@ roshi s6 vanmiddag. *nog geen baynieuws* waar blijven ze nou? net ff naar de stad geweest nu even beetje bijgelezen wat er is geschreven. reageer denk vannavond wel weer op forum, ga nu lekker broodje eten en lkkr liggen moe van eht slenteren in de stad.
@Klavertje: succes meid! Zet 'm op! @Eva: druk druk druk dus. Nog 2 daagjes en dan heb je overal tijd voor! @Ydnic: ja, ik heb net even zitten googlen en over de thee gelezen. Dat klinkt al anders dan 'bevalling opwekken'. Ik ben wel te spreken over betere contracties en sneller herstel en minder bloedverlies. Heb dus meteen maar een kopje thee gezet. Ik vind het nog lekker ook (hou helemaal niet van zoete theetjes, dus dit is helemaal prima).
zooo wat een geklets weer! kaatje, ik ga vrijdag ook samen met mijn moeder winkel, mijn zoontje moet nodig nieuwe kleding maar ik durf niet meer alleen met de kids de deur uit. autorijden: gaat hier nog prima, maar heb dan ook een hoge auto sinds kort (midi mpv), de vering van de auto is helaas wel wat stug dus bij elke drempel krijg ik een harde buik. kan ook niet zonder mijn auto, we wonen wat afgelegen dus moet alles met de auto doen, en fietsen lukt ook niet met dikke buik, 1 kind voorop en 1 kind achterop de vliegen zijn hier zo irritant, bij jullie ook? het was even rustig maar ze worden nu weer vervelend, steeds op mij landen en herrie maken enzo, grrrrrrr Ik heb het ook heel dubbel: aan de ene kant mag beebje best nog even blijven zitten (en nog even lekker doorgroeien), maar aan de andere kant vind ik dit zoooooo zwaar, mijn mannetje die hele dagen is werken en alleen thuis is om te slapen en te ontbijten, alles doet zo'n pijn: elke keer de jongste op de wc tillen etc, pffffffffff tja dan denk ik weer, kom maar op met die beeb! Dan is het moeilijk om positief te blijven.
wens> kan me voorstellen dat het met een kleintje extra zwaar is om zwanger te zijn. babystyle> dank je meis! pfff nog 3 uur die tijd schiet maar niet op zeg.. ga zo wel ff de kleertjes wassen die ik gister gekocht hebt LEUK
Fijn dat je even bent gaan douchen Freesia.. wilde het niet zeggen, maar inderdaad stonk je nogal... Pisum: leuk nummer! De titel komt ook wel overeen met het gevoel wat je bij een bevalling hebt denk ik; 'I'm crusified' (toch?) auwww hahaParr eet roze koeien...! Klavertje44: ah ik dacht al dat jij vandaag aan de beurt was! Suceeeeesss! Augustusmama's: er hoeven er daar nog maar 6! ! ! Ongelooflijk, augustus is nog niet eens voorbij! Wel sneu voor de laatste dames, die zitten allemaal op minimaal 40 weken nu, maar bijzonder dat de babies daar allemaal zo vroeg zijn gekomen.. snik snik
Ik heb nog steeds geen kleertjes voor de beeb gekocht Wordt hem ook niet meer denk ik. Vind het eigenlijk ook leuker om na de geboorte te doen. Heb ook nog steeds zoiets van 'straks is het toch een jongen'. Stond van de week ook weer zo'n verhaal in de Kinderen...
wens> wat knap zeg... ik koop me scheel hahaha iedere keer denk ik "zo dit was het laatste" maar toen ik gister in de stad was heb ik er weer 7 setjes bijgekocht Ingeltje> volgende maand rond deze tijd (de 25e) ben ik "net" 40 weken terwijl dat jij dat nu al bijna bent.. gek idee he. vraagje over de kinderbijslag: ik weet dat het gaat vanaf de eerste uitkeringsdatum ná de geboorte (1januari, 1 april, 1 juli, 1oktober) als wij nu voor 1 oktober bevallen krijgen we het dan gewoon in oktober of moeten we dan wachten tot 1 januari.... niet dat ik op die 193,73 zit te wachten maar ik vroeg het me gewoon af
Hoi dames! Junior is hier zo hard met zn voetjes alle kanten op aan het duwen dan met hele buik continu vervormd als een kneedkussentje en ik regelmatig omhoog spring van de gevoeligheid... Heb het idee dattie de laatste week juist heel druk is in plaats van rustiger... Ben de kleertjes aan het wassen. Ik durfde niet zo goed, ben als de dood dat er iets misgaat (bivoorbeeld iets wat afverft) en alle babykleertjes zijn verpect... Want heb nu alles in maat 50/56 in een machine. De rest was ik later pas, anders is het alweer stoffig of muf. Esje -> Fijn dat ales goed was bij de vk! En het is al je derde kindje, dus dattie nog niet is ingedaald is ook niet zo vreemd. Roshi -> Nog sex? Jij blij! Hier kan ik het (letterlijk ) op mijn buik schrijven tot na de bevalling... Lola -> Jah belachelijk dat iemand foto's van je babytje jat zeg... Maar had die andere vrouw ze niet gewoon gebruikt om te doen alsof het haar babytje was dan? Ik denk dat ik maar in elke foto mijn forumnaam ga verwerken zodat ze niet zo makkelijk te jatten zijn.... Eva -> Ik vond op zich de cursus borstvoeding heel handig, maar toen bij de gewone zwangerschapscursus hadden we een les waarin ze bijne precies hetzelfde zeiden... Klavertje -> Succes! Autorijden -> Heb ik ook nog geen problemen mee. Hoewel ik het erg ontspannend vind dat ik nu naast mijn vriend naar kan ploffen i.p.v. altijd achter het stuur! Groetjes, Cossy
Klavertje, weet niet of je dit nog leest,maar Succes ! Roshi, geen idee Wens, heb je ook geen eerste pakje gekocht voor de kleine? kast puilt hier uit. ook veel gekregen. kreeg gister nog een krabbel of ik nog een zak kleding wou. heb hem maar geweigerd omdat ik als kraamkado denk ook nog zat krijg en het ook leuk vind zelf nog iets te kopen. Zo ga ff de wc schoonmaken voor het boodschappen doen, is die ook maar weer gedaan.
Roshi; Gelukkig dat alles goed was! GSB; Niet op getest. Ik weet ook niet wanneer ze dat doen eigelijk. Kaatje; Nee! Dat kan je buurvrouw toch niet gezegt hebben! Wat erg! Dat kan je echt niet maken. Ik kom trouwens wel mee met de kudde als het nodig is hoor! Jikke; Balen meid dat je 'over tijd' bent... Ben bang dat het voor mij ook op zal gaan (heb zo'n voorgevoel). Jekkia; Gefeliciteerd meid! Fijn dat alles goed gegaan is met de keizersnee (behalve dan dat ze je hebben laten stuiteren dan... haha). Geniet van je kleintje! Lola; Getver, ik heb wel foto's in mijn album staan... Autorijden; Zolang ik goed naar achteren kan zitten, heb ik er nog geen problemen mee. Hoewel de lange ritten wel lastiger worden, aangezien de beeb dan lekker tegen mijn ribben gaat duwen... (ruimte mama!) Bevallingsplan; Doe ik niet echt aan. Ik zie er ook niet tegenop en aangezien het de eerste is weet ik toch ook niet wat ik precies moet verwachten. Ik zie het allemaal wel. Ik weet dat het pijn gaat doen, maar ze zal er toch uit moeten! Haha. Krisstel; Spannend, ik hoop dat het doorzet. Kinderbijslag; Weet ik niet echt veel van... Alleen dat het geloof ik rond de 180 euro per kwartaal is. Verder heb ik helaas geen tijd om alles door te lezen. Voor alle meiden die ingeleid worden of weeen hebben; SUCCES! En voor de rest ook succes natuurlijk!
Als je kindje voor 1 oktober geboren wordt, krijg je vanaf 1 oktober kinderbijslag! dus als de beeb te lang blijft zitten, krijg je het pas 1 jan. Esje