Joehoe 8) @ Krisstel: Geen idee of dat al het geval is bij mij, we zullen zien morgen. Weet idd dat het niet altijd kan, hou er rekening mee dat het niet kan maar ik hop naturlijk van wel haha VK voelde zaterdag wel al duidelijk het hoofdje, weet eigenlijk niet of dat iets zegt Oeh meis, jij zit echt bijna op de uitgerekende datum @ Freesia: Ik vind auto rijden ook echt nog "lekker", kan ik lekker ontspannen. Althans als hubbie rijdt want ik mag natuurlijk niet rijden haha @ Ingeltje: Jaaa gaat hard he in augusts Ik zat ook al te denken, bij ons moet het toch ook gaan beginnen binnekort, dat we er elke dag wel 1 of 2 kunnen feliciteren @ Elise: Kijk goed nieuws van je bloeddruk @ Anno: Haha ik had laatst ook zo'n 'aanvaring' met schoonmams. Dacht dat ik nog wel 2 uur in de kerk op die houten bankjes ging zitten, terwijl wij al nooit naar de kerk gaan, omdat we allebei niet geloven Nou wil ik best een paar keer per jaar voor haar naar de kerk gaan, no problem, maar niet als ik hoogzwanger ben, grr Zo toen was het alweer bijna 12 uur en heb ik nog niks gedaan Ga zo even douchen en daarna een was aanzetten. En bedenken wat we vanavond gaan eten XXX
Hihi, ik ben ook steeds aan het wassen. Normaal was ik eigenlijk alleen in nacht en weekend vanwege tarief, maar ik kan het niet uitstaan een bult was in de wasmand. geboorteplan: doe ik niet aan, wat ik nog wel zelf in mijn hoofd is, is mochten we in het ziekenhuis bevallen, dat het kindje niet mag worden bijgevoed, pas als het BV-en niet goed gaat. Heb wel eens gehoord van kindjes boven een bepaald gewicht die 'standaard' werden bijgevoed, maar ik wil mijn kindjes het liefst 6mnd 100% BV geven, dus ook geen druppel van wat anders.
@Tinkerbel, hoop ook dat het gewoon kan bij je! Hier ook weinig gedaan, heerlijk Ze zouden hier voor 12:00 uur het glas komen vervangen en er is nog nieman...op zich niet zo erg want ben toch thuis maar vind het zo aso dat ze niet even bellen
ach ja dat blijf ik toch houden met mijn Souders, hoop alleen dat ze zich straks niet te veel bemoeien met de kleine. ben er bang voor dat ze straks iedere dag hier zit als ie net geboren is maar hubbie heeft al verzekerd dat ze dan weg gestuurd wordt. ook weet ze alles beter al bijna 9 maanden maar daar trekken wij ons niks van aan. ik werk met baby´s dus weet gelukkig ook hoe het allemaal kan en heb dus een weerwoordje. zo ga nu ff eten en ook foto´s inplakken, beetje knutselen haha. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden. Nou de hond is weer goedgekeurd en heeft zijn jaarlijkse enting weer gehad. Tinkerbel zo lekker zijn als je gestript wordt Esje, zit hier ook groot deels gewoon op de bank hoor Ingetje, 39 weken Wupje, nee gewoon jaarlijkse gezondheidscontrole en enting voor de hond Hoop niet dat ik iemand vergeten ben,ga er snel weer vandoor want mannetje zit ongeduldig op de laptop te wachten...
Inderdaad: het eten bedenken is al een hele opgave Ben blij dat er meer mensen gewoon bankhangen en boekje lezen Ik heb bedacht dat ik voor vanavond een salade ga maken en stukje vlees voor mannetje erbij... Esje
Haha, hier nog een bankhanger hoor Ik voer echt geen enkele ruk uit. Ik bedenk wel allemaal plannen wat ik eigenlijk nog wel zou kunnen doen........maar het komt er niet van Och, ik vind het prima zo, het zijn echt éénmalige tijden en waarschijnlijk heb ik de rust nodig denk ik zo Enne....vandaag 39 weken! Niet gedacht, ik dacht eerlijk gezegd altijd dat beebje te vroeg wilde komen 8) Enne het alarmmatje ga ik ook niet aanschaffen (twijfel nog wel over een aerosleep......maar op dit moment schaf ik even helemaal niets meer aan)
Belangrijke mededeling Voor degene die het volgen, vanavond begint GTST weer net gelijk even een nieuwe telefoon besteld. abbo liep af
hallo dames... Hoe gaat het hier? Eindelijk ben ik terug na 2 weekjes ziekenhuis... Moet nog even alles bijlezen, en kijken of er nog beebjes geboren zijn... maar ik pik hier alvast weer even de draad op.
Zo heb net ff de stofzuiger door de huis gehaald. Was net klaar en toen moest ik rennen voor de wc Bah! dus maar even wachten met bammies En ook rustig forummen. Gelukkig is het straks allen kwestie van was vouwen droger aan wasmachine aan. Doe niks meer vandaag als het zo gaat @tinkerbel mooi zo! Hopelijk duurt het nu niet lang meer meid! @elise mooi dat jouw bloeddruk gezakt is @freesia waar zij de energie vandaan haalt, nou ik hoef niet verder te zoeken dan mijn neus lang is, van jou natuurlijk hier ook een ontzettend druk uk, maar goed is de moeder ook ja foto's foto's laat zien @krisstel gelukkig was alles goed bij de vk! hmm nog een paar daagjes idd @wens3 hier ook maar om de 2 weken naar de vk, dacht dat het nu elke week zo worden. Ben dan bijna 37 weken met de volgende afspraak. @sasha 39 weken @esje72 ja klopt heb er zin in, want met grey's zag je wel delen van. Dus weet al dat het een leuke serie is/wordt @dorientje he meid hoestie met jou? en met beeb? Zo nu ff aan eten denken, want mijn maag begint te brommen ga eerst met een bammie beginnen
Ha lieve allemaal, Fijn weekend gehad? ik heb even geen zin om bij te lezen (15blz) sorry. Zie wel dat er geen beebjes geboren zijn.... waar blijven ze nou? Heb net een vraag in een topic gesteld misschien dat jullie het ook wel weten: http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic ... t=#3103215 Straks naar de VK en morgen, voor mijn gevoel EINDELIJK, de echo... ben zo zenuwachtig joh. Het "natte broek" incident heeft zich gelukkig niet meer voorgedaan m'n vriendinnetje die bij de bevalling gaat zijn heeft wel gelijk haar beltone aangepast als ik bel en haar foon harder gezet hahahaha. Nou ik ga ff een beetje opruimen, lunchen en daarna nog ffies liggen en dan is het weer VK tijd vanaaf word mijn (gips) buikkie gemaakt ben echt benieuwd liefs
@Dorientje, welkom terug..wat hebben ze precies gedaan in het ziekenhuis? @Parr, eet smakelijk! Hier ook een bankhanger, heb helemaal geen zin om iets te doen. Nesteldrang is definitief voorbij
Ik had me ook stellig voorgenomen om vandaag te gaan bankhangen, maar ik heb dus de afgelopen 2 uur besteed aan het uitmesten van de trapkast, typisch zo'n klusje dat écht niet gaat met een dreumes om je heen. Ik kon het vanmorgen dus niet laten om eraan te beginnen , tja... zal ook de nesteldrang wel zijn... @Dorientje: Fijn dat je weer thuis bent ! @Parr: Goh, nog een mama die aan het spugen gaat! Lijkt wel of we weer terug zijn bij af... @Roshi: Als ik jou was zou ik even contact opnemen met het UWV...
@lola> als ik dat doe krijg ik een heel verhaal over hoe zij werken wat hun regels zijn etc. maar een antwoord op mijn vraag ho maar. heb nu al 2 keer gebeld
@ Anno en Ingeltje ja nog eentje hier die het helemaal zat is met die opmerkingen Vooral mensen die nu na hun zwangerschap zeggen 'oh daar heb ik allemaal nooit last van gehad, en toen ze daadwerkelijk zwanger waren zo chagerijnig ' Ik besteed er maar weinig aandacht aan. We kunnen maar het beste in onze grot blijven 8) @ Elise ik denk dat die steken en harde buiken ook wel met voorwerk te maken hebben. Fijn dat bloeddruk goed was. @ Freesia wel gezellig geweest dus gisteren @ Krisstel oh jouw uitgerekende datum is al heel dichtbij! Zo spannend! @ Wens3 hmm wel weinig controle dan bij jullie. Hier wel elke week. @ Kaatje jaa ik zit vanavond om 20 uur voor de buis! Eerder al hoor maar GTST mag ik niet missen. Hubbie heeft vanavond cursus dus ik hoef ook niet te koken of af te wassen, ideaal 8) @ Dorientje fijn dat je weer thuis bent. Hoe is het met je? @ Parr tosti? Of toch maar een gewone boterham ? @ Lola ja dat gevoel heb ik ook sinds ik weer een aantal dagen moet overgeven....net alsof we pas geleden de test gedaan hebben.
Hallo! Ik ben ook weer uit mijn badje, heerlijk toch altijd! Nu zit ik even bij te komen op bed, dus ga zo maar eens aankleden. @Dorientje, fijn dat je weer thuis bent meid, hoe gaat het met je? @Sasha, joehoe 39 weken, het begint op te schieten voor jou! @Parr, balen dat je nog zo'n last van de misselijkheid hebt! @Krisstel, fijn dat alles goed was bij de vk! Wij eten vanavond pasta met tonijn. Alle bankhangers: lekker niks doen!
Goeiemiddag ladies @ Ingeltje: Ik word ook gek van die opmerkingen Wat nog erger is: Vanaf vandaag gaat ook ineens iedereen bellen en mailen en msnen en krabblen of ik al bezig ben Aaah wat denken ze dan, dat ik dat dan ga zeggen? Grr laat mij lekker in mijn grot @ Parr: Vervelend zeg dat je zo moet overgeven Ik ben ook weer veel misselijk, net als Wupje zegt: Net als in het begin haha! @ Roshi: Jeuj morgen de echo, hier draaien de duimen al het hele weekend hoor @ Kaatje: Wow gave telefoon! Haha gtst, over jeugdsentiment gesproken Kijk ik echt al jaaaren niet meer naar Ik ben CSI verslaafd 8) @ Esje & Sascha: Haha het lijkt misschien of ik veel doe maar dat valt mee hoor, ik hang het grootste gedeelte van de dag op de bank Maar soms moet ik opstaan om even een wasje er in te doen etc. De enige reden dat ik vandaag veel wil doen is dat ik morgen als het goed is gestript wort en dan kan het zo maar eens snel gaan, vandaar dat ik nu alles af wil hebben Ego {|= Tijd gaat best snel vandaag, het is alweer half 2! Ik zit mijn eerste was klaar te kijken, dan kan de volgende er in! De wasmachine is altijd te sloom naar mijn zin. Vandaag ook even lekker bedje verschonen, zou dat het liefst elke dag don, slaapt toch het lekkerst zo'n schoon bedje. Ga zo eerst even naar het postkantoor, geboortezegels halen! Liefs XXX