September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Mijn man doet vooral mee met de zwangerschapsdementie! Haha! Meestal is hij nog erger dan ik!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, met mannetje gaat het op zich wel maar snel moe, geen fut en zo te voelen weer een lange weg naar herstel. hebben gister van UWV groen licht gekregen om een wia keuring aan te vragen, ook al is hij (nog net ) geen 2 jaar ziek
    ja mannen hebben ook nesteldrang, heel niet erg want nu is beneden alles geschilderd hier :)

Wupje, ja erg he van die man.. jeetje ben je 28, 5 kinderen en geen man meer. moet er niet aan denken..

Tinkerbel, knuff

Inleiden: Als dat gebeurd, mag je dan wel thuis bevallen? of moet je dan ook gelijk in het ziekenhuis bevallen?

Iris, komen je moeder en zus op visite? idd geen slimme tijd om te gaan rijden,maar komt vast goed.

Zeg net tegen mannetje dat ik nog even condooms in huis moet halen voor het geval ik na de bevalling zin heb en nog geen anti conceptie heb. Zegt hij "je gaat toch niet aan de pil he? " dus ik zeg " nee dacht aan een spiraaltje"
    Ow nou kunnen we dat allemaal niet weghouden.... dus ik zeg "dan moet je het altijd met condooms doen, niet echt lekker" zegt hij "ach is maar voor een jaartje" Ik: :confused: :confused: zegt ie "ja maar dan is de kleine al 1,9 dus kan al veel zelf" :) :)

Smoeder heeft vandaag een netje voor over de box gebracht,dus die heb ik ook kunnen vullen zonder dat ik het boxkleed kan blijven wassen ivm de katten

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@yule: Nee, zo laat zit ik er zelf ook echt niet op te wachten. Maar goed, wordt een heel gezeur als ik zeg dat ze niet meer hoeven te komen en daar zit ik nog minder op te wachten. Zus zal sowieso al in redelijk labiele toestand zijn (gaat daar tenslotte weg omdat relatie afgelopen is) en als ze dan nog zo'n eind moet rijden, ga ik er geen schep bovenop doen. En nee, helaas geen kans dat die sms eerder verstuurd is. Ik ken de "efficiëntie" en het timemanagement van beide dames helaas maar al te goed :rolleyes: Soit, ik hoop dat ze zelf de conclusie trekken dat ze hier echt niet meer om middernacht ofzo moeten aankomen. *zucht*

@kaatje: M'n zus heeft twee jaar in Berlijn gewoond en vandaag komt ze terug naar België. Omdat ze me sinds Kerstmis niet meer gezien heeft (dus niet zwanger behalve op foto's) wilde ze hierlangs rijden voor ze verder doorrijden naar België (is ook korter om hierheen te komen dan om rechtstreeks door te rijden).

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Joepie, Jale bevallen! Ben benieuwd hoe ze heet!
    Jale, van harte in elk geval!
    Mooi kamertje Helma!
    Tinkerbel, wat ontzettend balen dat het strippen niet gelukt is.... Ik leef met je mee!
    Wat erg van die vader zeg... bah, een naar verhaal....

Hier alles prima. Ben net pas terug van het winkelen. Heb de halve stad leeg gekocht :oops:....
    Kleertjes bij de Hema en onderbroeken en een voedingsbh voor mezelf, een (baby)thermometer, een sluitlaken, fleecestof en katoen voor lakentjes en dekentjes (om zelf te naaien :D), extra molton en onderlaken voor ons eigen bed en (het leukste!) een geweldige luiertas. Ik ben er echt helemaal weg van. Hij is van het merk 'lassig' en de flap die je erover heen slaat om hem dicht te doen kun je eraf ritsen en er dan een andere opdoen. Ik heb eentje met roze bloemetjes (maar dan niet zo truttig als het klinkt) en eentje met bruin en blauw voor als mijn man met de tas op stap gaat :) Voor wie het precies wil weten:
    http://www.laessig-fashion.de/ en dan family-bags en dan messenger-bags en dan de bovenste rij de vierde en de tweede rij de derde.
    Hij was natuurlijk veel duurder dan ik in mijn hoofd had maar ja, ik was (ben) verliefd....
    Joepie wat kun je blij worden van zo'n aanschaf.
    Sowieso ben ik erg blij met al mijn aankopen, voel me een stuk rustiger nu ik zeker weet dat ik echt alles in huis heb.
    Oke, nu de rest van de dag in chill-modus.

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Anno, lief hé als ze dat zeggen...

@Iris, haha dat zou wat zijn ja. Mmmm het is inderdaad meer avond dan middag...succes straks, misschien wordt het toch nog gezellig.

@Lindada, dan heb ik toch liever de nesteldrang haha ;)
    @Kaatje, lekker rustig aandoen dus..volgens mij is inleiden altijd ook bevallen in het ziekenhuis.

@Azeb, sluitlaken heb ik ook over na zitten denken...waar kun je die kopen? Of gebruiken ze tegenwoordig iets anders? Leuk die tas, vind die voor je man ook erg stoer!

6. Jannes en Jale,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochters!
    Geniet ervan!

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik heb er eentje bij de babyplanet gekocht. Was de laatste in mijn maat en bij de prenatal hadden ze hem niet. De cursusleidster van Samen Bevallen raadde het aan. Het ziet er hetzelfde uit als wat ze liet zien tijdens de cursus wat ze zelf gebruikt had. Geen idee of dat anders is dan 'vroeger' (want haar kinderen zijn ook nog jong).

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iris, ow ok op die manier. gezellig om je zus na zo'n tijd weer even te zien. Kan mijn zusje niet uitstaan ( tenminste niet te lang in mijn buurt ) maar zou er ook niet aan moeten denken dat ze heel ver weg zou wonen

Azeb, ow jee slecht nieuws voor je portemonee zo te lezen.

Krisstel, dat zou minder zijn. dan maar hopen dat ik niet ingeleid hoef te worden en het of vanzelf gebeurd, of na het strippen

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @Azeb; Lekker geshopt zie ik! ;)

@Kaatje; Volgens mij is inleiden altijd in het ziekenhuis.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja zeker slecht nieuws voor mijn portemonnee...
    Ik zat al twee weken met smart op salaris te wachten, had echt helemaal niks meer. Heerlijk om dan weer geld te hebben en het ook nuttig én leuk uit te kunnen geven :D

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ff ego hier nu al ruim een uur aan het timen om de 10 minuten harde buiken en worden steeds heviger. Gelukkig doen ze nog geen pijn. wel vervelend maar goed te doen. hopen dat het doorzet ben al de hele dag onrustig.

jullie horen het of van mij of van mijn buddy

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha Azeb, heb je nog wel genoeg voor de rest van de maand, of wordt het vasten! ;)

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Succes Elise! Hopelijk heb je snel een baby in je armen!

14. ga eten koken en dan lekker weer op de bank tot morgen dames

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, spannend meid. succes als het doorzet, en we horen de grote klapper wel !

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Nog geen babynieuws?!?! Spannend meiden!

Vreselijk inderdaad het verhaal van mamavan5, brrr moet je toch niet aan denken zeg...

@Yule, ik verbaas me er ook over dat er veel meiden hier gestript worden, bij ons doen ze dat ook echt pas na de 40-41 weken...wel lekker overigens voor de meiden bij wie het nu al kan en gebeurd!

@Elise, succes meid!

@Tinkerbel, balen meid! Hou het vol hoor!

Verder wel alles bijgelezen, maar tussen de bedrijven door vandaag ga ik nu even ATWT kijken en dan straks lekker wokken!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn portemonnee wil ook shoppen...maar hij moet zuinig aan doen... :(

Succes Elise1; duimen maar dat het doorzet!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @azeb je heb lekker geshopt leuk hoor.

@elise hoop dat het doorzet meis suc6.

@kaatje inleiden gebeurd in het zh geloof ik.

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga maar eens kijken wat we gaan eten vanavond. Fijne avond iedereen!

20. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hoi Meiden!

Er was toch nog iemand die een geplande ks krijgt. Morgen? Die wilde ik even succes wensen maar nu weet ik niet wie het is!

Nou ik ga me voorbereiden op de bevalling, moet morgen al naar het ziekenhuis.

Zodra de kleine er is zal mijn zus (mijn buddy) het hier melden! Jullie ook allemaal nog veel succes!

Deel Deze Pagina