September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Jale, gefeliciteerd met jullie meisje!

En verder nog geen babynieuws.... Vind het telkens spannend om dit topic te openen haha.

Ff ego bericht, aangezien ik er weer zo vandoor ga.
    Alles was goed gister bij de vk. Bloeddruk 120/70 en nu 3 kilo aangekomen totaal. Beeb ligt al helemaal vast in m'n bekken en ze schat het op een klein kindje.

Zo gaan we weer zwemmen. Hopelijk gaat het nog een beetje haha. Telkens ook erg last van harde buiken, maar goed we zien het wel ;)

Fijne dag allemaal en tot later!

2. 4days

4days Niet meer actief

Goedemorgen! :D

Heb t ff druk gehad de laatste paar dagen, dus nu veeeeeeeeeeeel bijlezen... :)

Kaatje -> Whahaha lekker subtiel van die buurvrouw! :)

Jekkia -> Oww fijn dat je nu weer thuis bent! Hoef je je niet meer zo te vervelen... ;)

Ik heb gisteren toch maar bloed laten prikken om de lever te controleren. Was eerder al naar de vk gegaan i.v.m. jeuk, en toen zei ze als het erger wordt moet je maar bloed laten prikken. En nu heb ik dus al een paar nachten niet zo goed kunnen slapen vanwege de enorme jeuk aan m'n handen en voeten! :confused: Het stelt me nog enigszins gerust dat ik niet continu jeuk heb, maar meer van die jeuk-fases. Maarja, beter een keer te veel testen dan te weinig.

Groetjes, Cossy

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedmorgen dames,

En, heeft iedereen een beetje goed kunnen slapen vannacht? Bij mij ging het wel weer aardig moet ik zeggen. Hebben jullie ook dat als jullie je buik stoten dat de huid zo snel zeer doet omdat ie zo dun is? Ik hoef maar langs de tafel te strijken of het doet een beetje pijn. Volgens mij is mijn huid 'op'...

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jeuk: herkenbaar hoor Cossy! Bij mij alleen mijn voetzolen, niet mijn handen, maar vooral 's nachts word je d'r gek van!

Pijn aan huid bij stoten: ook zeker herkenbaar!

@tinkerbel: oei galstenen, dat is vervelend en pijnlijk! Heeft ze een pijnaanval gehad?

Ga zo even een bakkie doen bij een vriendin. Even socializen. Tot straks!

*hoop op babynieuws!*

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sunshine, 37 weken :whistle:

Helma, ik ga eens nadenken voor een traktatie vind belleblaas trouwens een leuk idee !

Verder wel gelezen,maar nog niet wakker genoeg om te reageren.
    Mis hier trouwens een poes :-? Normaal mauwt ze me sochtends om half 6 al wakker voor eten en nu is ze er nog niet.. als ze maar terug komt..

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tink succes met jouw zus!

@allwoman thxxx :D nog een maandje en jullie izn aan de beurt :D

@cossy hey! vroeg mij af waar je bleef ;) idd beetje 1x teveelprikken dan te weinig.. wnr krijg je de uitslag?

@mirandat cvibi :whistle:

@pupke hier ook gevoelige buik

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hey goedemorgen dames!

nog geen babynieuws? hoe gaat emt de ingeleide dames?

autorijden, jah doe ik ook nog steeds, wel kleine stukjes maar beter dan thuiszitten. Want fiets kom ik niet ver mee, die heeft lekke band.

HIer een goede nacht gehad weer eens. maar 1x eruit geweest voor te plassen.
    Zo nu erst ff een broodje en koppie thee.
    Krijg zo visite dus moet wel klaar zijn om 10uur.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Heb hier vannacht mogen ervaren hoe 'echte' weeën voelen :confused: twijfelde eerst of het geen buikkrampen waren, maar de pijn werd steeds heftiger en volgde ook sneller.
    Na een paar uur merkte ik dat er steeds meer tijd tussen zat dus had al zo'n voorgevoel dat dit een beruchte 'valse start' moest zijn.

Nou maar hopen dat dit wel het begin is en dat een kwestie van dagen is. :rolleyes:

9. 4days

4days Niet meer actief

Pupke -> Hmm ik heb vannacht minder geslapen... :( En vanmorgen om half 9 wilde de hond per se uit, dus toen moest ik maar weer m'n nest uit... Tot nu toe nog geen last gehad van de dune huid, maar heb me ook niet echt gestoten ofzo de afgelopen tijd...

Yule -> Jah echt erg is die jeuk he! Heb je menthol creme al geprobeerd? Want het verlicht echt! Maar als je zo'n erge jeuk hebt gaat hij er zeker niet helemaal van weg, helaas...

Parr -> Hihi had me verstopt! ;) Gen idee wanneer ik de uitslag krijg, heeft niemand me verteld? :( Ik zal morgenvroeg wel eens zelf bellen, vandaag hebben ze dat toch nog niet binnen.

Krisstel -> Jammer dat het weer weg ging! Maar volgens mij kan het wel elk moment echt beginnen nu je al weeen hebt gehad!

Groetjes Cossy

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel :D spannend meis!

Goed ik duik mijn bed weer in, oogleden zijn zwaar geworden tot straks!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, spannend meid, jammer dat het niet doorgezet heeft.

Hier trouwens een goede nacht gehad. 2x eruit om te plassen en om 08.45 wakker. Ook weinig gerommel vanacht,maar begon vanochtend weer gewoon dus we rommelen maar door.
    Moet nog even een weekje broeden van de vk.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!

@ Lola wat een maf verhaal zeg :confused: , wie gaat er nu foto's uit iemand anders zijn album halen? :(
    @ Autorijden heb ik voor het laatst een paar dagen terug gedaan en toen ging het niet meer zo geweldig. Mijn moeder en hubbie hebben ook liever niet meer dat ik auto rij. Ik ben erg klein dus moet de stoel redelijk ver naar voren schuiven en de rugleuning dus naar achteren wil ik nog een beetje plaats hebben :rolleyes: Als ik nu weg moet komt mijn moeder me meestal even halen ** wat een schat ! **
    @ Helma wel een gezonde dochter dus die geen snoep lust! Ik zou ook denken aan groente of fruit.... alleen heb je dat nou net niet in roze of blauw ;)
    @ Lindaa ja bekkenpijn wordt hier ook steeds meer :(
    @ Sunshine die bellenblaas is ook origineel!
    @ Cossy wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Hier trouwens ook wel jeuk aan voetzolen maar verder valt het wel mee.
    @ Krisstel vervelend als die heftige weeën dan ineens weer weg zijn. Ik heb het 1 nacht gehad en was echt teleurgesteld toen het ineens weer rustig was ;) Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Dadelijk moeten we naar het ziekenhuis voor in principe de laatse echo. Ik ben echt benieuwd hoe ukkie er nu bij ligt. Heb het idee dat de billetjes in elk geval niet boven liggen maar we wachten af. Het zal wel vanavond zijn voor ik er weer ben want daarna gaan we nog de stad in en naar hubbie zijn moeder.

Hopenlijk veel babynieuws vanavond! Dames zet m op!

13. Helma1602

Helma1602 Lid

19 aug 2008
    82
    0
    0
    Ik weet niet meer wie het opperde van de bellenblaas maar denk dat dat het wordt, cake lust ze ook niet, echt helemaal geen zoetigheid op eens per jaar een spekje en jokidrink na.

Gaan strakjes dus maar even bellenblaas halen en wat celofaan (schrijf je dat zo? :rolleyes: ) dan kunnen we nog even aan de slag en is dat ook klaar....

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Wupje, veel succes straks..hoop dat de kleine nog goed ligt!

@Helma, bellenblaas is inderdaad een leuk idee, vinden kinderen eigenlijk altijd leuk. Misschien nog een ballon erbij?!

Vond het van de ene kant ook irritant dat het niet doorzette maar had er ook wel rekening mee gehouden...vandaag maar lekker een beetje prutsen in huis en zo meteen lekker douchen.

15. goedmorgen ik heb wel terug gelezen maar nog geen energie om te reageren.
    hier rommelt het weer wat maar ja dat helpt niet en doorzetten geloof ik ook nog niet.

vandaag lekker rondhangen.
    succes voor iedereen die vandaag ingeleid wordt enzo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Morgen!

Hier weer een slopende nacht achter de rug. Ik slaap wel, maar alles doet zo'n pijn. Heupen vooral. Zou dat komen door de verweking ofzo?
    Gister in bed ook krampen en harde buiken. Op zich goed te doen, maar als baby dan gaat bewegen... auw auw auw.

Nu nog steeds een knalharde buik, dan lijkt het net alsof ik helemaal niet zwanger ben, zo maf.
    Ga zo maar eens douchen, kijken of het helpt.

Yule, ik heb eigenlijk alleen wat punten op een rijtje gezet voor onszelf qua bevallingsplan. Wil er helemaal niemand mee om de oren slaan in het zk hoor ;) Wat ik er tot nu toe van gezien heb, zijn het allemaal lieverds daar en supertrots op hun nieuwe kraamsuites met de daarbij horende luxe en mogelijkheden.
    Hier (Terneuzen dus) hebben we trouwens het eerste ziekenhuis in Europa met couveusesuites! Dus aparte kamers voor couveusebabies met hun ouders. Lopen we ook een keertje voorop met iets :)

Wupje, ik duim me rot voor een normaal liggende baby!

Cossy, hopelijk niks aan de hand met je leverwaarden.

Krisstel, jeetje, echt voorwerk gehad dus. Spannend wel.

Kaatje, poes al gezien?

Miranda, zwem ze! Is hier alweer wat weekjes geleden, ben bang dat ik mijn badpak niet meer pas :)

Zo, ga wat rommelen in huis. Begin al te wennen aan het niks hoeven doen hihi.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zwangere schoonzus vraagt me net of ik iets in de groep wil gooien ;)
    Ze is op zoek naar voorgevormde voedingsbh's, met beugel.

Iemand een idee waar je die kunt kopen?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, ja ben haar net maar even gaan roepen en toen kwam mien tut toch maar even kijken.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Pupke, ik heb dat ook, zo'n pijnlijke buik bij stoten! Gisteravond ging ik liggen in bed en had mijn elleboog (zonder dat ik het merkte) min of meer onder mijn buik gepositioneerd toen ik er op 'plofte' waardoor die een beetje in mijn buik prikte. Dat deed echt pijn....
    Krisstel, wat spannend meid, hopelijk zet het door.

Hier alles goed. Ik heb steeds meer moeite met inslapen, maar als ik dan eenmaal slaap gaat het steeds wel goed.
    Mijn handen jeuken voor de klusjes die ik voor vandaag heb bedacht: laatste kleertjes (die ik gister gekocht heb) strijken (zijn al gewassen), vluchttas opnieuw inpakken (gebruik nu mijn superluiertas voor de babyspullen en een andere voor mijn eigen meuk), bij de Blokker een goeie prullenbak en een teiltje kopen (écht de allerlaatste dingetjes) en lakentjes en dekentjes naaien op de naaimachine.
    Ohja en ook nog de kledingkast van mijn man herindelen zodat het beddengoed erbij in kan.
    Maar nu eerst uitgebreid douchen en al het scheerwerk bijwerken voor zover mogelijk :)
    Fijne dag dames!
    Groetjes
    Azeb

20. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Freesia, Anita heeft een t-shirt bh in het assortiment, moet wel vaak besteld worden, weet niet of er beugels in zitten, maar is wel soort van voorgevormd vooronder t-shirts.
    Heb even opgezocht, het is model 5049, zie op www.anita.com

Deel Deze Pagina