September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jaa babynieuws!

Jannes en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

Spannende dag dus morgen voor een aantal dames! Veel succes meiden!

Hier alles goed, op de vervelende moeheid na.. Sinds vanavond is onze trampoline met vangnet eindelijk klaar, dus Cyenna kan naar hartelust gaan springen. We hadden hem al een tijdje staan, maar dan zonder vangnet, maar dat is echt veel te eng met zo'n 2 jarig meisje erop. En vandaag (na 4 weken ofzo :() was eindelijk het vangnet er. Dus vanaaf er meteen opgezet. En kan ze morgen lekker spelen en mama lekker erbij zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze van dat ding afvalt. Pff maakt zwanger zijn, je ook een overbezorgde moeder? :) Kreeg elke keer zowat een hartverzakking, als ze leek te vallen. (is nooit echt gebeurd) En haalde haar er dan snel weer af, met resultaat: een krijzende Cyenna, omdat zij gewoon wilde springen. Maar ik het gewoon te eng vond haha.
    Maar goed dat was het trampoline verhaal :p

Gezellig al die verhalen over slijm haha. Hier begon het bij Cyenna ook zo. Dat was op een zaterdag en maandags was ik bevallen. (met gebroken vliezen in de nacht van zondag op maandag). Dusss het kan snel gaan meiden ;)

Ik ben ANTM aan het opnemen. Las hier iemand die twijfelde wat ze ging kijken en ik wist helemaal niet dat ANTM weer kwam 8)
    Morgen maar kijken, want mannetje vindt er natuurlijk weer niets aan. :rolleyes:

Fijne avond meiden!

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat leuk onverwacht babynieuws!

Jannes en man, gefeliciteerd met jullie dochter Sara :D:D

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @SheDevil: ik las dat je weer op de lijst wil. Zou je dan nog een keertje de gegevens kunnen doorgeven?

@Nikky: succes morgen meid!

@charissa: jij ook succes morgen!

@Debbyvermeer: jij ook meid!

Ik ben erg moe, dus even heel kort. Ik heb vandaag een buikschildering laten maken en het was super! Heel mooi geworden. Foto's heb ik op de hyves gezet, maar het duurt nogal lang. Ik probeer het anders later nog. Verslagje volgt morgen.

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Jannes en hubbie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jannes en haar man Gefeliciteerd met jullie kleine meid !!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jannes: Gefeliciteerd met jullie dochter Sara! Je hebt stiekem iedereen verrast hier op het forum! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine meid!

Vandaag is mijn laatste werkweek begonnen! Ik had wel echt last van mijn rug toen ik thuiskwam. Gelukkig heeft mijn vriend gekookt en dat terwijl hij dat eigenlijk nooit doet! Nu weet ik dus dat hij zo'n makkelijk gerecht als vanavond voortaan gewoon op tafel kan zetten! :)
    Daarna heb ik een paracetamol genomen tegen de rugpijn en ben ik voor een uurtje in slaap gevallen. Toen wakker door de telefoon, mijn mams belde om te checken hoe het met mij ging. Nu nog even het forum checken en dan lekker slapen, morgen werken van 8:00 tot 18:00. Ik hoop dat ik het trek... zo niet, laat ik inval regelen. A.s. donderdag en vrijdag vier ik mijn afscheidsfeestje met de kids op het werk. Raar hoor, dan ben ik 4,5 maand weg! Sommige kids, die ik al ken vanaf dat ze 3 maanden oud zijn, zijn al 4 en naar de basisschool als ik terugkom....maarja dat ben ik vast vergeten als ik straks mijn eigen knulletje in mijn armen heb ;)

Babykamer: vriendlief is vanmiddag na zijn werk weer verder gegaan en gaat morgen schilderen (radiatorombouw) Als dat gedaan is kunnen de meubels weer op hun plek en kan ik de gewassen kleding en lakentjes weer een plekje geven in de kast.

@ Tinkerbel: Ik ben benieuwd hoe lang de bevalling nog op zich laat wachten! Mijn mobiel hou ik bij de hand, zelfs 's nachts ben ik bereikbaar!!!!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jannes!! Stiekemerd! Van harte!!!!!

geweldig nieuws zeg!

8. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Jannes: Van harte gefeliciteerd met jullie flinke dochter!

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jannes en man .... gefeliciteerd met jullie dochter!

Even ego ...

Gaat hier redelijk. Blijf steeds wat wazig in m'n hoofd en merk dat ik ook bang geworden ben om flauw te vallen.
    Ga dus niet meer alleen weg en slaap/rust veel.
    Morgen voor pre-operatief onderzoek en dan is het aftellen tot de kz.
    Begint nu wel spannend te worden moet ik zeggen.

De verbouwing schiet op en de tegelzetter gaat morgen met de badkamer beginnen. Alles is dus weer in opbouwende fase.
    Zal nu dagelijks proberen bij te lezen, want geloof dat er meiden aan het rommelen blijven .....

Succes allemaal.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pfff hier pijnlijke bewegingen van de beeb daardoor ook harde buiken auw auw auw. me zoontje was niet zo hard als deze is. ga lekker mijn bedje opzoeken misschien dat ie dan ook gaat slapen. truste meiden en diegene die morgen naar het zh moeten/mogen suc6 nogmaals. knuff.

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Leuk babynieuws :D

Jannes en man gefeliciteerd met jullie dochter Sara!!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yule: bedankt voor het melden en je sms! Leuk dat je buikschildering leuk was, ga effe op Hyves kijken!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety ja ik geloof dat jij met die jonge vrouw mee wou he?

@charissa heel veel succes morgen meid! zet ze op :D

@krisstel mssn flinke voorweeën? je nadert de datum wel..

@pipo hier eentje die duimt dat het doorzet!

@dorientje pff jeetje meid wat een gedoe. Maar wel fijn dat je heerlijk thuis bent! *knuff

@yule thxxx voor de nieuws :D

Jannes en man gefeliciteerd met de verraste geboorte van jullie dochter Sara Anna!!!

Vond Jericho super eindigen :D
    Steen ben je er nog niet weer? niet alle donuts opeten he! :evil:

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jannes en meneer jannes gefeliciteerd!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr idd klopt alleen nu hopen dat ze terug is van vakantie als de baby komt. nu ga ik echt mijn bedje opzoeken.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zit net te kijken, we hebben eigenlijk nog helemaal geen 'normale' bevallingen gehad! De eerste 4 van deze maand zijn tweelingen, de 2 erna keizersnedes en de volgende 3 die worden morgen ingeleid!
    Het wordt nou tijd dat er iemand gewoon zegt: hey ik heb weeën, ben uitgerekend en het is zover! Haha!
    Volgens mij hebben we ook zat kandidaten die zich hiervoor vrijwillig aanmelden :):):)

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: ik dacht voor het pc afsluiten "ik spiek toch even" en ja hoor...

Jannes en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sara Anna! Geniet ervan!

Charissa, Debbyvermeer en Nikky suc 100 morgen!

truste allemaal ennuh morgen willen we er weer (minstens) 1 tje bij he :D

18. Onder water

Onder water Niet meer actief

zJee, Jannes van harte gefeliciteeerd!

Morgen spannende dag, om half 10 hebben hub en ik de afspraak geregistreerd partnerschap staan!
    Mag ik eindelijk zijn naam aannemen, en vriendje mannetje gaan noemen!
    Wel minder ; heb de hele dag al ruzie met hem :rolleyes: ..
    Zouden het de zenuwen zijn? Ik vind het maar niets zo ruzien heel de dag.

En vanavond weer zo hard geklust in het huisje en weer 2 uur door de Ikea heengelopen dat ik met als resultaat bij elke stap die ik zet vastloop, en dat doet zooooo een pijn :confused:

Morgenochtend hebben we koffie en gebak , en wil toch echt dat het huisje grotendeels glad is, maar als je nu de woonkamer zou zien zouden jullie gaan huilen denk ik hahaha :oops:

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Mama Jannes en Pappa Jannes van harte gefeliciteerd met jullie meisje.

Ennuh Ingeltje als er geen vrijwilligers zijn dan ben ik de lulligste ook niet, NEEM MIJ MAAR! Ben dr klaar voor. Griep is redelijk over dus kom maar kleintje.

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jannes en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van elkaar!

Meldingsplicht Steen aan Parr :)
    Oh meid we hebben twee keer 12 donuts gekocht, een doos voor vrienden van ons en eentje voor ons zelf....en ze zijn lékker, hihi. De doos is al bijna leeg :oops:
    Kijk maar eens op dunkindonuts.de daar staat de lijst met filialen in Duitsland. We hebben er 45 min. voor gereden, deze zat in Duisburg, een kleine kiosk op een centraal station. Maar je hebt ook grotere filialen.
    Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar! Er staat een foto in mijn album...

@Charissa, veel succes morgen!

@Nikky, veel succes morgen!

@Dniise, veel plezier morgen!

@Pipo, ik hoop voor je dat het toch nog uit zich zelf doorzet, succes!

@Dorientje, jeetje meid wat een toestanden, gelukkig ben je weer lekker thuis!

Deel Deze Pagina