September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nieuwsgierige juli 2007 mama zoekt naar jekkia nieuws...

die hydrofiel doeken hebben ze bij de prenatal ook in lime en aqua. ik heb ze daar toen gekocht.

2. 4days

4days Niet meer actief

Roshi -> Kan goed begrijpen dat je je zorgen maakt hoor, ik zou dat ook doen... Nog 5 nachtjes volhouden... :( *knuffel*

Tweety -> Bij de Hema hebben ze sws lime hydrofiele luiers. En bij prenatal ook!

3. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hier nog geen bericht van Jekkia! Ik loop de hele dag met mijn mob bij de hand, dus...
    We wachten gewoon maar rustig af! :rolleyes: :) hihi!

Net weer even heerlijk geslapen! :D Voel mij zo'n luiwammes hahaha

Ga zo even eten en appeltaart bakken, mijn ouders zijn morgen 33 jaar getrouwd GEZELLIE!
    Lekker van het weekend daar, vriendlief gaat naar Mystery Land :whistle:

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

heb al 3 keer gekeken hier maar nog geen zoontje opkomst..zal nu toch niet lang meer duren!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wauw wat een super waterpolowedstrijd! Weer een gouden medaille erbij :D !

@ Ingeltje ha ha dan toch nog vaker scheren .... ;) Gelukkig is het niks ernstigs.
    @ Ydnic hoe kan dat gebeuren een gescheurde buikspier of een scheurtje in je buikwand? En heeft je baby daar geen last van? Sterkte in elk geval.
    @ Steen ja steken hier ook. Soms een dag wel en dan weer een dag niet.
    @ Krisstel hmm lekker en gezond die meloen!
    @ Roshi dikke knuff meid komt vast goed!

Ik heb hier ook een beetje onzeker dagje. Ik voel de kleine wel maar heel rustig. Toen dacht ik 'dan ga ik even het hartje luisteren' kan ik het gewoon niet vinden :( Straks als hubbie thuis is maar even samen met hem doen, hij weet altijd precies het hartje te vinden :) Gelukkig is beebje nu wel iets actiever 8)

Ik heb trouwens de laatste dagen helemaal geen lekkende boobs meer :( is dat normaal?

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Wupje, luistert de vk ook altijd op dezelfde plek naar het hartje of is dat wisselend? Wees blij dat ze even niet lekken....je krijgt het straks dubbel terug :oops:..

7. 4days

4days Niet meer actief

Hey Wupje, je heoft je in ieder geval duidelijk geen zorgen te maken om het hartje als je de beeb erna nog voelde bewegen... :) Waarschijnlijk issie gewoon net zo gedraaid dat je t vanaf de buik niet goed kan horen.

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ja Wupje, maak je geen zorgen! Die dingen zorgen alleen maar voor onrust heb ik het idee.

Hier ben ik aan het aftellen hoor. Nog 1 week en dan heb ik mijn vrouwtje in mijn armen. Kan niet wachten!

Ik heb hier ook een Buddy en die zal het voor mij posten als ze geboren is!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ik weet dat jullie gelijk hebben en ik zeg het ook altijd tegen iedereen maar toch schiet je onbewust in de stress :( Ga me er nu ook minder druk over maken. Zo meteen komt een vriendin even koffie leuten en dan lekker eten koken, komt vast goed allemaal 8) !

Klavertje 1 weekje nog :D geweldig hoor!

Ben benieuwd hoe het met Jekkia is....

10. zo hier weer een beetje gerommeld en opgeruimd nu lekker bakje koffie en dan zo maar eens verhuizen naar de bank denk ik.

grrr wij kregen een brief van eon of we even 1000 euro wilde betalen. blijken de betalingen niet verwerkt te zijn en zij dus al maanden niks gehad maar herinneringen hebben ze naar het oude adres gestuurd, we wonen hier al 10 maanden.
    hele hoop gezeur en gedoe. nu ff betalen anders afgesloten. dus maar betaald maar ze gaven uiteindelijk hun fout wel toe want de incasso hoeven we niet te betalen.
    wij zijn verhuisd in dezelfde straat en bedrijven kunnen dat gewoon niet snappen. en de mensen die in ons oude huis wonen vinden het te veel moeite om de post even bij ons in de bus te gooien.
    maar goed die gaan al weer verhuizen haha.

klaar met klagen maar moest er ff uit.

xxxxxxxxxxxxxxx

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :D

Even snel hoor, ga namelijk even een tukkie doen :oops: Nog geen nieuws van Jekkia :confused: Wat doet ze ons aan :) ;)

Even een hele dikke *knuffel* voor Roshi, bah meis begrijp dat je je zorgen maakt, maar alle duimen draaien dat het goed is!

Wij eten vanavond pannenkoeken :p En vanavond laat ga ik mijn nicht ophalen van Schiphol, die is 5 weken in Nepal geweest en was erg nieuwsgierig naar mijn buik haha! Heb haar toen ook weg gebracht, damn wat gaat de tijd toch hard :eek:

Nu dus even een tukje doen, want ik lig er vanavond niet voor 12 uur in, en morgenochtend gaan zuslief en ik vroeg op pad, we gaan op zoek naar een camping voor volgend jaar :D

XXX

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    bedankt voor jullie lieve woorden!

schoonpaps was er net ffies, mannetjes scooter was kapot en is nu gemaakt hij was even meegereden om hem op te halen omdat mannetje werken is. Zag aan hem dat hij zich ook zorgen maakt maar die zegt dat dan niet he.

Wupje> weet precies wat je bedoel meis, je maakt je toch wel zorgen. knuffff
    anno> 1000euro :confused: welk bedrijf is dat dan jeetje wat een fout om de herinnering naar het oude adres te sturen maar hoe komen ze nu wel bij het juiste adres dan?
    Tweety> ik heb die hydrof. luiers ook bij de Hema gezien maar eerlijk gezegd hebben ze er nooit zoveel maarja of dat bij jullie in dordt ook zo is weet ik natuurlijk niet :D

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hier nog een nieuwschierige juli 2007 en september 2008 mama, die vol spanning op nieuws van Jekkia zit te wachten...

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier even nieuws over Lindaa>

15. ja was EON stroom en gas, domme mensen, ik weet ook niet hoe ze nu ineens wel naar hier iets sturen, heb vorige week een rekening gehad ook gewoon hier met dit adres.
    ergste is nog dat hubbie enkele maanden geleden belde om te vragen of alles klopte omdat het bij meer bedrijven fout ging omdat we in dezelfde straat zijn blijven wonen. als ik ooit nog verhuis is het naar de andere kant van de wereld haha.

xxxxxxxxxxxxxx

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vind het echt een grove fout van ze hoor. Kan je wel een betalingsoplossing met ze krijgen of moet het binnen zoveel tijd gestord zijn? ze hebben toch zeker geen aanmaningkosten gerekent he want die zou ik dus echt niet betalen... het is HUN fout

17. het moet voor maandag betaald zijn, ik zei eerst ook dat betaal ik niet in 1 keer maar ze hadden al een incasso ingeschakeld en alles, allemaal oude adres.
    heb het er met hubbie over gehad en we hebben het nu gewoon betaald dan hoefde we idd ook geen extra kosten te betalen en zijn we er vanaf, daar gaan de spaarcenten.

xxxxxxxxxxxxx

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik zal nog wel even een klachtenbrief schrijven. Je zal er persoonlijk niet veel aan hebben maar wel zodat ze weten dat het vreselijk verkeerd is gegaan! #%)(&)(%^)#$&%$

19. ja daar was ik idd al over aan het denken om dat te doen, je verdiend er niks mee maar goed wel frustraties ff kwijt.
    zal er ff bijzetten dat ik hoogzwanger ben en voor hetzelfde geld al aan het bevallen was en als hun dan zonder weten de stroom enzo afsluiten we wel een probleem hadden gehad. kijken wat voor reactie ik krijg.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zo, de geboortebedankjes zijn af! Ik heb de hele middag stof zitten knippen, M&M's verdeeld en lintjes geknoopt. Maar, het resultaat mag er zijn! Verder ook nog wat rompertjes gekocht en meteen maar gewassen. Volgens mij ben ik echt bijna klaar voor de bevalling! Ook ik ben benieuwd hoe het met Jekkia is...

Deel Deze Pagina