September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Private Practice is erg leuk, ik heb de eerste afleveringen al eens gezien (gedownload). Echt een aanrader!
    Voor mij wordt het vanavond Jericho dus, balen dat dat al weer de laatste afleveringen zijn :(
    Maar dan vanaf volgende week wel lekker Private Practice (tenminste, als ik niet lig te bevallen ;))

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha ja ik zei vorige week ook al dat ik niet kon bevallen als het de laatste Jericho was; da's gelukt dus!
    Misschien wachtte de baby daar wel op? Dan mag het morgen los! hihihihi

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hey meiden,

Kom even wat van mij laten horen!
    Ik ben vanmorgen naar de vk geweest en ze heeft het gebruikelijke gedaan.. bloeddruk was goed, hartslag klonk wel mooi! Ze heeft me inwendig gecheckt op het verlies van vruchtwater en dit was gelukkig niet het geval! Toen ik haar vertelde dat ik de baby niet tot nauwlijks voelde heeft ze onmiddelijk het zkh gebeld.. en ja hoor..
    Lindaa heeft de hele dag in het zkh gelegen aan de ctg Ben nu net een kwartiertje thuis! (thank god!)
    In eerste instantie hoefde ik maar een half uurtje aan die ctg, maar het hartslagje was ontiegelijk eentonig, ondanks de weeen activiteit (ja die is er dus degelijk, maar zet niet door! GRRR)
    Omdat er geen enkele actie in het hartslagje zat hebben ze me de hele middag aan de ctg gehouden en we waren eigenlijk al bang dat ik in het zkh opgenomen zou worden! Het laatste kwartiertje van de ctg kwam er een klein beetje actie in, niet met hoge pieken en dalen, maar het was voldoende en ik mocht gelukkig weer naar huis! Heb hierna gelijk mijn vk weer opgebeld, dit wou ze graag en haar de boel uitgelegd..
    Ze vertelde mij dat ik alsnog er goed op moest gaan letten of ons ukje nog wel beweegt en zodra ik het nog steeds erg weinig tot niet vind schoppen, moet ik weeeeeeeerrrr naar het zkh en aan de ctg! dus op hoop van zegen dat ons ukje mooi dat voetje steeds blijft uitsteken!

Ik hoop er eigenlijk een beetje op dat ik a.s. vrijdag toch wel mag bevallen.. Ik heb hier ook om gebeden (klinkt dom maar waar!) en ik wil graag deze dag bevallen omdat op deze dag mijn overleden oma jarig is.. dus laten we het hopen!
    verder dus wel weeen, maar die nog niet doorzetten!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh Lindaa... wat een gedoe meid!
    Hmmm en jouw verhaal maakt mij persoonlijk dan weer een beetje ongeruster... mijn beebje begint overdag steeds minder te bewegen... pfff lastig is dat zeg. Hoort het erbij of niet...

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Dat zei ik gister of eergister immers ook al tegen jou Ingeltje! Ik maakte me er ook zorgen over, en had het er met de vk over.. dit maakte bij haar ook geen goede indruk omdat kleine dus van ene op andere moment zo stil is..

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lindaa, irritant zeg dat de weeën niet doorzetten..vrijdag zou inderdaad een mooie dag zijn. Gelukkig was alles wel goed met de kleine.

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja krisstel daar ben ik ook superblij om..
    Toen de verpleegkundige bij me kwam en aan mijn buik zat te scheuren en te duwen omdat het hartslagje zo eentonig was maakte ik me ook behoorlijk zorgen!

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Lindaa, he balen meid! Ik hoop voor je dat je vrijdag haalt, ik duim voor je.

@Ingeltje, neem je het een op en het andere kijk je vanavond! Wij zijn nu net aan serie 2 van jericho begonnen, ik had het nog nooit gezien totdat ik jullie er hier over hoorde. Dus manlief heeft serie 1 en 2 gedownload!

@Melissa, he balen meid dat je je niet helemaal lekker in je vel voelt zitten. Ik heb er geen last van, eerlijk gezegd..

Oh meiden weet je wat wij vanavond gaan doen, echt heel erg.....Kennen jullie Dunkin Donuts uit Amerika? Wij zijn helemaal Amerika fan, daar al diverse keren op vakantie geweest, en dus ook helemaal gek op de donuts daar...en nu hebben we ontdekt dat er in Duitsland nieuwe filialen zitten, eentje op 45 min. afstand vanaf hier, hihi dus jullie raden het al: wij gaan vanavond donuts eten :whistle:
    We nemen de ziekenhuistas maar mee achter in de auto, mocht er dan wat gebeuren rijden we meteen door naar het ziekenhuis ;)

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen lekker hoor donut eten je moet er ff voor rijden maar dan heb je ook wat.

@lindaa gelukkig dat alles goed was met de kleine. hoop dat je wens in vervulling komt.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jeeeeeeeeeeeeej GTST is er weer vanavond las ik een aantal pages terug! Lekker weer met een kop thee en een biscuitje op de bank, zalig!

11. hoi hoi

buikje lijkt weer rustiger te worden helaas.
    van mij mag het nu echt wel hoor.

mijn oma zei trouwens zaterdag nog, wel bellen he, we hebben een telefoon naast bed.
    ik heb nog maar 3 keer gezegd dat ik niet ´s nachts bel.
    mijn vader zei gisteren heel mooi dat hij niet de eerste dag komt, hebben we afgesproken en ik ben daar heel blij om.
    zullen wel mensen om zeuren maar ik ben er blij mee.
    stel je voor onze beeb een paar uurtjes oud en al de hele familie boven zijn/haar hoofd.
    ach ja we zien wel, blijf nu lekker in mijn grotje haha.
    ohw weer harde buik, blijf hier zitten lijkt te helpen haha.

balen lindaa dat je de hele dag in het zkh moest zitten, gelukkig wel alles goed en ik duim voor je dat je vrijdag haalt, mag ik dan nu?haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Shedevil, je bent denk van de lijst gehaald omdat je dan een maand niet meegeschreven hebt, hebben meer meelezers, maar zo blijft de lijst een beetje overzichtelijk. Maar tuurlijk kan je weer op de lijst !

Dreames, we hebben hier ook geen geboorteplan hoor, zijn 3 dingen die ik graag wil. daar is mannetje van op de hoogte en zal dit a.s dinsdag ook bij de VK laten weten. Verder zijn we vrij flexibel

Roshi, goed opgelost van je baas !

Pupke, nog steeds aanwezig. soms een paar goede weeen achter elkaar en dan een half uur niets. soms met tussenpozen.. iig nog geen vast ritme. wel pijnlijk :-?

Melissa, knuff. zit hier de ene dag ook beter in mijn vel dan de andere dag

Lindaa, knuff

Zo en nu snel terug naar de keuken voor we aangebrand vlees hebben

13. nikky

nikky Niet meer actief

ik wil jullie even laten weten dat ik morgenvroeg ingeleid wordt, we moeten om 7.30 in het ziekenhuis zijn, ze kunnen meteen met het infuus beginnen omdat alles al goed week is en omdat er al 3 cm ontsluiting is....dus gelukkig geen gel, vind het nu allemaal wel heel spannend.

nou ik wens jullie heel veel succes met de laatste loodjes en zo vlug ik weer kan laat ik jullie weten hoe het met ons manneke is.....

14. heel veel succes nikky.
    geniet van je mannetje en hopelijk valt je bevalling een beetje mee. gelukkig is alles al week en kunnen ze meteen beginnen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend ! heel veel succes en geniet straks lekker van de kleine.

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Spannend Nikky!
    Heel veel succes morgen.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Nikky spannend hoor en veel succes!

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen, oh oh wou bijna zeggen die zijn gek :rolleyes: nee hoor hou wel van zulke impulsieve acties..geniet ervan en eet smakelijk!

@Nikky, veel succes morgen...spannend!

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lindaa> jeetje meid die weeen van jou willen maar niet doorzetten he :( ik doe wel even een oproep ;) BEEBJE VAN LINDAA WE WILLEN JE ZIEN... NU! :)
    Ingeltje> bij twijfel wel gelijk de VK bellen he meis! beter 1x teveel.... blablabla
    Steen> jammie echte amerikaanse donuts JAMJAM
    Anno> mijn vader is ook zo hoor. Hij zei "ik zie die kleine liever een dag later en weet zeker dat jullie ff tijd hebben om te wennen dan dat ik er gelijk met m'n grote neus bijzit" wat een scheet he
    Nikky> morgenochtend!!! :whistle: spannend meis!!! :whistle: heeel veeeel succes!

reden uitkloppen navelstreng:
    De navelstreng moet ‘uitkloppen’, wat betekent dat?
    Meteen na de geboorte is je baby nog altijd met je verbonden via de navelstreng. Er stroomt nog bloed van hem of haar naar de placenta en omgekeerd. Dit houdt binnen drie minuten op. Dan kan het lichaam van je baby zelfstandig functioneren. De navelstreng is ‘uitgeklopt’ en kan nu worden doorgeknipt. Meestal mag je partner dit doen. Misschien wil je het zelf wel doen. Er wordt een plastic klemmetje op het navelstompje gezet. Dit stompje valt er meestal na zo’n dag of zes vanzelf af.

net bij de vk geweest alles was weer goed :D uitleg meegekregen wanneer we hun moeten bellen etc. over 2 weken moet ik weer en dan moet er een plasje mee.

vriendinnetje belt net op kan niet komen vanaaf :( ze heeft onwijze last van buikpijn... ze is ongi geworden en had het over een felle pijn links onderin haar buik, heb echt geen idee wat het kan zijn heb gezegd dat ze het even aan moet kijken en anders toch even de HA moet bellen.

Ben lekker een cake aan het bakken jamjam had ik zo'n trek in :D het is toch niet heel erg he als ik een stukje deeg heb gepikt :oops: kon me echt niet inhouden.

zo ook maar eens koken mannetje zal zo wel thuiskomen.
    xxx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rosh, gelukkig weer goed gekeurd door de vk :)

Deel Deze Pagina