't Valt me wel op dat er zoveel vk's zijn die willen strippen voor de 40 weken. Meestal doen ze dat niet zo snel, en ook niet om redenen zoals 'rommelen' of 'lichamelijk klachten' of 'op zijn' (niet denigrerend bedoeld overigens hoor!) dacht ik, alleen om overtijd lopen te voorkomen (>42 weken). Maar er wordt nogal wat afgestript... Denk dat die van mij het niet willen doen. Zal het eens vragen donderdag. Strippen kan dacht ik ook alleen maar als er wat verweking van de baarmoedermond is en dat is meestal nog niet zo vroeg het geval... : Maar als het kan is het mooi meegenomen natuurlijk! 't Lijkt me overigens geen pretje...
He meiden Even ego hoor, heb geen energie om alles bij te lezen.. Bij de vk was alles goed, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan maar gewoon serieus alles zit nog potdicht, dus strippen kon niet Zit er even helemaal doorheen, al die voorweeen en harde buiken die ik heb zijn dus echt voor niks, het heeft namelijk echt nog niks gedaan, het is nog geen eens een beetje verstreken of wat dan ook.. Vanaf nu krijg ik elke week inwendig onderzoek en zodra het kan gaan ze strippen. Verder wil ze goed in de gaten houden of ik het allemaal nog trek en zo ja hoelang nog, anders gaan ze me doorverwijzen naar het ziekenhuis om in te leiden. Ze vertelde er wel bij dat ziekenhuizen dit niet graag doen en ook niet zomaar toestemming geven etc... Al met al helemaal klote dus, kan alleen nog maar huilen en zit er helemaal doorheen Gelukkig is mannetje over een uurtje thuis, ik heb lekker alle gordijnen dicht gedaan, geen andere mensen in mijn grot XXX
@Yule, daar was ik dus ook verbaasd over (en niet dat ik het iemand niet gun of wat dan ook). Hier strippen ze ook pas na de 41 weken (mits dit kan) en dan nog zei de vk kan het zijn dat het geen invloed heeft. Hoop natuurlijk dat het bij iedereen, die hieraan toe is, mag helpen en dat de bevalling niet te lang op zich laat wachten. @Tinkerbel, wat balen zeg..kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Hopelijk is je man snel terug...
Heb het nog even nagezocht, mamaatjevan5 is een april mama. @Tinkerbel: jeetje meid, wat een tegenvaller moet dat zijn! Lekker even uitsnotteren en steun van je mannetje vragen als ie thuis is. Ik gun het je echt zo dat het allemaal wat sneller gaat...!
Jannes Gefeliciteeerd met de geboorte van jullie DOCHTER!! Geniet lekker van je prinsesje Jale jij ook Gefeliciteeerd met de geboorte van jullie DOCHTER!! Heerlijk genieten van jullie kleine meid!!! Wat een super nieuws weer he meiden! Ik kan ook echt niet wachten tot ik mijn kleine ukkies in mijn armen heb
@tinkerbel he meis balen zeg. hoop dat het vanaf nu snel mag gaan voor je. hier iig een dikke *knuff*
hey meiden ben ik weer. gezellig gekletst met vriendin en nu nog ff in mijn grotje tot hubbie komt, die mag er wel bij. hoef deze week helemaal niks meer, ja bevallen liefst maar dat weet ik nog niet zeker haha. zal zo ff terug lezen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
IK HOU JULLIE OFFICIEEL NIET MEER BIJ! Wie wil er een privéservice voor mij zijn en mij pb-en als er een beebje geboren is? Vandaag hebben ze mij (op mijn verzoek) gecheckt op GBS (twee kweekjes van buitenkant vagina en andere gaatje , en urine ingeleverd). Binnen 10 dgn uitslag. Ben benieuwd. Zou leuk zijn als ik geen streptococcen draag, want dan kan ik lekker in bad bevallen. Slaap echt rot laatste tijd maar niet door zwangerschap. Daar heb ik eigenlijk niet eens last van. Het komt door tochtkier boven mijn hoofd waar ik gezellig voortdurend een verstopte neus van heb. De aannemer zou hetmoeten verhelpen maar die gast verzet steeds de afspraak omdat zijn geldje al binnen is. Dames, nooit betalen als nog niet echt alles af is bij een verbouwing :S Grrrrr.... ik haat het. Ik ZOU lekker uitgerust kunnen zijn en nu heeft ie het weer verzet naar vrijdag. Rotzak. Zo, dat is eruit. En ik kan echtniet meer bijlezen want ben de hele dag alleen maar daarmee bezig en dat is toch wel een klein beetje niet heel efficiënt als je nog alle babykleertjes moet wassen. Moet je hoeslakens en waskussenlakens ook van te voren wassen? En moltons? En mag alles aan babykleren in de droger? Oja en Jannes en Jale: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met jullie meisjes! En nu leker genieten!
Nee... in het water werd het wel wat zachter, maar klim er net uit en BAM daar is ie weer, mijn harde buik. Beetje jammer dat het niet met weeën is of in een bepaald ritme, dan kon ik er nog eens wat mee! Foei Parr... mij een beetje jaloers maken met je geseks. Gun mij ook eens wat? Stuur je mannetje maar eens deze kant op, dan zal ik hem alle hoeken van de kamer doorslingeren!! Roshi: heb jij al je extra onderzoek gehad? Kaatje: mijn duimen draaien voor je voor 3 september! overleden vader: jeetje... wat een bericht.. vreselijk heh Tinkie: wat vervelend... bahbahbahbah ik baal met je mee meis.. zal ik niet even bij je komen zitten in je donkere grotje? Neem wel wat kaarsjes mee en doe een heel gek dansje om je op te vrolijken! (andere holbewoners ook welkom hoor!)
ja ingeltje ik wil ook met je mee samen in het grotje, neem ik wel iets lekkers mee. goed tinkerbell? ja lees net ook het bericht van de overleden vader, was erg ziek, is toch niet normaal dat dit soort dingen gebeuren he. 5 kleine kindjes. ongelooflijk. roshi had vandaag toch nog een echo? xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@moppiepoppie de meeste kleertjes mogen wel in de droger staat in de kleding als het goed is. ik heb het persoonlijk niet gedaan vind het krimpen. de lakentjes moltons enz heb ik ook gewassen.
Oei meiden, houd jullie mannen maar weg van Ingeltje! Die lust ze volgens mij rouw! Haha! He vervelend Tinkerbell! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Wat een rotnieuws van die vader... Brrr, krijg er de kriebels van!
Ik heb alles gewassen, behalve de ondermoltons e.d. Verder heb ik voor de zekerheid niets in de droger gedaan. Ik denk ook dat de kleertjes daar niet veel mooier van worden. Misschien overbodig, maar je mag geen wasverzachter gebruiken. Kan het babyhuidje namelijk gevoelig op reageren.
ik heb wel alles in de droger gedaan, doe ik straks ook dus nu ook gewoon, wilde het wel graag buiten hangen maar was het weertje niet naar. heb nu heel mijn keukenbakje leeg gegooid in de vaatwasser, je weet wel met houten lepels enzo. werd tijd om te wassen haha dus de nesteldrang is hier nog niet voorbij. xxxxxxxxxxxxx
Heb de kleertje ook niet in de droger gedaan..maar volgens mij kan het geen kwaad. Haha kunnen de aanstaande papa's ook last hebben van nesteldrang? Mijn man is bezig met het mos verwijderen tussen de stenen hebben we twee weken geleden nog gedaan
haha nou ze zeggen dat papa´s dezelfde symptomen kunnen hebben tot weeen aan toe dus nesteldrang ook wel. hij mag hier ook wel ff komen wij hebben nog onkruid maar hubbie heeft nog geen tijd gehad, van de week zat hij in bad en ik zei toen dat het volgens mij niet zo lang meer ozu duren. zegt hij jawel duurd nog wel 2 weken, dus ik vraag of het hem een beetje dichtbij begint te komen. geeft ie eerlijk toe dat hij het toch wel erg spannend vind allemaal. wat een schatje he haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@yule: Dat was ik ook al aan het denken. Voor zover ik weet, is strippen iets dat ze pas doen bij overtijd lopen (niet dat ik het niemand eerder gun). @moppiepoppie: Ik heb ook alle lakentjes, waskussenhoezen, ... gewassen. De meeste spulletjes gewoon bij de kleertjes gestopt, dus die zijn dan nu even kouder gewassen dan ze mogen, maar die eerste was is toch maar om de winkel/eventuele stoffen die aan nieuwe dingen zitten er af te krijgen. @tinkerbel: Rot dat het niet gelukt is. Hopelijk kan je man je een beetje troosten. overleden vader: Wat erg Het zal je maar overkomen... @krisstel: haha, mos weghalen Weet niet of mannen last kunnen hebben van nesteldrang, maar denk wel van veiligheidsdrang ofzo. Misschien is ie bang dat je erover uitglijdt oid En nu ff ego-gegrom. Ik kreeg net (10 mins geleden ofzo) het vrolijke berichtje "we vertrekken nu uit Berlijn". Vraag me nu met stip af of zowel moeder als zus op hun hoofd gevallen zijn en een eindje blijven botsen. Vroege namiddag Dit is vroege avond en ze zullen nu wel netjes op de ring van Berlijn rond de file staan. Willen ook alleen maar stoppen om van bestuurder te wisselen, dus kan me nog heel de avond zorgen lopen maken of dat allemaal wel goed gaat. Even kijken hoe lang ze erover zouden doen (als alles goed gaat zonder files). Meh, vond het erg leuk dat ze langskwamen vandaag, maar nu heb ik echt zoiets van "rijd maar ineens naar België en doe het aub op een normale rustige manier".
@Ingeltje: vervelend die harde buik! @Moppiepoppie: ik heb alles gewassen en alleen de tweedehands dingen in de droger gegooid. Mag ik vragen waarom je hebt laten testen op GBS? Was er aanleiding om te denken dat je daar drager van bent? @Iris: voordat ze bij jou zijn is het laat in de avond, zit je daar dan nog op te wachten? Ik zou even contacten erover als ik jou was. Het zou ook nog kunnen dat ze allang weg zijn, maar het SMS-je heel laat aangekomen is (heb ik ook wel eens).