September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Jekkia: succes vandaag en wij wachten in spanning af

Weer een week erbij: gefeliciteerd :whistle:!
    Hier nu ook alweer 36 weken! Van mij mag het over een weekje wel komen hoor. Begin die slapeloze nachten nu echt niet grappig meer te vinden :(

Shoppen: ik denk dat ik ook maar weer eens de stad in moet :D

Ik ben er straks weer even om te kijken of er al :baby: - nieuws is

Rustige verlofdag allemaal ;)

Esje

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jekkia: waarschijnlijk is nu de kz wel gedaan, ben zo benieuwd hoe het gegaan is!

@Ingeltje: oh, gelukkig is het alleen maar bijzonder schaamhaar!

@Freesia: die bult heb ik ook steeds aan de zijkant van mijn buik, dan komt er een voetje of knietje ofzo mij uitdeuken... soms doet het verrekte zeer idd. Wat ik dan altijd doe is vriendelijk doch dringend dat uitsteeksel weer naar binnen duwen en haar even toespreken dat ze haar mama geen pijn mag doen. Dat helpt.

@Jannes: zeker een raar idee hoor, dat je over minder dan een week moeder bent! Ik vind zelf 28-8 wel een mooie datum, denk dat ik daar voor ga (is wel 10 dagen te vroeg, maar ach).

@Cossy: hmmm, moet dus maar een naar H&M! Of misschien beter van niet... :D

@alle dames met mijlpalen: van harte gefeliciteerd!

@Lindaa: heeft het eindelijk doorgezet meis?

@Tinkerbel: nou dan maar de Pfaffs kijken. Is ook leuk. Minstens zo leuk als bevallen!

Oja, 'k wou nog ff zeggen dat ik de sfeer hier de afgelopen dagen weer super vind! Lekker positief, beetje lachen met elkaar enzo... Gezellig meiden!

Wij gaan straks naar de gastouder om kennis te maken. Ga even een waslijstje vragen verzinnen. Ik vind het erg lastig hoor. We weten zelf nog niet eens hoe we het allemaal willen gaan doen, hoe kan je dan bekijken of je iemand geschikt vindt? Ik ga maar een beetje op mijn gevoel af denk ik. En wat praktische vragen stellen.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule :confused: was de sfeer hier minder dan? :( :(

4. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Jekkia, heel veel succes vandaag.

Lindaa, hoe gaat het ermee vandaag?

Kaatje, wat fijn dat je man weer lekker bij je thuis is. Kun je nu wel gebruiken en is voor hem ook heel wat geruststellender.

Gister was mijn mannetje jarig en we hebben er een heerlijke dag van gemaakt. Alleen gister avond wat fam over de vloer en een paar vrienden.
    Had vanmiddag weer controle bij de vk. Bloeduitslagen waren binnen ijzer was wat gestegen alleen nu was mijn vit B12 veel te laag en moet nu vandaag weer een prik vit B12 halen bij de huisarts. Nou ja maar hopen dat ze goed prikken. Verder heb ik of een buikspier gescheurd of is er in de buikwand een scheurtje gekomen. Voeld erg pijnlijk en is op dit moment niks aan te doen doordat er teveel spanning op staat. En op het moment slecht tot niet kan herstellen. Moet heel rustig aan doen zoveel mogelijk rusten en zo weinig mogelijk naar voren buigen.
    Kortom ben er nu helemaal klaar mee. Laat die kleine maar komen.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @tinkerbel das mooi dat je nu oppas hebt.

@ingeltje gelukkig dat het niks was hier doet de foto het ook niet.

@lindaa hoe is het meid?

hier weinig nieuws te melden goed geslapen en al boodschapjes gedaan.
    gisteren heeft man lief ledikantje voor rene gehaald die gaat ie straks
    neer zetten dan kan de andere weer in de babykamer. ga hier ook maar ff wat doen
    heb nog niks gedaan vandaag

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, gelukkig geen vruchtwater :whistle:
    hier ook geen idee hoe het er daaronder uit ziet hoor :) van de week maar even een spiegel meenemen de badkamer in

Esje 36 weken :whistle:

Yule, succes bij de gastouder, hoop dat er een klik is.

Ydnic, knuff. hoop voor je dat de kleine snel komt.

Parr, denk dat Yule bedoeld dat het de afgelopen twee weken ofzo vooral veel berichtjes met klachtjes enzo waren. Iedereen had het tegelijkertijd een beetje gehad :)

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Cossy, oooh leuk shoppen! Zal ook blij zijn als het straks geboren is dan kan ik ook eindelijk gaan shoppen.

@Marielle, mamafiets gekregen of een gewone? Lekker pannenkoeken :D Succes bij de vk vandaag.

@Parr, :D 35 weken alweer…gaat snel :D (moet ook al bijna mijn telefoon in de gaten houden ;))

@Azeb, allemaal leuke dingen vandaag dus, veel plezier..leuk om de kids weer te zien of niet? Goeie tips, er zitten ‘toevallig’ al drie mutsjes in de tas haha…enne vier onderbroeken.

@Jekkia, nogmaals veel succes, lekker genieten van de kleine vent straks.

@Tinkerbel, nu al een eigenwijs kind dus ;) Ach vandaag is het ook een mooie dag om te bevallen..veel plezier met je zus straks, gezellig hoor. Super lief van je moeder en je zus dat ze op willen passen :D

@Pupke, fijn dat je nu wat beter hebt geslapen..enne luisteren doe je waarschijnlijk toch niet tijdens de bevalling ;) Grappig want vanaf de dag dat ik 37 weken zwanger was werd ik helemaal bont en blauw getrapt..gelukkig is dit sinds een paar dagen weer voorbij.

@Ingeltje, jij gek geworden? Was je toch al een beetje ;) Gelukkig was het niets!

@Yule, succes straks..ben benieuwd wat je ervan vindt.

@Ydnic, nog gefeliciteerd met je mannetje…dat klinkt niet lekker zeg een gescheurde buikspier of buikwand..bah! Hopelijk heb je er niet te veel last van de laatste weken.

Hier vandaag ook weer een 'ik blijf in bed' dagje :D Merk dat mijn lichaam echt een beetje op is..gelukkig nog 'maar' maximaal drie weken.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: haha, nee hoor, niet dat ik het niet gezellig vond hier, maar het viel me gewoon ineens op dat er zo leuk wordt gekletst de laatste tijd. Beetje sentimenteel hormonenmoment denk ik... :)
    Ik vergeleek het niet direct ergens mee (nou ja, misschien met andere topics...).
    Wat Kaatje zegt is trouwens ook wel weer waar, dat soms iedereen het tegelijkertijd een beetje gehad lijkt te hebben. Is niet erg toch? Alleen soms kom je daar misschien weer moeilijk uit met z'n allen? :rolleyes:

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh Ydnic: gescheurde buikspier aaauw :confused: Doe maar rustig aan dan ...

Krisstel: wat is eigenlijk een mamafiets?

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja nu je het zegt, ik voelde dat ook een beetje de afgelopen tijd en had ook weer van die sentimentele gevoelens hier de laatste dagen. Wil iedereen wel knuffelen en aaien hihihi, beetje dit gevoel:

Zeker als ik andere tpoics af en toe lees. Wat zitten daar een bitches soms tussen zeg.
    Laatst ook ergens een dame die nieuw was, die kwam als eerste reactie in het forum vertellen dat ze het achterlijk vond dat mensen zo klaagden over schoonouders enzo.. tsss als het je niet aanstaat, blijf dan weg!

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier echt een K nacht gehad....veel pijn onder in mijn buik, echt van die steken, alsof ze met een naald er in aan het prikken waren. Herkent iemand dit? Ook wel wat harde buiken. En ik moest een paar keer voor de grote boodschap naar de wc....Dus veel wakker geweest. Vanmorgen lekker een warm bad genomen...de steken blijven zo nu en dan nog wel...ach ja we zien het wel vandaag.

@Cossy, heerlijk geshopt gisteren meid, hihi

@Marielle, succes bij de vk vandaag!

@Jikke, ach arm mannetje dat zijn kies er uit moest bij je zoontje. Hoe is het nu met je buik?

@Parr, joehoe 35 weken!

@Azeb, heerlijk dat de schoonmaakster is geweest vandaag!

@MirandaT shop ze vandaag!

@Tinkerbell, vandaag dus nieuwe ronde nieuwe kansen, hihi! Fijn dat de opvang voor jullie kleintje geregeld is!

@Pupke, joehoe 37 weken! Balen dat je nog steeds last van oorpijn hebt...

@Nic, joehoe 35 weken!

@Ingeltje, fijn dat alles goed was bij de vk. En gelukkig geen vruchtwater!

@IrisB, succes met enveloppen schrijven

@Freesia, balen dat je zoveel last van hoofdpijn hebt...succes vandaag!

@Lindada, heerlijk verlof, geniet er van!

@Anno, lekker genieten van je "niks" dagje

@Wupje, ook lekker genieten van je "rust" dagje!

@Sasha, succes bij de vk!

@Esje, joehoe 36 weken!

@Yule, succes bij de gastouder. Gewoon op je gevoel af gaan, hebben wij ook gedaan. En het is gewoon heel moeilijk een keuze te maken omdat je nog geen kind hebt.

@Ydnic, balen meid dat je zoveel last hebt van je buik. Succes

@Krisstel, lekker genieten van je rustig aan dagje, hihi!

@Hoe zou het met Jekkia zijn? Die heeft haar kleintje vast al in haar armen, spannend hoor.

Nou meiden volgens mij ben ik weer helemaal bij!

12. Krisstel

@Ingeltje, er zit dan meer ruimte tussen het zadel en het stuur (ivm het kinderzitje)..zelfs als je dan zwanger bent pas je er nog tussen ;)

@Steen, die messteken onderin komen volgens de vk omdat de kleine vaak nog iets zijn hoofdje kan draaien. Warm bad helpt goed hé, hoop voor de rest van de dag ook voor je.

Ohhh dacht even wat meloen eten, vreet gewoon die hele bak meteen leeg :oops:...nog leuke programma's te zien op uitzending gemist of rtlgemist?

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Steken en pijn in/achter schaambot: heb ik ook hoor! Vooral als madam een beetje ligt te wroeten, dan sla je soms even dubbel ervan. Er zit toch een heel hoofdje te duwen achter je schaambeen. Vooral na opstaan moet ik even stilstaan en wachten voor ik ga lopen en bij uit bed komen voel ik het ook. Waarschijnlijk omdat alles ook wat losser zit daar (gelukkig, anders komt het er echt niet uit hoor).

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ok ja denk het dan ook wel. Ik vond het zoweiso wel posi omdat iedereen elkaar zo gewelidig opving als de ander het moeilijk had :D dat is dan voor mij ook erg posi :D

@krisstel moet toegeven dat ik elke ochtend eerst op mijn mobiel kij voordat ik wat anders doe ;)

@yule idd snap je nu :p dacht dat ik iets gemist had of zo :( Zelf merk ik dat er meer ego berichten zijn, maar dat is ook logisch, iedereen draagt nu de laatset loodjes en hebben weinig puf haha en bovendien zijn wij nu constant online dus houden het soms beter bij :p

@ydnic jeetje meid doe maar rustig aan idd *knuff

16. op uitzendinggemist heb ik net over mijn lijk gekeken maar dan moet je het wel gevolgd hebben, ze zijn nu een half jaar verder.

heb van de week ook doc gekeken dun over een anorexia kliniek.

xxxxxxxxxx

17. Krisstel

@Anno, die heb ik al gevold op tv toen, echt sneu.
    Zal eens gaan zoeken naar andere programma's.

@Ingeltje, triest zeg dat mens..helemaal een leuke van haar 'Ik lees al een tijdje mee...' bericht geplaatst op 10-08-2008 en lid sinds 10-08-2008 :rolleyes:

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ydnic meis sterkte met je buikspier hoop dat de pijn te doen is.

nederland is aardig bezig met het polo. heb het hier opstaan staan nu met 4 -2 voor.

19. gisteren was een half jaar later op tv en die staat nu op uitzendinggemist dus als je die gisteren niet gezien hebt dan heb je die nog niet gezien op tv

als je nog iets leuks tegen komt dan roep maar

xxxxxxxxxxxxxxxx

20. 4days

4days Niet meer actief

Steken achter schaambot -> Dat heb ik dus al best een tijd! Vooral bij bepaalde bewegingen. Weet iemand wat dit kan zijn? Lijkt me toch sterk dat dat de baby is? Straks ligtie daar klem en kan hij er niet uit?! :confused:

Ydnic -> Vervelend van je buik hoor! :( Doe maar lekker rustigaan!

Krisstel -> Pfff wordt je niet he-le-maal gek van nieuwsgierigheid? :) Zou niet voor mij zijn, hihi.

Groetjes Cossy

Deel Deze Pagina