hier ook weer van de partij. Ik heb voor vandaag een hoop in gedachten maar als ik mezelf zo voel zal er wel niet veel gebeuren. Zometeen ffies naar de winkel, want de kaas en shag is op. En de pindakas, en de koffie (kan echt niet zonder koffie). ben uiteindelijk vannacht om 3 ur in slaap gevallen, en er is nog niks loos. Ben het zooooooo zat. Nou, succes voor alle dames die "bezig"zijn of gaan, en tot gauw. groetjes, Jikke
Hoi dames. Heeft iemand nog wat aanteraden zodat de tijd wat sneller gaat . Wandt heb me huisje al gedaan me zoon is al klaar die gaat zo buiten spelen. De babybedje weer gedaan alle flessen uitgekookt en de spenen ook. De tassen staan al klaar onze kleding voor morgenochtend liggen al klaar. Foto en cameratoestel zijn al ingepakt . de box is helemaal kant en klaar. Alle wassen zijn weg gevouwen en gestreken en al. Nou ik weet het niet meer hoor . En film kijken heb ik nu geen geduld in . Mocht iemand nog wat weten dat ik vergeten zou kunnen zijn of dat de tijd doet doden kom maar op dan hihi . Nou dames kom zo nog ff spieken hihi. heb toch verder niks te doen. Groetjes
Goeiemoggel 8) ! Hier ook maar met hubbie opgestaan (6.30 uur) want ik kon het in bed niet meer verdragen....veel last van buikpijn . Als ik lekker op de bank zit heb ik daar toch minder last van. Maar nu toch maar proberen nog iets van huishoudelijke klusje te doen ** Charissa en Lindaa jullie zijn mijn grote voorbeeld! ** @ Jikke grappig dat het voor jou ook nog steeds zo spannend blijft...je bent toch eigenlijk al een bevallingsdeskundige Ik kan me voorstellen dat de kinderen ook zenuwachtig worden, voor hen is het ook een hele happening. Trouwens een leuke foto! @ Lindaa straks succes bij de VK! Ik hoop dat het positief wordt. @ Pipo succes meid! Dan komt er weer bijna babynieuws! Hoort misselijkheid en overgeven ook bij het rommelen? Ik weet echt niet wat ik moet verwachten maar ben vanochtend alweer heel erg misselijk en steeds een beetje buikkrampen maar dan moet ik ook voor een 'grote boodschap' (sorry op de vroege ochtend) en ik moet overgeven Erg verwarrend die laatste weken Tot straks!
Goeiemorgen! matje: Hier ook geen matje. Wiegendood komt idd nog maar heel weinig voor en je kan niet voor álles wat in huis halen, want dan word je gek denk ik. Bovendien heb ik net als Helma genoeg verhalen gehoord van de Angel Care die voor niks afging. Plak je alsnog tegen het plafond van het verschieten en het vertrouwen in het matje zal er niet beter op worden... @helma: Dat ziet er een mooi geboorteplan uit. Zou het denk ik ook zo willen, maar ik maak er geen plan voor. Zou het ongetwijfeld wel doen als ik zelf ook een nare ervaring gehad had, maar ondertussen heb ik de indruk dat ongeveer alles wat mensen in een geboorteplan zetten (heb ook ff op de site www.geboorteplan.nl gekeken), zowat standaard gebeurt bij mijn VK praktijk of eventueel bij het ZH (ZH waar ik beval houdt bv de 10 borstvoedingsregels van Unicef aan, dus die doen sowieso niet aan suikerwater oid) @ingeltje: Aww, lief dat je die arme parr niet helemaal alleen laat 's nachts. Heb je daarna wel een beetje goed geslapen? En gefeliciteerd met de 39 weken @wupje: Voor een dik ijsje mogen ze me ook wel uit m'n grot komen halen Jammer doch helaas doet niemand dat >.< @jikke: Veel succes de komende dagen. Kan me voorstellen dat het allemaal niet leuk meer is en zeker niet als je amper rust krijgt. @pipo: Ooh, vliezen gebroken! Heeft het vannacht doorgezet dan? Veel succes iig! @charissa: Nog één dagje! Sterkte vandaag. 2 keer huis schoonmaken op een dag... Klinkt als zware nesteldwang Doe wel nog een beetje rustig aan vandaag. @wilma: Welkom @sunshine: Bah, nog steeds verkouden Maar gelukkig wel een fijne dag gehad in het Dolfinarium. Wil ik ondanks grottigheid ook nog wel heen, babydolfijnen kijken, maar helaas... zal niet meer lukken denk ik. Man ziet me komen @tweety: Succes bij de VK! Vannacht wél goed geslapen, hoera. Gaat tot nu toe nog steeds op dat rotnachten gevolgd worden door hele goeie en omgekeerd (en dan af en toe iets wat tussen de twee in zit). Maar één keer wakker geweest. Voor ik in slaap viel wel een kleine crisis gehad omdat ik het allemaal even wat te eng vond worden, maar gelukkig goed getroost door man. Die het allemaal niet eng vindt en er helemaal klaar voor is Soit, heb ik iig een rots in de branding Toen ik wakker werd paar harde buiken gehad en wat krampjes, maar niks om over naar huis te schrijven. Ben een beetje benieuwd naar oefenweeën, maar nog niks van gemerkt dus (moet daar ongetwijfeld blij om zijn ) Zo meteen maar douchen en aankleden en dan maar even naar de supermarkt als ik bedacht heb wat we vandaag en morgen willen eten. Fijne dag allemaal en tot straks!
2wupje; Ik zou het niet weten of dat er ook bij hoort. Ik weet wel dat het vaak in het begin van je zwangerschap dat er bij hoort. Maar zo ver was je zelf ook al denk ik hihi. Zelf ben ik al een dikke week aan de dunne (sorry) En die krampen ja die kunnen wel wat betekenen. Wandt je bent al over de 37 weken heen. Dus laten we maar hopen op het laatste. En hopelijk is het geen virus of zo. Wandt ik hoor van veel mensen dat ze ziek zijn. Nou ik hoop voor je dat het snel allemaal door mag gaan zetten en dat je dan overal van af bent. Groetjes
Morning *gaap* @ Allen: Hoe zou het met Jale zijn? Heeft ze een buddy? @ Pipo: Succes meis, nu gaat het echt gebeuren @ Charissa: Pff de tijd doden... Je kan een apepltaart of een hele moeilijke taart gaan bakken? Heb je gelijk wat voor de kraamvisite @ Wupje: Jep dat kunnen allemaal voortekenen zijn maar het kan er ook gewoon bij horen Je hebt helemaal gelijk, is idd erg verwarrend allemaal... @ Jikke: *Knuf* Ik begrijp je helemaal meis, ben het ook spuugzat! Het is zo vervelend om het niet zelf in de hand te hebben zeg maar @ Lindaa: Succes vandaag, je eerste dagje alleen. Misschien vandaag maar bevallen, dan komt hij gauw naar huis Ik zal voor je duimen! Ego 8) Hier alles goed. Ben nu aan het proberen de verloskundige te bellen (spreekuur) om de afspraak van morgen te verzeten, wil gewoon niet meer bij die invaller. Dus ik hoop dat dat lukt, dan word ik waarschijnlijk wel gestript deze week En waarom die invalster het niet wil: Geen idee, ze is gewoon raar. Toen ze hier zaterdag was beweerde ze met andere woorden dat ik me eigenlijk maar een beetje aanstelde want dit waren geen weeen Ja hallo, ze deden verschrikkelijk veel pijn, kwamen om de 3 a 4 minuten, voelde als menstruatiepijn en harde buiken en daarbij, hoe moet ik weten hoe ze voelen, het is mijn eerste kindje Pascal stond zich echt op te vreten, die had haar het liefst de deur uit geschopt, en ik ook, grrr word weer boos als ik eraan denk. Verder is het hier het tegenovergestelde van Lindaa, mannetje is nu zijn laatste week ingegaan op werk, hij hoeft nog maar tot en met donderdag en dan heeft hij bijna 6 weken vrij Dus ik kan niet wachten Vandaag weinig plannen, beetje internetten en wassen, je kent het wel Heb weer flinke oefenweeen dus blijf leker op de bank vandaag! Liefs XXX
Wupje: Hier nog 1 die zo nu en dan k*ts misselijk is, en mijn ontlasting.. pff.. die is al een week niet zo als het hoort.. Ik denk dat het er allemaal bij hoort, dat je darmen op hol slaan daar weet ik sowiezo van dat dit normaal is.. maar van de misselijkheid weet ik het niet! Denk het haast wel aangezien jij het dus ook hebt en ik ook.. en ik denk ook wel meerderen IrisB: Yeaaah eindelijk eens lekker geslapen! Ik zal nu even van beneden naar boven stofzuigen, en dan nog even dweilen! Dan vind ik het wel weer prima vandaag!
Pipo: hopelijk zijn de weeen goed op gang gekomen en kom je gauw met goed nieuws! Lindaa: bah nog steeds niks bij jou, dan maar even lekker het huis door. Hier ook een rotnacht gehad, dacht steeds dat het ging beginnen maar uiteindelijk alle harde pijnlijke buiken weer weggezakt. Ben nu superchagerijnig. Kids waren vanochtend ook niet te genieten, heb ze nu naar het kdv gebracht, mijn humeur zal zijn weerslag wel op hun hebben. Ga zo weer ff het bedje in en daarna foto's inplakken. Mijn mannetje is hele week werken, dat betekent dat 'ie dan van 6:30 tot 21:30 de deur uit is
Goedemorgen meiden, Hier wel aardig geslapen. rond een uur of 3 een paar pijnlijke voorweeen,maar zijn weer weggetrokken, voelde net de eerste alweer opkomen. wordt dit dag 3 vol gerommel? Om 11.15 moet ik bij de dierenarts zijn, wordt weer een hele onderneming om 20 min. in de auto te zitten Helma, heel duidelijk, maar zou je liever niet vooraf worden voorgelicht over de soorten pijnstilling met voor en nadelen? Lijkt me op het moment zelf nogal hectisch Geboorteplan heb ik ook niet. eigenlijk dezelfde punten als cossy - navelstreng laten uitkloppen - binnen een uur aanleggen - baby in de buurt houden Pipo, spannend ! Roshi, veel plezier bij de vk Yule, veel plezier met je buikschildering ! Wupje, zou goed kunnen. hier ook vlagen met misselijkheid, ook weer veel last van maagzuur gisteravond in bed Tinkerbel, en gelukt met verzetten? geef je groot gelijk dat je niet meer bij de invalster wil,maar hou er wel rekening mee dat ze net dienst kan hebben als je moet bevallen he.. vind je vast niet leuk om te horen maar dat je je er wel een beetje op voorbereid. zo lullig anders als ze opeens voor de deur staat Wens 37 weken Zo en nu ga ik de hond ff uitlaten.
@ Kaatje: Ja i know, die verrassing had ik afgelopen zaterdag ook al Ik hou er rekening mee maar dit is haar laatste week bij deze praktijk, daarna is weer iedereen terug van vakantie. Dus als ik deze week beval kan het nog, anders niet... Nou heb gebeld, ze hebben alleen nog donderdagavond plek en dan doet de invaller ook het spreekuur Dus denk dat ik mijn afspraak laat staan voor morgen, als ik namelijk donderdag ga moet mannetje mee en die zit echt niet weer op haar te wachten, plus dat ze me dan ook niet stript dus ja Dan morgen maar even snel heen en weer en de week daarop strippen, of hopelijk ben ik dan al bevallen Al met al een heerlijk begin van mijn dag, dat begrijpen jullie wel :^o Oefenweeen zijn nog steeds bezig en ik word er strontsacho van, wetende dat het toch niet doorzet... XXX
@pipo: succes vandaag! Hier is het gisterenavond de hele avond aan het rommelen geweest. Ik kon in bed niet bewegen of ik had al weer een harde buik. Nu is er niets meer. Met mn mannetje gaat het wel wat beter, maar hij heeft nog wel pijn. Als het verder in de week niet helemaal weg was moest hij weer langskomen, dus nog even afwachten. We bedachten gisteren dat zijn collega pfeiffer heeft en ik weet nog van toen ik het had dat sommige organen dan opgezet kunnen zijn. Misschien heeft mannetje het ook en merkt hij het gewoon niet aan vermoeidheid (hij heeft adhd dus is niet snel vermoeid!). Nog een vraagje... Als de kleine geboren is hoe zit het dan met een identiteitsbewijs. Wij hebben allebei een id-kaart en volgend jaar willen we naar Turkije. Moet een van ons dan een paspoort of kan die kleine ook bij op een id-kaart of krijgt zij een eigen id-kaart. En wanneer moet je dat regelen? Bij de aangifte van de geboorte?
Goedemorgen dames hier 2u in bed en 8u er weer uit, was klaar wakker. Op zich goed geslapen. Heb nog ff eerst in bed gelegen. Toen de slaapkamer goed opgeruimd zodat straks alleen de stofzuigen en sopje doorheen moet. Dan is de slaap kmare er ook klaar. Moet alleen nog onder de bed worden gestofzuigd. ook ff alle prullenbakjes geleegd, wasje in de machine en nu ff lekker ontbijten. Zommeteen met de stofzuigen door beneden heen. Mag niet met de ding de trap op dus boven moet wachten dan. Straks ook ff op de koffie hiernaast. Zo te zien zijn er meer vroege vogels vanochtend Die ook aan het poets zijn @charissa dat heb je vroeg en snel gedaan! pff denk niet dat ik iets voor jou kan verzinnen zodat de tijd sneller gaat meid! pff lezen? maar ik denk dat jij daar ongeduldog en rusteloos van wordt @Sunshine wnr moet je naar de HA? het is idd niks! Drink je genoeg sinasappel sap en oma's soep? Beterschap meid! @tweety manneke hier ook, hij komt altijd ff een kusje geven als hij gaat. Maar vanochtend werd ik lief geaaid en meer kusjes hihi lief! @wupje ook ik ben de laatste weken misselijk. Had te maken dat uk dan je maag en darmen hoog drukt en dan ook weinig ruimte. Hier ook de darmkrampen alsof er iets met spoed uitmoet maar dan valt het wel weer mee dat waren geloof ik de laatste loodjes fijn is anders he, *knuff @cossy 35 weken @ingeltje 39 weken (komt nu nog dichterbij, nog 1 week meid! ) @IrisB hoera goed geslapen! ja lief he van ingeltje hihi hier ook de kleine crisisen @tinkerbel idd een raar mens gelukt om de afspraak te verzetten? oef nee dus *knuff @lindaa ja hier ook eentje met misselijkheid @wens3 *knuffs nog kunnen dutten? 37 weken @kaatje succes bij de dierenarts! @dreames ik geloof dat het via paspoort moet, en de kind omt dan volgens mij bij de moeder op de paspoort te staan.. maar ik weet het niet 100% zeker hoe ze het hier in NL doen.. srry
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram 21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Nannoe ... 27 jaar ... 1e *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e ... THUIS... BV *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... THUIS ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Melissa73 ... 35 jaar ... 4e [♀♀♀*]... ZKH *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂*] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV IN DE BUIK: 28 meisjes ... 10 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 4 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Helma1602 MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Azeb <--> Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil? Dniise <--> Tweety Lindaa <--> Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Jikke <--> Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 25: Roshi vk Yule buikschildering bij RainbowCreations 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden?? Anno103 vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk Ingeltje vk September: 01: Cossy vk 04: Marielle82 vk 05: Melissa73 inleiden 09: Helma1602 groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie! @Steen: heb Jikke bij jullie als buddy gezet. @Ingeltje: had je iets veranderd? Want er was e.e.a. van de lijst gevallen dus ik heb de laatste gequote (die ik vergeten was in mijn profiel te zetten).
Zo, al heel wat meiden vroeg op en bezig met poetsen zie ik! @Pipo: spannend meid! Hopelijk is het allemaal begonnen voor jou! @Jannes: jeetje, wat vervelend die hoge bloeddruk en hoofdpijn. Heb je er erg veel last van? Of is het meer dat de metingen niet goed zijn? Het lijkt me niet prettig om te hebben, zou er ongerust van worden. Maar gelukkig hoef je niet lang meer! @Dreames: ik weet niet hoe het moet als je naar Turkije gaat. Mocht je een keer naar Amerika willen (USA) dan moet je kind een eigen paspoort hebben. Omdat onze familie daar woont, gaan we dat dus doen, anders betaal je eerst voor bijschrijven en later voor een apart paspoort. Gedoe he? Misselijkheid/diarree: schijnt bij het rommelen te horen, je lichaam maakt zich klaar voor de bevalling en gaat alles er vast uit werken (op zich wel handig, dan hoeft dat tijdens de bevalling niet meer).
Tralalala Werd net gebeld dat ze het spreekuur hebben gewisseld en dat ik dus morgenmiddag gewoon kan komen bij mijn oude vertrouwde verloskundige \/ Heb het gelijk gevraagd van het strippen en als het enigzins lukt gaan ze dat morgen doen Zo, toen was het ineens een leuk begin van de dag Pff wat is iedereen hard aan het poetsen hier Ik ben moed aan het verzamelen O n ik zit oude liedjes op youtube te kijken, lach me gek, had net al Peter Andre opstaan en de BackStreetBoys \/ Maar ga zometeen ook flink wassen en schoonmaken, zometeen lukt het morgen en zet het door, dan moet wel alles spic en span zijn! XXX
goedemorgen, heb niet terug gelezen ben nog veel te moe. klokje rond geslapen zowat maar heel vaak wakker van de jeuk op mijn buik grrr. hier heeft het van het weekend ook gerommeld, veel harde buiken en af en toe een beetje pijnlijk maar niks wat doorzette. succes meiden vandaag. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
goedemorgen dames, Ik ben er ook weer eens. Meelezen doe ik nog wel regelmatig maar heb meestal niet de inspiratie of fut om ook te posten..... Tenzij er iemand te feliciteren valt natuurlijk! Ik lees dat het voor een aantal dames echt spannend is nu, ik duim voor een ieder mee! Zelf ben ik ook wat vaker misselijk 's avonds, niet overgeven gelukkig maar het hangt er wel om. De harde buiken komen nu ook wat regelmatiger, van mij mag het doorzetten, ben er helemaal klaar voor en wordt ongeduldig Mocht de lijst nog bijgewerkt worden dan mag er bij mij nog op dat ik in het zkh ga bevallen (wisten we al een tijdje maar zie nu pas dat ik dat niet heb doorgegeven) en ik was zaterdag jarig en ben dus nu 28.... Fijne (poets-verveel-luier) dag allemaal
Tinkerbell: hoop dat het strippen werkt bij je en dat de bev. dan begint. Heb jij het iig gehad (grgrgrgrg) hier net ffies naar de winkel geweest. Morgen de grote boodschappen. beh. Maarja wat moet dat moet. ik ga hier maar wat wasjes draaien, zag dat manlief en jeugd weer lekker was hebben gespaard van het weekend. Het ligt echt overal!zo irri. heb van de winter een lijst gemaakt voor iedereen in hius, wat hij/zij moet doen (taakjes). Daar dus ook was in de wasmand bij gezet, maar hoou ik ook zeur en dram, het wil er maar niet in bij hun (speelgoed opruimen idem). zucht, op naar de was. doeggie, jikke
oh ja, misselijkheid hoort erbij. heb er zelf gelukkig altijd weinig last van gehad, maar je weet maar nooit!