September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jekkiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Je bent er weer! We hebben je gemist! Fijn te lezen dat alles okee is met jij en jullie!
    Gauw foto's plaatsen hoor ;)

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ingeltje, wel een beetje, toch ;) (eigenaar van de lijst)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia meis leuk dat je er weer bent geniet van je mannetje en ben benieuwd naar foto's van hem hoor.

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jekkia fijn om van je te horen. Je verhaal klinkt goed, en ik ben erg benieuwd naar foto's van Matice!
    Liefs
    Azeb

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb jullie ook gemist :D
    Foto's komen er zo snel mogelijk aan.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jekkia! welcome back gal! Mooi om te horen dat jullie het super maken! Hier ook benieuwd naar de knappe ventje!

pff voel wij wel beter, maar slom dus ga ik maar op de bank liggen :( trek kwam zoals gewoonlijk. Na het eten al een kommetje ijs daarna worstjes en roze cake :oops:

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Ingeltje, eh nee..nou heb ik nog geen milkshake :rolleyes: ;)

@Jikke, bij hoeveel weken beviel je van je andere kinderen dan?

@Jekkia, wow wat een goede score :D Goed om te horen dat alles zo goed is gegaan en dat je lekker veel melk produceert ;) Geniet ervan!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jaaaah Jekkia! Welkom terug meis!
    Wat heerlijk dat kleine lange dunne Matice het zo goed doet :D
    Ben heel erg benieuwd hoe hij eruit ziet!
    Fijn dat je er weer bent <knuffel>

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, na gtst is hier NCIS opgegaan

Jikke, zie nu pas dat je vandaag 40 weken bent. ik ga heel hard voor je duimen dat het vanavond spontaan begint.

Jekkia, lekker weer thuis :whistle: goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat. zal voor Raven idd wel even wennen zijn. Geniet lekker van je gezinnetje.
    ( weet niet of je dit horen wil want je had vast gedacht dat Matice een vrij zeldzame naam was, maar er is er hier in het dorp vorige week ook één geboren.)

Ik ga ook gelijk afsluiten, gaan zo boven een dvd-tje kijken en hoop eigenlijk stiekem dat we daarna nog fut hebben voor wat anders, aangezien er in Sperma een stofje zit wat je baarmoedermond weker maakt. ;)

Alvast weltrusten en tot morgen !

Liefs

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoogstens de starter van de lijst.. eigenaar zijn we allemaal :)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    zoo.. dat zal wel een heel stout DVDtje zijn dan :)
    en dan ook nog Sperma met een hoofdletter.. poeh dat wordt een feestje daar bij Kaatje! Zet hem op girl!

12. @Jekkia: Goed dat je er weer bent! En lekker relaxed zoals je je verhaal opschrijft... :D

Even over de fotoalbums:

Een mede december-2006-mama schreef vandaag dat een lid van dit forum foto's van haar in juli geboren dochtertje uit haar album had gehaald en deze verder voor eigen gebruik heeft ge(mis)bruikt :confused: !
    De moderators zijn inmiddels getipt over deze rare gang van zaken.
    Ik gebruik zelf het album niet (plaats foto's altijd rechtstreeks...), maar ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie foto's in het forumalbum hebben staan waarvan je écht niet wilt hebben dat iemand deze kopieert...

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey girls!

Zo vanavond lekker met hubbie gaan wokken :D Resultaat: wel lekker gegeten maar een buik als een bowlingbal en darmen die op springen staan volgens mij ;) Was ook echt wel de laatste keer denk ik dat we zijn gaan uiteten want het zit echt niet makkelijk zo aan een tafel.

@ Tinkerbel oh meid een dikke knuff hoor. je had je er toch wel een beetje op ingesteld. Laat je maar even lekker verwennen door hubbie, over een paar weken zijn we dit echt allemaal vergeten!

@ Moppiepoppie sterkte met je verstopte neus :( Oh ja en hoeslakens etc heb ik wel allemaal gewassen maar ik gebruik geen droger.

@ Krisstel stuur maar een beetje nesteldrang van jouw hubbie naar die van mij over. Hij stelt het juist graag allemaal een beetje uit ** volgens mij is hij gewoon zenuwachtig ** ;) Maar het zijn geen grote dingen hoor die nog moeten. Klussen doet hij wel gewoon maar de geboortedatum schuift hij toch nog een beetje voor zich uit. Och ja het is voor hem ook allemaal ingrijpend.

@ Azeb lekker zo fijn kunnen shoppen! Hopenlijk lukt ons dat morgen ook nog.

@ Klavertje 44 succes morgen !

@ Debby sterkte nog tot vrijdag.

@ Roshi super dat de echo goed was, geen zorgen meer dus! :D

@ Pupke ha ha laat de olifantenkudde maar starten, dan zullen we die buuf van Kaatje eens mores leren..!

@ Jekkia mooi verhaal hoor! Geniet lekker van jullie zoontje en broertje voor Raven.

Ga nu ook met hubbie filmpje kijken maar ik denk niet dat er nog vervolgacties op komen ;) Kaatje veel plezier vanavond 8)

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Aaaah meiden jullie zijn de allerliefste *snif snotter* :oops: :)

We moeten idd maar met zijn allen in een grot gaan wonen, gezellig met heel veel lekker eten :p

Voel me gelukkig al een stuk beter, toen ik dat verhaal las over die papa van 5 kindjes dacht ik: Wat zeur ik nou eigenlijk, ik ben gezond, beeb is gezond en mannetje is gezond, dus nog ff doorbikkelen 8) Volgende week nieuwe kans! En nog maximaal 3,5 week, dat moet lukken...

Nu lekker naar bed want vandaag heeft wel veel energie gekost, ben moehoeeee! Morgen ben ik er weer voor jullie *KNUF*

XXX

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

:confused: :confused:

16. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    @ Iedereen: Bedankt voor de complimenten over het kamertje, ik heb er maanden van wakker gelegen hoe we het nou moesten gaan doen, maar uiteindelijk ben ik best tevreden..

@ Yule: Wat een prachtige buik en schildering heb je zeg, echt enorm mooi... En wat een gesprek met je moeder... Ik zie het helemaal voor me...

@ Azeb, jij ook gefeli met de 37 weken! Heerlijk om zo te kunnen shoppen, geniet van je aankopen!

@ Tinkerbel: Heel af en toe ook hier de zenuwen, maar komen gaat het toch dus probeer er niet te veel aan toe te geven. Balen dat ze je niet konden strippen, hopelijk lukt het de volgende keer wel.

@ Mss Ace: Gefeliciteerd met de 39 weken! Nog max 3 voor jou te gaan!

@ Steen: Gelukkig was alles goed op controle en zijn de donuts op, ik krijg elke keer het water in mijn mond als ik donuts lees...

@ 1summer: Ook hier hoop ik dat de beeb snel komt, dan kan ik ook niet meer poetsen.. hahahah

@ Melissa73: Inleiden wil alleen goed lukken als je al iets ontsluiting hebt... Dan gaat het gewoon makkelijker dan dat de boel nog potdicht zit. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken de 5e september. Nee de kamer is van MP en de vlakken waren, blauw groen en knal oranje maar dat wilden wij niet, dus heb ik oma een potje verf gegeven en zij heeft de rest gedaan. Het behang zat er al, eerder hadden wij de hele slaapkamer (nu dus nog de helft) en daar hadden we dit behangetje in, een muur die je niet kan zien op de foto's is dezelfde kleur als de vlakken op de meubels en de achterkant van mijn kast (naast de commode)

@ Dreames: Gefeliciteerd ook met de 37 weken! Wat een toestand zeg, hou het goed in de gaten meis!

@ Pupke: Heerlijk dat de kinderopvang geregeld is, scheelt toch weer een heleboel!

@ IrisB, en zijn ze al binnen? Ik mocht gister ook nog op zoek naar een verjaarscadeau, ik heb het boek Pap, Vertel eens gekocht.. En jij uiteindelijk geslaagd..?

@ Kaatje: Zou inderdaad een mooie datum zijn, hopelijk helpt het strippen! Zo zo mannetje heeft er zin in, na een jaar de 2e, kijken of ie over een jaar nog zo praat... Lekker zo'n buuf.. Ik vandaag ook, met mijn buuf.. Zegt ze 'je moet wel oppassen hoor, straks val je om!'

@ Ingeltje: Ik heb hier nog wel een kerel voor je, die staat al bijna 20 weken droog, ik wordt al moe en kribbig als ik er aan denk, aan mijn lijf geen polonaize met de bevalling nog in het vooruitzicht...

@ Elise: Succes meis hopelijk zet het door!

@ Roshi: Bedankt voor de update, nog maar een paar daagjes wachten voor Debby.... Ik hou de eventuele gisbuik in de gaten...

@ Jekkia: Goed wat van je te horen en heerlijk dat je weer thuis bent!

Traktaties: Mijn dochter wil graag trakteren op school als de baby geboren is, erg leuk en mag ook van mij maar het grootste probleem is ze zelf, ze houd niet van zoetigheid, dus langevingers of cake'jes met roze/blauwe met witte muisjes hoef ik niet aan te komen, hebben jullie ideeën? Kaas met muisjes is ook zo gek :p

Autorijden: Doen jullie dat nog? Ik wel maar het gaat niet van harte en dus alleen kleine stukjes, maar als ik dat ook niet meer zou doen kwam ik zelfs niet meer bij de supermarkt.. Vriendlief heeft geen rijbewijs dus dat wordt nog spannend strakjes...Zie mezelf al naar het ziekenhuis rijden met weeën, grapje hoor. Mijn moeder brengt me dan...

Klossen: Het bed staat hier toch maar op klossen, het hoefde eigenlijk niet maar ik kwam nauwelijks mijn bed meer uit, nu is het probleem verschoven, ik kom mijn bed niet meer in....

Ik wens iedereen een goede nachtrust, ga zelf even douchen en 'down under' aan de slag en hopen dat ik me niet inscheer... En daarna ook lekker onder de wol..

Tot morgen ladies!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola :confused: hoe is dat te licht gekomen dan? jeetje hoe laag kun je zinken! :evil:

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helma, misschien leuke snoepjes van de hema?

Auto rijden: mee rijden gaat wel met stoel in ligstand maar als ik zelf moet rijden dan is het echt alleen in het dorp en ben ik blij als ik er weer uit ben. veel te pijnlijk

Nou dvd-tje is niet doorgegaan,kwamen met de hond uitlaten iemand tegen dus waren pas 10 uur boven. toen eigenlijk al te laat om dvd op te starten, en NEE was geen VIES dvd-tje :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha :) maar wel Sperma met hoofd letter :D ;)

20. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Anora lust dus helemaal geen snoep... Maar ik kan niets dat als geboorte traktatie gegeven kan worden dat niet zoet is..... :cry:

Balen dat het dvdtje niet door ging hopelijk kan je morgen in de herkansing :)

Deel Deze Pagina