Danielle en frans van harte met jullie zoontje Freesia, hihihi wat een maffe dromen heb jij. Kaatje, joehoe 37 weken! Yule, Wat jammer dat het zo is tegen gavallen met die gastouder. Nu gewoon hopen dat ze snel iemand anders voor je hebben. Vind het wel een beetje raar dat ze ondanks jullie voorkeuren toch gewoon proberen daar tegen in te gaan. Ivm niet roken en geen honden! Succes ermee en er komt vast wel een hele lieve gastouder voor in de plaats. Ingeltje, ik heb het ook hoe later ik ga slapen hoe beter ik kan slapen. De laatste uurtjes slaap ik meestal het diepste. En die eerste uurtjes zijn meestal 1 grote kermis in mijn hoofd met idd ook hele vreemde dromen. Tweety, beterschap met je vader. Succes met shoppen voor schoentjes. Misschien heb je nog een beetje mazzel dat je nog ergens wat leuks in de opruiming kan vinden. Parr, zo zo drukke dag voor jou. Alles goed met je A.P.K? Ego, hier redelijk geslapen. Vanmorgen alleen wakker gebeld door de huisarts! 9:00 Ze waren gister vergeten te zeggen dat ik 4 weken lang elke week een vit B12 spuit moet hebben. En daarna elke 3 maanden. Mannetje en ik waren het er eerst over eens dat we niet voor een bed zouden gaan in de woonkamer. Maar na overleg met de vk gaan we toch overstag. En nu ik me nu al geen houding meer weet aan te nemen lijkt het me toch wel prettig. En als ik me dan toch wil terug trekken kan ik ook altijd nog naar boven. De september mama's doen het best goed en de baby's blijven hier ook best goed zitten. Al je bij de aug mama's kijkt daar zijn de eersten al veel eerder begonnen met bevallen. En tsja ondanks dat we allemaal graag willen bevallen moeten we toch ook heel blij zijn dat we toch goed richting de 36/37/38/ weken gaan.
Hallo allemaal! Yule, wat een tegenvaller inderdaad. Vind het trouwens eerlijk gezegd best bijzonder dat een gastouderbureau het goed vindt als er in een gastouderhuis gerookt wordt. Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat dat gewoon een vereiste is? Maar blijkbaar niet... Hopelijk wil je tante zich alsnog aansluiten bij zo'n bureau, dat zou toch mooi zijn. Vanmorgen is een vriendin van mij langs geweest met haar zoontje van bijna 2. Leuk kereltje. Ze had voor mij een tas vol met erg snoezige babykleertjes bij zich. Leuk! Ze zitten nu in de was. Het was erg gezellig om weer even bij te kletsen. Ons meisje is vandaag al weer rustig... Misschien is dit wel gewoon haar nieuwe ritme. Gelukkig voel ik af en toe nog wel wat, dus maak me niet (echt) zorgen, maar ik heb toch veel liever dat ze me lekker hard schopt, ookal doet dat soms pijn. Ga zo maar even lekker op bed tv kijken met mijn handen op de buik, hopelijk krijg ik dan wat meer reactie. Morgen ga ik op kraamvisite bij een vriendin, leuk! Er zijn al twee mensen van onze Samen Bevallen cursus bevallen. Spannend! Parr, ik vind die langzame buikpomp, en vooral de snelle buikpomp, maar lastig hoor. Ben benieuwd of ik het ga gebruiken bij de bevalling. Ohja, Danielle en kvptje, gefeliciteerd met jullie ukkies! Groetjes Azeb
@elise gelukkig niks aan de hand. net telefoon van me moeder gekregen dat me vader om 1 uur geopereerd wordt. duurt een half uurtje dus om 2 uur zou ie al weer op zaal liggen. moet me mob bij de hand houden want ik ben opgegeven als contactpersoon maar ga er vanuit dat ze niet bellen
Hallo dames, @ Helma: Ik moet ook door een medische indicatie in het ziekenhuis bevallen, alleen loop ik daardoor al die tijd al bij de gyn. Die ken ik dus wel maar bij de bevalling komt de ziekenhuisverloskundige aan je bed, en die heb ik ook nog nooit gezien. Kan trouwens bijna niet, want er lopen er wel acht of zo bij ons in het ziekenhuis, dus van te voren kennis maken is er echt niet bij. Als er al een gyn bij komt is het degene die dienst heeft, dus de kans dat er een "bekende" aan je bed komt is volgens mij bijna nihil. En na de bevalling thuis komt dan een "gewone" verloskundige die ik niet ken de nazorg doen, want die komt ook niet kennis maken: "dat is niet nodig". Kortom: Ik begrijp hoe je je voelt, maar er is niets aan te doen ben ik bang. @ Yule: Wat jammer dat het niet gelukt is met dat gastgezin. gelukkig heb je wel je tante als backup mogelijkheid. Financieel is dat wel moeilijk, maar als ik het me goed herinner wordt in de kinderopvangtoeslag vooral voor gastouders toch ook flink gesneden volgend jaar ? Dus het is evengoed voor iedereen nog afwachten hoe we uitkomen... @ Danielle: gefeliciteerd met je zoon ! @ kvptje: gefeliciteerd met je dochter ! @ Kaatje: Gelukkig dat het weer beter gaat met je mannetje en hij lekker bij je thuis is Nou, meer kan ik niet meer uit mijn geheugen vissen na al die pagina's ! Hier gaat alles goed, na een slechte dag gisteren... Vandaag alweer 36 weken Fijne dag allemaal !
Goedemorgen dames. Voor de dames die mama zijn geworden gefeliciteert met de kleintjes. En een hoop geluk en gezondheid toegewenst. Verder heb ik slecht geslapen al weer 2nachten elke 2 a 3 uur wakker van de steken in me buik . En de weeen gaan weer erger worden . Ik ben benieuwd of ik de dinsdag wel haal . Zo niet is weer mooi meegenomen dat het dan op een natuurlijken wijze komt. En anders dinsdag. Tenminstens als het dinsdag komt. De gyno zei zodra ik 4 cm had gingen ze me vliezen helemaal breken. Dus ik neem aan dat ik dinsdag beval en niet dat het nog dagen kan gaan duren . Maar ja je weet maar nooit . Net me huisje gedaan en nu nog maar ff slapen . Ff de slaap inhalen van de afgelopen 2 nachten . Voor de rommelende dames veel succes. En voor de andere dames een prettige dag. Groetjes
Zeg.. niet om 't één of ander, maar moet er niet eens iemand beginnen met weeën? Volgens mijn schema moet er vandaag toch écht iemand bevallen. Schiet eens op met die frambozenbladthee, touwtje springen, seks hebben en ananas en bitter lemon? Huphuphup...
@Roshi, ik ben stiekem ook wel heeeeeeel benieuwd @Elise, gelukkig is alles goed @Cossy, nee maar om teleurstelling te voorkomen stel ik door tot 42 weken @Ydnic, lekker handig van de huisarts...en wat je zegt is ook zo...liever iets later bevallen dan veel te vroeg.
Ja.. maar die durft niiieeeeeet... veel te bang voor een enorme deuk in het voorhoofd van onze kleine
nou meiden ik ga zo bij mijn mams gezellig de hockeyfinale kijken en vanavond als het lukt naar een bruiloft. Dus ik zal er morgen pas weer ergens zijn. trouwens wel regelmatig harde buiken hier. net nog een midden in de ah mensen kijken dan echt raar heb redelijk lang stil gestaan naemlijk.
Hoi meiden.. Hier weer even een teken van leven.. Aan de meiden die zijn bevallen Gefeliciteerd en geniet lekker van jullie kleine wondertjes Kaatje gefeli met je 37 weken! Verder niet bijgelezen sorry! Hier nog steeds ziekies, verkouden, keelpijn enz.. Van de week nog even in het ZH gelegen omdat ik onze kleine meid amper voelde bewegen..heb half uurtje aan CTG gelegen maar gelukkig was alles in orde Vanmorgen groei-en liggingsecho gehad..ze ligt met het hoofdje naar beneden en is al stukje ingedaald \/ Verder zag alles er goed uit, ze weegt nu 2901 gram. Volgens de gyn. kan het ook een teken zijn dat de bevalling snel zal komen omdat ik steeds niet lekker/ziek ben, maar moet me nergens aan vast pinnen..Ben benieuwd of hij gelijk krijgt hihi..
Haha ik eergisteren het briefje van de scheurkalender (dat vrijen juist goed was) op zijn bord gelegd...zegt ie 'Dus ik moet mijn eigen kind kopjes geven'? Hier nog zo'n angsthaas!
hoihoi ik heb niet terug gelezen, voor de dames die bevallen zijn gefeliciteerd. ik zou vandaag met mijn broer naar het GGZ moeten voor zijn ADHD test. zegt hij dat we om 8 uur afspraak hadden dus wij om kwart voor 8 al daar. blijkt nou heeft hij pas om half 11 een afspraak dus wij maar gaan winkelen ik was boos. als ik nog kon autorijden was ik naar huis gegaan. ben nu helemaal op. ga ff bammetje eten en naar de bank was er ook veel te vroeg uit dus grrrr. sorry voor het ego berichtje ff banner aanpassen want ik ben al 38 weken vandaag! ! ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
uhm kaatje help je hebt er geen link bij gezet en nu weet ik niet hoe ik hem moet verandere ja sorry ben niet zo handig haha xxxxxxxxxxxxxxx
Hier valt t wel mee... Af en toe regen maar vooral bewolkt. Heb nu steeds vaker pijnlijke steken aan de bovenkant van mn schaambot... Volgens mij is de beeb in aan het dalen ofzo?