September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Nannoe, welkom bij de groep, gezellig nog iemand erbij.

Roshi, dat was schrikken in de bios, gelukkig loos alarm. Als het gewoon helder vruchtwater is hoef je in princiepe de vk niet te bellen,maar zeker omdat je nog geen 37 weken bent is het goed om toch te bellen

Melissa, jij ook welkom bij de groep, zal straks even je verhaal lezen

FunnyMe, wat een moppie's !

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme wat een schatjes zeg.

@roshi gelukkgi geen vrw. en gelukkig dat niemand het heeft gezien.

ik heb de laatste 2 dagen als ik ga plassen dat er niks komt net of die kleine me urinebuis dicht drukt als ik dan een beetje heen en wer wip of omhoog ga dan komt het wel moet ook als ik denk dat ik klaar ben voorzichtig gaan staan en nog boven de pot blijven want meestal komen er nog wat druppeltjes. heel irri is dat ff snel plassen is er niet meer bij hihi.

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo dames,

Even een ego-berichtje. Ben vandaag erg moe en heb geen fut, dus ook niet om op iedereen te reageren... Ondanks mijn goede nachtrust kom ik vandaag maar niet vooruit. Zelfs mijn enige activiteit van vandaag (boodschappen doen) viel me zwaar en ik heb nu erge rugpijn. Echt een beetje een off-day dus. Maar goed, morgen beter zullen we maar zeggen!

Wel wil ik even Nanou en Melissa welkom heten bij de gezelligste forumgroep van de héle wereld!

Prettige avond allemaal!

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Melissa> jeetje meis wat een verhaal, welkom bij de groep!!
    Funnyme> wat een schatjes zeg **zwijmel**
    Kaatje> die 37 weken is ook precies waarom mijn vriendin adviseerde de VK te bellen. In haar boek stond "als het is ingedaald hoef je niet te bellen en kan je vrolijk doorgaan" en "als het niet is ingedaald direct plat gaan liggen en de vk bellen" :D
    beebje van Ingeltje.... mama wil je graag zien, kom maar gauw oke. Nou Ingeltje ik hoop dat mijn oproep helpt :)
    Yule> dat heb ik inderdaad ook weleens, dat je nog niet helemaal "uitgeplast" bent. Daarom wiebel ik ook altijd even na. Maar dit was echt een soort water, het rook ook zoetig en dat doet m'n plasje echt niet ;) ow ja en het was echt een hele plas (verdere details bespaar ik je oke)

Heb net lekker broodje knakworst gegeten met mannetje. Gaan van 20 tot 22 CSI kijken vinden we allebei altijd heel leuk en daarna lekker naar bedje, morgen er weer "vroeg" uit en gaan we op visite bij m'n broer...

Fijne avond allemaal en misschien tot morgen avond
    xxx

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @roshi: okee, bespaar me de details maar idd... :rolleyes: :)

@Melissa: welkom hier meid! Een spannende tijd voor jullie na alle gebeurtenissen van vorig jaar. Heel veel succes met de laatste loodjes!
    Als je op de lijst wil van dit (idd heel gezellige) topic, dan hoor ik het wel. Hij staat nu op pag 1378, dan kun je daar even zien wat er op staat.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Irisb nou ik ben trots op ons buurlandje hoor! Toch nog een gouden medaille voor België! En gisteren ook nog zilver toch?

@ Jikke bij jou zal het toch ook niet lang meer duren? knap hoor dat je het poetsen nog allemaal voor elkaar krijgt met bijna 40 weken!

@ Nannoe welkom

@ Roshi gelukkig had je die buikband om ;) Ik heb trouwens een a4-tje van de vk meegekregen waar precies op staat in welke situatie je gelijk moet bellen en wanneer je kunt wachten. Dat is wel handig, ook voor hubbie 8)

@ Melissa welkom meid en wauw wat een heftige situatie om mee te maken. Lijkt me verschrikkelijk om je eigen kindje op zo'n manier te moeten verliezen :cry: Ik kan me voorstellen dat je nu met gemengde gevoelens deze zwangerschap hebt doorstaan. Maar positief blijven, nu gaat het zeker goed!

@ Tweety yippie 1-0 voor jou! :)

Ik begin langzamerhand ook een beetje last van gerommel te krijgen, veel buikkrampen en misselijkheid die ineens opkomt maar ook weer zo weg is. Daardoor groeit het grotgevoel dat ik eerst nog niet zo erg had :confused: ! Ben vanmiddag met veel pijn en moeite even naar de winkel geweest maar was blij toen ik weer lekker terug op mijn bankje zat :oops: Morgen hebben we afgesproken om er toch nog even lekker uit te gaan, ben benieuwd of het gaat lukken.

Ik hoop trouwens dat ukkie zich op 28-8-2008 meldt, dat lijkt me wel een mooie datum......alhoewel die ook wel angstig dichtbij komt :(

Ga nu lekker met hubbie douchen en dan met filmpje samen in onze grot ;)

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bijna vergeten;

Funny me wat een lieve meiden! Vind het zo schattig allemaal die kleine hummeltjes 8)

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik meld me ook nog maar ff ;)

Hier alles goed! Vandaag / morgen (volgens vk 24 sept. uitgerekend, volgens mijzelf 25e :p) zit ik op de termijn dat ik van m'n 1e dochtertje beviel. En ik heb totaal nog niet het gevoel dat ik nu al snel ga bevallen, dus helemaal goed :D

Vandaag naar Blijdorp geweest met m'n mannetje en dochter. Pff was toch wel zwaar hoor. Ben echt doodop. Maar dochtertje heeft genoten en dat was het wel waard :D

Jale, hoe is het nu met jou?

Voor de rest geen beebjes meer geboren..Jammer haha. We gaan straks gewoon allemaal tegelijk bevallen :p

Iedereen nog een fijne avond!

9. Nannoe

Nannoe Lid

23 aug 2008
    18
    0
    0
    bedankt voor het warme welkom.. Leuk.... Had in het begin van mijn zwangerschap geen puf om mee te schrijven op een forum.. Daarbij kon ik geen leuke vinden, waar ik me enig sinds thuis zou kunnen gaan voelen...

Ik wil graag op het lijstje... Ben 27 we verwachten een jongen en zijn 11 september uitgerekend... Als er nog meer nodig is hoor ik het wel... Oja eerste kindje!

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @nannoe, welkom

@melissa, welkom wat een verhaal zeg.

@ funnyme, wat een lieverds zo... "zwijmel"

11. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Even heel kort,
    Alsof mijn baalweek nog niet optimaal was heb ik vanacht ook nog es de griep erbij gekregen. Voel me nu helemaal blehhhhhhhh.......
    Heb iig met de kleine afgesproken dat mama zich nu nog niet zo fit voeld om te gaan bevallen.

Voor de nieuwen hartelijk welkom.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Welkom voor de nieuwe mensen!

Ydnic, ook nog es griep erbij.. pff het zit je idd niet mee. Ik moet die injecties trouwens ook elke week tot ik bevallen ben en daarna weet ik het eigenlijk niet. Zal ook nog es navragen.
    Beterschap iig!

FunnyMe, wat een moppies! Lieve foto's!

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0

14. Nannoe

Nannoe Lid

23 aug 2008
    18
    0
    0
    ydnic wat vervelend de griep.. Balen zeg... hoor het meer om me heen... Hopelijk gaat het mijn huisje voorbij... Beterschap meis en hopelijk wacht de kleine nog even...

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Hier vanavond gezellig bij mijn ouders gegeten, pizza, mmm heerlijk!
    En nu hangen we lekker op de bank, en gaan zo nog een dvd kijken.
    Ik voel me de hele dag al niet helemaal top, kan er niet echt de vinger op leggen of uitleggen wat het precies is.

@Ydnic, balen de griep, beterschap.

@Nannoe, van harte welkom hier!

@Melissa, van harte welkom. Wat een verhaal zeg....

@funnyme, ik ga zo snel je meiden bewonderen!

@Jikke, al bijna 40 wk meid, voor jou schiet het echt op.

@Roshi, oeh dat was ff schrikken he, gelukkig geen vruchtwater...ik had je wel willen zien lopen met de buikband om, hihi

@Wupje, spannend gerommel in je buik..

@Pupke, dikke knuffel voor jou meid!

@Tweety, ja hier ook heel herkenbaar met het plassen...maf he.

Fijne avond allemaal!

16. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Wens3: En al begonnen? Lekker een nachtje zonder kids.. morgen lekker uitslapen dus voor zover het wil.

Marielle: Van harte gefeliciteerd meis, heb je een leuke dag gehad?

Jale: Spannend meis, jammer dat een hele nacht weeën niet zo succesvol is geweest, hopelijk zet het goed door.

Iris: Gaaf dat de familiewieg er nu ook staat, dat maakt het meteen heel erg echt he.. Van mij mag het ook nog wel even blijven zitten hoor. Ik hoef niet direct te bevallen, weet nu al dat ik die enorme buik enorm ga missen straks.

Cossy: Leuk dat je wat van Jekkia hebt gehoord en dat ondanks de verveling alles goed gaat..

Yule: Heerlijk dat je zo gerustgesteld bent door deze vk, klinkt allemaal heel erg positief..!

Ingeltje: Ook voor jou een knuffel.....

Esje: Heerlijk dat alles nu klaar is, ik sta ook stijf van de nesteldrang maar er komt zo weinig uit mijn handen terwijl mijn hoofd zo veel wil, erg frustie....

Nannoe: Welkom bij de club, heel veel succes de laatste loodjes, wat moet je gaan prikken ivm je diabetes, insuline?

Roshi, bedankt voor je tips qua geboorteplan, ik ga er strakjes maar 1 in elkaar draaien.... Of het ziekenhuis er wat mee doet is punt twee maar beter mee verlegen als om verlegen dacht ik zo! Handige tip van je lactatiekundige! Wat een happening in de bios, ik heb ook regelmatig het idee dat ik 'geknapt' ben, maar ook bij mij is het niet meer dan afscheiding helaas.

Melissa73: Welkom bij de club en wat een heavy verhaal zeg, niet goed voor de hormonen om dit allemaal te lezen. Kan me voorstellen dat je deze zwangerschap niet zorgeloos doorkomt, gelukkig heb jeen goede gyn.. Nog effies meis, en je hebt nu met 35 weken natuurlijk een hele goede kans dat het dit keer gewoon goed gaat komen!

FunnyMe: Leuk wat van je te horen, ik ga strakjes de foto's bekijken..

Ydnic: Beterschap meis!

Wij zijn vandaag nog even langs de babyshop geweest, ik miste nog een reserve wiegenlakentje en ja als je dat moet hebben van je zelf moet dat ook meteen, dus mijn moeder is meegereden omdat ik dat echt niet meer kan. Daarna heel hoopvol ook de IKEA nog getrotseerd. Had maar een paar dingentjes nodig, maar heb het halve rondje IKEA dat we gelopen hebben met een buik van beton meegemaakt. Bij de kassa was ik gesloopt en kon ik echt niet meer.

Daarna mijn dochter afgeleverd bij mijn ouders waar ze graag wilde slapen, dus als het mee zit dan is het morgen ochtend iets later dan 7 uur voor ik mijn bed uit moet van haar. Bij thuiskomst lekker 2 uurtjes geslapen en net een 1,5 uur wakker. En ik kijk er nu al weer naar uit om mijn bed in te duiken dus laat zal het ook niet worden.

Voor iedereen alvast weltrusten en een goede nachtrust gewenst!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ydnic knuff

Miranda, mannetje moest lachen om het "dan gaan we gewoon met zijn allen tegelijkertijd bevallen"

Wij gaan zo ook nog even douchen, hopen dat de buikkrampen of afnemen zodat ik kan proberen te slapen, of doorzetten en dat het dan maar begint.

ow ja hier vanavond ook opeens giga jeuk bovenaan mijn buik :rolleyes:

Meiden weltrusten !

Liefs

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ydnic beterschap meis.

het is uiteindelijk ook 2-0 geworden voor mij haha. de hoes zit weer om de maxi cosi schoon en fris. ga ook lekkermijn bedje opzoeken truste meiden tot morgen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :) moet toch nog even iets met jullie delen, want lig helemaal in een deuk hier

Heb af en toe echt goede gemene "oefen" weeen die ik nog op kan vangen door gewoon een paar keer goed te uitzuchten, waarop mannetje dus zegt "nee je bent uit je ritme" en dus netjes 4x voorpuft ( al hoewel hij net zelf ook uit het ritme was :) )

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik weet niet of het te laat is, maar ik wil me graag bij jullie voegen.

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Jessica, ben bijna 30, getrouwd, dochter van 20 maanden en nu dus zwanger van nummer twee.

Voel me nog wel redelijk, maar zie wel erg op tegen de bevalling.
    Maar goed, komt vast goed. Ben nu heerlijk al een paar weken met verlof en ongelooflijk aan mijn nesteldrang aan het toegeven ;)

Deel Deze Pagina