Zo hier ook weer een wasje gedraaid en lekker wat opgeruimd. Ziet er alweer gelijk beter uit 8) . Vandaag staat eigenlijk benen epileren op het programma en nog de wc poetsen maar of dat gaat lukken @ Lindaa ik zou het wel in de gaten houden maar zolang je bloeddruk goed is, hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken. @ Freesia gezellig even een paar uurtjes in het wild! Veel plezier @ Marielle ja een beetje creme is vaak wel fijn als je zo'n irritatie hebt aan je buik. @ Tweety SUCCES! Ik hoop dat het doorzet.. @ Ingeltje tsja wij hadden deze datum toch eerder moeten reserveren vrees ik Stiekem had ik er ook op gehoopt maar ja onze beebjes zijn eigenwijs 8) Maar we laten ons er niet onder krijgen, we overleven het ! ** peptalk uit ** @ Dniise komt dan wel al in de goede richting dat je baarmoeder wel verweekt is. Wat een eng verhaal van die bekende van jou, gelukkig is ze nu toch bevallen van een gezond kindje. @ Cossy lief hè die babykleertjes! Gisteren had de gyn ook een erg snuggere opmerking. Hij zei dat het uiteindelijk wel meeviel met de grootte en het gewicht van onze baby en dat er dan ook geen reden was om eerder in te grijpen. Pas als ik in week 43 nog niet bevallen was dan zouden ze wel eens kunnen nadenken over inleiden...... ha ha grapjas Maar ik ben het er wel mee eens dat inleiden / strippen alleen moet gebeuren als het voor de moeder echt niet meer uit te houden is. In principe moet de kleine zelf maar aangeven als hij of zij er klaar voor is.
@ Krisstel, even gekopieerd van haar hyves : Al blijft het bij deze "stoornis" zo dat de kans dat het kindje overlijdt voor de geboorte groter is als wanneer er niets aan de hand is. Vandaar de CTG om de dag om vooral het kindje in de gaten te houden. Ze blijkt dus iets met haar lever te hebben en haar bloedwaardes waren niet goed..Eng idee zeg ben blij voor haar dat de meid lekker uit haar eigen komt, Cossy, ik hoop het, nu ik dat kleine babietje van dat meisje heb gezien kan ik niet wachten! Hij had het er zelf ook indd over "als je al niet bevallen bent als ik terug ben" Lief he babykleertjes , ik ga vanmiddag ook beginnen met de babywas, awww zo lief he Yes Klavertje! Gefeliciteerdd! joepie babies babies babies! ik wil babies zien hahaha Nou wupje, als de gyn dat meent , na 43 weken ging ik toch mooi in protest , hup met je dekbed voor het ziekenhuis liggen
Klavertje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Jeetje, al die babies, toch wel errug leuk hoor :-D
Hey dat gaat snel zeg! KLAVERTJE 44 VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DAIMY JASMIJN! HEEL VEEL GELUK ! Irisb nee gerommel heb ik ook weinig last van. Nu pas 2x een nachtje menstruatiepijn en 1x dat ik dacht zou het beginnen maar dat was natuurlijk vals alarm Maar wij zijn misschien van die dames die van het een op andere moment gelijk van start gaan Ha ha geef je jow man dan wel een warm kacheltje voor de koude nachten op het balkon? Die arme hubbie 8)
Hey meid, dat is zeker niet de bedoeling hoor....we denken alleen mee En dit was het eerste wat in me op kwam toen je de verschijnselen beschreef. Gelukkig is je bloeddruk goed! Maar wat ik al zei, als je het niet vertrouwt gewoon de vk weer bellen! Succes meid, dikke knuffel! Klavertje44 en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Klavertje44 gefeliciteerd!!! go Tweety go!!! Verder hier geen nieuws, behalve dat de apotheken hier blijkbaar geen Sperti meer leveren En ik ga toch ook maar weer voor een marathon want ik wil ooooooooooook
Jeah Klavertje gefeliciteerd meis! Babywas: Hier is alle al gedaan, maar vond het ook zo leuk haha Heb afgelopen weekend wel haar pyamaatjes gewassen, die had ik nog niet gedaan, zo cute, dan kan ik helemaal niet meer wachten @ IrisB: Lekker toch dat jij dat gevoel niet hebt, ik zou willen dat ik zo relaxed was @ Wupje: Damn week 43 Had de goeie man zijn lolbroek aan Ach joh we gaan er gewoon vanuit dat het een stuk eerder begint! Nouhoe meiden schop me nou is van die bank af Ik zit zo te luieren maar eigenlijk wil ik wat gaan doen O XXX
Klavertje44, gefeliciteerd met je dochter! Irisb, ik heb dat ook hoor, dat het van mij nu nog niet perse hoeft. Vind het nog steeds lekker, zo een beetje aanrommelen de hele dag.
hmmmm wilde een kalender maken maar we hebben geen printer meer dus zal niet meevallen. roshi hoe was je soll gesprek? ik wil ook een baby! xxxxxxxxxxxxxxxxx
@Tinkerbel, lekker joh 6 weken samen @IrisB, jij bent al goed bezig geweest deze ochtend. Enne vind het niet raar hoor dat je eigenlijk nog niet wil dat de kleine komt die momenten heb ik ook wel eens..al overheersen de andere @Wupje, hier leiden ze ook pas in als je in week 43 zit maar hoezo viel de grootte nu ineens wel mee? @Dniisse, zielig zeg, gelukkig is het inderdaad geboren. Succes met de babywas. @Pisum, drogist verkoopt ook Sperti.
Heb net gebeld vor de uitslagen van het bloedprikken. Was allemaal een beetje vaag (volgens mij begreep die assistente er zelf ook niet zoveel van) maar ze dacht niet dat de leverwaardes afwijkend waren (ze zou dit wel nog aan de dokter vragen) maar ze meende wel dat ik bloedarmoede heb. Dus nu moet ik morgen middag terug bellen...
@klavertje44 ... VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DAIMY JASMIJN! Hopelijk herstel je snel van de kz. Geniet lekker iig.
@Cossy, lekker onduidelijk...hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid! Grappig zat net te kijken bij de augustus mama's...en daar zijn aan het einde 42 jongens en 42 meisjes...En niemand is bevallen op DE uitgerekende datum.
@Esje gefeliciteerd met je 37 weken \/ @Wupje wat goed dat de kleine nog beneden lag met het hoofdje @Klavertje44 Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Daimy Jasmijn!!
vandaag 36 weken Jale en Jekkia > wat een schatjes zeg **zwijmel** Lise> Fijn dat het allemaal zo goed gaat meis, hopen dat ze snel 6pond zijn kan je lekker met ze naar buiten Nic> JOEPIE toch een jongen en een meisje Rustig aan he ivm je bloeddruk! Azeb> niet zoveel meer snoepen dus Freesia> hahaha nu komen er bij jou in de stad borden met pas op voor loslopend wild veel plezier in de stad meis Tweety> spannend meis! SUCCESSSSSSSS Dniise> fijn dat alles weer goed was meis, 39 weken is nog maar 2.5 week Kristel> nog maar 1 dagje tot de uitgerekende dag Tinkerbel> lekker zeg 6weken vrij voor je mannetje kunnen jullie lekker samen van alles genieten! Iris> ik heb ook een dubbel gevoel over of beebje mag komen of niet hoor. 4 sept ben ik precies 37 weken dus zou het mogen, aan de ene kan wil ik dat heel graag omdat ik zoooo nieuwsgierig ben maar aan de andere kant vind ik het samen zijn ook nog super. Wupje> 43 weken 42vind ik wel echt de max hoor. Hoop voor je dat de kleine gewoon spontaan komt Anno> soll was positief alleen heeft hij geen uitslag gegeven dus moet nog ffies wachten Klavertje en man> GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER! leuk!! ik wil heeeeeel graag al het leuke babybuddynieuws brengen lig hier echt helemaal dubbel.... gek mens! Bellen> voor de geboorte bellen wij alleen mijn beste vriendin (zij is bij de bevalling) en mijn mannetjes beste vriend (deze komt direct na de bevalling). Verder niemand. Na de geboorte bellen we dan als 1e weer mijn mannetjes beste vriend zodat deze direct kan komen. Als de kleine en ik zijn aangekleed etc bellen we onze ouders en sturen we een sms aan vrienden. Ouders mogen pas komen als we weer thuis zijn tenzij we natuurlijk langer moeten blijven.