September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, leuke winkel he?! Ik vind het personeel er ook erg vriendelijk en tenminste niet zo opdringerig zoals in veel andere babyzaken. Onze kinderwagen en maxi cosi komen er ook vandaan.
     
  2. goedemorgen dames, ik heb niet alles bijgelezen hoor.

    jekkia succes
    ingeltje ik ben wel benieuwd wat de vk zegt.
    kaatje fijn dat je mannetje thuis is.

    hier vandaag een dagje niks doen, hoewel, vanmiddag komt mijn Svader alsnog de tegeltjes voegen, was hij vergeten. en een vriendin komt hier eten. daarna weer lekker niks. heb ook nergens zin in vandaag.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  3. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

    Helaas geen tijd om bij te lezen, want moet zo naar de fysio. Denk laatste keer want rugpijn is helemaal over en ik waggel ook niet meer zo.

    Daarna lekker naar de kapper en nog maar eens wat shoppen. Krijgen maandag nieuwe electrische lattenbodems en nieuwe matrassen, dus wil twee compleet nieuwe setten beddengoed. Ja shopdrang he... :D

    En even een raar idee: volgende week om deze tijd ben ik gewoon al een dag mama. Lig ik in het ziekenhuis met een klein hummeltje naast me. Heel onwerkelijk!

    Groetjes!
     
  4. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Inderdaad een raar idee Jannes, vooral dat je het van tevoren weet. Ik weet alleen dat het waarschijnlijk binnen 6 weken komt! :)
     
  5. Lindada

    Lindada Fanatiek lid

    28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zal trouwens eens gaan douchen... Je word lui van verlof! Haha! :D
     
  6. hoi,

    heeft er iemand een tip tegen het jeuken van straie ik wordt er ´s nachts gewoon wakker van en nu begint het weer. wordt er helemaal gek van.

    xxxxxxxxxxxxxx
     
  7. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

    Zo ben mijn rustdagje al goed begonnen. Om 7 uur met hubbie opgestaan en ontbeten maar daarna weer op de bank in slaap gevallen :oops: wordt nu dus tijd om toch maar even iets te gaan doen (zoals forum bijlezen ;) ). Want vanmiddag wil ik toch graag de waterpolowedstrijd kijken. Heb vroeger zelf ook aan waterpolo gedaan dus vind het wel spannend!

    JEKKIA HEEL VEEL SUCCES MEID!

    @ Kaatje wat fijn dat jouw mannetje weer thuis is :D ! Lekker genieten nu even en hopenlijk vinden ze niks ernstigs in de dunne darm.
    @ Ingeltje ben benieuwd wat de vk vanmiddag zegt....en 12 dagen joh die vliegen voorbij!
    @ Irisb zijn de suikerbooncreaties klaar? Wel leuk hoor!
    @ Cossy leuk al die kleertjes :D we hadden nog koffie kunnen drinken in Roermond ;)
    @ Azeb veel plezier vandaag en wat een heerlijke thuiskomst straks met alles blinkend schoon :D
    @ Tinkerbel heerlijk dat je oppassers hebt gevonden!

    Zo tot straks want ga nu echt wat doen!
     
  8. sasha

    sasha Actief lid

    15 jan 2008
    462
    0
    0
    Anno 103, sorry geen tips....

    Jekkia heeeeeel veel sterkte, go for it!

    Zo, ga nu maar eens richting verloskundige...........zijn altijd vrij saaie bezoekjes :oops: vragen? geen vragen....ok dat was het weer :rolleyes:
    en de bloeddruk en de ligging wordt gevoeld, that's it :D

    Fijne dag allemaal, doeidoei
     
  9. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik smeer met buikbalsem van zwitsel. Helpt bij mij goed tegen de jeuk!
     
  10. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Linda> Ik heb het bij Gardo gekocht de meubels :)

    Jannes> Ja spannend hoor, met een week gewoon mama! SUPER!

    Ik heb de arts gevraagd wat te doen tegen de jeuk hij adviseerde methol talkpoeder, en vooral NIET krabben, want daardoor scheurt je huid alleen maar meer uit en houd je littekens straie over.
     
  11. ik smeer ook met buikbalsem en na het douchen smeer ik natusan voor het vocht op peil te houden enzo maar het helpt echt niet.

    xxxxxxxxxxxxxx
     
  12. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Sacha Succes bij de VK !
     
  13. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Alles okee hier! Geen vruchtwater, ze heeft toch even gekeken, omdat ik dat graag wou, gewoon afscheiding yeaah! Het zullen wel gewoon toch kleine stukjes afgebroken schaamhaar zijn.. heb gewoon heeeel bijzonder schaamhaar :D
    Genoeg vruchtwater en alles prima :)
     
  14. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Fijn Ingeltje!
    (misschien eens een foto plaatsen van dat bijzondere schaamhaar? :) )
     
  15. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    eeehhh... liever niet! ik heb namelijk geen idee hoe het er daaronder uit ziet op dit moment :D

    (kauw jij op die gaviscon-tabletten trouwens? bluueegh ik vind ze zo vies.. ze plakken aan je kiezen vast)
     
  16. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  17. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier ook geen idee, en ik hield het altijd zo netjes bij :(
    Als ik toch probeer te kijken, moet ik mezelf zo buigen dat het zeer doet :)
    Nou hebben we een hele grote spiegel in de slaapkamer, ben laatst eens zo gaan liggen zoals tijdens de bevalling :confused: Horror! :confused:
    Not a pretty sight :)

    Ik heb een truukje voor die tabletten. Ik maal ze fijn met alleen mijn voortanden en slik het dan gauw door. Dan blijft de plakzooi aan de voorkant.

    Foto doet het niet bij mij, was juist zo benieuwd :(
     
  18. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahaha ik doe het precies zo!
     
  19. 4days

    4days Niet meer actief

    Lindada -> Jah ik vind t ook echt een heel fijne winkel! En hartstikke goedkoop in verhouding, superveel keuze. Jammer dat het voor mij anderhalf uur rijden is... :)

    Sasha -> Eigenlijk maar goed dat t saai is toch, is er tenminste nix aan de hand! ;)

    Ingeltje -> Oww gelukkig was het nix! :) En bij mij doet de foto het ook niet helaas...

    Groetjes Cossy
     
  20. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Hier weer lekker geslapen! :confused: en dan oo door toto kwart voor tien! wel 2x eruit geweest om te plassen.

    @pupke ja hema heeft van die leuke rompertjes in de aanbeidingen, vrolijk maar simple afdruk op witte stof :D stond ook al te kijken maar ik hab wel veel rompertjes :oops: 37 weken :whistle:

    @nic79 35 weken :whistle:

    @roshi 35 weken :whistle:

    @azeb veel plezier!

    @tinkerbel toch niet doorgezet :( veel plezie bij jouw zus!

    @Irisb gelukt met de snoepjes?

    @freesia ook ik heb de placenta onder de ribben maar uk is daar zo vaak druk bezig! wil niet weten hoe beurs ik was als ik die bumper niet had! :confused: hier ook een spiegel voor het scheren, ziet ook anders uit, donkerder en dikker :(

    @lindada verlof jippee :whistle:

    @jannes ja heel raar he ;)

    @anno103 gewoon meer insmeren, als ik jeuk krijg smeer ik mij gelijk in! hier ook zwitsel mama. smeer mij meestal in na het douchen en dan weer als het jeukt
     

Deel Deze Pagina