Oh, spannend voor Tweety. Kan me ook niet herinneren of het bekend was dat de kleine in stuit ligt.....hier draaien de duimen meid!
hahaha Krisstel, grappig dat heb ik nou ook, denk ook telkens dat het 's avonds op 's nachts begint....
Roshi, sommige discussies Ingeltje, gelukkig alles goed bij vk Weet eigenlijk niet of het bekend was dat Tweety haar beeb in stuit lag. Mieke, bedankt voor de update ! Freesia alweer aan het shoppen ? Tweety zet hem op meid ! Krisstel die beginnen idd niet alleen snachts. Volgens mij durft mannetje ook geen sex meer aan hier, kwam de laatste twee dagen iig weinig respons als ik wat probeerde :-?
haha die mannen, ook hier geen actie meer hoor, hebben het er niet over gehad maar kreeg idd weinig reactie toen ik aanviel haha. weeen lijken hier ook gewoon niet te komen, loop nu al de hele dag met zo´n drukkend gevoel tussen mijn benen maar that´s it. ga zo maar weer eens wasje doen enzo. kom ook steeds langs die babykamer en dan denk ik jah als we die nou eens konden gebruiken haha. xxxxxxxxxxxxxxxxx
En meiden als we straks bevallen zijn kunnen ze waarschijnlijk niet wachten om ons te bespringen haha
haha geloof je het zelf. volgens mij is mannetje dan veel te bang dat hij verdwijnd in dat zwarte gat Ga nu ff boven het badkamer kastje schoonmaken, staat al maanden op de planning haha.
ow ik ben zo blij met mijn mannetje als ik jullie zo hoor.. hij vond het eerst ook onwijs eng maar nadat ik hem ervan overtuigd had dat er niets kon gebeuren.... @Kristel> haha ja gek he. mijn mannetje zei laatst "ach als het begint ben ik er toch bij want dan lig ik naast je" heb hem toen maar uitgelegd dat het ook smiddags kan beginnen en bedacht me toen opeens dat ik er zelf ook altijd vanuit ga dat het snachts begint. @cossy> dat gevoel is voor nu nog positief... het zal namelijk nog ietsjes te vroeg zijn voor je
Ik denk ook steeds aan 's nachts hoor, gek idee he? Dat het ook zomaar nu kan gebeuren, of nu, of misschien nu... of nu? NU? NU? Hmm nietes... jullie liegen Kaatje: hihihi het grote zwarte gat.. the wormhole.. hier denk ik ook dat manlief er zo over denkt hahaha
@Kaatje, haha....dat denk ik ook. Succes met poetsen! Nou beginnen vaak de weeën ook wel 's nachts maar toch...voel me ook veel beter als het gezellig donker is met een kaarsje dus mocht het hier overdag beginnen gooi ik alles weer potdicht!
ik heb meer het idee dat he t´s ochtends begint, hubbie die gaat werken en die ik opbel ja kom maar terug hoor. hij belde vandaag omdat ik al 3 weken roep dat ie vandaag komt. is er al iets?haha nee helaas. vk zei van de week als je veel rommelt er een bakerpraatje is dat je een week over tijd gaat lopen, wat wil zeggen dat ik nu nog 2 weken moet, denk er niet aan. xxxxxxxxxxxxxxxx
@ Tweety, Meid, je kan het he, zet em op! Straks heb je je mooie kleintje in je armen! Jeetje ik krijg er gewoon kippenvel van zeg, brrrr Ik mag zo eindelijk de proefdruk en de enveloppen ophalen! Jeeeej!
Je bedoeld ijzertekort? een HB van 4,8 is echt extreeeeem laag, je kan floradix halen bij de drogist, en daar per dag 2x 20 ml van drinken. je hb moet écht omhoog meid!
@Anno, gelukkig geloof ik wel in die praatjes...dus ik wacht nog wel 8 dagen @Ingeltje, mmm doen doen doen! @Devilschase, hoop dat de proefdruk mooi is geworden.