DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram 21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Nannoe ... 27 jaar ... 1e *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... THUIS ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Melissa73 ... 35 jaar ... 4e... ZKH *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 10 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 4 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Helma1602 MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 25: Roshi vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden?? Anno103 vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk Ingeltje vk September: 01: Cossy vk 04: Marielle82 vk 09: Helma1602 groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
Goodevening ladies! Pff ben wel kapot maar wou ff eerst hier kijken voordat ik mijn bed opzocht. Was een super geslaagde dag! Was erg gezellig in Maassluis, wij zijn zelfs een uur later dan gepland weggegaan waardoor wij wel rechtstreeks naar een verjaardag moesten. Ben dus net thuis Uk is vandaag wel erg druk bezig geweest. Maar vooral later vanmiddag en vanavond als uk downunder ging draaien moest ik wel regelmatig ff een auw! wegzuchten! @Kaatje ooh spannend! ben benieuwd! en hoe is dat eigenlijk nog afgelopen met jouw zwager met dat gedoe van laatst? @Lindaa 38 weken @Jale pff ik hoop dat het wel opschiet voor je meid! *duimduim @Cossy thxxx voor de goede nieuws! @jekkia wij missen jou ook wel hoor @yule dus.. zullen wij ff ruilen van vk? of die naar mij toe sturen klinkt veel posi dan wat ik laatst had beeb aanpakken manneke trok een heel gek en vies gezicht toen ik vroeg of hij dit wou... hi jzegt maar dat doet de vk toch? ik zeg nee wij mogen het ook wel... toen een vies gezicht van euw! hoeft van mij niet hoor ik heb ook liever dat hij niet downunder kijkt, wil nog een seks leven houden @Nannoe welkom! veel succes met de laatste loodjes. Terug lezen? is dat gelukt? wij zijn een echt kippenhok hoor @roshi buikband werd een rok maar snap wel dat je flink geschrokken was! Ik heb dat nu hier ook een paar keer gehad, heb nu overdag altijd een inlegje in! wat voor film hadden jullie gezien dan? @melissa73 welkom meid! zo wat een verhaal! *knuffs @funnyme oooh wat scheetjes tuurlijk ben je hier niet veel te vinden! je hebt 2 beebs om voor te zorgen, komt straks wel! wel fijn om te horen dat alles goed gaat! @pupke hopelijk voel jij je morgen stukken beter! @ydnic oef beterschap meid! ze zeggen dat als je moet bevallen dat jouw weerstand zich verhoogd @moesje78 ook welkom meid! @ingeltje zo vroeg naar bed gegaan Zo er komen wel een hoop nieuwe dames bij in de laatste weken he gezellie! hier wel een beurs geveol van binnen dankzij dat gedraai downunder van uk maar het is vast allemaal voor een geode doel Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken! Welterusten schatjes!
En zo zitten we de zoveelste nacht op de bank met de laptop op schoot.... WORDT ER GEK VAN...... ! al vanaf het begin van de zwangerschap kan ik niet tot nauwelijks slapen.... Werd ik eerst alleen nog maar wakker om 5a6 keer per nacht te plassen, nu kan ik bij nr 3 niet meer in slaap komen... Dan maar naar benenden kopje thee en uur of 2 later maar weer eens proberen... En langer dan 3 uur achter elkaar slapen is helemaal uit ten boze.... En net als je denkt het kan niet erger kan je ookal niet meer je draai vinden.... Word er gek van om alleen maar op mijn zij te kunnen liggen... Wil ook weer eens lekker op mijn rug liggen, zonder gelijk aan het zuurstof te moeten of gewoon weer lekker mijn buik.... Ik klaag niet.... Heb het er graag voor over, maar wat zou ik graag eens een hele nacht door willen slapen... Kan me niet meer heugen wanneer dit voor het laatste was, en voorlopig zal het er de komende maanden ook niet in zitten.... Maaaaaaar als het meezit binnenkort wel lekker op mijn rug of buik...... Volgens mij was het helma die het vroeg, moet inderdaad insuline gaan spuiten voor mijn suiker..... Ben er niet echt blij mij, dit omdat ik niet van naalden/naaldjes hou... Maar goed het is nodig dus we hebben geen keuze.... Spannend dat het bij sommige rommeld, hier mag het van mij ook wel gaan beginnen.... Zijn jullie ook zo benieuwd hoe je kleintje eruit ziet? Als ik snachts op de bank zit met mijn dikke buik en ik me bedenk dat daar gewoon nieuw leven in zit, vliegen er allemaal vlinder door mijn buik.. En als ik me dan ook nog eens bedenk hoe een mix van mij en mijn man er moet uit zien, fladderen ze helemaal door mijn lichaam.... Spannende tijd.... Ik ga zo maar weer eens proberen te slapen... Hopelijk pak ik nog even een paar uurtjes........... Fijne zondag allemaal!
Goeiemorgen! Ben er weer vroeg bij vandaag (lief moest weer vroeg op voor werk). Niet heel goed geslapen want iedere keer als ik omdraaide schoot het in mijn onderrug (autsch!). @Melissa, Nannoe en Moesje: leuk dat jullie er bij komen voor de laatste weken! We hebben niet vaak 3 nieuwe mama's op 1 dag! Ik zag dat Ingeltje jullie op de lijst gezet heeft. Moesje en Melissa: willen jullie ook kwijt wat het is (zoon/dochter) als je dat weet tenminste of houden jullie dat liever geheim? Dan krijgen jullie ook een kleurtje op de lijst...! @Parr: van ruilen komt huilen he? (NL spreekwoord) Ik gun je ook zo'n vk meid! Die andere 2 zijn toch wel okee? @Kaatje: wat een wijsneus! @Jikke: die nesteldrang heb ik ook wel, maar het lukt mij echt niet meer hoor. Alleen dingen doen op stahoogte (was opvouwen, strijken, koken) gaat me nog goed af. Alles waarbij je moet bukken of draaien, laat maar... Kolven: heeft 1 van de moeders hier ervaring met elektrische kolven? Ik ben aan het zoeken naar een goede maar er zijn nogal wat wisselende berichten. Ik hoor dat ziekenhuizen en lactatiekundigen de Medela aanraden, maar op internet lees ik daar niet zulke goede verhalen over (lawaaiig, weinig opbrengst, motor snel versleten etc). Gisteren nog een telefoongesprek met mijn zusje gehad, of ik 'al wat voelde'. Tja, ik voel de hele tijd vanalles, ze bedoelde natuurlijk of er al een baby aankwam. Nee dus. Ze vroeg of ik het al zat was, dus ik legde uit dat ik soms graag snel wil bevallen, maar dat ik ook wel eens denk 'blijf nog maar even zitten, want het is nu nog zo lekker rustig en vertrouwd'. Zegt ze op betweterige toon: "Ja, dat had je 9 maanden geleden moeten bedenken!" Op dat soort momenten heb ik de neiging de telefoon erop te smijten! Wat kan ik nou met zo'n opmerking?
@Nannoe, Melissa en Moesje, gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier @Funnyme, oooh wat een schatjes..wat lief zo samen. @Wupje, 28ste..dat is donderdag ja.. Raar hé die misselijkheid, hier ook...gelukkig is het wel snel weer over. @Jikke, zou inderdaad leuk zijn 4 september. Wij zijn 1 september 2 jaar getrouwd, maar we gaan dan toch voor de 5de @Ydnic, beterschap! @Kaatje, wat lief die man van je.. @Yule, hier ook maar vroeg uit bed..mannetje was om half 8 klaar wakker. Wat een opmerking inderdaad van je zus! Mijn broer was gisteren beledigd toen ik vertelde dat ik hem pas belde als de kleine geboren is in plaats van als de weeën zijn begonnen, hij pech.
Morning lieve girls! Pff als manlief thuis is hou ik het allemaal niet meer bij hoor hier Maar ik ga het gewoon proberen, althans de twee dingen die ik onthouden heb @ Jale: Meis wat een nare nacht moet dat gewest zijn Hoop voor je dat het nu flink doorgezet heeft, want dit is ook niks. Succes! @ De nieuwelingen: Welkom Wat leuk dat er zo in de laatste weken nog nieuwe meiden bijkomen, gezellig Ego! Vandaag 38 weken Hier ook een drama avond gehad Heb van half 6 tot 11 uur weeen gehad, varierend van om de 6 minuten en om de 2 minuten, wat een pijn Verloskundige langs geweest maar nee hoor, wederom een valse start, daar wordt je toch niet goed van Dus allemaal voor Jan &^% geweest, maar gelukkig wel een beetje geslapen vannacht. Had verdorie weer die vervangster gisteren grrrr, ik kan echt niet met haar opschieten Zij kwam me dus ook vertellen dat ik as dinsdag mijn afspraak met haar heb, en zij gaat me dus niet strippen, terwijl ik dit al had besproken met de hoofdverloskundige, die dus nu op vakantie is grrrr.. Met mannetje afgesproken dat ik mijn afspraak lekker ga afbellen met haar en met een ander een afspraak maak... Lang verhaal Heb gister wel een supermooie laptop van manlief gehad dus hang nu lekker op de bank. We doen vandaag lekker pyama dag en gaan de deur niet uit. De croissantjes liggen nu in de oven dus het luier dagje begint goed Vandaag hou ik jullie weer bij hoor! *Knuf*
@Krisstel: ah! Ook vroeg wakker dus. Zit nu, ondanks koffie, alweer de slaap uit mijn ogen te wrijven, ga denk ik straks nog even een tukkie doen... @tinkerbel: een valse start lijkt me echt irritant, en zeker met zo'n verloskundige waar je het niet mee kan vinden. Misschien wel een goed idee idd om een afspraak met een ander te maken. Maar even een hart onder de riem: een valse start is nooit voor Jan met de korte achternaam he! Alles is meegenomen, je hebt best kans dat als het dan echt doorzet, je in no time 10 cm hebt, omdat het hele stuk van rijpen en verweken niet meer hoeft! Ga daar maar van uit meid! Positief labelen he? Ik probeer bij elke oefenwee te denken: dat is er vast 1 minder. Maar ja, ik heb niet zoals jij urenlang frequente pijnlijke weeen die weer wegzakken, misschien praat ik dan anders... Oja, gefeliciteerd met de 38 weken! Ik ook, ik ook!
@moesje welkom meid. @tinkerbel jeetje was voor vk is dat zeg. ze had dat toch niet gelijk hoeven zeggen dat ze je niet stript had het kunnen bekijken die dag zelf nou hoop voor je dat het vandaag of morgen gewoon echt begint en zij de moeite niet hoeft te nemen om te strippen raar mens. hier ook de croisantjes in de over liggen hmmmm hier weer uit geslapen. om half 9 ben ik er wel uit gegaan last van me rug. en zoonlief besloot pas om 9 uur wakker te worden heerlijk lekker ff een half uurtje voor jezelf hihi. heb lekker croissantjes gemaakt en broodjes in de oven op me gamak bakkie thee zonder mijn liever druktemakertje gelijk om me heen. man lief net een opmerking haha. (ik ben gisteren naar de trekpleister geweest voor winnie the pooh spulletjes heb ik tegen hem gezegt) zegt ie dus net ik zag allemaal leuke dingetjes van winnie the pooh in de folder bij trekpleister staan. hihi ik keek hem echt zo aan van neem je me nu in de maling of hoe zit dat. maar hij meende het. heb gisteren al wat gehaald o zei ie wist ik niet. haha mannen. ik ga nu maar ff de broodjes uit de over halen. tot later fijne dag iedereen.
Goeiemorgen! @wupje: Voel je je intussen wat beter en heb je een goede nacht gehad? Jaja, vrijdag nog zilver gehaald ook. Eer weer gered, want het was echt redelijk bagger. Veel plezier morgen (al moet je dan natuurlijk wel weer de grot uit ) @jikke: Hoe was de avond met de buurtvereniging? Moet er niet aan denken om nog zoiets te gaan doen nu, maar misschien verzet het je zinnen... Die datum komt wel heel erg dichtbij voor jou Hopelijk zet het snel door. Aan de andere kant... 4 september, mooie datum @nannoe: Welkom! Nog een slachtoffer van slapeloze nachten @roshi: Erk, dat zal idd wel schrikken geweest zijn. Gelukkig was het géén vruchtwater en had je een multifunctionele buikband bij je. Hmm, nog dingen om aan te denken als we de deur uit gaan tegenwoordig... Veel plezier vandaag op visite! datum: Ik zou zelf 15 of 16 september ofzo wel leuk vinden, dan is de druk een beetje van de verjaardagsketel al hier Gisteren hadden we vrienden op bezoek en die waren ook al aan het datum raden, hij zei 29 augustus (hallo, ik dacht het niet ) en zij 8 september (kan ik me meer in vinden ) @melissa: Wat een verhaal Welkom bij de groep! @ingeltje: Dat klinkt idd als een zeer welbestede middag,. Hoera! @funnyme: Wat zijn ze schattig! plassen: Mja, gaat ook niet zo vlot meer. Er moet idd gewiebeld en bekkengekanteld worden, want anders blijven we aan de gang @pupke: Offday Hopelijk is vandaag idd beter... @ydnic: Griep Veel beterschap gewenst! @helma: IKEA getrotseerd... erg dapper en kan me voorstellen dat je daarna helemaa gebroken was Hopelijk heb je vannacht een goede nachtrust gehad en kan je vanochtend lekker een beetje uitslapen. @kaatje: Waaa, jeuk Heb je iets gevonden dat er tegen helpt. En erg grappig van je man @tweety: Hoera voor de overwinning op de Maxi Cosi! @moesje: Jij ook welkom! Wat een boel nieuwe mensen erbij zo op het einde @parr: Blij dat je een leuke dag gehad hebt Heb je vandaag wel een beetje rust, of stond er nog iets op het programma (ben het even vergeten ) @yule: Even denken... Op die BV avond hadden ze het over een paar elektrische kolven, waaronder eentje die de Mercedes onder de kolven genoemd werd en die je ook kan huren. *rent naar papieren info avond* Bah, ik kan het merk niet lezen op de kopieën. Soit, geloof wel dat het idd die Medela was. Ik zou ook eerder afgaan op wat VK en lactatiekundige zeggen dan op "het internet", maar goed, ik ga sowieso handmatig kolven. Met een elektrische kolf heb ik persoonlijk echt het betere melkkoegevoel Domme opmerking van je zus trouwens @krisstel: Wat is dat toch met al die mensen die meteen op de hoogte willen zijn van alles wat er gebeurt. OK, ik snap dat het voor hen ook spannend is, maar alsof we er aan gaan denken om meteen naar een gsm oid te grijpen als het begint. Ze zullen het heus allemaal wel te horen krijgen. @tinkerbel: Pyjamadag! Hier is zondag bijna altijd pyjamadag (behalve als we ergens heen moeten). Rot dat je zo'n slechte avond hebt gehad @steen, Yule, Tinkerbel & de andere 7 september mensen: Joepie, we zijn alweer 38 weken vandaag Zo, hier ook weer een k-nacht met grote K gehad In het begin elk uur m'n bed uit gemoeten (maar toen was ik gelukkig nog aan het lezen) en daarna elke 2 uur Helemaal vervelend is het feit dat ik elke keer als ik me omdraai en dus zeker als ik bed uit moet, m'n man wakker maak, want dat is een hele lichte slaper. Soit, kan ie vast oefenen, maar vind het toch niet leuk voor hem. Denk dat ik zo meteen maar weer ff m'n bed induik, want ben natuurlijk nog moe. En misschien slaap ik niet meer, maar gezellig tegen man aanknuffelen is ook leuk. En daarna ga ik me maar weer vrolijk bezig houden met het oprichten van zoo's. Jeej voor Zoo Tycoon 2 spel Fijne dag allemaal!
@Iris: Jahaaaa, we zijn alweer 38 weken! Jij ook veel wakker 's nachts. Gelukkig heb ik een man die meestal comateus is, dus ik kan rustig uit bed gaan en lawaai maken. Hij hoort toch niks... Medela dus. Maar dan zeker wel een dure... want die goedkopere (nog 150 euro hoor) die schijnen niet veel soeps te zijn. Ik heb een Medela Mini Electric overgenomen van iemand, maar ik las dat bij dat model er melk en dus bacterieen/schimmels in de motordelen kunnen komen en die kun je dus niet steriliseren of los kopen. Dus daar heb ik niks aan helaas. Ik vind 'm ook super lawaaiig en de motor schijnt snel aan kracht te verliezen. Medela heeft dus ook veel duurdere kolven die als huurkolf worden gebruikt of in ziekenhuizen... Ik denk zelf na over de Avent Isis IQ omdat ik al een hoop reut van Avent heb aangeschaft en dat past dan allemaal op elkaar. Is ook 150 euro. Het liefst kolf ik ook handmatig, en we moeten natuurlijk nog maar afwachten of de BV lukt (vast wel) maar als ik weer ga werken is een elektrische misschien handig. @Tweety: hmmmm, croissantjes. Dat klinkt lekker, ik wil ook!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram 21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Nannoe ... 27 jaar ... 1e *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... THUIS ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Melissa73 ... 35 jaar ... 4e... ZKH *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 10 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 4 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Helma1602 MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 25: Roshi vk Yule buikschildering bij RainbowCreations 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden?? Anno103 vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk Ingeltje vk September: 01: Cossy vk 04: Marielle82 vk 09: Helma1602 groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
Toch even mijn neus laten zien voor we weer moeten vliegen. Alle nieuwe sept-mama's: WELKOM! Alle mama's die rommelen, sterkte! Hier gisteren ook veel buikpijn, ondanks de lege darmen. In het jenevermuseum voelde ik opeens een harde plop! En kreeg echt mega steken in mijn doos zeg maar. Schrok me rot, dacht: wat als hier mijn vliezen breken? Merk echt dat ik een onzekere tijd tegemoet ga, dus herken nu meer en meer jullie rommelverhalen. Vannacht redelijk geslapen met paracetamolletje, maar vanmorgen weer buikpijn. Niet wee-achtig, maar zeurderig, zoals rugpijn. Nou misschien tot vanaaf en anders tot morgen!
Hey meiden! Wat gezellig, weer drie meiden erbij. Melissa, wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat het een erg spannende tijd is voor jullie nu. Hier alles in orde. Heb vannacht (en gisteravond) voor het eerst veel pijn in mijn buik gehad, niet echt in vlagen maar vrij constant menstruatieachtig gevoel en een harde buik en misselijk. Het zakte af en toe wel een beetje weg, maar er zat niet echt regelmaat of logica in ofzo. Maar kon wel gewoon ontspannen blijven liggen in bed dus niks ernstigs. Ik hoop dat het betekent dat mijn meisje nu wel vast ingedaald ligt, want wordt er toch wel wat nerveus van dat dat nog niet zo was woensdag. Verder hebben we gister vrienden gevraagd of ze voogd willen zijn voor ons kind, en zij waren zeer vereerd en enthousiast (had ik al wel verwacht). Fijn dat dat rond is (nouja moet nog wel officieel worden vastgelegd maar fijn dat zij het willen doen in elk geval!). Vandaag ons zwembadje in de tuin afbreken, lijkt me toch wel verstandig als die weg is voor de bevalling, want daarna komt het er vast eerst niet van. En ik wil proberen om met de stof die over was van het wiegje een of twee aankleedkussenhoezen te naaien. Lijkt me cool als dat lukt. Meiden, fijne dag verder, en ik kom af en toe nog wel even neuzen denk ik. Liefs Azeb
@ Mamameike Jeeeetje wat een gewicht voor een tweeling zeg! En ook nog 1,5 week te vroeg geboren? Poeh ppoeh! Gefeliciteerd zeg!
Hey meiden, Alle nieuwe meiden welkom hier! Leuk dat jullie die laatste weekjes met ons komen delen! Vanacht slecht geslapen. Mannetje heeft ongelofelijk liggen snurken en ik heb de laatste tijd steeds meer last van mn linkerbeen. Ik word elke keer wakker van de pijn, maar die pijn komt nu ook als ik op mn rechterzij lig :S Dadelijk maar eens lekker in bad, misschien ontspant dat een beetje.
Goedemorgen meiden. Hier een soort van goed geslapen. tussen 00.00 en 07.00 maar 3x wakker geweest om te plassen. daarna kon ik mijn draai niet meer vinden door giga pijn in onderrug Voorweeen van gister waren een valse start, toen ik onder de douche stond waren ze weg en niet meer terug gekomen. Verjaardag van zwager gister: Komen binnen, hij was daar met 2 vrienden, stond zo blauw van de rook dat ik niet eens meer mensen kon onderscheiden. heb dus maar gelijk een deur open gegooid. Na anderhalf uur was mannetje het gelukkig ook zat en konden we weer gaan. Moesje, welkom bij de groep, tuurlijk kan je er nog bij. waarom zie je op tegen de bevalling? is je eerste bevalling zo tegengevallen? Ik heb je toegevoegd of hyves. Parr, daarna niets meer van zwager gehoord, mannetje lag 3 dagen in het ziekenhuis en pas toen konden er een paar woorden via msn vanaf Nannoe, dat slechte slapen is bij groot deel van de meiden hier bekend hoor, is geen klagen, is gewoon even afreageren Yule, 38 weken ow zo'n opmerking kan ik ook niet hebben van mijn zusje hoor. zou ook in staat zijn om de hoorn er op te knallen Tinkerbel, 38 weken Irri he die oefenweeen die dan niet doorzetten. Lief van je mannetje, knuff Iris, jeuk was over toen ik in bed lag :-?
@azeb: Fijn dat jullie vrienden voogd willen zijn. @freesia: Hopelijk is die pijn snel weer weg en heb je een leuke dag... Net een groot voordeel ontdekt aan zwanger zijn in de zomer. Heb vandaag voor het eerst in maanden nog eens sokken aan. Mensenlief, wat een gedoe was dat om die dingen aan te krijgen Hopelijk wordt het snel weer ietsje warmer zodat de sokken niet meer aan hoeven. Dames die sowieso nog steeds regelmatig sokken aan doen: ik bewonder jullie