September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    haha Ingeltje, mooie Avater...

@Anno, wie weet meid, de dag duurt nog lang ;)

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ tweety, s6 meid je kan het he! Straks als beloning heb je de kleine lekker in je armen

3. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Klavertje: gefeliciteerd met jullie dochter!

Tweety: spannend hoor! we wachten in spanning af op het babynieuws!

Cossy: ik ben vegetarisch en wil liever geen staalpillen slikken ivm verstopping. ik eet elke dag pruimen en abrikozen (die laatste zitten vol met ijzer geloof ik) en verder volkoren roggebrood met appelstroop. ook roosvicee ferro helpt. succes!

Het gaat lekker zo met de septembermama's die in augustus bevallen! Ben benieuwd hoe onze lijst er aan het einde van de maand uitziet!

Esje

4. 4days

4days Niet meer actief

:confused: Hopen dat de assistente het verkeerd heeft gelezen? Ik moest morgen toch terugbellen omdat de dokter er nog naar zou kijken, dus die zal dan wel zeggen wat ik moet doen.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Tinkerbel ha ha ik zie dat je nog niet veel schoppen gehad hebt .... dus ben je nu van die bank af ? ;)

@ Cossy hè bah die bloedarmoede :( Heeft dit met ijzertekort te maken? Dan zul je idd bepaalde producten meer moeten eten. De arts zal jou toch nog wel terugbellen met een advies of niet? Succes in elk geval!

@ Krisstel schijnbaar is ons beebje de laatste weken niet meer zo hard gegroeid en daarom ligt ie nu nog wel boven de groeicurve maar niet alarmerend veel. Eerst bij 33 weken lag de groei van ukkie op 37 en nu gisteren bij 38 weken zat de groei op 39 / 40 weken. Dus vandaar. Misschien verspilt de kleine wel teveel energie want het is echt een druktemakertje gisteren en vandaag! Vind het wel lekker dan weet ik tenminste dat het goed zit :D

@ Roshi yippie 36 weken! Wat betreft die discussies ik vind dat iedereeen zijn mening mag geven, daar zijn juist die topics voor, maar laat dan wel die mening van iedereen ook in waarde. Het zou wat zijn als we allemaal hetzelfde dachten :rolleyes: Zou erg saai worden!

@ Ingeltje ha ha misschien wat zelfhulpmiddelen gebruiken? ;) Grappig dat bij mij juist mannetje heel graag wil maar ik zelf de energie er niet meer voor kan opbrengen :( Daar baal ik dan ook wel weer van

Tweety meid zet 'm op hoor! Wel balen dat de kleine in een stuit ligt :(

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag dames. Nu wel lekker geslapen. 2x eruit om te plassen. Was niet moe geworden. Heb mij om 3u naar bed moeten slepen. Heb wel doorgeslapen tot kwart voor 13. Voel mij wel laerter dan gisteren maar nog steeds erg benauwd zo :( Heb lekker gedouchd en ik zie wel wat ik vnadaag allemaal doe.
    Hier wel 36 weken :whistle: nog 1 weekje en ik mag thuis bevallen :D

@lindaa hier ook strak gevoel onder de borsten. Maar meestal 's avonds.

@wupje gelukkig ligt uk er nog goed voor!

@esje 37 weken :whistle:

@tweety :confused: succes meid! oef jij bent aan het bevallen :D :D zet ze op meid!!!! :whistle:

@dniise succes met jullie vrijmarathon :) ;)

@Krisstel ja hier wel goed diep geslapen :) Gelukkig maar! Jij ook dus.. :)

Klavertje44 en man Gefeliciteerd met jullie dochter Daimy Jasmijn!!!!

@IrisB macchiato en mars =P~

@cossy nou lekker duidelijk zeg van zo'n ass. moest de HA zelf niet bellen doen ze bij ons wel.

@roshi 36 weken :whistle:

@nic79 36 weken :whistle:

@freesia nog aan het shoppen? ;)

Hier is mijn manneke ook niet bang :D hij vindt het ook neit erg dat er weinig gebeurt, vindt hij juist logisch, hij zegt dat wij straks wel lekker veel gaan inhalen :)

Ik denk hier ook telkens aan dat het 's nachts gebeurt... wat moet ik doen als het in godsnaam overdag gebeurt? ik bel hubbie niet want je loopt eerst lekker rond dingetjes te doen enzo... pfff Hier ook liever 's avonds/'s nachts dan overdag!

Pff ik wil mijn neus terug, dan kan ik toegeven aan het schoonmaken :( Wil niet alles moeten doen op zaterdag.. pff

7. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Roshi yeahhh 36 weken \:D/

@Tweety zet hem op he! ;)
    Pff spannend hoor haha

Hier ook geen sex hoor..buiten het feit dat het niet gaat vanwege mn bekken vind ik(en mn mannetje gelukkig ook) het een raar idee..We halen de schade wel weer in hihi
    Tijdens mn opleiding heb ik stage gelopen bij een VK en die vertelde toen ook dat ze regelmatig nog sperma zag zitten tijdens een bevalling van een vrouw..met die gedachten zie ik het al helemaal niet zo zitten haha

8. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ik slik al mijn hele zwangerschap staalpillen, nergens last van voor de rest. volgens mij helpt het wel om veel groente en fruit te eten, maar tja als het echt heel laag is helpt het natuurlijk niet.

Net terug van de verloskundige, bha ik erger me altijd een beetje. Het zijn soms zo van die betuttelende gesprekken. Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week, en toen zeiden ze, misschien moeten we je bellen dat je eerder kan komen die dag want er staan er veel op bevallen, dus vallen er misschien wel uit. Ik zei:"Misschien ben ik dan zelf al bevallen." Nee hoor, zei ze, het eerste kindje komt bijna altijd tussen de 40 en 41 weken pas.......Deuh, dan ben ik bijna 41 weken. O, ohw ja :rolleyes:

Verder weinig nieuws aan "het front", Ingeltje, ik ga pas bevallen als jij dat ook doet! (goed hé)

9. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Tijdens mn vorige zwangerschap dacht ik ook altijd dat het meestal 's nachts zou beginnen..had me daar ook op ingesteld, totdat midden op de dag mn vliezen braken..
    nu ben ik er ook op ingesteld dat het dus wel gewoon elk moment van de dag kan gebeuren..

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Tijdstip: Van mij mag het gewoon overdag beginnen; NU bijvoorbeeld, de kindjes zijn naar het kdv en ik bel dan mijn mannetje dat hij thuis komt en mijn ouders dat ze de kindjes van het kdv halen. 'snachts bevallen terwijl zij slapen is ook een optie, maar ja, als je dan onverwacht naar het ziekenhuis moet.....

11. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ohw, Klavertje van harte gefeliciteerd meid!

Tweety, spannend hoor, ik zal voor je duimen!

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bloedarmoede wortd niet in die waarde uitgedrukt, alleen HB wordt zo uitgedrukt, en de glucosewaarde, de glucose moet tussen de 4,5 en de 5 zitten, daarom verwacht ik dat het je HB is omdat die waarde van 4,8 anders perfect was geweest!

Als het wel je HB is: Een HB voor een normaal iemand moet op gemiddeld 5,5 liggen, zwangeren rond de 6,5/7, hoe hoger hoe beter. Ik begon met 7,5, toen zat ik ineens op de 6.0 en nu op je 8,7. Hoe hoger, hoe beter, dat kan een bloedtransfusie voorkomen of een eventuele transfusie veel beter doen verlopen, dan voel je je ook niet zo gigantisch moe.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou kastje is inmiddels schoon. mannetje is net klaar met stofzuigen en dweilen.

Sunshine, ja zat ik me ook te bedenken dat de vk dan dat sperma nog ziet,maar ja die weet ook vast wel hoe kindjes gemaakt worden :)

Wens, je hoort idd vaak dat de weeen beginnen als moeders rust heeft, dus als de andere kids bv slapen of naar kdv zijn.

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Wupje> precies, een beetje met respect met elkaar omgaan en mensen in waarde laten maar deze discussie pffff

ik was net de keuken ff aan het soppen en zat me te bedenken dat het wel heeeeel snel kan gaan, kijk nu maar naar Tweety, vanmorgen om 10.25uur schrijft ze nog iets hier en om 1.10uur krijgen we het bericht dat ze aan het bevallen is :confused: ben benieuwd of de kleine ook zo snel geboren word, zal wel heel fijn zijn :D

Sasha> haha nou ik duim gewoon heeeeel hard voor je dat de kleine geboren word VOOR die afspraak en dat je haar dan bij de bevalling hebt, dan kan je lekker zeggen "zo die van mij komt optijd ookal is het de eerste" ;)
    Sunshine> waarom kan je geen sex hebben ivm je bekken? ik heb BI maar kan allemaal wel gewoon, sja niet alles natuurlijk... en wat betreft dat sperma, dat zal je denk ik echt een worst zijn hoor als je aan het bevallen bent ;)
    Parr> YEAH 36 weken :whistle:

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: oef ik zou het niet zien zitten dat mijn uk geboren wordt met papa's sperma op uk's hoofd :(

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Heb echt zo'n enorme vreetbui! Heb net 2 magnums achter elkaar op! Voel me zo vadzig! En zag vanochtend ook nog dat ik ineens weer 2,5 kg was aagekomen. Voel me zo 'vol'.
    eigen schuld, dikke bult :oops:

MMM, heb zin om nog een paar mooie potten met planten te kopen voor in de woonkamer, maar durf niet zo goed aangezien de kleine niet is ingedaald en de vorige twee bevalling begonnen met vliesbreuk...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wens, ja dat maakt het wel lastig.. straks sta je in de winkel moet je daar op de grond gaan liggen :-?

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Moet me dan maar even inhouden he?
    Aan de andere kant denk ik dat de kans heel klein is dat het gebeurt, omdat de bevalling meestal begint als je 'ontspannen' bent.

Over sex, toevallig wilde ik mijn mannetje bespringen op de avond voordat onze dochter werd geboren, hij zag het niet zitten, was bang om de bevalling op te wekken. Toch begon het die nacht... Misschien is het wel omgekeerd, dat je zin krijgt door de aanstaande bevalling?
    In ieder geval, als we het wel hadden gedaan, dan had meneer zich dus wel mooi 'schuldig' gevoeld aan het gebeuren.

19. 4days

4days Niet meer actief

Ah ok... Of de assistente heeft het dus ECHT verkeerd afgelezen en dacht dat de glucose de hb was ofzo... :)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ja trouwens hoe zit dat met jouw werk? jij zou nog wat van horen of niet?

Deel Deze Pagina