nou het lijkt wel of de duivel er mee speelt maar nu ik weer hier zit komt de buikpijn terug. kleine beweegt veel, hoop zo dat het door zet. xxxxxxxxxxxx
Hehe heb lekker gedut! Heb 2 bammies kunnen eten en ben van 14u tot 16.30 gedut op de bank, dus kan ik weer ff voort Vanavond wordt het visvingers en aardapp.schijfjes Heb net een wasje gevouwd,en wasje in de droger gedaan en 2 kleine prullenbakjes gesopt. Werd wel tussendoor wakker in mijn dutje omdat een tekenserie op was en ze waren aan het drummen of zo, en nets als bij Tarzan met de drummen ging uk vrolijk mee doen gaaf was het! @roshi wat grappig van jou vriendin, schrik zat er goed in Super dat de vk goed was! En jij hebt zo te horen een super baas! @krisstel als de nesteldrang voor bij is dan kan het niet lang meer duren! oh toch nog niet @babystyle mssn wilt zij hier over praten omdat jij er nog mee zit? Ik hebhet ook me iets gehad en dat ik met iemand erover pratte. Fijn is wat anders maar het moet wel een keer gebeuren meid, des te eerder je het achter je kan laten! wel moet de vrouw jouw grenzen leren en niet alles in één keer willen bespreken. Maar zij bedoelt het alleen maar goed hoor meis! *knuffs Prénatal heeft een joggingpak die ongelofelijk lekker zit! Beetje duur maar het wel waard! Liefst heb ik het elke dag aan @Freesia mooie kamer en mooie buik waar blijft de schokkerends dan? nee hoor je hebt een prachtige zwangere buik meid! @jekkia ja morgen naar huis wel rustig aan doen he gekkie @nic79 thxxx voor de nieuws @tweety ja maar meid als JIJ de baarkruk wilt dan doe jij met de baarkruk. Hij hoeft er toch niet op te bevallen! :evil; en nou goed als jij scheurt of geknipt moet worden dan maar verder op het bed. Het waren toch de mannen die besloten dat wij op bed moesten bevallen want het was voor hun makkelijk? Nu hebben wijweer vk's en die vinden de baarkruk stukken beter! en als jij thuis wilt en het kan dan doe je dat toch? zijn wel grotere beebs thuis ter werled gekomen... ok nu word ik sjaggo op die meneer gggrrrrr! vervelende vk's zijn één ding maar vervelende mannelijke vk's die eigen manier willen is een ander :c: @dreames je hoeft niet perse een geboorteplan te maken, ligt er aan wat jij prettig vindt. Kijk als ji jen hubbie weten wat JIJ/jullie willen en ook als je wilt op papier en ook bespreken met de vk zovan het kan anders gaan ja maar anders.. dit zijn mijn wensen. @pupke nee helaas niet, heb alweer vriendschap gesloten met de wc just one of those days... @ingeltje ja die ontdekking deed ik net maar het wordt Jericho hoor want die eerste aflevering van P.Practice hebbenwij geloof ik al gezien met grey's en dit zijn de laatste 2 afleveringen van Jericho! @melissa heb ik ook soms hoor, van die innerlijke baaldagen. Hoort er allemaal bij geloof ik. @lindaa pfff wat en dag meid! gelukkig we goed geëindigd! *knuff @steen dunkin' donuts..... SSSSSTTTTTT!!! te laat argh LEKKER!! toen ik hier met school naar Berlijn moest heb ik daar een grote doos donuts meegenomen met de bedoeling ze mee naar huis te nemen, ze kwamen niet verder dan de hotelkamer ga ik weekend London hebben ze daar géén dunkin'donuts :c: manneke had serieus medelijden met mij Oh waar waar is die filiaal?????? Ik woon vlakbij duitsland ik wil het weten! Zeg op de lekkerste donut daar is eentje die gevuld is met chocolade mousse, komt in een tuitje naar buiten met sprinkles en buitenkant is bedekt met poedersuiker. Vertel waar is het?? Ik geloof dat er in A'dam ook een DD is maar hun hebben een erg beperkt assortiment heb ik begrepen, en je moet eindeloos lopen voordat jij er bent @nikky oooh spannend meid! zet ze op! @Krisstel oooh steen heeft DD ontdekt wiebel wiebel OOOh nu kan ik alleeen aan DD denken omg hoe kom ik nu verder..... pfff
ik ga even koken, hubbie komt zo thuis en dan kruip ik lekker naast hem op de bank. tot morgen dames en succes allemaal met rommelen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Nikky: Ik hoop dat je morgen lekker je baby in je armen kunt houden, maar als je al een verweekte baarmoedermond en 3 cm ontsluiting hebt is die kans natuurlijk zeer groot. Heel veel succes morgen!
Ik heb zoiets doms.. ik zie voor een groot deel op tegen de bevalling omdat dan mijn aambeien aan het licht komen Pffff waar een mens zich al druk om kan maken. Zoals eerder gezegd heb ik er geen last van en ze bloeden niet ofzo.. maar ze zijn wel uitwendig en zien er lelijk uit. Heeft er hier iemand een opbeurend 'in het ziekenhuis zijn ze alles wel gewend'-praatje.. als ik het tegen mezelf zeg, helpt het niet @Pupke: ik ben er nog hoor buddy je hoeft niet op zoek naar een andere/extra buddy. Ik lees elke dag mee, maar heb niet de puf om te reageren Hoe is het met je oor nu?
Hier gaat het steeds meer rommelen, wordt ook weer steeds pijnlijker MAAR: Dit keer trap ik er niet in, ik ben klaar met de valse starten Ik zei net al tegen mannetje: De eerstvolgende keer dat we de vk bellen moet ik echt al 3 uur door de grond zijn gegaan van de pijn, eerder echt niet! Ga zo even douchen en dan moet het stoppen, is mijn lichaam nu helemaal bedondert *kijkt boos*
Hoi dames. Pff wat zijn jullie weer druk geweest met kleppen hihi. Ik ben lekker met die knul naar het park en kinderboederij geweest pff. Ik moet wel zeggen het was wel een hele opgaven hihi. Maar ja het is tenslotte onze laatste dag zo samen. Zo samen als moeder en zoon. Maar we zijn allebei zo blij dat we morgen de kleine in onze armen mogen sluiten . Ik ga zo even die knul lekker in bad doen met heel veel schuim hihi. En dan nog even lekker kroelen met papa lekker met zijn drieen. En nog een bedtijd verhalltje voorlezen . En dan kan hij lekker gaan slapen. Verder hoop ik zelf ook te kunnen slapen vanavond . En nog even lekker van me mannetje genieten samen. Morgen moeten we vroeg op dus op tijd naar bed vandaag. En dan maar hopen dat we kunnen slapen . Nou dames misschien nog tot vanavond en zo niet kom ik zeker morgen ochtned nog ff lezen of er nog nieuws is. En als ik niet kan slapen zien jullie me ook weer online hihi. Nou dames alvast slaap lekker. Groetjes
@nikky veel suc6 morgen meis @parr haha moet wel lachen om jou reactie lekker fel haha. de baarkruk vind ik nog niet zo erg hun hebben hem niet maar was gewoon ff nieuwschierig naar hun mening erover maar er is nog een vk in de praktijk die is nu op vakantie misschien heeft zij hem wel. en over het zh en thuis ik wil voor thuis gaan en ook voor de andere vk hihi. het is nogal een lang verhaal maar de praktijk gaat splitsen dus heb al mijn voorkeur opgegeven. en ik heb zoiets van als het echt thuis niet gaat ivm veiligheid ofzo dan ok maar anders gewoon thuis. @tinkerbel en is het afgezakt na het douchen
@Pisum, zo raar is het niet want die gedachte had ik twee weken geleden ook..schaamde me dood. Sperti heeft hier geholpen en ze zijn weg (of weer terug naar binnen). Meiden heb even een vraagje, heb nu bijna een uur achter elkaar een harde buik met af en toe pijnlijke krampen...zou dit kwaad kunnen (het is goed vol te houden hoor) maar normaal zakt de harde buik na een paar minuten wel weer.
Hier nog weinig nieuws. Vannacht zijn dus de vliezen gebroken en op wat kramp na is het hierbij gebleven. Vk is 2 x geweest en alle controles zijn goed. Als ik morgen nog geen weëen heb wordt ik overgedragen aan de gyn en evt. ingeleid als we dat willen. We mogen ook morgen afwachten, maar woensdag is het "verplicht"inleiden. Dus duim ajb voor mij dat het alsnog door gaat zetten dan kan ik misschien nog poliklinisch bevallen met mijn eigen vk. Ik lees dat er meer aan het rommelen zijn: succes! En iedereen: zet 'm op voor de laatste loodjes!
Hoy iedereen, even de tijd nemen om mijn verhaal volledig neer te zetten. In de nacht van 10 naar 11 augustus, werd ik rond 4.00uur wakker van pijnlijke harde buiken... Toch nog afgewacht tot 09.00uur en toen om de 5 minuten pijn, harde buik. Dus ik en hubbie naar het ziekenhuis... Daar aan de ctg, en volgens de vroedvrouw kon hubbie de tas wel gaan halen inclusief babykleertjes. Ik was me al aan het voorbereiden op een bevalling... na een inwendig onderzoek leek dat ik nog geen ontsluiting had, wel een volledig verstreken baarmoederhals... dus er was nog tijd genoeg... maandag avond nog steeds geen ontsluiting, maar wel weeën, dus mocht ik in het zkh blijven. dinsdag de hele dag weeën en wel 10 keer tegen de vroedvrouw gezegd dat ik het daar vanonder voelde duwen en rekken. ooh maar dat kon volgens haar niet. Toen 's avonds de gyn er dan eindelijk werd bijgehaald, had ik 3 cm ontsluiting. En toen was het ineens nodig om weeënremmers te starten... En dat na 2 dagen puffen en blazen. Ik kon ze wel ... En toen mocht ik zondag 17 augustus naar huis... eindelijk... Maar diezelfde zondag avond terug naar het ziekenhuis weer met weeën. Nu was het een andere gyn, en zij starte meteen weeën remmers, en sinds dan is alles rustiger geworden in mijn buikje... en zo mocht ik vrijdag midag weer naar huis, na bijna 2 weekjes zkh... ben wel blij dat ik hier terug kan meelezen en schrijven...
Steen: oooh klinkt goed! Donutssss!! Lachen zeg, 3 kwartier rijden voor een donut Superactie! Kaatje: je vlees nog kunnen redden? Nikky: hoera! Inleideeeee!! Heel erg veel succes Roshi: je bent lief ! Oh en dat deeg: ik heb vorige week brownies gemaakt uit een pak, dus dacht dat ik er wel van kon snoepen omdat er dan geen rauw ei inzat; de volgende dag de heel dag last van mijn buik gehad hahaha! God straft meteen he... Maar het is dan ook zooooooo lekker!! Whahaha die Parr... ik wist wel dat jij om zou vallen van jaloezie om de DD!! Pisum: in het ziekenhuis zijn ze het gewend haha dat jij je druk maakt om die aambeien; vind het laten zien van mijn vaginaal kanaal anders ook best heftig *Kijkt ook streng naar het lichaam van Tinkerbel* Pipo: ik duim voor je! Poeh Dorientje: het zat je niet mee zeg... blij dat die kleine nog hoog en droog zit! Nog even wachten kleintje!
@ anno, thnx voor de tip, ga ik wel ff kijken als die ook goed zitten is nartuurlijk mooi meegenomen en scheelt heel wat geld. @ pupke, die helpt alleenstaande moeders met dingen regelen waarbij dat nodig is en geeft de nodige info waar je enits van weet zoals bv of hoe contact maken nu emt kindje enzo. Ze helpt je bv. met verwerken van dingen die in verleden zijn gebeurt, die je dan neit doorgeeft aan je kindje straks (bv. mishandeling). Als je nog enit snapt meot je nog maar keertje vragen. @ nikki, heel veel s6 morgen! Prenatal joggingpak, jah daar heb ik nu 1 zo een broek van, maar buik is zo ahrd gegrooit dat hij mij even te strak zit. maar ga er idd wel weer ff kijken of ze nu maatje groter ehbben.
Ik geloof dat ik net een stuk van de slijmprop ben verloren. Was niet bloederig, maar gewoon een dikke, lange sliert slijm. Smakelijk hè Ik verloor in 't weekend ook wel wat afscheiding, maar nu had ik met afvegen echt veel. Weer een stapje dichterbij de bevalling
@Pisum: ik kan me voorstellen dat je op dit moment je energie wel ergens anders insteekt dan in steeds te reageren op het forum aangezien je mannetje weer in het land is hoor , ik ga echt niet op zoek naar een andere buddy, beloofd! En met mijn oor gaat het goed, dank je. Sinds gisteren nauwelijks meer pijn. Soms nog wat jeuk maar dat vind ik een stuk beter te verdragen. Nog 2 dagen druppelen en dan zou het over moeten zijn en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook zo zal zijn. En wat je aambeien betreft: ik denk serieus dat ze wel wat gewend zijn in het ziekenhuis aangezien het een veelvoorkomende kwaal is tijdens de zwangerschap. Maar ik begrijp best dat je er onzeker van wordt hoor, ik heb dat zelf met het idee dat ik daar de boel wellicht wel onder ga spugen... @Dorientje: wat een verhaal zeg! @Babystyle: bedankt voor je uitleg! Het is me nu duidelijk.