September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dames, hebben jullie ook dat jullie zo'n honger hebben? Ik word om 08:00 uur wakker en heb dan ZO'N honger dat ik echt moet eten omdat ik anders niet lekker wordt.

Gisterenavond had ik ene vol bord met sperziebonen, rijst, pindasaus en vlees op, daarna een stukje taart en bakje vla, en ruim 1,5 uur later weer ZO'N honger.

Dat si toch belachelijk?

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden wat een rot nacht. Helaas zijn de harde buiken niet doorgezet. na ruim 7 uur regelmatig om de 10 minuten en steeds heviger, maar helaas vals alarm. ben alleen dood op en ff geen zin om bij te lezen. Misschien vanmiddag.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook constant honger hoor, kon ik normaal sochtends nog een uur in bed blijven liggen, moet ik er nu echt uit om te eten :-? Ahh zal straks wel extra kracht geven tijdens de bevalling ofzo :)

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen! *geeuw*

@roshi: Fijn dat alles goed was met de echo, is een hele opluchting na zo'n weekend vol stress. Veel succes met je sollicitatie vandaag!

@dreames: Goed dat alles uiteindelijk in orde was, maar fijn om te weten dat ze je toch goed in de gaten houden. Alvast veel succes bij de gyn vrijdag.

@jekkia: Welkom terug! :D Blij dat alles goed gaat met jou en Matice. Zal idd wel wennen zijn voor Raven. Ik liep naar het schijnt steeds weg van m'n zusje in het ZH. Dan moest iedereen MIJ komen zoeken :) Maar gelukkig vindt Raven haar broertje wel interessant ;)

@wupje: Mmm, lekker uiteten geweest. Ondanks grotgevoel lijkt me dat ook nog eens leuk, maar man wil niet meer :( Toch nog eens proberen in het weekend. Succes met de echo straks!

autorijden: Doe ik al lang niet meer. Maar goed, bij mij telt het niet echt omdat ik eigenlijk al twee jaar lang niet met de auto gereden heb (op 2 stresserende pogingen dit voorjaar na). Als ik wel regelmatig zou rijden, zou ik het nu iig helemaal niks meer vinden.

@helma: Hmm... ook niet echt een idee qua tractaties. Al klinkt die bellenblaas idd wel erg leuk. Succes ermee!

@jikke: Ik duim dat nummer 5 het minst overtijd is van allemaal. Hopelijk komt ie er snel aan.

@sunshine: Joepie, 37 weken :whistle: En verkoudheid eindelijk bijna weg, geluikkig maar, want duurde wel heel erg lang :(

@parr: Aww, die arme man van jou naar z'n werk geschopt :p Nu ja, je hebt wel gelijk, want van z'n darmen kan hij best nog een hele tijd last hebben en dan kan je moeilijk altijd thuis blijven :( Hopelijk gaat het allemaal goed.

@tinkerbel: Hopelijk valt het idd mee voor je zus. Brr, galstenen :(

@miranda: Veel zwemplezier!

@pupke: Hmm, heb er eigenlijk nog niet zo op gelet. En stoot mezelf een keer of 37 elke dag. Misschien heb ik intussen wel een beschermlaag opgebouwd :) Hoe gaat het nu met je oorontsteking?

@kaatje: Is je kat ondertussen al weer terug? Aha, lees net dat ze kwam toen je riep :D

@krisstel: Aww, valse start. Begint nu wel heel erg spannend te worden voor jou...

@freesia: Geen idee waar je die BH's kan halen. Misschien lingeriewinkel? Bij prenatal oid heb ik ze iig nog niet gezien...

honger: Valt reuzemee hier. Ik eet gewoon m'n 3 maaltijden per dag en dan 1 of 2 tussendoortjes en daarmee lukt het prima. Maar dat erge honger gevoel heb ik een paar maanden eerder wél gehad.

@cossy: Succes met de levertest!

5. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ik doe maar een apart ego stukje :D

Pfff, zus en moeder kwamen hier gisteren rond halftwaalf aan. Was na m'n gebroken nacht van maandag dus officieel halfdood. Wou m'n best doen om niet boos ofzo te zijn, maar heb toch laten merken dat ik not amused was dat ze zo laat waren :rolleyes: Maar goed, zus gezien, zus ook mij gezien en de buik, dus dat was op zich wel leuk. Morgenavond komen ze terug om vrijdag een beetje te poetsen.

Ondanks het feit dat ik halfdood was van vermoeidheid weer een rotnacht gehad. Overal pijn (maag, heupen, benauwd, ...) en weer 33 keer naar het toilet gemoeten. Hopelijk vannacht beter.

Had daarstraks ook weer VK. Alles was netjes in orde: bloeddruk, gewicht (al zat er plots 1,5 kilo bij, waar die zo vandaan komt, geen idee :( ) en baarmoeder heeft nu haar maximum formaat bereikt. Uk netjes weer cvibi na de cibi-uitstap van vorige week. Kortom, helemaal blij dus. Heb ineens twee nieuwe afspraken gekregen, zodat ik nog alle VK's gezien heb (tenzij ik natuurlijk eerder beval). Heb ze sowieso allemaal wel gezien, maar bij 2 was het toch wel lang geleden ondertussen. Soit.

Vandaag ga ik maar rustig dagje doen (alweer, haha). Wou na VK even mn bed weer in, maar was vergeten dat ik op m'n werk zou langsgaan om hallo te zeggen (en een papier te tekenen). Was best gezellig. Volgende week komt m'n leidinggevende misschien even langs, dus dat is ook leuk, want ik wil zelf de deur niet meer uit denk ik :D (werk in klein, gezellig bedrijf, dus is niet raar ofzo dat leidinggevende komt. Gewoon een gezellige social call :D) Nu nog even uitzitten tot de lunch en dan duik ik m'n bed maar in voor een dutje.

Fijne middag allemaal!

6. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Honger......jaaaaa enorm! Ben er vannacht uit gegaan om wat te eten, vanochtend om 6 uur weer honger en nu kan ik weer een paard op (wel doorgebakken dan).
    Misschien komt het door al die verhalen over donuts en mc donalds hier. Ik ga de koelkast maar eens aanvallen :)

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier weer een prima nachtje gehad....
    Nog geen babynieuws hier?!?!

Sorry meiden heb alles bij gelezen maar ff geen puf om te reageren, later vandaag weer!

Fijne dag allemaal!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nope nog steeds geen babynieuws :(

Krijg hier net een aanval van misselijkheid. gatver darrie. Verder ook al een paar dagen last van mijn darmen, meer ontlasting dan normaal ( lekker praatje weer )
    Hopelijk is mijn lichaam zich aan het legen voor de bevalling. het rommeld nog steeds dus wie weet..

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha Yule: jij moet met man van Pisum praten, die dacht ook dat voetje er dwars doorheen kon gaan :D
    Sta wel een beetje achter je idee over bevallingsplan. Ik denk zelf ook dat mijn vk er is om naar mij te luisteren en dat ook het personeel dat zal doen. Helaas wil het in de praktijk nog wel eens anders lopen, maar ik heb een assertief mannetje!

Sunshine: leuk idee voor de traktatie! Helma goed opletten!!

Parr: bedankt.. je hebt me aangestoken.. mijn neusslijmvlies is nu opgezwollen en ik heb gesnurkt aldus manlief. Nouja, heeft ie verdient, hij snurkt al 2 maanden.... :rolleyes:

Autorijden: pfff met moeite. De Passat is niet meer te rijden, daar zit ik veel te laag. De Twingo, mijn autootje, die rijdt nog best, maar koppelen en schakelen doet wel zeer, buik zit erg in de weg. Dat betekent alleen nog kleine ritjes in het dorp.

Allwoman: lief dat je komt spieken!

MirandaT: 3 kilo in totaal? Probeer jij ons boos te maken?! Whahahaaha ik zit nu bijna op de 18 kilo denk ik :(

Cossy: had je al gemist gisteren. Gelukkig niets aan de hand. Behalve die vervelende jeuk dan grrr

Krisstel: fijn dat je in ieder geval weer even goed hebt kunnen oefenen en hoop dat ze vandaag dan maar beginnen!

Wupje: fijne dag!

Devilschase: ja hier ook zo'n honger! Word 's ochtends vroeg wakker met enorme honger en kan de hele dag wel door eten

IrisB: half 12 :confused: lekker zeg! Goedgekeurd dus weer! Mooooi

Darmen: pfff mijn lichaam is zich al weken aan het leeg maken, het helpt alleen geen zier ;)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :oops: :)
    Jikke> nou meis, die kleine mag nu inderdaad wel komen, we willen er graag een beebje bij :D
    Jekkia> hey meis wat fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat met jullie!!
    Mss Ace> spannend! misschien zijn het wel voortekenen dat het gaat beginnen
    sunshine> :whistle: 37 weken, gefeli! Leuk idee van die bellenblaas
    Pupke> gek he van onze huiden... heb soms het idee dat ik van porselijn ben ofzo en zo van alles kan breken hihi
    Kaatje> huh ik begrijp het niet, je gaat nadenken over een traktatie? je krijgt nu toch je 1e kindje of bedoel je voor kraamvisite enzo??
    Kristel> spannend meis.... zal het dan nu EINDELIJK ;) zover zijn?
    Wupje>succes straks in het ZKH
    Freesia> of het echt een voorgevormde is weet ik niet zeker maar in ieder geval MET beugel :D http://www.winkeltjes.net/maternite/mai ... (Opruiming)
    Azeb> jeetje meis je hebt jezelf een hele waslijst met taken gegeven... succes ermee
    Elise>kan me indenken dat je doodop ben meis, doe lekker rustig aan ennuh ik duim voor je dat alles snel doorzet tot "het echte werk"
    Iris> fijn dat alles goed was meis, en bedankt voor je succes wensen.

Honger> helemaal geen last van... moet mezelf er echt toe zetten om te eten
    autorijden> ik rij nog volop auto, vind het echt heerlijk om overal naar toe te kunnen. Vanaf week 25 gaat het in en uitstappen niet meer zo vlotjes ivm BI maarja 10weken verder zijn we daar wel aan gewend ;) heb ook geen last van concentratieproblemen ofzo dus dat scheelt :D

Lijst> mag ik op de lijst voor 8-9 VK thnxxx

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    stukkie ego:

Gister de laatste BV cursus gehad ik heb echt het idee dat ik er veel aan ga krijgen tijdens het geven van BV. Ben in ieder geval al niet zo bang meer dat het niet gaat lukken dat scheelt al ;) was wel raar om "gedag" tegen de meiden te zeggen, we hebben toch de afgelopen 4 weken lekker gekletst over van alles en nog wat en dan is het nu alweer voorbij.

Ik heb vanacht echt heerlijk geslapen en toen mannetje eruit ging ben ik heerlijk op de bank geploft, herhaling ATWT en GTST gekeken, nu ffies hier spieken. Heb vandaag om 16.30 uur soll :-# jullie duimen wel voor me toch?

12. nou ga maar eens douchen

roshi fijn dat alles goed was zal wel een hele last van je schouders zijn gevallen.

morgen maar eens mijn werk bellen.
    vorige week belde mijn leidinggevende maar ik ben zo slim om mijn foon uit te zetten als ik slaap dus die stond op mijn voice mail dat ze deze week zou terug bellen maar tot nu toe nog niks gehoord.
    het is sws al een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen maar zit ook zo lekker in mijn grotje.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    autorijden dat doe ik niet meer. ik kan me echt nergens op concentreren en alles wat er om me heen gebeurd dringt pas heel laat tot me door. Had graag nog een keer langs mn werk gegaan omdat ik natuurlijk heel onverwachts niet meer mocht werken. Met het openbaar vervoer ben ik ontzettend lang onderweg dus dat gaat het ook niet worden helaas.

14. nou ik denk mijn salaris is mooi binnen, niet dus.
    brief van het uwv gezocht en hoor het via mijn werk te krijgen.
    zal vandaag nog afwachten en anders morgen toch eens bellen waar mijn centen blijven.
    wordt morgen een beldag haha

ga nu echt douchen

xxxxxxxxxxxxxxxx

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jammer genoeg nog geen baby nieuws...

@Jikke: arme meid.. het is gewoon veel te gezellig hier, daarom wil jouw beeb ook een september beeb worden ;)

@Roshi: succes met je sollicitatie :)

@Jekkia: mooi verhaal! en welkom thuis. Erg mooie naam, Matice :D

@Pupke: ja, ik stootte laatst mijn buik tegen de deurklink toen ik 's nachts naar de WC ging (voor de 375e keer) en nu heb ik daar een soort van bloeduitstorting... de huid is echt veel dunner geworden :(

@Yule: ja zie je wel, had mijn man toch gelijk dat de voet van de beeb door je buik kan komen, is heeeel normaal hoor :)

Vage dromen: ik droomde laatst ook dat ik een supersnelle en pijnloze bevalling had. Ik had wat krampjes en floeps, daar gleed het beebje eruit :) Daarna ging ik meteen hier op het forum en de geboortekaartjes versturen enzo. Toen werd ik wakker en dacht neeeeee het was maar een drooooom.

Sex: helaas zijn er alleen na die ene keer oefenweeen ontstaan :evil: Heb nog een paar keer m'n man het bed in gelokt maar dat leverde alleen wat harde buiken op, helaas.

Kent er iemand nog de Army of Lovers? Hihi. Ik ben dol op jaren 80 en 90 muziek en hoorde net nog een nummer van hen. Deel van het refrein:

I could wait night and day
    Sigh your name when I pray
    In my heart night and day
    til you come my way

Is dat toepasselijk of wat? ;)

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Bedankt voor het meedenken meiden, ik had zelf ook een Anitabh gevonden :-D

Roshi, ik duim voor je om 16.30 uur!

Pisum, ja grappige band was dat! En zeer toepasselijke tekst!

Honger, ik zit net een hele verpakking La vache qui rit op te eten :oops: Wel met roggebrood! Heb de vreemdste eetgewoonten ontwikkeld.

Iris, fijn dat je zus je nu in het echie gezien heeft! Jammer alleen dat je zo moe was, gelukkig komen ze het goedmaken door te komen kuisen ;)

Ga nu echt even douchen, ik stink naar zweet :rolleyes:

17. Hallo meiden,

Allereerst: Jekkia en Jale gefeliciteerd met jullie dochters !!

VoedingsBH met beugel: Ik heb er een gezien van Anita met beugel, was gewoon in een babyzaak van Duimeland. Misschien zijn ze via internet wel op te zoeken ?

Autorijden: Ik kan nog prima in de auto ( Ford Ka ), alleen concentratievermogen is echt heel slecht en ik erger me helemaal blauw aan andere weggebruikers :oops: Wel irritant: Heb al twee keer gehad dat ik de auto niet meer in kon omdat de auto ernaast te dichtbij stond... En over de pook heen kruipen via de andere deur wil dus echt niet meer met BI en een buik als een toeter :rolleyes: :rolleyes:

Darmen: Nou als dat leegmaken een teken is, mag de beeb er deze week nog wel uitkomen, ren al weken drie of vier keer per dag naar het toilet :oops:

Nou, nog meer ego: Ben op zich mijn buik nog niet zat, maar mijn heupen en bekken doen zoveel pijn 's nachts dat ik echt geen oog meer dichtdoe :(
    Misschien vrijdag bij de gyn toch eens opnoemen, ik maak me wel zorgen dat ik straks bij de bevalling helemaal geen kracht kan zetten om de beeb eruit te persen.... Zijn er andere BI-klanten die daar ook bang voor zijn ?

Groetjes, Linda

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@IrisB, half 12? Bedoel je net voor middennacht? :confused:

@Kaatje, hoop het voor je..zou fijn zijn!

Autorijden Ik rij liever zelf dan dat ik er naast zit..dan heb ik minder last van de drempels en bochten.

Ooh wat zal ik blij zijn als de scholen volgende week weer zijn begonnen...kinderen zijn leuk (haha ja echt) maar niet dat geschreeuw de hele dag!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, nee ik wou even met Helma meedenken,wat zij kan trakteren :)
    goed om te lezen dat je wat aan de bv cursus hebt gehad. hier was hij op woensdag middag en zag het niet zo zitten alleen naar info dagen te gaan,dus hoop maar dat ik goed begeleid wordt door de kraamhulp.

Heb net mijn moeder maar gebeld of die mee gaat boodschappen doen, voel me niet super fit en aangezien ik vorige week in de ah bijna van mijn graatje ging leek het me verstandiger om samen met iemand te gaan.
    Heb gelukkig maar een paar boodschapjes nodig, nog even een kadootje bij het Kruitvat en wil nog even naar de Hema om voor een wieglakentje en dekentje te kijken voor in de kinderwagen, die is nu zo saai grijs.
    gelukkig woon ik in een dorp en zitten alle winkels in 1 straat.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben ik weer! Bakkie bij vriendin was gezellig.

@Iris: jeetje zeg, wat laat! Snap dat je helemaal gebroken bent!

@Pisum: o, bij jou kan het kind ook gewoon door de buik heen. Handig he?

@Roshi: succes bij je sollicitatie vanmiddag! Ik zal je afspraak zo even op de lijst zetten.

@Krisstel: oooooo, het betere voorwerk hoor ik! Spannend! Vandaag dan maar weer even uitrusten.

@Freesia: wat super zeg, die couveuse suites! Dat klinkt echt heel goed. Maar hopen dat je ze niet nodig hebt natuurlijk.

@Kaatje: realiseer me net dat ik vlakbij je in de buurt was.

Deel Deze Pagina