Goeiemiddag Even een ego berichtje, want moet nog 2 bladzijden bij lezen. Had vanmorgen intake bij de VK en dat was best leuk. Enige was dat er iets tussen was gekomen en we redelijk lang hebben moeten wachten. Maar goed, dat was dan nog een uurtje korter werken vandaag Woensdag 13 februari heb ik termijnecho (gooi maar op de lijst aub ) dus daar gaan we nu vol spanning op zitten wachten. Mn uitgerekende datum is een dagje verlaat, wordt nu 5 september, maar eigenlijk zullen we het pas echt weten met de echo. Ik was zo snel zwanger na mn pilstop dat ik maar één echte menstruatie heb gehad en dat is niet genoeg om 100% betrouwbaar uit te rekenen wanneer de eisprong valt. Dus misschien verandert mn datum nog wel een keertje. Voor de rest voel ik me best ok (behalve dan moooooeeee :/ ), maar geen andere vervelende kwaaltjes. Alleen die buik ik vraag me af wanneer mensen gaan vinden dat ik toch maar op dieet moet, haha. Gelukkig was de weegschaal bij de VK redelijk lief voor me, ik had veel erger verwacht (thuis ook al even gewogen zodat de schok niet te groot zou zijn, maar dat was niet nodig. Weiger al een paar maanden op een weegschaal te staan, beter voor het zelfbeeld ) Iedereen nog een fijne maandag gewenst, zonder al te veel misselijkheid etc
Ja volgens mij snap ik het, het werkt een beetje krom eigenlijk. In de 6de week heb ik de datums van 24-1 tot 30-1 en op de 30ste ben ik dan 6 weken. dus niet vanaf 24 maar vanaf 30...dus dan ben ik volgens de boek 5+4 maar ik had geen 28 cyclus dus 2 dagen eraf halen en dan klopt mijn banner maar goed zeker weten hoever je bent is pas bij de vk he
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e en 3e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen TWEELING! *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... 23 jaar, 1e kindje, *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Babydreame ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Maica ... 32 jaar, 2e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Liselotje ... 28 jaar, 1e en 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? TWEELING! *Kleine tinus ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje *Anno103 ... 23 jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Jekkia ... 32 jaar, 2e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 04 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *IrisB ...28 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Denise85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Mieke1981 ... 26 jaar, ?e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Tinkerbel1984 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen *Basmalah ... 26 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e en 2e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen TWEELING! *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Iro ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *MollyM ... 33 jaar, 3e kindje *Kalender: ? * Denkt zelf: Jongen *Lindaa ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: ? 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Mommy to be ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Lisa88 ... 31 jaar, 1 kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Bibi23 ... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Sylvia111 ... 21 jaar, 2e kindje * Kalender:Meisje *Denkt zelf: Jongen 12 september 2008 *Sasha ... 34 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 13 september 2008 *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Kaatje85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Renate ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Merel69 ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Gerda72 ... 35 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Sinjo ... jaar, 2e kindje *Kalender: *Denkt zelf: 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar, 3e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *meisje84... ?jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 16 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar, 3e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Nikki ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Kainda ... ? jaar 3e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Ryanne... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: jongen 17 september 2008 *Azeb ... 30 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Ief... 31 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *HannekeR ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Lindada... 26jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 18 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar, e kindje *Kalender: *Denkt zelf: 19 September 2008 *meike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: jongen 20 September 2008 *Dretjuh ... 21 jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar, 3de kindje *Kalender:meisje *Denkt zelf: ? 22 september 2008 *Lola ... 38 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Cindy21 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *DevilsChase 22 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf *Zanoni ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Birthe ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender Jongen *Denkt zelf: Jongen? *jossie76 ... 31 jaar, 3e kindje * Kalender: jongen *Denkt zelf: ? 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar, 3e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *sannemart ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje 25 september 2008 *Sarahfreely ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf:Jongen 26 september 2008 *Ktje... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen*Denkt zelf:Jongen *Sam8... 23 jaar, 1e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: ? *Aaltjuh... jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 27 september 2008 *parr1983... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje*Denkt zelf: jongen *first time... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: ? *Roshi ... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? 28 september 2008 *Flo1975... 33 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? *Droppie123... 33 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? 29 september 2008 *Chris4444 ... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? *eva1983... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje Nu: 86 september mama's! Agenda: 28 januari: *Pipo 1e echo _________ *Lola 1e echo _________ *SheDevil 2e echo gyn _________ *Kaatje 1e echo _________ *irisB intake vk _________ *azeb intake vk _________ *danielle84 vk 29 januari: *Ingeltje intake VK _________ *Debbyvermeer echo gyn _________ *Tinkerbel1984 termijn echo 30 januari: *Sablovesgeof echo _________ *Hster - eerste echo ziekenhuis _________ *Pupke 2e echo 31 januari: *Droppie123 intake vk 04 februari: *Elise intake gyn 1e echo _________ * Mss Ace 1ste echo 05 februari: *Vlinder79 1e echo __________ *Lisa88 intake VK __________ *Floddertje intake VK __________ *HannekeR intake VK __________ *Kainda gyno + echo 06 februari: *Pipo intake vk __________*FunnyMe: 3e echo __________*Merel echo gyn 07 februari: *Cindy21 intake gyn 08 februari: *Jekkia 12-weken echo __________ *Lindada 1e echo __________ *Liselotje echo + jarig 09 februari: *danielle84 echo 11 februari: *Yule intake vk + 1e echo __________ *Ingeltje 1e echo __________ *SheDevil 3e echo 12 februari: *Jessejaime intake vk 13 februari: *Diddl vk __________*Lindada vk __________*sannemart vk __________*IrisB vk 14 februari: *Merel echo vk 15 februari: *gerda72 vk 18 februari: *jossie76 vk __________*ryanne 1e echo 19 februari: *Zanoni gyn 1e echo __________ *Kristel 12 weken echo __________ *Foover 12 weken echo __________ *Sam8 intake vk + 1e echo __________ *Tinkerbel1984 vk __________ *aapje gyno + echo 20 februari: *Nikky 1e echo 21 februari: *Foover vk 22 februari: *Cindy21 intake vk __________ *Tinkerbel1984 echo + nekplooimeting 26 februari: *parr1983 intake vk + 1e echo 29 februari: *jossie76 termijnecho 24 april: *Diddl 20 weken echo zo ik heb het lijst aangepast.. maar moet het volgende nog: Meike1981: kindje, kalender, denkt zelf Dretjuh: kindje, kalender, denkt zelf Aaltjuh : leeftijd, kindje, kalender, denkt zelf Kim1979: leeftijd, kindje, kalender, denkt zelf maica: kalender en denkt zelf
ja maar normaal begin je met tellen vooraf niet achteraf! en bovendien had ik net nachtdienst was dus ook niet helemaal 100 meer
Lola wat fijn dat je echo goed was. Hmm ik haal het steeds door de war, er is iets waarbij je net een volle blaas moet hebben, en iets een lege. Ik begrijp dat je voor een echo dus een lege blaas moet hebben....(ik moet namelijk donderdag voor een echo, en dan is het toch wel handiger als ik erachter ben hoe het zit)
volgens mij moet je voor een uitwendige echo een volle blaas hebben en bij een inwendige echo een lege blaas
@Sasha: Wanneer je een echo krijgt om te zien hoeveel eitjes er rijpen (bij IVF of zo...) krijgen ze een beter beeld wanneer de blaas vol is. Bij een punctie móet de blaas zelfs vol, dat weet ik van een vriendin die IVF heeft gedaan. Maar ik dacht dus dat het voor een 'gewone' inwendige echo ook een voordeel was, daarom heb ik geen moeite gedaan om toch even te plassen...
Bij een inwendige echo moet mijn blaas elke keer leeg zijn. En met de punctie wordt 5 minuten voor je naar binnen gaat gevraagd of je nog even wil gaan plassen want je blaas moet echt leeg zijn. Tenminste bij mij moest dat wel.
Ik weet van de echo bij de eerste dat ik een volle blaas moest hebben.. maar toen ze eenmaal wat had gezien mocht ik gelukkig plassen want ik deed het echt bijna in me broek! hihi.. woensdag moet ik voor het eerst voor de echo van deze kleine en nu heeft het zkh niets gezegd daarover maar ik ga denk ik toch maar proberen met een volle blaas te komen, legen kan daar altijd! Ik ben vandaag maar eens ziek thuis gebleven. Ik zag er zo tegenop om weer een dag kotsmisselijk rond te lopen op kantoor. De hele dag achter de computer zitten zonder frisse lucht staat me zo tegen. Morgen ga ik het weer proberen maar wel met tegenzin! Ik heb de hele tijd het gevoel alsof er iets in me keel zit en me maag word steeds in elkaar gedrukt en daar voel ik me ook steeds zo misselijk door. Vanacht met sportbh aangeslapen (.)(.) deden zo zeer en dit hielp enorm! Ik las dat er al iemand vandaag een goede echo had gehad.. zijn er nog meer gelukkige? Ik mag woensdag, eindelijk! liefs
Hoi! Zo, de verloskundige is net weer weg. Leuk hoor, om met haar over al die dingen te praten. Zo wordt het wel allemaal heel echt Zij was toevallig ongeveer een maand geleden ook bij de bevalling van mijn buurvrouw geweest. Die buurvrouw is vandaag gewoon thuis, dus dikke kans dat die nu ook door heeft hoe en wat hier! De week van 25 februari hebben mijn man en ik allebei vrij, dus morgen ga ik bellen voor een afspraak met het echocentrum voor dan. Volgens de vk was ik nu acht weken zwanger, maar ik hou eerst toch maar mijn eigen datum aan, want volgens mij had ik een late eisprong en ben ik dus minder ver. Een tas vol met leuke dingetjes en allemaal folders en kortingsbonnen gekregen, ook leuk!
Wat een luxe een vk bij je thuis? Waarom is dat als ik vragen mag? Ik wil ook graag een afspraak maken bij de vk dan voelt het een stuk echter.. maar ik moet eerst weten hoever ik ben. Aangezien ik na het stoppen met de pil niet meer ongi ben geweest.. handig he?! haha..
Volgens mij niet.. bij het zkh vertelde ze dat je pas bij 8 weken wat kan zien.. volgens mij krijg je ook niet zomaar een echo alleen als er wat is.. tenminste zo vroeg. Denk ik hoor.. ben er ook niet zo in thuis!
de eerste echo heb ik gehad met 6 weken en de 2de afgelopen vrijdag nu moet ik 22 feb weer komen voor een echo maar ik woon in duitsland daar krijg je elke 4 weken een echo
@mandy67688 zo bofkont! hihi... hoe zit het met de inspiratie voor namen? Ik ben al stiekum aan het snuffelen en vind het best moeilijk.. top 3tje doen?