September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @Dorientje, welkom terug meid.

pff heir net voorzorg gehad, tranen liepen over me wangen, schaamde me kapot...
    Ik had vorige keer gezegt dat neit meer over me ex vriend wou praten en nu begon zeer toch weer over door te vragen ter wijl ik dit niet meer wilde.
    Wat emot ik doen emt die vrouw?
    ZE heeft namelijk als aandachts punt voor volgend gesprek weer opstaan om erover te beginnen, terwijl ik dit neit meer wil.
    Want raakt me soms nog erg steeds kwa vragen die ze steld over hem :(

het is dat ik een lieve vader had en die zei nu meot je erover ophouden anders had ze denk nog over het onderwerp doorgegaan.

HOe si het verder emt de dames hier.
    Zag dat er nog geen babynieuws bij is gekomen.

MOrgen meot ik weer ff paar van die positie broeken halen, want buikkie is weer gegroeit, die van spijkerstof passen enit meer. dus nu maar van die jogging broeken die rekken teminste nog mee.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dorientje, welkom terug.. hoe gaat het nu?

Tinkerbel, CSI is hier idd ook een favoriet :)

Babystyle, knuff. misschien begint ze er express over, juist omdat het zo hoog bij je zit en in de hoop dat je het zo sneller/beter verwerkt?
    Anders echt goed aangeven dat je het er niet meer over wilt hebben en anders een andere aanvragen. Je moet je natuurlijk wel bij haar op je gemak voelen.
    Hier ook nieuwe broeken nodig,maar vind het zonde voor die paar dagen/weken

Net boodschappen gedaan,ging in de ah bijna van mijn graatje. ga zo dus maar even op bed liggen.

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Ik zet zo wat foto's van het kamertje in mijn album. Zag alleen dat mijn kraampakket er ook op staat en een handleiding hoe maak ik het bedje op :(
    Heb gisteren ook een paar blootfoto's gemaakt van mijn zwangere lijf.
    Moet zeggen, het viel me niet tegen :oops: :)
    Zo tegen het eind zie je eindelijk echt goed dat ik zwanger ben en niet alleen dik :)
    Gaat wat ver misschien om die ook in mijn album te zetten? Ik heb er geen probleem mee maar wil ook niemand shockeren ;)
    Okee, doe het toch maar niet :D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou zolang niet alles erop te zien is maakt het toch niet uit? Ik heb ook fotos van een blote buik... :D

Pfff ik werd me net toch een partij beroerd joh! damn.... misselijk, kramp etc etc dacht echt dat ik van me stokkie ging. Maar ff naar de wc geweest en nu is het weer weg... erg vreemd

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden,

Hier nieuws over Jekkia en ZOON Matice :D

Ze hoopt dat ze morgen naar huis mogen.
    Matice is nog een klein beetje geel.

Met Jekkia gaat het erg goed, ze rent alweer rond zei ze! :D

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Supernieuws van Jekkia en zoonlief!
    Ben zo benieuwd!

Ow enne, het zijn dus wel echt blootfoto's hoor...
    :oops: Met (.)(.) enzo...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, mooi kamertje! Is aan jou toch om ze te plaatsen, als je er zelf geen moeite mee hebt..
    Ik doe het iig niet want ik vind mezelf net een zeekoe naakt :)

Nic, bedankt voor de update, zou lekker wezen als ze morgen naar huis mogen..

8. hoi
    net lekker foto´s ingeplakt een heel scrapboek geworden haha
    heb nu sinds 20 minuten steeds harde buiken die pijn doen maar nog niet regelmatig en nog niet echt heel pijn dus zullen wel weer oefenweeen zijn.

goed nieuws over jekkia en zoon, leuk hoor!

leuk kamertje fresia.

ik ga zo weer de bank op.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jah misschien wel, maar praat er gewoon neit graag emt die vrouw over, dat doe ik liever emt me vader. En dat weet zij ook. Jah heb ik ook al aan gedacht als ze er volgende keer weer op terugkomt dat ik zeg dat andere wil. En jah heb er ook zelfs al aangedacht om te stoppen ermee, doordat ze telkens erover begint, is mijn izn ook weg als zij komt :(
    Jah is idd ook zonde voor die paar dagen of weken, maar om nou in blote benen rond te lopen is beetje koud. Heb nog maar 1broek die nog lkkr zit, vind ik beetje weinig.

Rust maar ff lekekr uit op je bedje, dat is wat ik nu ook even ga done voordat iedereen heir weer thuiskomt.

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Freesia, mooi neutraal kamertje..en die Sultana pop :D

Dat zou super zijn als Jekkia en Matice morgen naar huis mogen.

Hier is de nesteldrang toch niet voorbij..net gras gemaaid en eindelijk de tuinspiegel opgehangen...hoezo dingen verzinnen...

11. babystyle ik denk idd ook dat ze er express over begint. dit zou je met haar kunnen bespreken.

ik heb een week of 10 geleden een lekkere broek gekocht bij h/m. zo´n stoffe die je thuis aan doet als pyjama ofzo.
    als je die haalt kostte maar 12 euro ofzo en die zit naderhand ook nog lekker is het niet zo zonde.

xxxxxxxxxxxxxxxx

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik ben voor het gemak al helemaal van de lijst afgehaald zie ik :(
    ik heb al tegen azeb gezegd dat ik wel mee lees maar dat het voor mij een btje moeilijk is te reageren op iedereen omdat ik 9 vd 10x dus mobiel online ben,betekend dus dat ik een heel klein ini mini schermpje heb dat je niet zomaar even terug zet naar de vorige pagina enzo, vandaar..
    wil nog niet zeggen dat ik niet meteen nieuws door kan geven want dat is zo gebeurd, maar goed dat is al geregeld geloof k met een andere buddy, maakt verder ook niet uit, maar ik zou wel gewoon op de lijst willen blijven staan.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    de apk was weer goed was een kilo aangekomen in 2 weken tijd. moet nu volgende week terug en dan gaat ie weer een schatting maken van het gewicht hoe het er nu
    voor staat denk ie aan de 8 pond als ie de volle tijd gaat halen. hij vond iig dat ie aan de grote kant was hij begon ook over een zh bevalling
    maar dat zagen we over 2 weken wel zei ie dus nu afwachten hoe of wat. nu zei man lief net dan heb ik eerder vakantie ? die begreep dat ze het dan eerder gaan halen
    maar dat heeft ie niet letterlijk gezegt dus ik vraag het volgende week nog ff na.wie het nu bij het juiste eind had. o ja en vroeg naar de baarkruk die hebben ze al helemaal niet bij ons. hij was er ook niet blij mee vond het ondingen. ivm uitscheuren en slecht zicht op wat er gebeurd.

@tinkerbel fijn meid dat je de oude vk weer hebt morgen.

@freesia leuk kamertje meis.

@kaatje ja vanavond weer kijken hoor hihi mooi foontje trouwens.

@dorientje ha meis hoe is het nu weer lekker thuis?

14. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanmiddag de auto gestofzuigd (stofgezogen), en achter buiten opgeruimd. Onder het mom: in een schone auto naar het ziekenhuis (als ik erheen moet), en achter moet de kraamverzorgster wel normaal de was op kunnen hangen :) .

Ik werd hier net gebeld dat een vrouwtje hier in het dorp om 14.30 bevallen is van een zoo. "nou jij nog", werd er gelijk achteraan gezegd (grgrgrgrg). zij liep al 2 dagen overtijd en ik weet dat ik overtijd ga lopen, dus errug leuk zo'n opmerking. Ik zou willen dat ik nu ging bevallen. Nou ja, moeder en kind maken het goed, en dat is het belangrijkste.

Ik ga Hanne uit bed halen, en Jikke van school halen. See you all later
    jikke

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Babystyle, vervelend dat die vrouw weer over je ex begon....knuffel meid!

@Jikke, hihi lekker aan de poets geweest!

@Tweety, fijn dat alles goed was bij de vk. Inderdaad nog maar even afwachten wanneer je aan de gang gaat toch, een 8 ponder hoef je toch niet percé in het zkh te krijgen?!

@Freesia, mooi kamertje!

@Krisstel, hihi wat ga je nog meer doen vandaag?

@Anno, wie weet zet het wel door meid, succes!

@Jekkia, lekker naar huis morgen!

@Kaatje, lekker uitrusten meid!

Hier verder weinig nieuws...kleine is lekker actief in mijn buik :)
    ik denk dat ik de kaartjes die ik gekregen heb in de tijd dat ik plat moest, maar eens in ga plakken...

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Knip je die eraf :p

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen nee vond ik ook maar volgens mij is deze vk niet zo op thuis bevallingen ofzo ik weet het niet we zien het wel hoor.

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Stomme vraag misschien maar moet je een geboorteplan maken of is het ook goed als je partner gewoon heel duidelijk weet wat je wel en wat je niet wilt.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    @Anno103

Die broek heb ik ook, in het zwart, 9.90 en heb er een topje bij besteld voor 6.90, lekker voor na de bevalling! Zit zaaalig!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey Dorientje! 2 Week ZKH? Pff klinkt vervelend, vertel?

Hey Kaatje; geen gekke dingen hoor! Niet onderuit gaan bij de appie! Niet meer alleen boodschappies gaan doen dus.

Ben nou wel benieuwd naar die foto's Freesia! Maar je kamertje is alvast top; mooi rustgevend...

Devilschase ook al bijna onderuit? Stoppen nu dames!!

Oooh Jekkia.. spannend.. eindelijk naar huis en weer forummen ;)

Shedevil; je klinkt een beetje bozig/teleurgesteld, zo is het natuurlijk hier helemaal niet bedoeld, meis! We halen altijd mensen van de lijst die er een maand niet zijn geweest, niets persoonlijks dus. Je bent al sinds 10 juli niet hier geweest, vandaar dat je van de lijst bent!
    Wat buddy betreft; kan me voorstellen dat het leuker is om een buddy te hebben die wat vaker meeschrijft, ook dat is echt niet persoonlijk bedoeld! Niet boos worden hoor! ;) Lekker genieten hoor van je laatste weekjes!

Deel Deze Pagina