September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Freesia mooie foto's hoor! Die bewerkte daar kunnen we wel tegen ;) !
    @ Devilschase ja vanochtend ook veel van die krampen gehad en nu zijn ze weer helemaal weg :(
    @ Melissa ik denk dat de hormonen een beetje een rol spelen waardoor je niet zo lekker in je vel zit. Het is ook wel een spannende tijd.
    @ Lindaa hopenlijk komt zo'n dagje niet meer te vaak voor en laat de kleine zich van nu af aan wat beter voelen, of nog beter gewoon uit die buik komen!
    @ Steen ha ha waren de donuts lekker? Coole actie 8) nu heb je Parr ook nog helemaal in extase gebracht ;)
    @ Nikky sterkte morgen meid!
    @ Charissa ook voor jou veel succes!
    @ Debby last but zeker not least heel veel sterkte!
    @ Dorientje nou 2x aan de weeënremmers is ook niks :( Zul je zien dat je straks ook nog over tijd bent van al die medicijnen. Gelukkig ben je nu lekker thuis :D

:D :D JANNES VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER! :D :D

** Nu even een egoberichtje: vanmiddag nog bij de vk geweest en alles was goed, alleen de bloeddruk een beetje hoger maar niet alarmerend. Ukkie lag nog steeds niet ingedaald maar wel met hoofdje naar beneden. Ben ik thuis na het eten voelde ik op een gegeven moment een hele sterke druk in mijn buik en voelde het ook anders aan. Samen met hubbie met de angelsound naar het hartje geluisterd, wat blijkt? Heeft ukkie zich ineens weer helemaal in een stuit gedraaid :confused: :cry: ! Hoofdje ligt weer boven bij mijn ribben .... Ik snap er echt niks van ... hoe kan dat nu nog met bijna 38 weken? Hopenlijk draait ie vannacht weer terug en anders morgenvroeg maar even met de vk bellen.
    Ben nu echt even in de war. Maar goed ukkie is wel druk aan het bewegen dus dat is in elk geval in orde.

Dames die rommelen succes vannacht en ook alle andere natuurlijk welterusten!

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    JANNES GEFELICITEERD!
    MOOIE NAAM OOK :)

Zullen we dan nu maar 5 september gaan afwerken? :) en liefst met normale bevallingen idd? ;)

3. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Pipo1973: Leuk dat je even wat laat horen, ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt, lang kan het niet meer duren.

Mss Ace: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Lindaa: Heb je je een beetje kunnen vermaken vandaag, zo zonder je mannetje? Ah ik lees het al, de hele dag ziekenhuis achter de rusg, sterkte meis en hopelijk houd de kleine het vol tot vrijdag.. Maar zo niet echt bellen hoor!

Charissa: Jij had er zin in vanmorgen, kun je morgen niet even bij mij komen ... hahahha, oh nee vergat bijna dat je morgen wordt ingeleid, succes meis! Het zit er bijna op voor jou! Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

Tinkerbel: Perfect dat ze geruild zijn van spreekuur, kun jij met een gerrust hart naar je afspraak! Als het nog nodig is en je niet stiekem vannacht bevalt! :p

Cindy21: Ik ben het nog niet zat, al wordt ik wel erg nieuwschierig naar de kleine, maar dat is een ander verhaal..

Krisstel: Lekker dat alles goed was bij de vk en dat het geen vruchtwater was, al hoewel... Jij ook al bijna bij de D-Date, spannend zeg....

Wens3: Hou dat goed in gedachten, mijn dochter woog bij de geboorte 4495 gram en kreeg dus inderdaad al kunstvoeding voor ze uberhaupt mijn borst had gezien. Dus tegen de tijd dat ik haar (na 3 uur, omdat ze me vergeten waren op de ic) weerzag had ze dus geen honger meer en hapte ze ook niet. Ivm met de glucose waarden kun je prima zelf colostrum afkolven met de hand en dat (laten geven)

Kaatje: Lekker dat de hond weer is goedgekeurd!

Dorientje: welkom terug meis! Wat een verhaal meis, maar gelukkig zit de kleine er nog in..

Roshi: Ben benieuwd naar foto's van je gipsbuik!

Nic: Bedankt voor het Jekkia nieuws, goed te horen dat ze wellicht morgen naar huis mogen!

Babystyle: heerlijk zulke mensen die op de verkeerde momenten denken het beste te weten. Ik heb het zelf destijds met mijn dochter ook gehad. Zelfs op het cb werd ik er steeds over aangesproken dat het zo zielig was voor mijn dochter om geen vader te hebben. Blijf op je strepen staan, je verwerkt het het beste op je eigen manier!

Freesia: Leuk kamertje en nice tummy!

Steen: Hoe was je avondje duitsland? Hoop dat je niet stiekum in duitsland bevallen bent! OH lees net dat je terug bent.. Gelukkig maar...

Nikky: heel veel succes morgen! en voor je het weet heb je de kleine in je armen!

Yule: Jee wat een nieuws, die stiekemerd wilde ons mooi voor zijn, maar gelukkig is alles goed met Jannes en Sara!

Jannes: Aansluitend op vorig bericht, van harte gefeliciteerd met je dochter!

Diddl: Doe je voorzichtig meis! Succes morgen!

Dniise: Heel veel plezier morgen, en de ruzie maar gauw goedmaken

Wupje: Hopelijk draait de kleine weer terug... Zou wel zo prettig zijn... Dus beebje van wupje, met het hoofdje eerst is veel prettiger dan eerst met je billen eruit... ;)

Bankhangen: Ik neem het me elke dag voor, maar er komt steeds niets van.. Ergens doe ik vast wat mis. Hopelijk houd de kleine het nog even vol, volgende week gaat mijn meissie weer naar school dus kan ik overdag even rusten.. Of ik moet ook al gaan bevallen, dan kom ik sowieso mijn bed niet meer uit.... :oops: :oops:

4. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.
    Bij Hanne ben ik vorig jaar om half 3 smeddags gestript, en ben toen veel gaan lopen en onder de douche gaan staan. Het "rommelde", dacht ik. Vage weeën en onregelmatig. Ben om half 7 savonds op bed gaan liggen en op gaan schrijven. Om hlaf 8 er weer uit en om kwart over 8 de vk gebeld. Ik zei letterlijk tegen haar:"volgens mij is het begonnen. Weet het niet zeker, maar ik dacht ik bel even dan weet je het alsvast. Ze zat op dat moment vlabij dus zou effies langskomen om te checken. Tussendoor de kids hun overlevingstassen gepakt en ze uitgezwaaid. Ze was er rond hlaf 9 en ging gelijk voelen. Had ik al 5 cm, en smiddags bij het strippen krap aan 1 cm. Toen wilde ze de vliezen breken, Maar ik moest nog van alle( wc, wat drinken). Wilde eigenlijke niet dat ze de vliezen ging breken. Maar wat moet dat moet, ik kwam er niet onderuit. Bleek dat Hanne in het vruchtwater had gepoept, dus naar het ziekenhuis. Maar mocht niet in onze auto. Moest met ambulance want ze was bang dat nu mijn vliezen gebroken waren het sneller zou gaan, en ze wilde niet dat ik in de auto zou bevallen. Ze zei ook nog tegen mij:"als het erger word in de ambu, niet aan de broeders laten merken ( :confused: ). Nou dat hebik geweten, want pas in de ambu werden ze heviger, kon haast niet meer praten. Ik wilde wel, maar belandde letterlijk in een weeënstorm. Ik was om half 10 in het ziekenhuis, had toen nog steeds 5 cm en 1 uur later, om half 11 was Hanne er. Ik ben blij dat ze gekomen is, ondanks dat ik "gewon"praatte aan de telefoon, want wat was er anders gebeurt als ik gewacht had tot ik dat niet meer kon.

We hebben nou afgesproken dat ik bel zodra ik denk dat het weer bezig is. Maar ja, wanneer weet ik dat. Ik zie wel wanneer ik bel. Ik zou het nu echt nog niet weten, en ga er van uit dat ik het op dat moment wel weet.
    Ga op je gevoel af zou ik zo zeggen.
    Jikke

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    jannes van mijn kant ook gefeliciteerd met je kleine wonder :D

ff een vraagje hebben jullie ook wel eens van die scherpe steken in je schaamstreek, echt heel laag zeg maar..?

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Shedevil, hier ook heel erg, ik heb ook heel erg het gevoel dat ze maar een paar centimeter van de buitenwereld verwijderd is zeg maar:S Ik voel die steken echt super laag en dat is een heel erg vervelend gevoel, beetje als een blaasontsteking

7. melissa73

melissa73 Lid

19 apr 2008
    96
    0
    0
    leidster KDV
    * gaap* goeiemorgen allemaal!
    Ben ik toch eens de eerste na het slapen.. :D
    ( moet altijd wel lachen als ik de eerste berichtjes lees...we zijn toch vaak om het zelfde tijdstip wakker..)
    Ik lag me weer vreselijk te ergeren aan mijn hubbie.
    Was ( mij inziens) gisteravond vreselijk onredelijk en valt dan als een blok in slaap..wil hij vanmorgen lekker tegen me aan liggen
    Echt niet!
    Heb hem naar zijn kant van het bed geduwd en gezegd RUIMTE te willen hebben. Issie toenet heel sjaggie en flink mopperend naar zijn werk vertrokken..BOEM..ging de deur....haha..
    Pfff..ff rust aan me hoofd hoor..

Allereerst: Jannes: gefeliciteerd!
    Geniet ervan!
    Laat de volgende maar komen...

Steken in de kruisstreek. Heb ik ook regelmatig. Alsof er een ijsje tegen je pijnlijke vulling wordt gehouden, maar dan van onderen.
    Ik had het toevallig van deweek aan de gyn gevraagd en die zei dat hij het heel vaak hoorde. Wat het precies was wist hij niet. Ws het hoofdje wat tegen een gevoelige plek aanwringt.

pf..ben toch weer moe..ga maar weeer ff terug..

Lindaa: spannend joh..hoop dat het nu allemaal wat rustiger voor je gaat worden. Echt relaxed ben je nu dan toch niet.
    Tinkerbell: hoe is het met je buik?

gr, Melissa73

8. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    goedemorgen!

hier vannacht veel 'gerommel' van mijn darmen, ben er maar lekker vroeg uitgegaan (samen met ventje) en gedouchet.

9. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Goedemorgen dames.
    Hier slecht geslapen vanacht :cry: .
    Ik moet zeggen ik ben kapot van de moeheid hihi.
    Maar dat zijn de zenuwen en die worden nu alleen maar erger :D .
    Dames bedankt voor de berichtjes.
    En de twee andere dames ook veel succes vandaag.
    Voor de nieuwe mama geniet er van en veel geluk.
    Nou ik drink me koffie op en gaat richting het ziekenhuis :D .
    Eindelijk komt de kleine :D :D .
    Zodra ik uit het ziekenhuis bent laat ik het gelijk weten.
    Wandt ik heb geen buddy :cry: .
    Nou dames daar gaan we dan :cry: :D .
    Groetjes ;)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooh.. wupje.. dat is kl#te zeg... hoop dat ukkie idd weer omgedraaid is vannacht... :(

Steen: wat sta je ontdeugend op de foto met je donuts hahahah

Melissa73: hahaha.. onredelijke mannen.. die ken ik ja!! Hihihi je hebt het hem in ieder geval even flink laten weten ;)
    Heb je nog weer lekker kunnen slapen?

Ha! Mijn ticker zegt; nog 6 dagen te gaan. Mooi zo. Fijn dat die ticker dat weet he?

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Nogmaals succes Charissa vandaag!

Hier ook elk uur wakker geweest vannacht om te plassen. Maar ja het hoort erbij ;)
    Geslapen tot half 8 ongeveer, toen vond m'n dochtertje het tijd om er uit te gaan *gaap*

Strakjes naar de vk, ben benieuwd :)

12. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Goedemorgen ladies....

Eigenlijk nog weinig te melden, is mij nog te vroeg.. Maar mag wel vertelen dat ik vandaag de 37 weken heb gehaald. Dus vanaf nu mag het komen...

(aait lief over haar enorme buik en fluisterd, kom maar beebje, hier buiten is het nog leuker... :) :) )

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Gefeliciteerd Helma met de 37 wk!
    Ik ook vandaag 37 weken. Toch wel een erg lekker gevoel!
    Heb vannacht een goeie nacht gehad. Da's wel lekker. Vind alleen het plastic op bed nou niet zo'n geweldig succes, warm en krakerig. Maar ja, het moet maar....
    Heb trouwens een vraagje: vorige week toen we in het ziekenhuis waren bleek ons meisje cbibi te liggen. Stel nou dat mijn vliezen nu breken, moet ik dan alsnog direct gaan liggen ivm afknellen navelstreng of hoeft dat alleen als ze nog helemaal niet ingedaald zou liggen? Ik heb het wel gevraagd aan de gyn maar die was er niet heel duidelijk over. Ze zei zoiets als 'dat zou je wel kunnen doen ja'. Lekker vaag dus. Iemand er ervaring mee?
    Verder ga ik vandaag naar Groningen om wat dingetjes te kopen, ik heb een hele lijst met boodschappen. Er gaat een vriendin mee dus die kan mooi helpen sjouwen :)
    Veel succes alle meiden die vandaag ingeleid worden!
    Liefs
    Azeb

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ps Yule ik zie de foto van je buikschildering niet op Hyves?

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    alle meiden die vandaag weten dat ze moeder worden (ingeleid worden) succes!
    en ook alle meiden die het nog niet weten :) , ook heel heel veel succes!

ga zo ff minicakejes bakken en invriezen (alvast als geboortetraktatie) en daarna denk ik een paar vloertjes dweilen, verder geen plannen voor vandaag, behalve nog ff een tukkie doen.

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning angels O:)

Azeb & Helma: Gefeliciteerd met de 37 weken \:D/ , dat is toch wel de beste mijlpaal die je kan halen he :thumup:

Ingeltje: Dat is zeker handig zo'n ticker ;) Jeetje wat gaat de tijd hard he, nog maar 6 dagen en het is DE datum :D

Melissa: Haha zo even geen polonaise aan je lijf ;) Wat is dat toch, iedereen is de laatste dagen een beetje moe van hun mannetje :(

Dnisse: Veel plezier vandaag en alvast gefelciteerd!

SheDevil: Ik ken die steken idd, pff kunnen flink pijn doen :cry:

Jike: Dat klinkt als een 'droomstart' of niet, die bevalling? Ik teken ervoor dat ze komt en gelijk 5 cm voelt haha :oops: :)

Zo nu even ego anders is de pagina al vol met reacties op julie haha ;) Hier heeft het gisteravond flink hard en zeer pijnlijk gerommeld, ben gelukkig wel in slaap gevallen. Vannacht nog wel pijn gehad maar heb uiteindelijk (naast 4 keer plassen) best een aardig nacht gehad, en dat moest ook van mezelf, moet wel energie hebben vndaag, want stel je voor....

Toen werd ik om 6 uur wakker en sloeg de schrik ineens toe :confused: Gelijk mannetje wakker gemaakt, ik was ineens helemaal nerveus, ik zeg: Stel je toch vor dat ze me kunnen strippen vandaag en dat het doorzet, dan i ze er misschien wel vannacht :confused: Was even helemaal van de wereld haha :oops: Gelukkig heeft mannetje me gerust gesteld maar vind het nog steeds een raar idee.

Vandaag dus maar heel hard duimen dat ze me in ieder geval kunnen strippen, dus dat ik al een mm ontsluiting heb... Alle beetjes helpen, hoop dat het kan en dat het doorzet, dan heb ik misschien morgen mijn kleine meisje al :D

Liefs XXX

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

@alle dames die vandaag ingeleid gaan worden: HEEL VEEL SUCCES!

@Helma en Azeb: 37 weken! Jeej!

@Azeb: volgens mij is CBIBI ook ingedaald hoor. Beetje raar antwoord trouwens van een gyn. Je hoeft volgens mij alleen te gaan liggen als het hoofdje echt boven de bekkeningang staat, maar dan alarmeren ze je daar wel over. Anders ff hier op het forum vragen aan de vk?

@Miranda: succes bij de vk!

@Melissa: mijn vriend gaat de laatste tijd ook steeds op 'mijn' helft liggen, ik krijg het daar stikbenauwd van. En dan hebben ze het hier over aanhankelijk huisdieren... :rolleyes: :)

@Ingeltje: Zeker handig zo'n ticker! :)

@Jikke: ja, bij een 4e kindje kan ik me voorstellen dat de vk je met de ambu wilde laten gaan, een goede inschatting dus! Je zal niet de eerste zijn die op de snelweg in de auto bevalt... :rolleyes:

Bellypaint foto's ga ik zo nog een keertje proberen op hyves te zetten, hyves was heel traag gisteravond en ik had al zo'n vermoeden dat het niet zou lukken.

De bellypaint was heel erg leuk, het was een leuke vrouw, Jaqcueline van Rainbow Creations, en ze had een leuk atelier met allemaal creabea dingen erin (dus voorbeelden genoeg). We hebben eerst wat voorbeeldjes in boeken bekeken om een idee te krijgen wat er mogelijk was en toen aangegeven wat ik ongeveer mooi vond.
    Ze maakte van elke stap een foto en toen het klaar was een hele fotoshoot met mij alleen en met mijn vriend samen. Ik vind ze erg mooi geworden. Al met al was ik daar zo'n 2 uur geweest. Het zit er na een nacht slapen en woelen nog steeds hartstikke mooi op.

Verder was ik gisteren zo moe moe moe moe na de hele dag in de auto zitten naar Oirschot en bellypaint en terug en naar een vriendin en boodschappen doen en pizza's in de oven knallen en nog vanuit bed 2 telefoontjes doen.... dat ik flink veel oefenweeen kreeg. Harde buiken met pijnscheuten in mijn buik en daarbij een constante rugpijn ergens in het midden van mijn rug. Dat laatste had ik nog niet eerder gehad dus ik dacht even.... zou het nu beginnen? Maar het zette niet door gelukkig. Mijn vriend heeft nachtdiensten deze week dus die werd al helemaal zenuwlappig... gelukkig kan ik heb gewoon mobiel bellen en dan komt ie wel naar huis (jammer voor zijn collega's dan he? ;) ).
    Maar goed, na een uurtje dus in slaap gevallen en nergens last meer van.

Oja, ik zal jullie nog even verslag doen van een hilarisch telefoongesprek met mijn moeder:

(Denk mijn stem heel enthousiast)
    Ik: "Ik heb een buikschildering laten maken vandaag!"
    M: "...."
    Ik: "Dat is een soort schmink, je weet wel, net als op je gezicht, maar dan op je buik, het is heel erg mooi geworden!"
    M: "...."

M: "Toch niet een tattoo he?" (buitengewoon NIET enthousiast)
    Ik: " :confused: "
    Hoe stom kun je zijn, een tattoo laten zetten op een buik van 38 weken zwanger! Nee, dat ziet er lekker uit als die baby eruit is.... :) :) :)

Wat een muts is het toch af en toe. :rolleyes:

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zet hem op Tink! Ik duim met je mee!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Op miraculeuze wijze staan de foto's ineens op hyves?
    Hmmm.

Nou ja, in ieder geval is het dus gelukt!

20. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Jannes en partner: ontzettend gefeliciteerd met Sara Anna!

Verder weinig te melden behalve vandaag 39 weken \:D/
    Ook is het maar goed dat ik vanochtend geen afspraken heb of bezoek krijg want ik zit hier te stinken :oops: ze zijn hier in de straat aan het bouwen en ik heb geen water tot een uur of 12......

Deel Deze Pagina