@dreames> nee je MOET het niet maar mocht je van tevoren al aan willen geven hoe je het graag wilt dan kan je er 1 maken. Je moet je wel realiseren dat je mannetje nu nog zo goed kan vertalen wat jij wil maar dalijk tijdens of na zo'n bevalling ook een beetje de weg kwijt is.... Mijn baas belde net, hij gaat het resterende bedrag overmaken en als ik het van het UWV krijg dan kan ik het terug storten. Hij zei ook dat als ze eind volgende maand nog niet hebben betaald ik even een seintje moet geven dan krijg ik die ook gestord en kan ik het terugstorten als ze betaald hebben. Vind het echt een super oplossing, weer een zorg minder
Fijn, stresskippetje Roshi! Nee hoor, kan me voorstellen dat je daar stress van hebt. Ik moet ook nog even niet aan de financiën denken straks...
Ingeltje, ik zal je ze mailen :-D Heb in mijn album (hopelijk kuis genoeg) een gecensureerde versie gezet
Onder de douche kreeg ik ineens krampen, wat ik in week 6 ook heb gehad. Zweet brak me uit, werd misselijk, helemaal raar in me hoofd en zo week in je benen weet je wel. Afgedroogd, snel aangekleed en naar beneden gelopen, daar op de wc gaan zitten, even het nodige eruit gewerkt en nu is het gewoon weg en de beeb is fijn met zn handjes en voetjes aant spelen. Zullen dus wel weer darmkrampen geweest zijn, geen idee, ik schrok wel Meer dames hebben dit gehad zag ik al, hoe kan dat toch? krijgen wij dan ook net zo'n mooie lijst als de augustusmama's allemaal lekker op tijd , komop he dames!
Goedemiddag dames, @Ingeltje: die opmerking hoor ik inderdaad ook erg vaak, net zo als "weet je zeker dat het er maar één is?" en "hoe lang nog? Zó lang nog? Dan heb je wel een erg dikke buik". @Sasha: nee, ik denk inderdaad dat de mensen dat niet begrijpen. Zij weten natuurlijk ook niet dat zij al de tigste zijn die dezelfde vraag stelt of opmerking maakt, maar het blijft irritant... @Cossy: ik denk niet dat we zo'n matje gaan kopen, maar echt uitgebreid heb ik het er nog niet met mijn hubbie over gehad. @Helma: het geboorteplan ziet er goed uit, echt heel duidelijk wat jullie wel en niet willen. @Wupje: fijn dat het ijsje zo lekker was gisteren! En welkom terug in de grot... @Jikke: hoe is het met het rommel-buikje van je? @Pipo: en, en, en? Al een baby? @Parr: alweer een beetje fitter vandaag? @Charissa: nog maar één nachtje slapen! Spannend hoor! @Elise: tot nu toe zijn de katten alledrie nog niet in de box geweest (ik weet natuurlijk niet of dat aan het folie ligt hoor, misschien vinden ze het gewoon niet interessant). @Lindaa: een dag een beetje doorgekomen zonder je mannetje? En hoe was het bij de verloskundige? @Sunshine: heeft de huisarts iets kunnen doen voor je ivm je verkoudheid? @Tweety: fijn dat alles goed was bij de verloskundige! @IrisB: wellicht krijg je helemaal geen oefenweeen, of krijgt iedereen die? @Tinkerbel: fijn dat je toch bij je eigen verloskundige terecht kan en dat je wel gestript gaat worden! @Wens3: ik hoop dat je komende nacht een betere nachtrust krijgt! @Kaatje: hoe is het met het gerommel? @Esje: hier nog iemand met weinig energie hoor, maar ik probeer wel elke dag iets te doen. Maar als ik bijv. de keuken heb opgeruimd, is het bij mij ook weer even bank-tijd... @Freesia: wat vervelend dat je pijnklachten toenemen! @Krisstel: fijn dat alles goed was bij de verloskundige en dat ze even heeft nagekeken of het vruchtwater was! @Dorientje: welkom terug! @Roshi: hoe was het bij de verloskundige? Veel plezier bij het maken van je gipsbuik! @Babystyle: ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat er steeds vragen gesteld worden over een onderwerp waar je het liever niet over wil hebben. Maar eh... wat is voorzorg eigenlijk? @Devilchase: inderdaad vreemd, ineens zo beroerd. Wel fijn dat het nu weer over is.
ik moet er om 16.30 uur zijn nog ffies geduld hihi heb echt zin om de buik te (laten) maken joh tot strakssssssssssss
pfff hier nog steeds harde buiken maar wordt niet regelmatig en ook niet pijnlijker of ben ik nu ongeduldig haha. al bijna 2 uur zo, en zo is het nog niet geweest. hubbie is vanaaf laat thuis dus heb nog alle tijd om op mijn gemakje wat rond te rommelen. roshi succes met de echo! xxxxxxxxxxxxx
Hier ook lekker een rustig dagje. Nou ja, rustig, ik ben wel al 2 keer op en neer naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken i.v.m. mijn zwangerschapsdiabetes, maar in tegenstelling tot de andere keren hoefde ik bijna niet te wachten, dus dat was heel fijn. Verder nog wat opgeruimd in huis en een dutje gedaan van 2 uur. Ik heb vandaag wel veel buikpijn, helemaal onder in mijn buik. Ook af en toe in mijn bekken, maar dat komt volgens mij omdat de baby dan zijn hoofdje draait ofzo. Baby is wederom erg beweeglijk, vooral met handje en voetjes. Gelukkig trapt hij niet voluit richting maag of ribben, hihi. Zo, vanavond beginnen weer veel series, dus nu nog even gaan bedenken of ik America's next top model ga kijken, of Private practice... Wellicht vraag ik hubbie even om de video aan te sluiten, dan hoef ik er mijn mooie hoofdje niet over te breken, hahaha. Tot later!
Oh shoot; Private practice én Jericho wil ik zien, want Jericho zijn de laatste afleveringen waarschijnlijk.... Pffff moet ik gaan kiezen...
private practice lijkt me ook een leuke nieuwe serie! Pfffff...al nieuws van Pipo? mooie buikfoto hoor! Ik heb van die striaie stepen erop. Nog van de vorige keer. Baal er wel van. Het is net een tijgervel! Helma, wat goed joh, zo'n bevallingsplan. Ik had er nog niet eerder van gehoord... Heb je iig toch een beetje het idee dat je de touwtjes in je handen hebt. Ikzelf heb er geen een. Ik zie wel een beetje. Weet ook nog steeds niet op fik bv ga geven ( pfffff..ben hier al máánden mee bezig) dus ben ik er niet zo op gebrand om binnen een uur aan te leggen. Heb wel gehoord dat ze hier een actief bv-beleid hebben, dus ben benieuwd. ( nog meer twijfelaars?) vraagje: ik lees hier over het feit dat de navelstreng uitgeklopt moet zijn willen jullie dat hij doorgeknipt wordt. Wat is het belang daar eigenlijk van? Heb hier nooit bij stilgestaan. Nu ook even een ego-berichtje van mij: Sinds gisteren betrap ik me erop dat ik niet zo happy in mijn vel zit. Om nou te zeggen dat het 'depri' vind ik ook weer wat overdreven... maar voel me wel een beetje neerslachtig. Hebben jullie dat ook? liefs, Melissa73
Precies wat ik ook wilde zeggen! Zeker niet persoonlijk bedoeld Shedevil, maar ik wist helemaal niet of je uberhaupt nog meelas en hoe met je te ging/gaat. Dus ik vond het prettiger om iemand als buddy hebben waarvan ik dat wel wist!
@Pupke, hier ook ANTM...leuk leuk @Roshi, veel plezier zo meteen! @Melissa, ja dat heb ik vorige week gehad, wilde het liefst de hele dag in bed liggen..geen telefoon, niemand zien...
Maar zoals ik al zei ik ben niet boos, maar ik ben er nog wel dus zou wel op de lijst willen blijven staan al jullie het goed vinden.