September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule denk dat ik net wel zo'n 40 tot 50 paar door me handen heb gehad hihi

2. 4days

4days Niet meer actief

Jippie, de kleertjes hebben het overleefd! :D En ze zijn ook lekker zacht geworden! Heb in plaats van wasverzachter een scheutje azijn bij de was gedaan, en dan worden de kleertjes net zo zacht!

Azeb -> Hmmm nou dat had ik ook niet geweten hoor! :)

Anno -> Eigenlijk moet je gewoon heel consequent zijn met kraamvisite, ben ik ook van plan. Ik laat alleen mensen komen als ik er zin in heb, en ook niet teveel tegelijk. Als ik me na de bevalling een tijd niet goed voel, nou, dan komt de eerste week maar niemand! Ben ik heel gemakkelijk in. Wij zijn de moeders en voor ons is het heel zwaar, wij moeten bijkomen. En daar moeten andere mensen zich maar aan aanpassen vind ik!

Groetjes, Cossy

3. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Charissa: GEFELICITEERD met je kleine knul!

Nu ben ik nog alleen over voor 2 september.....zal ik dan ook maar.
    Het toeval is wel dat ik al 5 of 6 maanden roep dat ze op 28 augustus geboren zal worden.......zullen we het samen flikken Ingeltje?!?!

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Charissa, gefeliciteerd met jullie zoon Jason, leuke naam!

@Yule, lekker zure druiven, heb ook net gehad :D

@Azeb, ze werken in deze buurt niet met Kliko's maar met vuilniszakken. We hebben daarom wel een afsluitbare luieremmer gekocht zodat we niet elke dag naar de vuilcontainer hoeven.

@Anno, wat leuk die brieven..mijn man heeft ze ook allemaal weggegooid, vind het zo zonde.

5. @cossy je hebt gelijk hoor daarom bellen we ook zeker niet ´s nachts en bij de rest zeggen we het duidelijk bij. opa´s en oma´s hebben de eerste keus en de rest kan wachten hoor.
    of ze komen even en gaan dan weer lekker weg. wij hebben ook afgesproken dat we om 10 uur iedereen buiten zetten.

@krisstel heb ze nu ook weggegooid hoor. vond het wel leuk om te lezen maar waren er vooral van 1 vriendin die ze bij hem thuis nog steeds zijn leukste vinden. zeggen ze ook als ik erbij ben, ja Souders he. dus die mochten wel weg.

luiers: hier zijn ze heel slim en recyclen ze luiers. dus wij kunnen bij het gemeentehuis zakken halen en die op verschillende punten inleveren dus geen extra kosten voor de kliko.
    wij hebben zo´n ouderwetse luieremmer met deksel en gaan in de garage een bak zetten waar we die dan in legen.
    ik heb wel zakjes gekocht om ze in te doen als ze in de luieremmer gaan om het stinken tegen te gaan. vooral voor ´s nachts maar anders gooi ik hem gewoon in de garage hoor.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    http://www.speurders.nl/kindenbaby/autostoeltjesmaxicosi/42595216/nieuwe_maxi_cosi_voetenzakken.html?title_descr=voetenzak&offset=20
    voor als iemand nog een voetenzak nodig heeft voor de maxi cosi: niet de mooiste kleuren maar ze kosten 15,- ipv 45. Heb m vandaag gekregen en heb er niets op aan te merken. ik weet niet of ze ze nog heeft.
    Ik dacht ik kan t wel doen met een dekentje maar als ik zie hoeveel mijn vriendinnen dat ding gebruiken..

Vraagje voor de hondeeigenaren: Hoe doen jullie dat straks met uitlaten neem je t kindje altijd mee of laat je die gewoon thuis te slapen?

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Charissa ...GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JASON

8. 4days

4days Niet meer actief

Azeb, ja dat doen wij ook idd. Opa's en oma's mogen wat mij betreft meteen na de bevalling komen kijken, in het ziekenhuis. En ook de dagen erna mogen zij van mij wel in en uit lopen, bij hen voel ik me toch gewoon op mijn gemak en kan ik ondertussen rusten en slapen als ik wil. Maar de rest moet maar wachten tot ik zin heb! ;)
    En na 10 uur zeten wij ook iedereen buiten!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Charissa en man gefeliciteerd met de geboorte van Jason!!!!

@ingeltje OMG :) :) :D nou dat zou dan wel die 27kg verklaren he ;)

@yule :)

pff hier nu oo hoofdpijn en mijn ogen branden en de adem uit mijn neus (oftewel die door één van de 2 gaten komt) ook pfff hoop dat het snel over gaat!

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemiddag allemaal!

@Charissa: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jason!

@Krisstel: jij ook al een de 'valse start'?

@Wupje: hoe was de echo?

@Devilschase: ik heb 's ochtends ook erge honger, ik verheug me bij het wakker worden altijd helemaal op mijn ontbijtje :) !

@Elise: wat vervelend dat je vals alarm had vannacht waardoor je nauwelijks hebt kunnen slapen.

@IrisB: nee, ik denk dat jij gewoon een heel goed huidje hebt! Fijn dat alles goed was bij de verloskundige en met mijn oor gaat het goed, dank je.

@Kaatje: hoe is het met de misselijkheid/darmen? Wellicht inderdaad de grote schoonmaak voor de geboorte...

@Roshi: heel veel succes vanmiddag, ik zal voor je duimen!

@Pisum: ik hoop dat jouw droom uitkomt en je een snelle en pijnloze bevalling hebt! En buddies hebben daar dan ook recht op, nietwaar ;) ?

@Ydnic: ik ben het met je eens, ik probeer me ook niet te zeer te focussen op een vroege bevalling. Ik ga uit van de uiterste datum en dan kan het alleen maar meevallen. Maar een beetje hopen op een tijdige bevalling mag wel hè?

@Parr: ik heb zó moeten lachen om je roze koe-verhaal! :) , ik zie het al helemaal voor me!

@Esje: fijn dat alles goed was bij de verloskundige

@Klavertje: heel veel succes in het ziekenhuis!

@Wens 3: ik kan me volledig voorstellen dat het extra zwaar is als je al kleintjes rond hebt lopen zo op het eind van je zwangerschap!

@Lindada: 37 weken: hoera!

@Miracle: fijn dat alles goed was bij de verloskundige!

@Ingeltje: fijn dat je je datum hebt bepaald, ik ben het helemaal met je eens. Ik wens je dan ook heel veel succes morgen! Hihi

@Azeb: wat ben je toch weer actief geweest vandaag! Wij hebben wel een aparte luieremmer, een diaper champ (dus zonder van die zakjes erin)

@Lindaa: voor iemand zonder energie heb je toch best veel gedaan vandaag? Geniet maar lekker van je welverdiende dutje!

@Cossy: wat je schrijft over kraamvisite: helemaal mee eens!

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meiden spannend nog maar ffies :D ben me nu aan het opmaken, haartjes doen shirt strijken, ben toch best zenuwlappig....

hoop trouwens niet dat ze van me werk meelezen het hele woord staat er nu al zovaak ;) ach ja hoop gewoon dat ik het vandaag nog te horen krijg dan heb ik lekker niets meer te maken met die "anderen"... uhm dat is ook niet helemaal waar mijn salaris december en afrekening moet ik nog krijgen ;) nou tot straxxxxxxxxxxx

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb een lekker rustig dagje vandaag. Een paar wasjes gedraaid en veel met de katten gespeeld. Onze grote kat (en als ik zeg groot, dan bedoel ik gróót) is helemaal gek van elastiekjes voor in je haar. Dus daar hebben we samen mee gespeeld: ik schiet ze dan weg, hij komt ze dan terugbrengen. Is echt net een hond, hihi. Daarna vond hij me zo lief dat hij steeds achter me op de rugleuning ging liggen om me vervolgens in mijn haren te bijten (?) en kopjes te geven.

Ook nog even gekeken naar onze begroting voor volgend jaar en me nog eens gebogen over de kinderopvangtoeslag. Zo weet ik een beetje hoe we er volgend jaar financieel voorstaan, is wel zo handig! En zometeen duik ik met mijn fruithapje voor de tv, even Oprah kijken en vervolgens alle kookprogramma's.

Baby ligt trouwens ineens met de voetjes aan de linkerkant en aangezien hij normaal andersom ligt, schrik ik steeds van bewegingen aan die kant. Morgenochtend moet ik weer op controle bij de gynaecoloog, ik ben benieuwd hoe het met mijn zwangerschapsdiabetes is!

Tot later!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Roshi: ik heb mijn tekst even aangepast...

14. Krisstel

Dan zou ik ze ook weggooien ;)

15. hond uitlaten.
    ik heb met hubbie afgesproken dat hij haar straks uit laat op dagen dat ik moet werken, aangezien ik nogal veel vroege diensten heb gekregen waar ik normaal al om 6 uur voor moet opstaan.
    ´s avonds is het bij ons wie het eerste thuis is kookt en laat de hond uit. maar de kleine zal dan wel mee gaan en niet alleen thuis blijven. stel je voor dat er iets gebeurd, ook al is het maar een paar minuten. en daarbij buitenlucht is altijd goed he.

ga denk ik ook de bank maar eens opzoeken. daar ben ik vandaag nog niet geweest.

roshi ik duim voor je.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Charissa: gefeliciteerd met de geboorte van Jason! Geniet er van!

@Roshi, veel succes meid!

@Krisstel, hoe is nu bij jou? Nog steeds aan het rommelen?

@Ydnic, ik ben het helemaal met je eens. Ik ga er gewoon van uit dat het nog max 3,5 week duurt voordat ons kindje er is, en alles wat eerder is, is mooi meegenomen.

@Esje, fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@Lindada, joehoe 37 weken!

@Ingeltje, ik ga je duimen voor morgen meid!

Ik ga lekker bij mijn ouders eten, mijn man heeft avonddienst, dus dat is wel lekker makkelijk zo!

Tot later

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oké, geef het maar toe, wie heeft er net die 2 boterhammen met kroketten en mayonaise op het aanrecht gezet? Nou? Ja nu móest ik ze natuurlijk wel opeten.
    Bedankt zeg :evil:

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hihi ik denk dat je Anno bedoeld!
    (hoewel wij het ook zo doen hoor, behalve dan dat mijn zwager en mijn beste vriendin/buurvrouw/nichtje/voogd van ons kind (en haar man) ook in en uit mogen lopen van ons).

19. Krisstel

@Steen, af en toe steken maar het valt mee.. lekker hoor al de tweede dag dat je niet hoeft te koken :D

@Ingeltje, yammie!

Ben hier de laatste dagen ook dubbele porties aan koken om er eentje in te vriezen voor de kraamweek..mannetje is niet zo'n kokerd ;)

Zijn jullie opeens ook zo ijdel? Ik zorg echt dat mijn haar niet vet is en waterproofmascare op heb, voor het geval de bevalling begint :oops:

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    En wie heeft er hier in huis fudge gemaakt =P~
    (jammer dat dat zo lang moet afkoelen voor je het op kunt smikkelen... Maar het pannetje uitspatelen is ook geen probleem hoor, los ik zo op :D)

Deel Deze Pagina