September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier is het ook niks met het weer blee regen regen regen. zo eigenlijk naar de winkel moeten maar heb geen zin met dit weer.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Roshi dus het blijft afwachten tot na de echo wat er precies aan de hand is. Wel goed dat ze er zo serieus naar kijken.

@ Cossy perfect toch dat je vriend zo actief de auto wil gaan schoonmaken! 8) Enne die steken ja het zou indalen kunnen zijn maar ik heb ze ook gehad en onze ukkie ligt nog steeds lekker bovenin :( Dus het hoeft ook weer niet.

@ Krisstel yippie 39 weken! :D Max 3 weken dat klinkt echt heel dichtbij...

@ Lindaa en Charissa meiden veel sterkte hoor! Ik zou helemaal gefrustreerd zijn als ik zo lang gerommel heb maar de beeb is nog nergens te bekennen :(

Ga effe lekker douchen, vandaag een heerlijk dagje thuis zonder afspraken. Gewoon op mijn gemakkie aanrommelen 8)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Weer is idd :evil: ! Hier ook alleen maar regen :(

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier is het helemaal droog hoor! De hele dag al zelfs.
    Ik ga lekker in bad nu, tot later!

6. 4days

4days Niet meer actief

Wupje -> Hmm ja ik heb die steken ook al wekenlang (misschien zelfs al maanden) dus het kan sowieso niet alleen van het indalen zijn. Maar ik het het idee dat het de laatste dagen erger wordt, dus misschien dat dat wel door het indalen komt? (maar voor hetzelfde geld niet :) )

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje zijn we dadelijk allebei lekker schoon en fris :) Moet alleen ook weer bikinilijn scheren dus het zal wel effe duren :(

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Misschien is die kleine wel aan het 'headbengen' (uhm schrijf je dat eigenlijk wel zo :oops: ?) in je buik ;)

Nu ga ik echt douchen!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihi inderdaad. Hey, als je toch daaronder bezig bent, kan jij mij dan ook gelijk ff doen?

Hmm wel een idee.. gaan we net als vlooiende apen in een rijtje elkaars bikinlijnen bijhouden. Wie sluit er aan?

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb ik toch zomaar een foto van Parr gevonden, toen ze nog aan het werken was bij de McDonalds, leuk hè?

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Had ik vannacht ook, maar bij was kindje al ingedaald....

hier is weer ook bewolkt en soms ff regen, vannacht wel goed geregt hiero.

ik gaat ff uurtje bank liggen.
    MOet straks in me uppie eten :x
    Me vader en broer zijn uitgenodigt voor een barbeque, dus die eten erg lekker als weer meezit. En dan amg ik aan de kip madras.
    NIet zoveel trek in maa rokay meot toch eten.

12. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ingeltje grappig filmpje

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hier is het ook helemaal droog!
    Ik heb mijn vriendin gezellig een paar uur op visite gehad, lekker bijgekletst! Vanavond even naar het ziekenhuis, oma van mijn man is gisteren opgenomen...

@Krisstel, ik had prima geslapen vannacht ;)
    Joehoe 39 weken, het duurt niet lang meer meid!

@Lindaa, het schiet nog niet echt bij jou he! Succes meid!

eh nu weet ik het niet meer....sorry!

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Cossy, headbangen..dat zou leuk zijn ;)

@Ingeltje, oh lekker in bad...veel plezier!

@Wupje, hier ook zo'n hangdagje :D

@Parr, oooh zag je er ZO uit, dan heb ik je wel gezien toen ik de milkshake kwam halen :D

@Steen, gezellig...is het ernstig met de oma van je man?

Kreeg gisteren een mail van een van de vrouwen van de zwangerschapsgym dat ze is bevallen (33 weken zwanger)..kleine weet 1800 gram, wat een ukkie!
    Wel gek want zij was de laatste die uitgerekend was en de tweede die is bevallen. Gelukkig gaat alles goed!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou ik zie er weer mooi en glad uit ;) dus kan achter in de rij aansluiten! Waar is de nood het hoogst? Het reddingsteam is onderweg :) !

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Pfff wat een dag :( Zal eerst op jullie dames reageren en dan moet ik mijn ego kwijt :(

@kaatje 37 weken :whistle:

@freesia zo wat een droom :confused: toch nog de stad ingeweest?

@tweety zo te lezen wordt hij al een grote kereltje :D

@ingeltje ook lekker geslapen :D mooi zo! OMG die plaatje haha :) stouterd jij!

@wupje ja doe ik ;) dit zijn van die dingen die nog een keer moesten en die wil ik nu allemaal gedaan hebben in Augustus zodat ik in sept lekker bij huis kan blijven een cavemens worden :)

@roshi :) volgens mij kom ik dan bij veel van julliein de beurt! :) zal nog drukker krijgen :) hmm weet je iig meer over de situatie! maar niet te veel erbij nadenken he!

@cossy is hij zo gevaarlijk :) hi jhad toch de rijbewijs net gehaald :) wel lief hoor eerst inrijden en dan jouw willen vervoeren ;) Hier ook eentej die telt tot de 40 en dan laat het maar spannend worden :D

@krisstel was bij de vk niet zo fijn, maar dat komt in mijn vervolg ;) Jeetje :confused: 39 weken :whistle: nog 1 weekje! :confused: :) die antwoord van jouw hubbie :)

@ydnic was wat minder bij de vk maar dat komt zo nog... ja he vind ik ook dat wij netjes op de 37/38/39 weken komen! (al willen wij soms erg graag idd :))

@Azeb ja die buikpompen zijn wel anders dan gewend he, maar ik vond he wel fijn en ik kon er goed bij concentreren, nu afwachten hoe dat puffen gaat, schint erg vermoeiend te zin :(

@Linda71 36 weken :whistle:

@charissa pfff nou je hebt iig dinsdag de kleintje in jouw armen.. wel minder de weg ernaar toe :( *knuffs

@sunshine80 minder dat jij nog ziekjes betn :( ik heb namelijk gehoord da tals jemoet gaan bevallen dat jouw weerstand juist omhoog gaat, en bij mensen met astma hebben ze er ook tijdens de bevalling minder last van, iets van de natuur..

@anno 38 weken :whistle:

he bah hier begint het ineens te regenen, als het strakkies maar drog blijft!

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, vertel vertel...wat is er?

18. heb nieuwe buikfoto maar zie niet echt verschil met bijna 3 weken geleden, geeft ook niet kan alleen maar scheuren.

parr vertel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja Parr... vertel eens meis?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, denk een hele geruststelling het berichtje van de vk

Krisstel, 39 weken :whistle: met mannetje gaat het goed, wel slap en geen conditie meer dus even rustig aan.

Summer, het begon hier maanden geleden met alleen kuitkramp, toen kreeg ik steeds een slechte doorbloeding in bovenbenen als ik te lang op 1 zij lag,en nu krijg ik zeg maar kramp van mijn heup tot tenen. heel irri. zou een keer warme melk kunnen proberen.

elise, gelukkig niets aan de hand

Tweety, hoe is de operatie van je vader gegaan?

Anno, lekkere actie weer van je broer :-? zou ook goed kwaad zijn
    38 weken :whistle: Ik wou de link sturen, maar zie dat het je al gelukt is.

Ja parr, vertel !

Hier verder alles goed, wel steeds harde buiken en krampjes enzo...
    Hebben jullie trouwens ook nog zo last van vocht? Is hier wisselend maar vandaag weer erg dikke vingers en voeten

Deel Deze Pagina