September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :D

Heb alles bijgelezen maar geen puf om te reageren, was een beetje veel :oops: Maar hier alles goed, al heb ik wel vanaf gisteren last van oefenweeen, erg irritant :evil: Vind het altijd wel "leuk" als ik ze heb omdat ik het toch als voorbereiding zie op het echte werk, maar na 16 uur krampen die niet doorzetten ben ik er wel klaar mee :evil:

Camping kijken was leuk, we gaan volgend jaar 3 weken naar de sprookjescamping in Hardenberg! Echt een mooie schone camping en aangezien we allebei volgend jaar met een kleintje zijn, is het helemaal leuk :D

Vandaag niet zoveel te doen eigenlijk... Zo even boodschappen doen en vanmiddag gaan we als het goed is op zoek naar een laptop. Cadeautje van mijn mannetje, liefff! De computer stata nu op zolder en dat is voor nu al lastig, aangezien ik elke keer de trap op moet met mijn dikke buik, maar zometeen met die kleine kan ik er dus niet meer op :( Ga natuurlijk niet haar beneden laten liggen en zelf naar boven, of haar elke keer de trap op zeulen. Dus nu krijg ik ene laptop, hoef ik jullie niet te missen haha :oops:

Zo, ik ga er vandoor! Moeten nog broodjes halen voor het ontbijt en mannetje scheurt van de honger :) Ik niet echt, krampen 'lijken' steeds erger te worden, maar ik haal me maar niks in mijn hoofd, is valse hoop... Morgen wel 38 weken :D

XXX

2. goedemorgen, ik heb wel alles terug gelezen maar alles al weer vergeten

mamameike wat een poepies die twee. geniet er maar lekker van.

yule, onze uk is van maandag op dinsdag ook gedraaid, lag altijd met de rug links en sinds van de week dus rechts. vk zei dinsdag dat het kindje vast lag dus het kan wel.
    tijdens de bevalling draait je kindje ook nog hoor.

hier wel goed geslapen alleen begint het nu te onweren en ik was toch wakker dus ben er maar uit gegaan want hond is als de dood voor onweer.
    hubbie moet een halve dag werken en dan moeten we ff boodschappen doen en vanavond naar 1 feestje en een reunie met oud collega´s van hubbie.

ik moet nog een kado kopen voor een meisje dat 7 wordt, dat is het feestje. iemand tips? het gaat maar om een kleinigheidje.

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

@yule ik weet niet of ze kunnen draaien als ze vast liggen.

@mamameike noah lijkt echt op jou niet normaal zeg hihi.

hier weer een goede nacht gehad. vandaag niet veel plannen wasjes draaien opruimen en wachten tot mannetje weer thuis is uit het werk.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @anno waar houd ze van? misschien iets om te knutselen?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goodmorning! Zo is nog vroeg en aardig gebabbeld :D

@Yule :) *knuffs Over de baarkruk had ik zelf ook zoiets van als ik nou bel met de eerste weeën kan ik dan toch ook wel doorgeven dat ze alvast de baarkruk mee kunnen brengen. Het leek alsof zij over één baarkruk had wat mij erg onlogisch lijkt voor zo'n groot praktijk. En ook omdat het even leek alsof de vk dan zou beslissen dat als het hij/zij teveel moeite kostte om hem op te halen, dan niet :rolleyes: Over de prikje, ik heb haar ook gezegd liever de prik dan een ok, maar ik wil niet preventief een prik, dus niet gelijk na een kwartier want het an tot een halfuur duren. al snap ik dat de vk liever eerder dan later hebt. Leek mij ook vrij logisch. Ik dacht verder oo kniet na bij een geboorte plan want zag idd de nut er niet van in. Je moet je dan niet zo éénweg richten op één manier van bevallen want idd het loopt niet altijd zoals jij het wil. Vandaar dat ik wel de baarkruk bij mij wilt, dat wilt niet zeggen dan dat ik het idd fijn vindt maar is hij wel ter beschikking. Jou gevoel klopte dus wel. Ik wou gewoon wat dingetjes vragen en mijn wensen doornemen van dit heb ik het liefst, dan weten hun dat. maar dat zij idd dingen zei waarvan ik zoiets had van ja duh :rolleyes: als het niet kan dan kan het niet. Vandaar dat ik sprak over een leraar-leerling verhouding tussen ons. Drm wil ik liever met Jeanette bespreken. Die heb ik het vaakst gehad dus die kent mij wat meer persoonlijker dan deze vrouw. Deze vrouw behandelt mij dus idd 'algemeen' en een beetje alsof ik ee klein kind bent. Ik heb zoiets van algemeen mag ook wel maar doe dan niet zo kort af. :rolleyes: maar goed id :) jou gevoel wat betreft over hoe het ging voor mijn gevoel klopt wel ;)
    Ik weet nog toen mijn vriendin zwanger was en haar zoontje vibi was kon hij nog wel met zijn hoofd draaien (was zeer pijnelijk) dus neem aan dat de lichaam ook nog mee kan draaien? naar de uiteindelijke positie? Mijn uk ligt nog niet vibi. Maar ik heb telkens het gevoel dat uk daar wel mee bezig is want dan gaat uk draaien en dan voel ik mij ook ff beurs of ongemakkelijk downunder... volgende keer me vk bespreken? Wan volgens mij als een beeb vibi ligt is de kans héél minimaal dat het er weer uitspringt.

@tinkerbel idd je ervaart ze als leuk omdat je ergens naar toe werkt maar goed na een bepaalde tijd zonder verschil houdt het dan ook op :rolleyes: ;)

@anno iets van knutsel, of iets voor in haar haren, of een sieraadje? (armbandje)

Zo nu ff ontbijten haar drogen en wegwezen! veel plezier vandaag dames!

6. weet je wat het moeilijke is met dat kado.
    ze wordt 7 vandaag maar is enig kind en dus erg groot voor haar leeftijd omdat ze altijd tussen de volwassenen zit.
    nu spreekt ze gelukkig vaak af maar alleen spelen vind ze erg moeilijk dus wil ik haar iets geven wat ze alleen moet doen.
    haha ik als opvoeder haha. dus knutselen is misschien wel een idee of misschien hebben ze wel een boek met opdrachtjes ofzo want ze vind schooltaakjes erg leuk.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr ik zou bellen en er wat vanzeggen tegen die andere dames. Dat kan toch niet. En daar moet je dan vertrouwen in hebben!

@nikky fijn dat er nu wat staat te gebeuren. Alles wat beter is voor de kleine toch! nou sterkte en succes meis.

@dreames sterkte met je man

@mamameike oh wat een schatjes. geniet ervan.

@tweety fijn dat de operatie goed is gegaan.

@yule die kleine van mij ligt ook vast volgens de gyn maar ze konden nog wel wat om hun as draaien ofzo

@tinkerbell fijn dat het campingkijken zo leuk was

Wij hebben gisteren avond een bruiloft gehad. Was erg gezellig ook al kwamen de harde buiken om de twintig minuten terug. Om 11 uur maar naar huis gegaan. toen werd ik rustig en heb nog wel wat harde buiken gehad vannacht maar het is alleen maar gerommel nog niet het echt werk hoor. verschrikkelijk kramp in mijn kuiten gehad vannacht na al dat staan. Ga zo lekker ff douche boodschapjes doen en dan vnamiddag naar een housewarming van vrienden hier vlakbij gelukkig. denk dat ik vanavond maar op de bank plof.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Haai,

Vandaag (en morgen) weer drukke dag.
    We rijden zo naar Schiedam naar een vriendin en daar gaan we vanavond bij de Japanner eten. Morgen naar zwager in Vlaardingen, dus 2 dagen heen en weer vliegen. Eerst zouden we blijven logeren daar, maar ik zag dat toch niet zo zitten (daar ging de discussie ook over afgelopen week).
    Heb al de hele nacht krampen in mijn buik, bah. Denk steeds dat ik moet poepen, maar er komt helemaal niks. Had ook scheurende bandenpijn vannacht, was een tijdje geleden. Toch nog groeispurt dus van binnen. Auw auw auw.
    Misschien dat ik voor we weggaan nog een klysma neem, geen zin om de hele dag met buikpijn rond te moeten lopen.

Dus dames, een geweldig weekend allemaal!
    Spreek jullie morgenochtend nog wel even denk ik.
    Kus!

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, toevallig had ik het daar met mijn vk over..maar zelfs als het hoofdje vast ligt kan het draaien naar links en rechts draaien, gebeurt hier ook nog continue.

Wat een onweer inderdaad...bah! Gisterenavond en vannacht is het hier ook weer bezig geweest..maar het is weer rustig. We wachten weer geduldig af :rolleyes:

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Freesia: Veel plezier in mijn woonplaats bij je vriendin :D :)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.
    Hier weer veel wakker vanacht, en nog steeds gerommel.
    Mannetje zei vanochtend dat ik morgen ga bevallen, ben benieuwd :)

Anno: Bij bv. de blokker heb je van die knutselsetjes, waar je bijvoorbeeld een tasje ofzo mee kan versieren. is dat niets?

Hier vanacht rond 4 uur twee keer een giga knal aan omweer, daarna gelukkig niets meer

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm
    06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm
    15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram
    18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram
    21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ?
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV

IN DE BUIK:
    27 meisjes ... 9 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    4 jongetjes, 6 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Helma1602
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    25: Roshi vk
    26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden?? Anno103 vk
    27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!!
    28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk Ingeltje vk
    September:
    01: Cossy vk
    04: Marielle82 vk
    09: Helma1602 groeiecho
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

ff aantal jongetjes aangepast ;)

13. ik zal vanmiddag eens kijken in de winkel wat ze allemaal hebben maar denk idd dat ik voor iets te knutselen ga
    thx voor de tips.
    ga nu even aankleden en wat opruimen dan is alles netjes als hubbie thuis komt

trouwens een opluchting
    Svader had van de week de tegeltjes op de babykamer gevoegd en toen op de gordijnen geknoeid dus meteen in de wasmachine.
    doe ik er 1 in de droger (mogen in de droger) maar die kwam er helemaal gekreukt uit natuurlijk dus wij ophangen en de andere nat ophangen.
    schelen ze 5 cm dus ik helemaal balen dat die langer gemaakt moest worden enzo
    nu hebben we de korte gisteren ook nat opgehangen en nu zijn ze wel even lang.
    ik blij want wilde niet strijken en niet langer maken haha
    fijne dag en ik denk tot maandag meiden. voor degene die gaan bevallen succes!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

14. 26/8 ik naar vk heb ik al door gegeven maar staat er nog niet op dus als die er nog bij mag

xxxxxxxxxxxxxxxx

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Hier weer goed geslapen, lekker hoor. Wel met buikkrampen ingeslapen, hopend op actie ;) maar helaas, gewoon weer wegge-ebt.
    Vanochtend een voicemailtje van Jekkia, die was erg nieuwsgierig of er nog baby's bijgekomen waren hihiih... die zit natuurlijk zonder pc in het ZKH. Heb haar ff teruggebeld, maar ze nam nu niet op, dus effe sms gestuurd namens ons allen met een felicitatie!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hallo meiden!
    *zwaait naar iedereen*

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier vannacht ook weer wat gerommel gehad, dus wel een poos wakker geleden. Maar al met al toch weer ingeslapen...
    Vandaag niet veel gepland staan.

@Yule, als het kindje vast ligt in het bekken, kan het nog wel met het lijfje draaien.

@Lindaa, hey hallo, hoe is het bij jou?

@ingeltje, fijn dat je goed geslapen hebt!

@Anno, fijn dat het goed is gekomen met de gordijnen!

@Kaatje, ik hoop voor jou dat je mannetje gelijk krijgt!

@Krisstel, ook al aan het rommelen geweest...

@Freesia, fijn weekend!

Fijne dag allemaal!

18. 4days

4days Niet meer actief

Marielle -> VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

Parr -> Nou, sommige antworden van je vk waren wel oke, maar bij sommige denk je ook van hmmmmz... Maar je moet maar denken, straks bij de bevalling ga jij zo hard gillen dat je iets wil tegen de vk dat ze het toch wel doet! :) Ik wil trouwens ook graag dat ze het babytje meteen op mijn buik leggen als het kan (is volgens mij op de meeste plaatsen ook standaard hoor) en dat ze de navelstreng laten uitkloppen.

Mamameike -> Oooow wat een schatjes zeg! :D En Noah lijkt idd op jou! :D

Groetjes, Cossy

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    goedemorgen!

zo de kids zijn een nachtje logeren, dus vannacht mag het wel beginnen wat mij betreft ;)
    wat denken jullie, zou ik dan nog naar het ziekenhuis gestuurd worden? (1/2 dagen voor de 37 weken)

sorry verder even niks, ga 'genieten' van deze uurtjes zonder de kids, en het huis helemaal 37weken proof maken..
    nog wat laatste poetsdingen en klossen onder het bed.

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Marielle van harte met je verjaardag meid!

Steen hier gaat alles wel ok.. het is hier over het algemeen vrij rustig! Het rommelt langzaam door..
    Bij jou ook wat gerommel lees ik? Gelukkig kon je toch nog inslapen!
    Heb vandaag alwel rommelender weg de 38 weken bereikt! :whistle:

Deel Deze Pagina