Hey! Charissa bevallen? Super! Gefeliciteerd! Yule: laten we geen ruzie maken, we delen hem wel Hihihi allememaggies.. da's lang geleden Anno103: liefdesbrieven van vriendinnetjes? Die moet ik nu niet tegenkomen hoor, hoe onschuldig en pril dan ook, Gijs is van mij en alles moet vernietigd en verbrand worden hahhahaha Mss Ace: ook al de 28e! Gezellig! Worden we de powerPUFgirls Pupke: ooh wat een lieve kat!! Roshi succes!! Azeb: gemeen hè, al die lekker dingen voor ons neerzetten...
Pff maar een rare dag hier. Vermoeid, beetje raar in mijn hoofd, hongerig. Ik weet niet wat het is. Bah voelt niet fit. Zucht.. ik begin de moed op te geven. Ben echt bang dat ik nog tot de 42 moet. Snik. Ik wil niet meer
ingeltje waren brieven van echt vroeger hoor, kan er wel tegen want ik weet waarom het uit is gegaan. of ja echt vroeger van voor mijn tijd, ken het meisje ook niet. het is uit gegaan omdat madam mijn lieve ventje ging slaan als hij geen sex wilde. ja ook vrouwen doen dat. heb daardoor met hubbie ook een fijne start gehad wat sex betreft. heb echt zijn vertrouwen moeten winnen. zet hier ineens iemand m en m ´s neer, er is echt iemand eten aan het rondbrengen hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ha meiden Pfff net pas terug uit het ziekenhuis, veel onderzoeken e.d. gehad en ze heeft idd galstenen, maandag 8 september wordt ze geopereerd. Wilde eigenlijk een tukkie gaan doen maar moest hier 10 pagina's bijlezen Dus als ik oververmoeid ben vanavond is het jullie schuld Ga dus niet op iedereen persoonlijk reageren, dan ben ik morgen nog bezig En volgens mij, maar weet het niet zeker, kwam ik net Jale tegen in het ziekenhuis Zij werd net het ziekenhuis uitgereden met een maxicosi en een grote It's a girl ballon Dus zal eens vragen of zij het was, ken haar alleen van foto's vandaar Hier verder weinig nieuws, mannetje moet nog 1 dag werken en dan heeft hij vakantie tot 6 oktober, jeah En wie er morgen wil bevallen mag hoor, ik wil deze week niet, dan heb ik nl de vervelende verloskundige (Zal je zien, begint het vannacht haha). Hier ook grote angst voor de kraamvisite, omdat ik nog steeds het MIJN MIJN MIJN gevoel heb, mijn stekels gaan al staan als iemand het over MIJN kindje vast houden heeft, erg he Hebben jullie dat ook? En wat gaan jullie eten vanavond? Ik denk pizza, geen zin om te koken, ben moe na zo'n lange dag ziekenhuis. XXX
Ik heb gelukkig gisteren al vooruit gekookt, gijs ging Mac halen, maar ik dacht 's middags met een vooruitziende blik dat ik misschien vandaag wel geen zin in koken zou hebben. Nou dat klopt dus! Kip Siam heb ik gemaakt, dus vanavond lekker uit de magnetron smikkelen!
Zal ik mijn gsm dan maar mee naar bed nemen vannacht ? 't Is je anders van harte gegund hoor.... Dat 'kinderbijslagprobleem' hadden we destijds bij de decembermama's ook. Daar hebben alle beebs gehoor gegeven aan de oproep, er kwam er niet eentje in januari... @Miracle: Heb gestemd! @Charissa: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jason!
tinkerbell ik ken dat mij mij mij gevoel heel erg. laatst zei een vriendin dan wil ik wel een flesje geven, dus ik meteen DENK HET NIET! haha gelukkig wil ik bv geven dus dat pakken ze niet af. in het begin vind ik vasthouden toch niet zo´n goed plan, laat die kleine eerst maar eens wennen de eerste dagen aan alle nieuwe dingen. is MIJ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gek! KOM ER UIT oef ik weet niet wat ik heb vandaag; loop over van de emoties.. denk dat ik zo heel hard ga huilen als Gijs thuis komt
ik geloof dat iedereen het mijn mijn mijn gevoel te pakken heeft. ik herken het nog wel van bij mijn zoontje. hier ook al eten sultana en stroopwafels waar ze vandaan komen? mijn mannetje en ik staan in de locale krant haha. daar hebben ze 1x in de maand een onderwerp bruidspaar van de maand en wij zijn het van deze maand lachen. me nicht had ons opgegeven en we zijn het nog geworden ook. met foto en stukje over hoe we elkaar hebben leren kennen en als hihi.
ingeltje die kleine van jou wacht nu mooi iig tot morgen dat heb je net afgesproken haha. kom op meid, nog even volhouden. ga maar eens vast aardappels schillen. wij eten aardappelpuree en vissticks en spinazie, jammie. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Ingeltje, dan gaan we samen voor de 42 weken oké.... @Tweety, leuk zeg dat jullie in de krant staan! @Tinkerbel, zou toevallig zijn als je haar hebt gezien Hier eten we pasta..
Oww oeps idd! Anno natuurlijk! (ben ook nog niet helemaal erbij) Anno -> Slaan als hij geen sex wilde? nee dat zal werken, krijgtie vast zin van... Mijn vriend heeft trouwens ook geen goede ervaringen met exen. De vorige, waarmee hij 2,5 jaar samen was, bleek achteraf alleen maar over vanalles en nog wat te hebben gelogen. Helpt ook niet echt mee voor zijn vertrouwen t.o.v. anderen... Tinkerbel -> Ja ik wil ook het liefste mijn kindje alleen maar zelf vasthouden! (en papa mag dan ook af en toe, vooruit.. ) Hihi, nou ik zal het een paar anderen ook wel gunnen, zoals opa's en oma's, maar ik ben zeker niet van plan om het kindje zomaar aan iedereen te geven hoor! Zeker niet de eerste week. Ben daarom ook blij dat ik borstvoeding ga geven, heb je tenminste geen mensen die zeuren of ze het flesje mogen geven! Ingeltje -> Arme jij! Kan heb goed begrijpen hoor, hier duren de dagen ook weken sinds ik verlof heb, dus over 4 weken zal ik ook wel helemaal gefrustreerd zijn.... Groetjes, Cossy
nou wasje opgevouwen en aardappeltjes geschild. kruip nu lekker voor de tv totdat hubbie thuis komt, meiden tot morgen en succes met slapen en bevallen vannacht. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Oké, oké, ik geef het toe... Ik heb overal eten neergezet. Ik ben namelijk een 'feeder' weet je, ik geef extra veel eten aan onschuldige vrouwen zodat zij een dikke buik krijgen. En als jullie allemaal naar beneden kijken, dan weten jullie dat ik succes heb! (Bestaan overigens echt, die feeders...)
Pfff ben blij dat ik niet de enige ben Had het er met mijn zus over en die zei dat ze dat ook heel erg had toen ze zwanger was, maar dat dat gelijk over was toen hij geboren was, dus daar hoop ik een beetje op Word soms nl wel een beetje gek van mezelf daarom haha Misschien ervaren moeders die dit hebben gehad? Houdt dit aan na de geboorte? Ingeltje: Dikke *KNUF* voor jou meis, laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Over eten: Hmmm ben er gek op Heb de laatste tijd ook weer veel meer honger! Ach ik geef er maar aan toe, mijn lichaam vraagt er niet voor niets om toch? Na de bevalling weer aan de Sonja Bakker, nu nog even genieten XXX
Charissa gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat alles goed gaat. Geniet ervan!! Enne effe ego: IK HEB VERLOF ! JEAH! Ben zo blij, nu lekker uitrusten totdat de kleine komt!!
@SanneMart, lekker hoor..genieten nu! @Tinkerbel, ik heb dat ook...mijn broer en zus hebben het al over oppassen etc.....en zij gaan echt niet op MIJN kind passen haha..misschien verdwijnen die gevoelens maar ze worden tot nu toe alleen maar sterker. Yeaaah ATWT is weer begonnen, ciao ladies, eet smakelijk straks.