste moet natuurlijk als laatste bewaard worden, als eerste doen ze maar zo'n stom mutsje op haha, ze moet natuurlijk wel de blits maken voor als het bezoek komt ;)

    Hier supergoed nieuws op de vroege ochtend :whistle: Een paar weken geleden hebben we te horen gekregen dat er voorlopig nog geen plek is op het kinderdagverblijf voor onze uk. Dit zou (in onze situatie) betekenen dat ik dus voorlopig thuis moest blijven, zonder inkomen, en dat we dan maar van het geld van de spaarrekening gaan leven die maanden. Geen ideale situatie dus! Nu belt mijn moeder net op, dat zij wil oppassen 1 vaste dag in de week, en mijn zus een andere vaste dag in de week :D Nu hoef ik haar dus niet meer naar het kinderdagverblijf te brengen, en omdat die kosten wegvallen, hoef ik maar 2 dagen te werken na de bevalling, vanaf januari :D Oooh ben zoooo blij \:D/ :whistle:

    XXX
     
  12. 4days

    4days Niet meer actief

    Oww te gek dat zij oppassen! :D Scheelt ook weer een hoop kosten idd! Wat zitten die kdv's overal toch vol zeg.... :(
     
  13. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen!

    Denk echt al de hele tijd aan Jekkia, ben zo benieuwd!!

    En Kaatje, heerlijk dat je mannetje weer lekker thuis is, hopelijk blijft het nu goed gaan!

    Gister door de hoofdpijn hier niet meer geweest, ben ook al om half 9 naar bed gegaan. Maar kon niet slapen en die kop dreinde maar, om gek van te worden. Heb een paracetamol genomen en na een uur nog een paar gaviscons tegen mijn maagzuur. En ik heb goed geslapen! \:D/
    Wel wakker geweest om te piesen maar daarna gewoon doorgeslapen, wat een heerlijkheid is dat toch.

    Wat wel apart was, voor we gingen slapen, was babylief een soort zijwaarste beweging aan het maken in mijn buik. Waardoor er naast mijn navel steeds een enorme bult kwam. Lief heeft ook gevoeld en we schrokken er echt van :) Deed ook verdomde zeer. Ook voor het eerst een paar trappen onder mijn ribben gehad. Normaal voel ik haar niet zo hoog, mijn placenta ligt daar. nu heb ik medelijden met de dames hier die dat continu hebben :confused:

    Vanmiddag komt mijn schoonzus babykleertjes uitzoeken, we hebben 2 dozen vol gehad van een kennis. Allemaal merkkleertjes en bijna allemaal leuk, dat dat wordt knokken ;)
    Ga ook nog wat babywas doen en proberen te stofzuigen. Verder weer een luie dag :oops:
    Lief kwam gisteren thuis en vroeg, wat heb je vandaag gedaan, met zo'n big smile. Ikke antwoord, het begint met een N ;)
    (niks dus hahaha)
    Denk dat daar ook de hoofdpijn vandaan komt. Ontstressen ofzo?

    Ingeltje, ben benieuwd naar het haartjes mysterie!

    Zo, ga even de ontbijtboel opruimen en droger uitruimen. Voel de hoofdpijn alweer opkomen :(
     
  14. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    Jekkia, ik denk aan je heel veeel succes. En lekker genieten van de tijd die je nu gaat krijgen met jullie 4tjes.
    (je bent vast al weg maar moest 't nog ff zeggen)

    (Juli 2007 mama)
     
  15. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden! Hoe gaat alles hier?
     
  16. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hey Linda ik zie dat wij de zelfde meubels hebben voor onze ukkies :D!
    Dus bij deze super leuke spullen heb jij ;)
     
  17. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Vandaag mijn eerste dag verlof, heerlijk! :whistle:
     
  18. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hihi, wat een goede smaak heb je Nic! Je hebt alleen een extra bedje! ;) Toevallig ook bij van Asten gekocht?
     
  19. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.
    bah hier weer eens een slechte nacht gehad, denk je lekker te slapen met mannetje naast je, wordt je ieder uur wakker om te plassen of een rondje te lopen ivm kuitkrampen.

    Jekkia, heel veel succes vandaag !

    Cossy, ow jee dat was vast slecht voor je portemonnee, maar zo te lezen goed geslaagd.

    Marielle, leuk een fiets, maar stuur hoord niet in je buik he !

    Parr, 35 weken :whistle:

    Pupke, 37 weken :whistle:

    Nic, 35 weken :whistle:

    Lindaa, al bevallen?

    verder voor iedereen een knuff !
     
  20. 4days

    4days Niet meer actief

    Ik heb de meubeltjes ook bij van asten gekocht! :)
     

Deel Deze Pagina