okay jah tuurlijk alle advies is welkom! ik zal er zekers aan denken. wat lief van je mannetje! is wel stil hierro deze avond was gisteren ok al zo stil
Hihihi die Tink! Heb ik weer wat om over te dromen vannacht =P~ Hier trouwens ook pannenkoeken gegeten, maar gek genoeg hebben wij nooit over @ Cossy, dat kan natuurlijk niet hè, gauw gauw een ander toestenbord scoren hoor! @ Kaatje, fijn dat alles in orde was! En zeker lief van hubbie <smelt>. @ Sannemart, hopelijk lukt de draaipoging! @ Helma, ook alles ok, super. @ Parr, je vrolijkheid is aanstekelijk, heerlijk Ik ga lekker naar boven met mannetje. Lekker kroelen
Hoihoi! Jekkia, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Bij de VK was alles prima, beeb is volledig ingedaald en zit vast. Bij mij werd er gezegd, dat ik de kleine iedere dag moest voelen, anders 'savonds aan de bel trekken. IJzer was gelukkig weer iets omhoog gegaan. Voelde hetzelf al, kreeg meer energie . Wil iemand mij op de lijst zetten weer voor 4 sept. Ben blij dat uk ingedaald is, voor zover het er nu voor staat, mag ik thuis bevallen . Nou meiden, tot horens! groetjes Marielle
das mooi om t ehoren dat je gewoon thuis mag gaan bevallen! en de ijzer weer omhoog, gaat de goede kant op.
marielle, gelukkig ook weer goedgekeurd, en lekker dat je nu ook thuis mag bevallen. Kreeg vandaag ook te horen,dat als het nu gaat beginnen we ook gewoon thuis blijven omdat alles helemaal goed is.
Marielle, goed te horen dat je thuis mag bevallen. Ik baal er nog steeds van hoe de bevalling bij mij in de planning staat. Ik ben onder behandeling bij de vk maar vanwege de ks van mijn dochter moet ik begrijpelijkerwijs in het ziekenhuis bevallen. Maar ik mag dus geen vk van de verloskundigenpraktijk meenemen. Heb heb straks dus een wildvreemde aan mijn bed staan. Ik heb allemaal erg leuke vk's en vind het jammer dat deze periode met hun niet afgesloten kan worden. Oke ze komen wel in de kraamperiode thuis maar dat is toch anders.. Zijn er meer mensen die het zo hebben?
Haha lekker Ingeltje Morgen partnerles met yoga, gaan we ook masseren, nou ja mannetje gaat masseren Mjammie krijg trek zo in pannenkoeken @Freesia, kroel ze @Sannemart, hopelijk lukt de draaipoging! @Kaatje, fijn dat alles weer ok was bij de vk! Welke boeken heb je besteld als ik vragen mag ? Ben nogal een leesfreak haha. Vandaag nog geshopt en een winterjasje gekocht voor m'n grote meid. En nog slingers gehaald en van die letters die je op de deur kan plakken voor de beeb. M'n ijzer was trouwens eindelijk es gestegen, maar nog wel te laag, maar goed beter dan dat ie nog lager zou zijn. Ohja Ydnic, ik zit ook aan die vit. b12 injecties. Heb vandaag m'n derde gehad, maar merk eerlijk gezegd niet zoveel verschil. Ben je ook zo moe? Bij mij is ook nog eens m'n ijzer en foliumzuur te laag. Morgen naar fysio en hopelijk ook een lekkere massage Morgenmiddag naar een vriendin van me en m'n 1e weekje verlof zit er al weer zowat op.. Gaat snel
helma, dat is idd erg raar. is het niet te regelen dat je vk er wel bij mag zijn? ook al mag ze dan niet de bevalling uitvoeren, je hebt wel een bekende bij je die ook je achtergrond qua zwangerschap weet.
Kaatje: vandaag nog over gehad maar dat is dus niet de 'bedoeling' als ik weeën krijg of mijn vliezen breken hoef ik ook de vk niet te bellen maar het ziekenhuis, en dan afwachten wat zij zeggen wanneer ik moet komen. Zo blijven de vk's vrij voor de thuisbevallingen en de eventuele ziekenhuisgangers van de thuis bevallingen...
Miranda, heb deze boeken besteld: "Spoorloos" en "de stromannen" geen bekende titels, maar vind het zonde om 20 euro voor een boek te betalen wat over een paar maanden voor de helft te koop is. Ik heb net trouwens even JesseJaime gesmst want die zou vandaag haar draaipoging hebben,maar kreeg eerst een echo, kleine was gedraaid en lag met zijn/haar hoofd in haar bekken, maar nog niet vast. Draaipoging is dus gelukkig niet doorgegaan. Helma, begrijpelijk, maar snap goed dat je er niet blij mee bent.
jaja, Jekkia gefeliciteerd! Vandaag een afspraak gehad bij de vk alles was goed, baby was ingedaald en lag startklaar...........alleen ik heb het gevoel nog niet helemaal klaar te zijn. Vandaag toevallig een paar gruwelbevallingsverhalen gehoord en op het moment ben ik even totaal van slag. Als in........sniksniksnik IKWILNIETMEER, ik wil geen bevalling ik wil geen pijn, ik heb ontzettende angst, ik weet ook niet of ik kinderen wil, HUIHUILHUIL (gelukkig snapt mijn mannetje mij wel...) maar goed......(sorry voor mijn gezeiver, want ik mag absoluut niet klagen, alles gaat supergoed enzo, en ik heb geen klachten......maar tja, misschien ben ik gewoon een beetje een muts )
@cossy heme heeft ze idd maar daar zit weer een met plaatjes in die wil ik niet hihi.lastig ben ik hoor. en de prenatal heeft ze hier niet misschien kan ik het wel vragen of ze ze kunnen bestellen. anno das ook niet erg handig van ze. @jekkia gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan en doe rustig aan meis. helaas heeft de hema, prenatal ze niet hier in verschillende kleurtjes. babydump is niet naast de deur voor ons zonder auto. zal van de week nog eens naar prenatal lopen en vragen of ze ze kunnen bestellen. net een overheerlijk italiaans ijsje op van de lekkerste ijssalon in dordt dus kan er weer tegen voor vanacht hihi. ik ga lekker mijn bedje opzoeken morgen weer een druk dagje met zoonlief die is de laatste dagen erg druk met mama hihi. tot morgen dames.
Miranda T, Mijn ijzer was idd ook niet goed. Daardoor moest ik afgelopen maandag ook te bloedprikken en toen wou ze mijn andere waarden ook meteen testen. Ach ja n buisje meer of minder bloed maakt dan ook weinig uit. En daar kwam uit dat mijn B12 veel te laag was en dat mijn ijzer nog wel laag was maar wel stijgende was. Ik heb idd ook dat ik me erg moe kan voelen en mezelf echt moet voort slepen om vooruit te komen. Maar nu is het niet erg mag toch niks meer doen.
Hoi hoi, Vanavond een half uurtje flinke menstruatiepijn gehad en harde buiken, dus ik dacht oké nu gaat het beginnen...maar helaas vals alarm het is weer helemaal weg. Het rommelt hier dus aardig de laatste dagen, zou het dan niet meer zo lang duren?!?! we wachten af. Mannetje heeft vannacht nog een nachtdienst, dus dat is niet zo handig @Kaatje, fijn dat alles weer goed was! @Marielle, ook een prima controle! @Sasha, knuffel meid! Gaat goed komen die bevalling! @Helma, je hebt toch wel controles in het ziekenhuis vanaf een bepaalde termijn, dat was tenminste bij een vriendin van me wel. Dan wordt je op een gegeven moment overgedragen, dus dan heb je toch al wel wat gezichten gezien in het zkh. Meiden, ik duik mijn bedje in. Tot morgen. welterusten allemaal!