September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Wow, al 85 septembermama's !

Het lijkt alsof ik wat minder misselijk ben,maar ik klop het gauw af :)
    Mijn eigen bh's pasen niet meer, deze week waren de zwangerschapsbh's bij de hema in de aanbieding dus meteen maar een paar gekocht. Dat zit een stuk beter ;)

Morgen de 1e echo, we vinden het superspannend en ik ben eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig. Volgens mij mijn man ook, alleen durven we het geloof ik niet tegen elkaar te zeggen...

Duimen jullie voor ons?

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @nieuwe meiden ... gefeliciteerd en welkom!

@krisstel ... tuurlijk mag je blijven! De kans is ook erg groot dat onze uk in augustus komt, maar blijf ook lekker hier rond hangen. ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pipo we mogen samen ! Ik ben ook zenuwachtig hoor. Je hoopt dat het goed zit,maar je weet maar nooit. En dan is er nog een kans dat het er 2 zijn haha.

Hoe laat moet jij?

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi Lindaa!

Welkom en van harte gefeliciteerd! Ik had ook een positieve test op oudjaarsdag, fantastisch he?

Yule

Ben net wezen fietsen met een vriendin (16km). Het was heerlijk! Lekker een frisse neus gehaald na al die dagen dweilen op de bank.... ben ook veeeeel minder misselijk! Super! En het was nog gezellig ook, zij is nu 18 weken zwanger, dus lekker over babydingen gekletst.

6. @Alle nieuwe zwangere meiden: Welkom en gefeliciteerd!

@Kaatje en Pipo: Hier nog eentje die nu al zenuwachtig is voor de eerste echo morgen. Onze afspraak is om 11.25 uur...

Verder voel ik nog steeds hélemaal niets, dus ik zal écht blij zijn om morgen de bevestiging te krijgen dat het allemaal goed is...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo lola, jij mag al vroeg met 6 weken. Is dat met een speciale reden? Dacht zelf namelijk dat er een grote kans is dat je met 6 weken het hartje nog niet ziet kloppen. Ik kan het mis hebben hoor,maar ik belde met 4 weken voor een echo, en toen zei ze " we doen het dan met een week of 7 want eerder is er toch niets te zien"

Hoop op een goede echo voor je. Wij mogen trouwens om 09.30

8. @Kaatje: Tijdens een een kijkoperatie in 2004 is vastgesteld dat mijn eileiders meer dan normaal gekronkeld zijn, hetgeen de kans op een bbz verhoogt. De echo van morgen is er dan ook in de eerste plaats om te zien of het vruchtje zich in de baarmoeder heeft genesteld. Als we ook nog het hartje kunnen zien kloppen, is dat mooi meegenomen. Ik hoop daar natuurlijk stiekem wel op...

9.30 uur is een fijne(re) tijd. Zit je niet zo de halve dag in de zenuwen...
    Ik hoop dat jij ook een mooie echo zult krijgen!

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wat fijn kaartje dat je zo vroeg mag!
    Hoop dat alle echo's morgen goed zijn en dat het genieten dan echt kan beginnen.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, dat verklaard idd de vroege echo.
    Ja vind half 10 ook een lekkere tijd ( moet daarna helaas wel werken)
    Ze zijn in het ziekenhuis alleen een beetje dom bezig, want de poli is naar een andere afdeling verhuisd, en de afstand tussen de eerste wc en de poli is helemaal aan het end van de gang en dan nog een zaaltje oversteken. Als ik moet overgeven ga ik dat dus niet redden haha. neem maar een tasje mee.

liefs

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliciteerd meid! en welkom bij de september mama's! Als je op het lijstje wilt moet je ff de volgende noteren voor ons : datum leeftijd hoeveelste kindje, kalender geslacht en wat jij zelf denkt dat het wordt!

Vanmiddag bij mijn schoonzus geweest! Haar kids kwamen al aanrennen en feliciteerde mij met mijn kadootje (lief he) Heb een 9 mnd dagboek gekregen. Had er al eentje maar mijn schoonzus heeft deze persoonlijk gemaakt met kleurplaatjes van de kids en notities etc. dus ga ik deze bijhouden. Verder kreeg ik alvast en doos positie kleding :D en zij noemde een hele lijst op met wat zij allemaal nog had :) 8) lekker relaxed zo! Moet zo wel weer werken maar ben zoooo moe :(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr wat lief dat dagboek !

Helpt mij er weer aan herrinneren dat ik maandag maar ff boos moet gaan bellen.

Heb 9 januari een boek besteld maar die is er nog niet. de 17de gemaild. Kreeg dezelfde dag reactie dat hij bij een andere uitgever besteld moest worden en daarna zo snel mogelijk opgestuurd zou worden. Nu dus nog steeds niets en dan staat er op de site 5dagen levertijd.
    Zit echt te balen,vooral omdat ik al vooruit betaald heb en zo de eerste weken ook niet bij kan houden.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik werd pas in de 6/7e week misselijk. Daarvoor wel veel maagzuur enzo, maar de misselijkheid is nu pas echt begonnen. In de middag is het het ergst.

Groetjes! (pff klaar met werken, nu ff lekker voor de buis met aanstaande papa!)
    xxx

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wil ook op de bank ! Maar ik ga mezelf maar naar buiten schoppen.Moet echt het konijnenhok verschonen, stel het al uit vanaf donderdag.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :) (ik zal het tegen niemand zeggen als je stiekem tóch op de bank kruipt! :-$ ) :oops:

16. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hier nog zo'n geval dat werkelijk niet vooruit te branden is.....(ik weet alleen niet of dat wel te maken heeft met mijn zwangerschap :( ) Ships, ik lees nu dat vanaf 8 weken de misselijkheid begon bij iemand....Nondenu ik dacht eigenlijk dat het alleen de eerste 6 tot 12 weken was...Tot nu toe kom ik er goed langs, maar ik dacht dat ik al geen gevaar meer liep tot misselijkheid ;)
    Donderdag de eerste echo.....ik kijk er echt naar uit

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ik wil wel op de lijst! 8 sept. uitgerekend, 1e kindje, kalender zegt meisje en ik denk zelf ook een meisje! Ga me niet vragen waarom HIHI is een gevoel!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou toch maar het konijnenhok gedaan.
    Verder gestofzuigd en een draai was gedaan.
    Doekje door de badkamer.

Ik vind het weer best voor vandaag. Moet eigenlijk alleen nog ff het bed verschonen.

Net een informatie pakket van Kraamzorg de waarden besteld. Las net dat je voor de 16 weken moet inschrijven,dus kan me er maar beter in verdiepen.

19. hallo meiden,

@ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    Heerlijk weekend achter de rug. Vrijdag carnavalsavond op de voetbalclub gehad. Gister met vriendjelief naar de babayplanet geweest om eens te kijken wat alles gaat kosten. Samen een superlief pakje uitgezocht wat het als eerste aankrijgt. Gisteravond gaan uiteten met familie en het was zo moeilijk om niets te vertellen!

Mn kleren zitten te strak en mn broeken gaan niet meer dicht dus moet snel maar eens gaan kijken voor positiespulletjes.

Ik ben ook een 9 maandendgboek aan het maken. Schrijf er stukjes en heb foto's erbij geplakt.

Met de kwaaltjes gaat het wel. Veel plassen en heel moe maar misselijkheid is gelukkig al minder.

Ik ga nu lekker op de bank, nog een weekje werken en dan lekker vakantie :D

20. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    De Kalender zegt een meisje, zelf heb ik eerlijk gezegd echt geen idee.

Deel Deze Pagina