September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Woehoe go Tweety........ Succes

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    succes tweety

3. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Cabaretière Sanne Wallis de Vries is maandagochtend bevallen van een dochter. Het meisje kwam tegen 04.00 uur ter wereld. Sanne Wallis de Vries wil nog niet bekend maken hoe haar jongste dochter heet. Volgens haar woordvoerder maken moeder en kind het goed. In 2004 kregen Wallis de Vries en haar partner hun eerste kind; dochter Teuntje.

Zoon voor Renate Verbaan en Winston Gerschtanowitz
    Julian, zo heet de vrijdag geboren zoon van Renate Verbaan en Winston Gerschtanowitz. De kleine kwam vrijdagavond omstreeks 18.30 uur ter wereld in het Amsterdamse Onze Lieve Vrouwe Gasthuis.

4. whahaha ga ik net ff mijn werk bellen denken ze allemaal dat ik bevallen ben haha,
    was het maar zo.
    ga nu ff spelletje doen en spreek jullie straks weer.

tweety ik duim voor je meid.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    OOOwww Jekkiaa: LIEF!! Enneh 'voor degene die nieuwsgierig zijn' hoef je er niet bij te zetten hoor, da's zo ongeveer: IEDEREEN! hhaha
    Rust maar lekker uit en laat je goed verwennen!

Lise; wat heerlijk... een gezinsleven.. kijk er nu wel naar uit zeg!

Hahaha gefeliciteerd met je soepele bevalling Nic79 hahahahaha

Oeh Jikke dat klinkt pijnlijk zeg....

Yule: ik ook niet; geen gerommel vandaag hier :(

Lindaa pas je op met jouw klachten? Hoofdpijn en een strak gevoel in de bovenbuik kan toch wijzen op zwa.schapsvergiftiging? Of zit ik er nou naast :(
    Hoe is je bloeddruk en houd je vocht vast?

Tweety: zet hem op! Mooie datum :evil: ghihihihi

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooo mijn depressie is weer overgewaaid denk ik, de wereld is weer een tintje lichter geworden vandaag haha.
    Pff wat kunnen die depri-hormonen je dag beïnvloeden zeg! Ben blij dat het weer wat beter voelt vandaag.
    Nu gauw douchen en naar de vk.
    Hier weer helemaal nul komma nul gerommel, dus ook deze datum gaat aan m'n neus voorbij. Maar tweety neemt hem al, super! Wie nog meer?
    Ik mag vast pas op 15 september :evil: :evil:

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Tweety: succes meid! van een oktobermama naar een septembermama en nu misschien zelfs een augustus mama.... ;)

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier weer goed geslapen.

@Kaatje, ik had vanmorgen precies hetzelfde: slijmprop in de wc, gewoon gelig....zal eens wat gaan surfen of dit ook dé slijmprop kan zijn.

@Lindaa, strak gevoel in de bovenbuik en hoofdpijn kan wijzen op hoge bloeddruk, dus misschien toch voor de zekerheid de vk even bellen? Succes!

@Tweety, oeh spannend meid. Succes!

@Esje, joehoe 37 weken!

@Marielle, nee hier komt dat gevoel niet bekend voor...

@Anno, ben benieuwd of jullie afspraak uitkomt, hihi!

@Klavertje, veel succes vandaag!

Hier staat er niks op de planning voor vandaag, mannetje heeft weer avonddienst, dus zal verder een rustig dagje worden.

Fijne dag!

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ojee Tweety succes, ik hou me telefoon in de gaten!
    Gister ben ik voor controle geweest, hij wil me toch proberen om 39 weken te laten lopen als ik het red want in de tussentijd heeft hij vakantie..
    Ach ja, vond het wel heeeel erg jammer aangezien ik me eigen er toch een beetje op verheugd had:(
    Mn baarmoeder was trouwens wel helemaal verweekt maar nog geen ontsluiting..

Gister zat ik met een oude bekende op de poli zo'n 4 of 5 jaar niet meer gezien, ze was op precies dezelfde dag uitgerekend als ik .
    Ze zat daar omdat ze snachts wat krampjes had, en ze werd sterk in de gaten gehouden omdat haar kindje vanaf 38 weken een grote kans had om te overlijden.
    Dag in dag uit voor haar in het ziekenhuis, vandaag zou ze gestript worden.
    Wat bleek, 5 minuten later na de gyn kon ze naar de verloskamers had ze 4 cm ontsluiting!
    Wow dat was ff heftig zeg, las gisteren dat ze een mooie dochter gekregen had.!
    Ben nu alleen echt stront en stront jaloers, ik wil ook!

Heb gister tegen mannetje gezegt dat hem een vrijmarathon staat te wachten, en gisteravond is de marathon afgetrapt hahaha, ik ga ervoor!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Esje 37 weken :whistle:

Tweety, succes !

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owwwww Tweety, succes meis! Spannend!

(dat krijg je dus van al dat 'gekroel' hahaha)

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Steen en ingeltje: ik ben maandag bij de vk geweest en mijn bloeddruk is wel in orde!
    Ik houd verder ook geen vocht vast..
    Ben wel zo nu en dan gewoon met vlagen misselijk en hoofdpijn heb ik de hele dag door.. ondanks dat ik slaap of hier even een pijnstiller voor neem
    pff jullie maken me bang zeg :cry:

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    tweety GO GO GO!

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Goedemorgen :D hopelijk allemaal goed geslapen!

Vannacht dus helemaal niets, kind houdt je voor de gek waar je bij bent ;) Ook wel lekker dat ik weer normaal heb kunnen slapen, daar genieten we dan ook maar van.

@Parr, heb je een beetje goed geslapen? Hoop dat je je snel beter voelt!

@Yule, volgens mij vk zorgen de meeste oefenweeën ook voor de (gedeeltelijk) verweking van de baarmoedermond…hoeft ook niet altijd, maar zal wel niet voor niets zijn. Succes bij de vk!

@Nic, haha…leuke actie! Super dat het nu echt een jongen en een meisje is.

@Kaatje, zou een mooi begin zijn. Las van de week dat er ook niet altijd bloed bij hoeft te zitten..dus wie weet.

@Jikke, hier ook aambeien…bij mij gaan ze weg als ik een paar dagen Sperti ’s ochtends en ’s avonds opsmeer.

@Wens, sterkte!

@Wupje, gelukkig ligt de kleine goed..nu inderdaad nog zakken!

@Tweety, spannend, hoop het voor je..succes!

@Ingeltje, succes bij de vk…misschien is het stilte voor de storm?

@Dniise, wat een bijzonder verhaal zeg…waarom zou haar kindje eerder kunnen overlijden dan of weet je dat niet? Gelukkig is het geboren.

15. 4days

4days Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wupje -> Gelukkig lag de beeb nog met het hoofdje naar beneden! Heb ik ook wel eens gehad, dat het net leek alsof de beeb opeens dwars lag ofzo... Maar gelukkig was dat ook bij mij niet zo. Nu maar hopen dattie snel indaalt!

Esje
    -> Jippieie, 37 weken! :D

Tweety -> Ooooh spannend meid! :D En mocht het voor het echt zijn, dan heel veel succes vandaag!!

Ingeltje -> Gelukkig weer wat beter vandaag! ;) Kijk maar uit dat je straks geen depressie krijgt van al die hormonen! :eek:

Dniise -> Als je baarmoedermond al helemaal verweekt is zit het er dik in dat je uit jezelf al bevalt voor de 39 weken! Wel leuk dat je bekende al een meid heeft! Lijkt me toch erg eng als je kindje een grotere kans heeft om te overlijden. Gelukkig is alles goed gegaan!

Zo, ik ga de babykleertjes maar eens strijken. Ze hangen nu allemaal over het wasrekje (zoooo schattig :) )

Groetjes, Cossy

16. Ik breek even in als buddy van Klavertje44......
    Vanmorgen is Daimy Jasmijn geboren. Ze weegt (geloof ik) 3140 gram en is kern gezond!

Groetjes van een super trotse tante!

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mooorning :)

@ Tweety: Dat is zeker ego :) Suces meis!
    @ Ingeltje: Blij dat je depri bui over is meis, zijn vervelend he die dagen :(
    @ Lindaa: Jep zo'n strakke band onder je borsten kan zw.verg. zijn, maar is het lang niet altijd hoor, kan ook zijn dat uk verkeerd ligt, althans even een beentje verkeerd of whatever.
    @ Krisstel: Wat een eigenwijsje joh jouw kind ;)
    @ Yule: Ja dat klinkt idd als oefenweeen. Maar helaas: Het HOEFT lang niet altijd wat te doen volgens mijn vk, zie mij als voorbeeld helaas :(

Zo nu even ego, heb niet zoveel puf vandaag :(
    Vannacht weer van half 5 tot 7 wakker gelegen, daarna gelukkig nog wel iets geslapen maar veels te weinig naar mijn zin :evil: Verder de alom bekende harde buik gehad die maar niet overging, damn het leek wel een kanonskogel :eek: Vandaag weer veel krampen en ben kotsmisselijk, maar het zegt allemaal niks helaas!

Vandaag wel laatste werkdagje van manlief :D Vanaf morgen heeft hij bijna 6 weken vrij :whistle: We gaan misschien om de vakantie in te luiden vanavond bij de griek eten maar dan moet ik me wel wat beter voelen :( Zometeen even lekker lang douchen en een tosti eten, dat moet een mens goed doen :)

XXX

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Vandaag maar weer eventjes lui uit het hoofd :p

@jekkia: Aww, zo schattig :D Kan me echt niet voorstellen dat ik over max. een dikke 3 weken ook zo'n kleintje in m'n armen heb. En joepie, je hebt het topic bij de mama's geopend.

@jale: Ook al zo'n schattig beebje :D

Charissa & man: Gefeliciteerd met de geboorte van Jason!

@sannemart: Hoera, verlof. Geniet ervan!

@esje: Gefeliciteerd met je 37 weken! :whistle:

@tweety: Ooh, spannend... Succes!

@wupje: Hoera, toch geen stuitligging :thumup: Hopelijk daalt uk nu snel in.

@krisstel: Fijn dat je een goeie nacht gehad hebt. Die zijn veel waard tegenwoordig ;)

@ingeltje: Blij dat je je vandaag niet meer depri voelt *knuf*

@freesia: Veel plezier in de stad!

gerommel: Nog helemaal niks van gemerkt, dus kan me alleen maar proberen in te beelden wat iedereen ermee bedoelt :) Maar als ik het allemaal hoor zit ik er ook niet meteen op te wachten. VK zei ook dat het niet noodzakelijk hoeft, dus ik wacht rustig af. Ga ervan uit dat het wel iets van een 41 weken wordt hier en dat vind ik helemaal prima. Al denk ik wel dat de "ik wil nu nog niet"-knop in m'n hoofd maandag ofzo wel om gaat. Dan is het september en als uk echt wil, mag ie dan komen. Vraag me ondertussen wel af of ik het enige rare geval ben dat juist hoopt dat uk nog NIET komt :confused: :D

Vannacht iets beter geslapen, maar m'n bekken begint echt wel héél veel pijn te doen. Is 's nachts echt niet leuk meer, maar overdag valt het gelukkig wel mee. Heb ook gemerkt dat het veel minder is als ik alleen in bed lig omdat ik me dan helemaal kan draperen hoe ik wil. Man toch maar op het balkon laten slapen dus :)

Zo meteen even boodschappen doen. Heb net gestreken, maar dat was niet zo'n succes, dus denk dat ik de rest maar meegeef voor m'n schoonmoeder. Dan is die ook weer blij dat ze iets kan doen :D En heb vluchttas omgepakt. En dat zal het dan wel weer zijn voor nuttige activiteiten vandaag :)

Soit. Tijd voor macchiato en mars :D Fijne dag allemaal!

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Klavertje44 VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE UKKIE :D:D

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Oooh, babynieuws tijdens het schrijven :D

Klavertje & man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daimy Jasmijn!

En natuurlijk ook felicitaties voor de trotse tante ;)

Deel Deze Pagina