September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Joehoe Jale en partner van harte met jullie kleine schat. Geniet ervan.

Zo gaan we de goeie kant op met z'n allen. En als we dan nu gewoon elke dag iig 2 bevallingen gaan doen. Even een inhaalrace om aan ingeltje haar eerdere logica te voldoen.
    Maar dan wel even op volgorde anders gaat het nog lang duren ;)

Vanmorgen vroeg is het kraambed bezorgt. Kan dus nu ook lekker vanuit bed tv gaan kijken. Weet niet meer wie het zei maar ik word er ook wel eens moe van van die goedbedoelde opmerkingen. Of van die mensen die alles beter denken te weten. Maar net als wat yule al zei niet teveel op reageren en vriendelijk blijven lachen. Soms geef ik als opmerking tsja 50% kans dat je het goed of fout hebt dus tsja.....

Tinkerbel, Charissa, Debby en Nikky succes vandaag. Wow dat zijn er meteen 4 :confused: We zijn echt aan die inhaalrace begonnen!

Joehoe vandaag 38 weken. Nog maximaal 4 te gaan.

Geboorteplan doen we hier niet aan. We laten alles over ons heen komen. We zijn er met z'n 2en bij dus gaat vast wel goedkomen.
    Wel voor de kraamweek duidelijke afspraken met z'n 2en gemaakt over het bezoek.

Kleintje is hier vandaag lekker drukjes en ligt maar te wurmen. Buik is net een golfslagbad.

Wupje, das balen zeg! Is het inmiddels alweer gedraaid?

Krisstel, lekker rustig aan doen met je harde buik en misschien gaat het bij jou ook wel lekker doorzetten, succes.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey!

@ Jale gefeliciteerd met je dochter! Hopenlijk volgens snel details.... wij zijn allemaal super in the mood nu met allemaal deze berichten! ;)

@ Pisum nee please geen 42-weken beebjes... dan moet ik nog 4 weken :(

@ Lindaa ja hier zijn ze ook druk aan de voorspellingen ....... en ondertussen weten wij het geslacht wel ..... en ook hier heeft bijna iedereen gelijk :( Maf hè

@ Krisstel en Ingeltje misschien gaat het nu dan toch bijna beginnen?

@ Babystyle nee dan beter niet de auto pakken...

@ Helma leuk hoor het kamertje!

@ Pupke nee onze ukkie is volgens mij nog niet gedraaid :( Fijn dat de opvang geregeld is :D

@ Irisb morgen hebben we al een echo in het ziekenhuis dus daarom bel ik vandaag de vk maar niet. Anders had ik het zeker wel gedaan, maar ik ben heel benieuwd morgen ..
    Fijn dat je moeder en zus nu bijna thuis zijn. Je zus heb je al lange tijd niet gezien toch?

Ik ben nu zo weer weg want een vriendin komt even thee drinken. Gezellig, samen in de grot! Zij is ook zwanger (bijna 20 weken) dus dat is echt leuk.

Trouwens waar is Kaatje? Normaal had ze wel allang wat geschreven :rolleyes:

3. goedemiddag
    vanmorgen lag internet eruit dus ben er net pas.
    net bij de vk helemaal goed gekeurd.
    even verhaal verteld over mijn moeder, poeh kreeg het ineens helemaal warm, zat daar een partij te zweten. maar goed het is eruit.
    kleintje ligt er nog steeds klaar voor dus hij/zij mag komen.

mag ik op de lijst voor 3 sep vk hopelijk haal ik het niet want dan ben ik bijna 40 weken maar goed we zien wel.

jale en jannes gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet er van meiden!

vanmiddag komt een vriendin dus zal niet veel online zijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi allemaal!

zijn er meerdere die het ook zo hebben gehad nu op het laatst
    die ook echt dagen hebben dat ze het zo zwaar hebben!
    ik had het gisteren heel erg en dan zo slecht geslapen en dna vandaag weer zo verrot is echt niet leuk!

grtjes

5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ wupje, nee durf ik neit veel ste bang dat er wat gebeurt.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo !
    Hier ook weer een slechte nacht, veel gerommel, pijn en plaspauzes.
    Vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Krijg volgende week een inwendig onderzoek en als mijn baarmoedermond verweekt is wordt ik gestript :whistle:
    Even gevraagd of ze ook aan navelstreng uitkloppen doen en doen ze eigenlijk standaard. Ze vroeg waar ik daarover gelezen had, en was blij dat ik me er in verdiept had.
    Mannetje mag de kleine eventueel ook aanpakken als hij wil.
    Kleine wordt nu geschat op ongeveer 5 1/2 pond, en ze denkt dat hij ongeveer tussen de 2750 en 3000 weegt bij de geboorte. Mooi kleintje dus.

Pisum, kan me voorstellen dat je dat een beetje dwars zit, maar idd ze zijn in het ziekenhuis wel gewend, en je kan er zelf ook niets aan doen toch.

Ingetje, vlees was precies goed :) ow je slijmprop, spannend !

Jannes en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter Sara Anna !!

Tinkerbell, nee helaas weeen dansje heeft niet geholpen. Terwijl ik gtst zat te kijken had mannetje de laptop uitgezet :evil:

Yule, zal straks even je mooie buik opzoeken op hyves. Jammer die reactie van je moeder aan de tel.

Shedevil, die steken zijn omdat de kleine is ingedaald, of aan het indalen is. dan voel je alle bewegingen anders, en dus in vorm van steken. Niet lekker..

Helma 37 weken :whistle:

azeb 37 weken :whistle: je moet alleen gelijk gaan liggen als hij nog niet ingedaald is.

Mss Ace 39 weken :whistle:

Dreames 37 weken :whistle:

Wupje, (schoon)moeders ... bellen zowat iedere dag of staan onverwachts aan de deur. smoeder kijkt al steeds op de tel. of we haar gebeld hebben. begint wel een beetje irri te worden af en toe die zenuwen van hun

Jale, gefeliciteerd !! ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar de naam !!

Lindaa, hier geen last van omdat we geen geheim van het geslacht maken. wordt wel gek van de moeders die de naam willen weten

Jammer dat Jale nou geen buddy blijkt te hebben.

Sorry verder alles gelezen maar geen fut meer om te reageren, duik even mijn bedje in.

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hi girls :D

Nog eventjes voor ik weg moet, zit de tijd een beetje te doden :oops:

@ Anno: Super dat je weer goedgekeurd bent, hopelijk je laatste afspraak geweest daar ;)
    @ Wupje: Ohnee nog niet gedraaid :( Ben benieuwd naar de echo morgen!
    @ IrisB: Oh luk, je zus komt uit Berlijn :D Ziet ze je toch nog zwanger, veel plezier?
    @ Roshi: Moet zo aan je denken vandaag, hoop dat de echo goed is :thumup:
    @ Kaatje: Ja ik vroeg gisteren ook al naar haar, waar is ze? Wil haar buddy haar even smsen, wij zijn te schieuwnierig :)
    @ Ydnic: Mooi dat het bed bezorgd is, nu lekker luieren voor de tv ;)
    @ Ingeltje & Krisstel: Ik noem dat rommelen hoor, denk niet dat het nog lang duurt bij jullie :D
    @ Steen: Goed dat de apk weer oed was, wel jammer dat het rommelen niks zegt ;) Ach joh, het begint vanzelf *praat zichzelf moed in* :)

Zo even ego! Ik ben gedouched en er helemaal klaar voor :) Damn ik weet nu wel dat ik niet ingeknipt hoef te worden bij de bevalling, dat heb ik net zelf al gedaan voor het gemak :confused: Bikinilijn scheren gaat echt niet meer, maar stug door proberen met gevolg dat ik me echt diep heb gesneden :cry: Ach hij kan er maar vast zitten he :) Verder ben ik sinds een uurtje ineens kotsmisselijk, vaag, misschien een beetje zenuwachtig :oops:

Ik laat het julli weten dames! Ik ben mezelf er op dit moment van aan het overtuigen dat toch de invalster er is, of dat het niet lukt, want merk dat ik een beetje teveel hoop heb :cry: Kan maar beter van het slechtste uit gaan toch :)

XXX

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik snap wat je bedoelt Cindy. Vanacht echt een rotnacht gehad, en vandaag kan ik me ook niet inspannen, want dan krijg ik meteen last... Maarja, het hoort er nu eenmaal bij. Andere dingen maken het weer heel erg leuk. Wel word ik steeds meer benieuwd hoe ze eruit zal zien e.d.

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Auw tinkerbel!

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wupje: maar vind jij het dan ook niet zo vervelend dat ze het juist raden? Ondanks dat hun dat niet weten maar wij wel? Had graag gehad dat ze allemaal verkeerd gingen gokken.. maar helaas :-k

Kaatje: hmz.. klinkt bijna net zo vervelend als het juist raden van geslacht! :rolleyes:
    Nieuwsgierige mensen ook :evil: :p

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag dames. Hier nu wel slecht geslapen. Veel gerommel met mijn darmen en een onlekkere gevoel in mijn buik. Telkens als ik waker werd duurde het langer om weer in slaap te vallen. Vanochtend ook nog boven de wc gehangen zonder succes :( Bah! dus ben er pas laat uit bed geklommen en toen onder de douche. Manneke is ook thuis. Die heeft de laatse paar dagen veel steken in zijn darmen. Dus naar de HA. Want dat heeft hij meestela met héél erg veel stress, wat hij nu dus niet heeft. Hij heeft dus prikkelbare darmen :( Pff wij denkenaan te weinig beweging aangzien hij van een zeer bewegelijke functie naar een bureau functie is gegaan ...

@wupje en is uk weer omgedraaid? pfff *knuff

@helma 37 weken :whistle: leuke babykamer!

@azeb 37 weken :whistle: volgens mji omdat zij al bibi is en als de vwater breekt dat werkt haar hoofd als een kurk zeg maar. Zij is al iets in de bekken en dat is wel wat.

@tinkerbel last van cold feet? :p

@yule :) grappig die opmerking van jouw moeder

@mss ace 39 weken :whistle:

@steen oef duisburg ligt anderhalf rijden hier vandaan :(

@dreames 37 weken :whistle:

@jale bevallen

@pupke nee, ebn er ook net achter gekomen dat ik nog langer in de auto zit dan steen :(

Pff ik ben zekr mensen vergeten, maar lees nu alle sin een waas, voel mij echt niet goed :( srry dames

12. nou meiden die zich niet zo lekker voelen, een hele dikke knuffel.

ik hoop idd ook dat dit de laatste afspraak was.
    doet trouwens ook steeds goed pijn als ze voelt hoe de kleine ligt. gelukkig nu al wel minder dan vorige keer.

heb trouwens een middeltje gevonden voor de jeuk op mijn buik.
    ik hbe vaseline van de HA voor eczeem en die werkt, vanmorgen gesmeerd en nu pas begint het weer te kriebelen. zag dat ik helemaal uitslag kreeg op mijn buik van al die andere spulletjes en die is al weg. hoera!

Szus, wordt peettante, kwam mobiel brengen, alvast als kraamkado. had een babygym gevraagd maar goed heb wel een super deluxe uitvoering met muziek en lampjes enzo. helaas op batterijen en ik weet dat die dingen batterijen vreten maar kadootjes zijn altijd leuk.

hier ook veel mensen die steeds vragen wanneer die kleine komt en hoe hij/zij gaat heten enzo.
    of ze denken nog steeds dat wij het geslacht wel weten maar niet zeggen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm
    06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm
    15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram
    18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram
    21 augustus 2008~ MATICE ~ mama: Jekkia (03 sept 2008) ~ 2400 gram
    25 augustus 2008~ SARA ANNA ~ mama: Jannes (05 sept 2008) ~ 3150 gram
    ? augustus 2008~ dochter! ~ mama: Jale (11 sept 2008) ~ ? gram

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mss Ace ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ?
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Nannoe ... 27 jaar ... 1e
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e ♂ ... ZKH... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e ... THUIS... BV
    *Helma1602 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV
    *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... GEBOORTEKLINIEK ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    *Moesje78 ... 29 jaar ... 2e ... THUIS ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Melissa73 ... 35 jaar ... 4e [♀♀♀*]... ZKH
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂*] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... BV

IN DE BUIK:
    26 meisjes ... 10 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 9 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    4 jongetjes, 8 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Helma1602
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Azeb <--> Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil?
      Dniise <--> Tweety
      Lindaa <--> Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Jikke <--> Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk Charissa inleiden Roshi echo gyn Debbyvermeer inleiden Anno103 vk Nikky inleiden
    27: Nic79 groeiecho+ gyn Felicia1986 vk
    28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk Ingeltje vk
    September:
    01: Cossy vk tweety vk
    02: Lindaa vk
    03: anno103 vk Lindada vk + inwendig onderzoek
    04: Marielle82 vk
    05: Melissa73 inleiden
    09: Helma1602 groeiecho Babystyle vk
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

@Felicia1986: je staat erop hoor! +afspraak
    @anno: done!
    @Lindaa: ook done!
    @Lindada: staat er ook bij.
    @tweety: ook!

14. nu ik nog 3 sep vk

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    en ik 2 sep vk.. maar liever ben ik dan al mama! :D

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pupke, fijn dat het kdv is geregeld :D Droom lekker verder over al dat lekkers ;)

@Steen, netjes hoor de bloeddruk..ook maar weer afwachten dus :rolleyes: succes vanmiddag in het ziekenhuis en veel plezier vanavond….wokken yammie!

@Iris, al een berichtje van ze gehad? Veel plezier vanmiddag met ze.

@Ydnic, ben dan ook een voorstander om de lijst netjes af te werken haha. Grappig hé zo’n gedoe in je buik…volgens mij gaan we dat nog missen.

@Wupje, veel plezier in je grot ;)

@Anno, fijn dat alles goed was, veel plezier vanmiddag met je vriendin.

@Kaatje, goed bezoekje dus bij de vk. Mag ik vragen waarom ze je gaan strippen? Inderdaad een mooi kleintje..scheelt weer ;)

@Tinkerbel, oh lekker zo’n snee…succes zo meteen.

@Parr, beterschap met je mannetje..hebben jullie elkaar niet aangestoken? Sterkte meid!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Yule: wat zijn we weer vervelend he, met onze afspraken :p HIHI

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Geeft niks hoor! 't Staat er alweer bij. En als ik toch bezig ben kan het maar beter in 1 keer toch?

Iemand nog iets voor de lijst? :)

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ook 3 september vk + inwendig onderzoek.

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Er is echt niets op televisie...alleen die domme Astro en Tell Sell programma's :(

Zat van de week weer eens de film van onze bruiloft te kijken..heb alleen maar zitten :cry: . Tijd gaat zo snel en een kleintje is iets waar we zolang over hebben gedroomd wat dus nu echt werkelijkheid wordt...was weer helemaal opnieuw verliefd om mijn man na het zien van de film hihi.

Deel Deze Pagina