Pisum! Waar was je toch! Ja dat kan oefenweeën zijn, maar wie weet al wel het voorpad naar de echte! Duim voor je erwtje!
Pisum, klinkt idd als voorweeen. Zitten Popstars te kijken, erg lachwekkend die afvalrondes dat sommige mensen zichzelf zo voor schut zetten,en dan nog serieus denken dat ze kunnen zingen
wou ik ook kijken popstar, maar me pa wou weer wat anders kijken, dus zit nu maar weer op de pc op de hyves en msn..
Waar ik was, nou m'n mannetje was 3 weken in het buitenland en is afgelopen week teruggekomen. En nu zit hij een beetje tussen een baan en een opleiding in, dus zitten we gezellig samen thuis. Kon daarom niet zoveel online zijn Tja, het kon wel, maar ik vind het ook wat om uren per dag te computeren (en dat is bijna wel nodig hier, lol). Als dit echt het voorwerk is, dan is het trouwens wel opgewekt op de manier die jouw hubbie eng vindt, hihi misschien toch proberen?
@ Daniëlle en Frans, gefeliciteerd met Willem @ Tweety, balen die snel groeiende voeten, ik heb het met mijn dochter alleen dan niet zo zeer haar voeten maar gewoon haar kleding. Hoe is het met je vader? @ KVPtje, gefeliciteerd met je dochter! @ Kaatje, gefeli met de 37 weken! @ Cossy, vriendlief heel thuisgekomen na het rondjes rijden? @ Krisstel, dan heb jij een polikilinische bevalling, ik heb een zogenoemde klinische. Dus sta ten alle tijde onder verantwoording van de gyn. Ik probeer er maar blanco in te gaan... Heerlijk dat je de 39 weken hebt gehaald! @ Linda71, ja idd, zoiets heb ik dus ook alleen ken ik de vk's allemaal wel die de nazorg doen en in het ziekenhuis niemand, maar wat ik hierboven al schreef, ga er maar blanco in, net als bij de hele bevalling, ik kan er toch niets aan veranderen. Gefeli met de 36 weken! @ Charissa, succes meis met alle harde buiken en het inleiden straks hopelijk verloopt alles vlotjes! @ Ingeltje, nou ga je gang .... Of ben je stiekem al bezig? @ Anno, gefeliciteerd met de 38 weken meis! Balen van de afspraak, ik zou dan ook kribbig worden. @ Parr, wat een rare vk zeg, had ze haast of zo, zo komen de antwoorden wel op me over.... Hopelijk valt het als het straks daadwerkelijk zo ver is erg mee en heb je een top bevalling! @ Lola, Heerlijk eindelijk verlof, geniet er van meis! @ Debbyvermeer, zet m op meis! @ nikky, voor jou schiet het dus ook op, lekker al 3 cm, die heb je al mooi in de pocket, zet m op meis! @ dreames, wat een hectiek midden in de nacht, heeft je mannetje nog zo'n pijn? Succes met de massages en de thee! @ Mamameike, wat een heerlijke kinders heb je.. Pracht foto! @ pisum, gezellie dat je er weer bent, en klinkt wel serieus! Heel veel succes!
@helma kwa kleren staat ie eigenlijk al weer ff een tijdje stil zit nu al ff tussen 86 en 92 in broeken dei in de ene maat te kort worden en de andere maat nog veel te lang. hihi de operatie is goed gegaan bij me vader hij mag nu alleen 6 weken niet tillen dus zit voorlopig thuis. hij voelde zich goed nog geen pijn maar ja de pijn stilling doet ook zijn werk nog. ga weer ff popstar kijken
Heb niet alles bijgelezen..sorry! @Meike, wat een lieve snoetjes! Hier ook Popstars aan het kijken..ga die Herman nog eens even bekijken, gekke vent.
Ha zwangere lady's... Zat enveloppen te schrijven, mmmwah zit al aan de 61. Vanavond maar vroeg naar bed, ben ik tenslotte des te eerder jarig . Morgenochtend nog effe stoffen . Welterusten!
Probeer jij anders mijn mannetje te overtuigen Pisum... maar aangezien hij nogal vasthoudend is in zijn angsten.. wens ik je veel succes Dat wordt de komende tijd geen seks hoor! Mamameike: heb je kindjes al bewonderd op je site... wat een dotjes! Zij lijkt op jou en hij lijkt op hem, hoe krijg je t voor mekaar?! Krisstel: 39 weken zeg... wauw.. wat een heerlijk getal! Anno: welko, op de 38 weken! Hoera! MarielleB: nog een uurtje!!
Hey meiden. kom even weltrusten zeggen. is hier nog steeds aan het rommelen, niets wat in een vast ritme terug komt,maar prettig is anders. Hopen op een goede nacht, want kan ik ondertussen wel een keer gebruiken. Tot morgen !
Nog maar een weekje werken en dan verlof! Dan heb ook ik eindelijk verlof! Zo weer heel wat baby's geboren lees ik! Allemaal van harte gefeliciteerd! @ Mamameike: wat een scheetjes om te zien zeg! Enne Joas...die naam vond ik ook erg leuk voor onze zoon, maar mijn vriend was het daar niet mee eens En grappig, een vriendin van mij heeft een zoon en dochter die Levi en Noa heten.... Kan iemand voor mij in de lijst toevoegen dat ik in het ziekenhuis zal gaan bevallen? Alvast bedankt!
@Mamameike, wat een mooi kinderen heb je! Lekker genieten! @Kaatje, succes vannacht. Wij gaan ook slapen! Tot morgen
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram 21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 3 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Helma1602 MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 25: Roshi vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden?? 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk September: 01: Cossy vk 04: Marielle82 vk 09: Helma1602 groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
Zo ik ben de hele avond weg en verwacht wel tig blzs te moeten lezen, zijn er maar 2 en half bijgekomen makkelijk haha Verjaardag was succes, super gezellie! echt leuk. Half 2 gingen de laatste weg. Boel opgeruimd en wou nog hier lezen. Dan het beje in, morgen vroeg op, douchen, en richting Maassluis. @Marchien nogmaals echt lieve beebjes :d @pisum heey je bent er nog begon mij ook al af te vragen war je bleef @helma thxxx meid @tweety super dat het goed verliep! @marielle82 Van Harte Gefeliciteerd! Zo welterusten dames en morgen niet te veel beppen he
Goodmorning ladies! Ben er weer vroeg uit, want liefje moest er om 6 uur uit voor zijn werk en toen was ik dus ook wakker. Heb een druk dagje gehad gisteren, dus niet op het forum geweest, heb even bijgelezen, maar het was nogal veel... @Parr: wat ontzettend jammer dat je het gevoel hebt dat ze niet echt naar je luisterde en je wensen niet serieus leek te nemen. Dat gevoel zou ik zeker de volgende keer bespreken. De antwoorden die je kreeg zijn een beetje vanzelfsprekend, zo van 'als het kan, dat okee, als het niet kan, dan niet'. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel (duh!) Ik denk dat sommige vk's zich vooraf een beetje indekken, want je ziet ook wel een zwangeren met een hele waslijst aan wensen die dan niet haalbaar zijn of door de omstandigheden niet mogelijk en dan zijn ze erg teleurgesteld dat het allemaal niet op hun manier kan/kon. Misschien probeerde ze die teleurstelling te voorkomen en realistisch te zijn? Misschien had ze haar dag gewoon niet of geen tijd ofzo? Maar ik vind wel dat ze dat dan had kunnen uitleggen, vaak scheelt dat al in de communicatie, toch? Ga nu nog even wat dingen zeggen die misschien voor de antwoorden van de vk pleiten... (devil's advocate). Mijn vk heeft wel standaard de baarkruk mee, maar dat doen ze niet allemaal denk ik, ding moet ook een keer schoon he? Dus ze zullen hem wel tussendoor naar de praktijk meenemen. Baarkruk is in principe voor persen idd, tijdens de ontsluiting kun je ook op een stoel of krukje in de douche zitten (kan je bij de thuiszorg lenen eventueel). Als het persen te snel gaat, zul je waarschijnlijk toch liggend moeten bevallen (ivm iets grotere kans op totaal ruptuur), dus het hangt gewoon erg van je bevalling af hoe je eindigt. Vriendin van mij wilde per se op de baarkruk, maar uiteindelijk vond ze het niks en is ze op bed bevallen met een spiegeltje erbij om het te kunnen zien. Ik ben het met je eens dat je wel de keus wilt hebben. Misschien kun je vragen als ze voor de eerste keer komen kijken (meestal 4 cm ofzo ontsluiting) of ze 'm willen gaan halen voor het persen? Over injectie: zou ik ook het liefst even mee wachten, maar ik snap ook de kant van de vk wel. Het is voor de vk een spannend half uurtje als de beeb eruit is maar de placenta nog niet, want je kunt ineens heel erg hard gaan bloeden (en dan bedoel ik ook echt veel bloedverlies... ). Vandaar dat ze echt heel graag willen dat dat ding eruit komt. Pas dan is voor hun de opluchting er ook en is het goed. Ik heb zelf liever na een kwartiertje/half uurtje max een injectie dan dat ik met vliegende spoed naar een zkh moet worden vervoerd omdat ik liters bloed verlies... (misschien willen jullie dit niet horen, sorry dan!) Zelfde geldt voor navelstreng. Als er iets met mijn kindje is, bv. het moet even wat zuurstof krijgen, dan maar snel afnavelen hoor! Dus het hangt weer van de omstandigheden af. Zo'n geboorteplan maken is wel een idee denk ik, dan kun je een kopietje aan de vk geven, dan heeft ze meteen alles op papier staan. Maar het belangrijkste is denk ik, dat je niet teveel vasthoudt aan hoe het 'moet' gaan, want zo gaat het toch nooit. Daarvoor is een bevalling een veel te onplanbaar iets (helaas). Als je rekening houdt met meerdere scenario's is het achteraf vaak een prettiger ervaring. Nou heel verhaal. Ik vind het echt heel vervelend voor je dat je zo'n rotgevoel aan het gesprek hebt overgehouden! Als ik je bericht lees, dan krijg ik het idee dat je gewoon je wensen wilde bespreken en dat zij overal iets tegenover stelde waarom het wel/niet zou kunnen, terwijl jij dat ook wel weet. Klopt dat?
@Mamameike: wat een droppies! Noah lijkt inderdaad op jou! @Freesia: hier ook bizar gedroomd, over geesten en zombies enzo... @Pisum: klinkt als oefenweeen idd! @Ingeltje: heb jij ook meer energie de afgelopen dagen? Ik merkte dat ook al! Ik had het geinterpreteerd als 'de bevalling komt nog lang niet want ik merk niks meer', geen oefenweeen, geen steken, geen moeheid, veel meer energie... Maar ik vind jouw verklaring beter hoor, het zijn 'voortekenen'! @Debbyvermeer en Charissa: hopelijk is dinsdag jullie beeb er! Ligging beeb: vanaf 30 weken ongeveer (dus al heel lang) lag mijn meisje met de rug rechts en voelde ik alleen links schoppen. Ze is al 3 weken helemaal ingedaald (vast in bekken). Nu voelde ik van de week heel veel steken achter mijn schaambot en draaide ze naar links! Ik voel het ruggetje niet goed meer, en heb nu alleen nog recht schopjes. Ik dacht dat ze niet meer konden draaien als ze vast in het bekken lagen. Nu zit ik me druk te maken of ze niet eruit gefloept is of dwars ligt ofzo. Heeft iemand anders ook nog gedraai gevoeld sinds het indalen?